Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes SLC
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mercedes SLC
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    23
    69
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      *Η Mercedes αποκάλυψε την ανανεωμένη SLK, η οποία εκτός από το ότι μετονομάστηκε σε SLC φέρει παράλληλα και πολλές αλλαγές αισθητικές και τεχνικές. Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, παρουσιάζει πιο σύγχρονη εικόνα μέσω των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, μάσκας και φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα καθίσματα, σπορ τιμόνι, ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων TFT 4,5 ιντσών και κονσόλα, όπου φιλοξενείται νέα και μεγαλύτερη οθόνη 7 ιντσών (από 5,8 ιντσών πριν) του συστήματος πολυμέσων.

      Μεγάλες αλλαγές υπάρχουν στους κινητήρες, τόσο στην αρχική έκδοση όσο και στην κορυφαία. Στη βάση τοποθετείται για πρώτη φορά ο 1.6 λτ. turbo βενζίνης των 156 ίππων (SLC 180), ο οποίος προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.). Κατόπιν υπάρχουν οι SLC 200 και SLC 300 με το 2λιτρο μοτέρ των 184 και 245 ίππων αντίστοιχα και στην κορυφή τοποθετείται η SLC 43 AMG με το V6 μηχανικό σύνολο των 3.0 λτ. ισχύος 367 ίππων, αντί του ατμοσφαιρικού V8 των 5.5 λτ. Επίσης υπάρχει και η ντίζελ SLC 250 d με τον κινητήρα των 204 ίππων (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά).

      Ο οδηγός της SLC έχει στη διάθεσή του πέντε επιλογές δυναμικών χαρακτηριστικών μέσω του DYNAMIC SELECT, τις Comfort, Sport, Sport+, Eco και Individual. Ανάλογα την επιλογή που γίνεται με το πάτημα του μπουτόν διαφοροποιείται η συμπεριφορά του κινητήρα, τιμονιού, μετάδοσης και της ανάρτησης. Το DYNAMIC SELECT είναι στάνταρ στις SLC 300 και SLC 250 d. Στις SLC 180 και SLC 200 με το αυτόματο 9G-TRONIC ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.*



      Πηγή

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        *Η Mercedes αποκάλυψε την ανανεωμένη SLK, η οποία εκτός από το ότι μετονομάστηκε σε SLC φέρει παράλληλα και πολλές αλλαγές αισθητικές και τεχνικές. Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, παρουσιάζει πιο σύγχρονη εικόνα μέσω των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, μάσκας και φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα καθίσματα, σπορ τιμόνι, ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων TFT 4,5 ιντσών και κονσόλα, όπου φιλοξενείται νέα και μεγαλύτερη οθόνη 7 ιντσών (από 5,8 ιντσών πριν) του συστήματος πολυμέσων.

        Μεγάλες αλλαγές υπάρχουν στους κινητήρες, τόσο στην αρχική έκδοση όσο και στην κορυφαία. Στη βάση τοποθετείται για πρώτη φορά ο 1.6 λτ. turbo βενζίνης των 156 ίππων (SLC 180), ο οποίος προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.). Κατόπιν υπάρχουν οι SLC 200 και SLC 300 με το 2λιτρο μοτέρ των 184 και 245 ίππων αντίστοιχα και στην κορυφή τοποθετείται η SLC 43 AMG με το V6 μηχανικό σύνολο των 3.0 λτ. ισχύος 367 ίππων, αντί του ατμοσφαιρικού V8 των 5.5 λτ. Επίσης υπάρχει και η ντίζελ SLC 250 d με τον κινητήρα των 204 ίππων (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά).

        Ο οδηγός της SLC έχει στη διάθεσή του πέντε επιλογές δυναμικών χαρακτηριστικών μέσω του DYNAMIC SELECT, τις Comfort, Sport, Sport+, Eco και Individual. Ανάλογα την επιλογή που γίνεται με το πάτημα του μπουτόν διαφοροποιείται η συμπεριφορά του κινητήρα, τιμονιού, μετάδοσης και της ανάρτησης. Το DYNAMIC SELECT είναι στάνταρ στις SLC 300 και SLC 250 d. Στις SLC 180 και SLC 200 με το αυτόματο 9G-TRONIC ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.*



        Πηγή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          *Η Mercedes αποκάλυψε την ανανεωμένη SLK, η οποία εκτός από το ότι μετονομάστηκε σε SLC φέρει παράλληλα και πολλές αλλαγές αισθητικές και τεχνικές. Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, παρουσιάζει πιο σύγχρονη εικόνα μέσω των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, μάσκας και φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα καθίσματα, σπορ τιμόνι, ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων TFT 4,5 ιντσών και κονσόλα, όπου φιλοξενείται νέα και μεγαλύτερη οθόνη 7 ιντσών (από 5,8 ιντσών πριν) του συστήματος πολυμέσων.

          Μεγάλες αλλαγές υπάρχουν στους κινητήρες, τόσο στην αρχική έκδοση όσο και στην κορυφαία. Στη βάση τοποθετείται για πρώτη φορά ο 1.6 λτ. turbo βενζίνης των 156 ίππων (SLC 180), ο οποίος προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.). Κατόπιν υπάρχουν οι SLC 200 και SLC 300 με το 2λιτρο μοτέρ των 184 και 245 ίππων αντίστοιχα και στην κορυφή τοποθετείται η SLC 43 AMG με το V6 μηχανικό σύνολο των 3.0 λτ. ισχύος 367 ίππων, αντί του ατμοσφαιρικού V8 των 5.5 λτ. Επίσης υπάρχει και η ντίζελ SLC 250 d με τον κινητήρα των 204 ίππων (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά).

          Ο οδηγός της SLC έχει στη διάθεσή του πέντε επιλογές δυναμικών χαρακτηριστικών μέσω του DYNAMIC SELECT, τις Comfort, Sport, Sport+, Eco και Individual. Ανάλογα την επιλογή που γίνεται με το πάτημα του μπουτόν διαφοροποιείται η συμπεριφορά του κινητήρα, τιμονιού, μετάδοσης και της ανάρτησης. Το DYNAMIC SELECT είναι στάνταρ στις SLC 300 και SLC 250 d. Στις SLC 180 και SLC 200 με το αυτόματο 9G-TRONIC ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.*



          Πηγή

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spi_duster last edited by

            Απλά πανέμορφη!

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
              Απλά πανέμορφη!

              +1. Το χρειαζόταν το facelift.

              ΥΓ. Σεμινάρια στη νέα ονοματολογία της να κάνει η ΜΒ. Έχασα την μπάλα με τα νέα 'ονόματα' της στην υπερπληθώρα των μοντέλων της...

              From my SMO72HD via Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lleonidas moderator last edited by

                Είναι όμορφη η άτιμη...
                Είχε μεγάλο σουξέ στην Ελλάδα και θα εξακολουθούσε να έχει αν δεν υπήρχε αυτή η κατηφόρα.

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  the_emperor last edited by

                  Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                  Απλά πανέμορφη!

                  +2

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Δοκιμή Mercedes SLC 180
                    Απέναντί μας έχουμε την ανανέωση της τρίτης γενιάς της SLK, που μετονομάστηκε σε «SLC» και όλα δείχνουν πως η Mercedes έχει ακόμα πολλά να δώσει σε αυτό το μοντέλο.

                    Με μια σύντομη αναδρομή στο χρόνο, συνειδητοποιείς ότι αυτό το κάμπριο έχει στην πλάτη του είκοσι χρόνια ζωής. Σήμερα απέναντί μας έχουμε την ανανέωση της τρίτης γενιάς της SLK, που μετονομάστηκε σε «SLC», και όλα δείχνουν πως η Mercedes έχει ακόμα πολλά να δώσει σε αυτό το μοντέλο. Πρόκειται για αισθητική αλλά και επί της ουσίας αναβάθμιση της SLK που είδαμε το 2011, και που περισσότερο από κάθε άλλη μας έκανε να μιλάμε για μια σύγχρονη παγόδα. Κι όμως, εκείνο το μοντέλο, αν και με 1.800άρη κινητήρα στη βάση του, «χτυπήθηκε» από τη φορολογική κρίση, με το αποτέλεσμα προφανώς να αποτυπώνεται στις ελάχιστες πωλήσεις του επί ελληνικού -και όχι μόνο- εδάφους. Για εμάς, λοιπόν, καθώς και για ακόμα λίγους πονεμένους, η ανανέωση της σειράς περιλαμβάνει και το γνωστό τα τελευταία χρόνια από σχεδόν κάθε γήινο μοντέλο της μάρκας σύνολο βενζίνης των 1,6 λίτρων και 156 ίππων, με το οποίο είναι εξοπλισμένη η δεσποινίδα αυτών των σελίδων. Το όνομα αυτής από τούδε και στο εξής «SLC», αφού οι Γερμανοί κάθε άλλο παρά να κρύψουν θέλουν ότι το εντυπωσιακό τους ρόουντστερ έχει πολλά κοινά τεχνικά χαρακτηριστικά με την τελευταία C-Class. Αφήστε που το «Κ» στην ονοματοδοσία μοντέλων Mercedes πάει σιγά σιγά περίπατο.

                    Προκαλεί αίσθηση

                    Ήδη από την παρουσίαση της τρίτης γενιάς κάναμε λόγο για ένα από τα ομορφότερα ρόουντστερ που είχαμε δει. Η Mercedes, άλλωστε, όφειλε να δώσει σχεδιαστικά το μέγιστο της προσοχής της στο μοντέλο που όρισε το ύφος της κατηγορίας, χάρη στη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή του. Η σημερινή εκδοχή δε διαφέρει σημαντικά από εκείνη του 2011, αλλά εφαρμόζει κάποια νέα μικρά στοιχεία που λίγο ή πολύ ορίζουν την πιο πρόσφατη εταιρική ταυτότητα του εργοστασίου. Έτσι, πλέον έχει μια πιο στρογγυλεμένη μάσκα, την ώρα που οι γρίλιες εμπρός έχουν δώσει τη θέση τους στη σήτα με τις κυψέλες που παραπέμπουν σε διαμάντια, κάτι που πρόσφατα είδαμε και στην A-Class. Νέα είναι τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός/πίσω, όπως και ο πίσω προφυλακτήρας. Ανάλογα μικρές είναι και οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στο εσωτερικό, με πιο εμφανή τη μεταφορά του -επιτέλους- λειτουργικότατου επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου στο κέντρο της κονσόλας, αντί για την ενσωμάτωσή του στο διακόπτη δεξιά από το τιμόνι, το οποίο πλέον έχει επίπεδη βάση. Για τα υλικά και τη συναρμογή, απλώς θα αναφέρουμε ότι... τιμούν το άστρο, ενώ πλέον ο οδηγός έχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες infotainment μέσα από μια οθόνη TFT 7 ιντσών, που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Πιστή στην παράδοση που η ίδια καθιέρωσε, η Mercedes διατηρεί τη σκληρή αναδιπλούμενη οροφή (ως έξτρα διατίθεται και με γυάλινη), που στην περίπτωση της SLC ξεκινάει να ανοίγει ή να κλείνει μέσω ενός διακόπτη, μόνο όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση. Από εκεί και πέρα, η διαδικασία μπορεί να συνεχιστεί εν κινήσει μέχρι τα 40 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την πρακτικότητα, η SLC παραμένει ένα ρόουντστερ με απόλυτα ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου φτάνει τα 335 λίτρα, που μοιραία μειώνονται στα 225 όταν κλείσει το κάλυμμα ασφαλείας που χωρίζει τα τμήματα της οροφής από τις αποσκευές.

                    Στα μέτρα μας

                    Με την γκάμα από πλευράς κινητήρων να περιλαμβάνει τον 2λιτρο βενζίνης του εργοστασίου στις εκδόσεις «200» (184 ίπποι) και «300» (254 ίπποι), όπως και την 3λιτρη AMG των 367 ίππων, αλλά και τη 250 d με τον ντίζελ των 2.143 κ.εκ., η μικρή «180» αυτών των σελίδων μπορεί να μην εξιτάρει από πλευράς προδιαγραφών κινητήρα -και εδώ απλώς μιλάμε για την ιπποδύναμη των 156 ίππων-, αλλά σίγουρα θα ιντριγκάρει όποιον μιλάει αρκετά με τον λογιστή του. Κοιτάζοντας αυτό το σκαρί, δύσκολα πείθεσαι ότι κάτω από το μακρύρυγχο καπό του κρύβεται ένα σύνολο... μόλις 1,6 λίτρων, το οποίο εν προκειμένω συνεργάζεται με το έξτρα αυτόματο 9άρι G-Tronic. Δεν έχουμε οδηγήσει την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, που αποτελεί και το στάνταρντ της, όμως βάζουμε από τώρα το χέρι μας στη φωτιά πως θα την επιλέγαμε με το αυτόματο. Δεν πρόκειται για το πιο σπορτίφ κιβώτιο της κατηγορίας, μιας και θα το θέλαμε πιο γρήγορο στα ανεβάσματα και πιο... σκεπτόμενο στα κατεβάσματα, όμως το βέβαιο είναι πως «απογειώνει» το επίπεδο άνεσης σε ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά δε φτιάχτηκε για επιδόσεις - μιλώντας για την «180» και μόνο το σχόλιο περί επιδόσεων. Διότι, κακά τα ψέματα, τα 1.408 κιλά που κατέγραψε η ζυγαριά μας «φαίνονται» στην SLC, όταν της ζητήσεις το κάτι παραπάνω. Μπορεί το τιμόνι με το μάλλον αχρείαστα υπερβολικό βάρος ακόμα και στη θέση Comfort του Dynamic Select (διαθέτει και προγράμματα Eco, Sport και Sport+, που κατά βάση επεμβαίνουν στην υποβοήθηση του τιμονιού, στην απόκριση του κινητήρα και στις στροφές όπου πραγματοποιούνται οι αλλαγές των σχέσεων) να προδιαθέτει για το κάτι παραπάνω, την ίδια ώρα που παίρνει τα εύσημα η ανάρτηση, τόσο για το επίπεδο άνεσης όσο και για την ποιότητα με την οποία φιλτράρει τις ανωμαλίες, όμως ο κινητήρας δεν «ακολουθεί» σε συνθήκες πίεσης. Στρίβεις στην πρώτη στροφή και χαμογελάς λόγω του υποδειγματικού ξεκολλήματος της ουράς που επανέρχεται άμεσα με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια, ορμάς με χαρά στην επόμενη, όπου παρατηρείς ότι θέλει συμμετοχή με γκάζι για να ξεκολλήσει, και τελικά σύντομα έχεις να διαχειριστείς μια κλασικά υποστροφική συμπεριφορά, αφού μόλις ζεσταθούν τα λάστιχα η ισχύς του κινητήρα δεν αρκεί για να βγάλει από το πλαίσιο όσα αυτό μπορεί να δώσει. Ένα πλαίσιο που είναι προφανές ότι σηκώνει με άνεση ακόμα και τη δύναμη της AMG, με βασικό του χαρακτηριστικό την ομοιογένεια, το πολύ καλό ζύγισμα (50,9 εμπρός/49,1 πίσω) και την ακαμψία, που σίγουρα παίζει καθοριστικό ρόλο στο να μην προδίδεται η ιδιαιτερότητα του «2 σε 1» αμαξώματος. Τι μας εντυπωσίασε; Από τη μία η αντοχή και η απόδοση των φρένων, που αν και με απλούς δίσκους πίσω ακινητοποίησαν το αμάξωμα από τα 120 χλμ./ώρα σε μόλις 54,4 μ., και από την άλλη η... επιμονή στην κατανάλωση καυσίμου, που μόνο με κυριολεκτικά φιλότιμες προσπάθειες έφτασε κοντά στο όριο των 10 λίτρων/100 χλμ.

                    ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

                    Στα 48.010 ευρώ της βασικής έκδοσης της SLC 180 ο εξοπλισμός μεταξύ άλλων περιλαμβάνει σπορ καθίσματα ρυθμιζόμενα σε ύψος, φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, Audio 20 CD και κεντρική οθόνη αφής TFT 7 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες κ.ά. Η «δική μας» SLC ήταν εξοπλισμένη με το πακέτο AMG (4.480 ευρώ), που, πέραν των στοιχείων εμφάνισης, περιλαμβάνει σπορ ανάρτηση, paddles και σπορ επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο μεμονωμένα κοστίζει 2.922 ευρώ. Πέραν αυτών, ενδεικτικά, η γυάλινη οροφή Magic Sky Control κοστίζει 3.089 ευρώ, ο διάφανος ανεμοθώρακας air guide, που σαφώς αποτελεί χρήσιμο αξεσουάρ σε αυτοκίνητο του είδους, 389,62 ευρώ, ο αυτόματος κλιματισμός 960 ευρώ και -παραδοσιακά- ο κατάλογος συνεχίζεται...

                    4Τ ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    Γράφει: Συντακτική Ομάδα 4Τ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dasimo last edited by

                      48 χιλιάρικα για την SLC 1.6 με 156 αδάμαστα, με τα εξτρα να φτάνεις άνετα τα 60. 67 από την άλλη για την καινούργια διλιτρη Cayman με 350 καθαρόαιμα.....spot the mistake.....

                      Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                        48 χιλιάρικα για την SLC 1.6 με 156 αδάμαστα, με τα εξτρα να φτάνεις άνετα τα 60. 67 από την άλλη για την καινούργια διλιτρη Cayman με 350 καθαρόαιμα.....spot the mistake.....

                        Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                        Στην γειτονική Ιταλία παντως κανει 37κ €, οπότε μάλλον το λάθος βρίσκεται στην ελληνική φορολογία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dasimo last edited by

                          Σίγουρα, απλά για την ελλαδα τοτε δεν υπάρχει αυτό το αμάξι

                          Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aikibill last edited by

                            Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                            Σίγουρα, απλά για την ελλαδα τοτε δεν υπάρχει αυτό το αμάξι

                            Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                            Δεν λέω οτι θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί η οτι η τιμη ειναι φυσιολογική αλλα τόσο κανει και ο ανταγωνισμός του ( tt,z4)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dasimo last edited by

                              Ναι ίσως η νέα Cayman να δείχνει πλέον φτηνή μπροστά τους. Και το δικό μου point αυτο ειναι. Βέβαια όλα αυτα θα αλλάξουν αν, οταν και εφόσον εμφανιστεί το 1.5 MX-5 στα 22 με 24 χιλιάρικα

                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill last edited by

                                22-24 το mx5 με την καμία δεν πρόκειται να κανει.
                                Στην Ιταλία fiat 124 27.500 -----mx5 1.5 25.300
                                Στην ελλαδα fiat 124 31.000-----mx5 ?
                                Λογικά περίπου 28.000€ προβλέπω ( αν έρθει ποτε).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Πρωτο ποστ τελευταια φωτογραφια. Το navi-multimedia ειναι λες και το πεταξαν οπου βρεθηκε χωρος - σα κινεζικο aftermarket, και η ασσυμετρια που προκυπτει το κανει ακομα χειροτερο. Μ ενοχλει και η 'γωνια' που κανει κατα μηκος το ταμπλω. Ισως φταιει που θεωρω οτι τη z4 δε τη φτανει κατι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Υπερβολές νονέ αν και με την τελευταία σου πρόταση το μάζεψες.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sargus
                                      sargus last edited by

                                      Και εμένα με ψιλοχαλάει αυτό που λέει ο νονός. Κυρίως όμως με χαλάει η οδηγική της συμπεριφορά (των προηγούμενων μοντέλων που ξέρω οπότε λογικά και της τωρινής). Δαγκωτό Ζ4 και από εδώ λοιπόν!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                        Πρωτο ποστ τελευταια φωτογραφια. Το navi-multimedia ειναι λες και το πεταξαν οπου βρεθηκε χωρος - σα κινεζικο aftermarket, και η ασσυμετρια που προκυπτει το κανει ακομα χειροτερο. Μ ενοχλει και η 'γωνια' που κανει κατα μηκος το ταμπλω. Ισως φταιει που θεωρω οτι τη z4 δε τη φτανει κατι

                                        Ναι αλλα η z4 μοιάζει λιγο με βατραχοπεδιλο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dasimo last edited by

                                          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                                          Πρωτο ποστ τελευταια φωτογραφια. Το navi-multimedia ειναι λες και το πεταξαν οπου βρεθηκε χωρος - σα κινεζικο aftermarket, και η ασσυμετρια που προκυπτει το κανει ακομα χειροτερο. Μ ενοχλει και η 'γωνια' που κανει κατα μηκος το ταμπλω. Ισως φταιει που θεωρω οτι τη z4 δε τη φτανει κατι

                                          Ναι αλλα η z4 μοιάζει λιγο με βατραχοπεδιλο

                                          Παίζει να ειναι και το πιο αντιπροσωπευτικό σχόλιο που εχω διαβάσει για την Ζ4!!! Εύγε !

                                          Sent from my iPad using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Με την Ζ4 να έχει ιδιοτροπη συμπεριφορά, κακή θέση οδήγησης, αναξιόπιστα μηχανικά, μη συνεργάσιμο κιβώτιο και να το τερματίζει με την άσχημη εμφάνιση νομίζω κλεινει ο κύκλος των 2θέσιων ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr