Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παράλληλος εγκέφαλος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παράλληλος εγκέφαλος
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    22
    1047
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      diversion last edited by

      Καλησπέρα,

      θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος τι παίζεται με παράλληλο εγκέφαλο. Βλέπω εδώ ότι δεν επεμβαίνει στον εργοστασιακό.
      Γίνεται να μπει οποιοσδήποτε εγκέφαλος σε οποιοδήποτε αμάξι;
      Αν αγοράσω έναν μπορώ να τον προγραμματίσω εγώ ο ίδιος μέσω κάποιου προγράμματος στο pc?
      (δεν θα το κάνω γιατί δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις, ρωτάω από καθαρή περιέργεια... Αν πάρω θα τον πάω κάπου που ξέρουν).
      Πως ακριβώς γίνεται η σύνδεση του και εν τέλει αξίζει για να δώσει αυτό το κάτι παραπάνω στο κακόμοιρο hyundai accent 99' 1.4?????? Δεν περιμένω φυσικά να το κάνει θεό (ούτε και το επιζητώ), απλώς θέλω να το ξανά ζωντανέψω λιγάκι....

      Συγνώμη αν οι απορίες μου σας προκάλεσαν γέλιο.... είμαι γενικά άσχετος με μηχανολογικά και τώρα σιγά σιγά προσπαθώ να μάθω κάποια πράγματα.......

      Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια προκαταβολικά 😉

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        diversion last edited by

        Καλησπέρα,

        θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος τι παίζεται με παράλληλο εγκέφαλο. Βλέπω εδώ ότι δεν επεμβαίνει στον εργοστασιακό.
        Γίνεται να μπει οποιοσδήποτε εγκέφαλος σε οποιοδήποτε αμάξι;
        Αν αγοράσω έναν μπορώ να τον προγραμματίσω εγώ ο ίδιος μέσω κάποιου προγράμματος στο pc?
        (δεν θα το κάνω γιατί δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις, ρωτάω από καθαρή περιέργεια... Αν πάρω θα τον πάω κάπου που ξέρουν).
        Πως ακριβώς γίνεται η σύνδεση του και εν τέλει αξίζει για να δώσει αυτό το κάτι παραπάνω στο κακόμοιρο hyundai accent 99' 1.4?????? Δεν περιμένω φυσικά να το κάνει θεό (ούτε και το επιζητώ), απλώς θέλω να το ξανά ζωντανέψω λιγάκι....

        Συγνώμη αν οι απορίες μου σας προκάλεσαν γέλιο.... είμαι γενικά άσχετος με μηχανολογικά και τώρα σιγά σιγά προσπαθώ να μάθω κάποια πράγματα.......

        Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια προκαταβολικά 😉

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          diversion last edited by

          Καλησπέρα,

          θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος τι παίζεται με παράλληλο εγκέφαλο. Βλέπω εδώ ότι δεν επεμβαίνει στον εργοστασιακό.
          Γίνεται να μπει οποιοσδήποτε εγκέφαλος σε οποιοδήποτε αμάξι;
          Αν αγοράσω έναν μπορώ να τον προγραμματίσω εγώ ο ίδιος μέσω κάποιου προγράμματος στο pc?
          (δεν θα το κάνω γιατί δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις, ρωτάω από καθαρή περιέργεια... Αν πάρω θα τον πάω κάπου που ξέρουν).
          Πως ακριβώς γίνεται η σύνδεση του και εν τέλει αξίζει για να δώσει αυτό το κάτι παραπάνω στο κακόμοιρο hyundai accent 99' 1.4?????? Δεν περιμένω φυσικά να το κάνει θεό (ούτε και το επιζητώ), απλώς θέλω να το ξανά ζωντανέψω λιγάκι....

          Συγνώμη αν οι απορίες μου σας προκάλεσαν γέλιο.... είμαι γενικά άσχετος με μηχανολογικά και τώρα σιγά σιγά προσπαθώ να μάθω κάποια πράγματα.......

          Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια προκαταβολικά 😉

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • W
            w202-amg last edited by

            Από απορια ειχα κοιταξει πριν καιρο στο νετ και κοστιζε αρκετα η αγορα του+αλλα τοσα ο προγραμματισμος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              adensa last edited by

              Tζάμπα λεφτά θα δώσεις,δεν θα δεις διαφορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                diversion last edited by

                Ο χρήστης adensa έγραψε:
                Tζάμπα λεφτά θα δώσεις,δεν θα δεις διαφορά.

                Λες ε;; Αν είναι έτσι τότε να μου λείπει. Αν μπορείς πάντως δώσε μερικές πληροφορίες σχετικά με τα παραπάνω που ρώτησα για να έχω μια ιδέα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adensa last edited by

                  Ο χρήστης Diversion έγραψε:

                  Tζάμπα λεφτά θα δώσεις,δεν θα δεις διαφορά.

                  Λες ε;; Αν είναι έτσι τότε να μου λείπει. Αν μπορείς πάντως δώσε μερικές πληροφορίες σχετικά με τα παραπάνω που ρώτησα για να έχω μια ιδέα..

                  Τι να σου βγάλει το χιουντάι αξεντ βρε φίλε;Που να βρει άλογα κλπ ενας εγκέφαλος;Να εκμεταλλευτεί τι;Το τίποτα;
                  Το αμάξι αυτό δεν είναι για πολλά πολλά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kostas-chania last edited by

                    Ο υπάρχον εγκέφαλος είναι ικανός να διαχειρίζεται το συγκεκριμένο μίγμα καυσίμου που είναι ικανό κα κάψει το μοτέρ σου. Για περιπτώσεις τουρμπίσματος-υγραερίου κλπ. δεν είναι ικανός να ανταπεξέλθει και για αυτό συνήθως τοποθετείται και παράλληλος. Αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις κάποια τέτοια πατέντα στο μοτέρ σου δεν έχεις λόγο να το ψάχνεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                      Ο υπάρχον εγκέφαλος είναι ικανός να διαχειρίζεται το συγκεκριμένο μίγμα καυσίμου που είναι ικανό κα κάψει το μοτέρ σου. Για περιπτώσεις τουρμπίσματος-υγραερίου κλπ. δεν είναι ικανός να ανταπεξέλθει και για αυτό συνήθως τοποθετείται και παράλληλος. Αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις κάποια τέτοια πατέντα στο μοτέρ σου δεν έχεις λόγο να το ψάχνεις.

                      Αληθεια εμεις που εχουμε υγραεριο και εχουμε κι αλλον εγκεφαλο.....αν καποτε μας πιασει τρελα μπορούμε να φτιαξουμε πρόγραμμα στον παραλληλο?(εγω π.χ. στον μαμα δεν μπορω...η amg με τσιπ το αναβαθμιζε)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                        Ο υπάρχον εγκέφαλος είναι ικανός να διαχειρίζεται το συγκεκριμένο μίγμα καυσίμου που είναι ικανό κα κάψει το μοτέρ σου. Για περιπτώσεις τουρμπίσματος-υγραερίου κλπ. δεν είναι ικανός να ανταπεξέλθει και για αυτό συνήθως τοποθετείται και παράλληλος. Αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις κάποια τέτοια πατέντα στο μοτέρ σου δεν έχεις λόγο να το ψάχνεις.

                        Αληθεια εμεις που εχουμε υγραεριο και εχουμε κι αλλον εγκεφαλο.....αν καποτε μας πιασει τρελα μπορούμε να φτιαξουμε πρόγραμμα στον παραλληλο?(εγω π.χ. στον μαμα δεν μπορω...η amg με τσιπ το αναβαθμιζε)

                        αν επαρκουν τα μπεκ του υγραεριου ναι, αν οχι απλα ισως χρειαστεις μεγαλυερα ή γρηγοροτερα μπεκ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                          Ο υπάρχον εγκέφαλος είναι ικανός να διαχειρίζεται το συγκεκριμένο μίγμα καυσίμου που είναι ικανό κα κάψει το μοτέρ σου. Για περιπτώσεις τουρμπίσματος-υγραερίου κλπ. δεν είναι ικανός να ανταπεξέλθει και για αυτό συνήθως τοποθετείται και παράλληλος. Αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις κάποια τέτοια πατέντα στο μοτέρ σου δεν έχεις λόγο να το ψάχνεις.

                          Αληθεια εμεις που εχουμε υγραεριο και εχουμε κι αλλον εγκεφαλο.....αν καποτε μας πιασει τρελα μπορούμε να φτιαξουμε πρόγραμμα στον παραλληλο?(εγω π.χ. στον μαμα δεν μπορω...η amg με τσιπ το αναβαθμιζε)

                          αν επαρκουν τα μπεκ του υγραεριου ναι, αν οχι απλα ισως χρειαστεις μεγαλυερα ή γρηγοροτερα μπεκ.

                          Το ότι ο μαμα δεν δχεται επεμβάσεις δεν δημιουργει πρόβλημα ετσι?Γινεται να φτιαχτει πρόγραμμα για υγραεριο και για βενζινη και με το κλασσικο διακοπτη μεσα από την καμπινα να εναλλασονται ή πολλα ψαχνω?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            diversion last edited by

                            Ο χρήστης adensa έγραψε:

                            Tζάμπα λεφτά θα δώσεις,δεν θα δεις διαφορά.

                            Λες ε;; Αν είναι έτσι τότε να μου λείπει. Αν μπορείς πάντως δώσε μερικές πληροφορίες σχετικά με τα παραπάνω που ρώτησα για να έχω μια ιδέα..

                            Τι να σου βγάλει το χιουντάι αξεντ βρε φίλε;Που να βρει άλογα κλπ ενας εγκέφαλος;Να εκμεταλλευτεί τι;Το τίποτα;
                            Το αμάξι αυτό δεν είναι για πολλά πολλά.

                            Τώρα κατάλαβα το σκεπτικό..... Μια άλλη ερώτηση που πάντα ήθελα να ρωτήσω, τούρμπο μπορεί να μπει σε όλα τα αυτοκίνητα (όχι δεν σκοπεύω να βάλω στο accent , απλή περιέργεια ) και τι παίζει με αυτό; σου δίνει τελική ή επιτάχυνση;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Μπορει να μπει σχεδον παντου, σου δινει και επιταχυνση και τελικη, αδειαζει την τσεπη και προσθετει καγκουρίλα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                diversion last edited by

                                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                Μπορει να μπει σχεδον παντου, σου δινει και επιταχυνση και τελικη, αδειαζει την τσεπη και προσθετει καγκουρίλα.

                                Κατάλαβα..... όσο ανεβαίνει ο μετρητής της ταχύτητας τόσο κατεβαίνει αυτός της βενζίνης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                                  Ο υπάρχον εγκέφαλος είναι ικανός να διαχειρίζεται το συγκεκριμένο μίγμα καυσίμου που είναι ικανό κα κάψει το μοτέρ σου. Για περιπτώσεις τουρμπίσματος-υγραερίου κλπ. δεν είναι ικανός να ανταπεξέλθει και για αυτό συνήθως τοποθετείται και παράλληλος. Αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις κάποια τέτοια πατέντα στο μοτέρ σου δεν έχεις λόγο να το ψάχνεις.

                                  Αληθεια εμεις που εχουμε υγραεριο και εχουμε κι αλλον εγκεφαλο.....αν καποτε μας πιασει τρελα μπορούμε να φτιαξουμε πρόγραμμα στον παραλληλο?(εγω π.χ. στον μαμα δεν μπορω...η amg με τσιπ το αναβαθμιζε)

                                  Επειδή η απόσταση από εδώ κάτω μέχρι τον εγκαταστάτη του δικού μου είναι αρκετές ώρες και ευρά, του είχα ζητήσει να μου δώσει το πρόγραμμα μήπως και μου χρειαστεί. Να σου πώ μια δυό φορές έχω επέμβει στο χάρτη διότι μου έριχνε πλούσιο μίγμα στα χαμηλά. Όπως οι περισσότεροι, για οικονομία το έβαλα και έτσι δε θέλω να το «πειράζω». Μια που δουλεύει το αφήνω εκεί. Απλά συνήθως όταν αλλάζω την μπαταρία ξανα-θέλει ένα καλιμπράρισμα. Δε χάνεις τίποτα να του το ζητήσεις και εσύ, αναλαμβάνοντας όμως και την ευθύνη μη στείλεις το μοτέρ στον αγύριστο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • W
                                    w202-amg last edited by

                                    Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                                    Ο υπάρχον εγκέφαλος είναι ικανός να διαχειρίζεται το συγκεκριμένο μίγμα καυσίμου που είναι ικανό κα κάψει το μοτέρ σου. Για περιπτώσεις τουρμπίσματος-υγραερίου κλπ. δεν είναι ικανός να ανταπεξέλθει και για αυτό συνήθως τοποθετείται και παράλληλος. Αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις κάποια τέτοια πατέντα στο μοτέρ σου δεν έχεις λόγο να το ψάχνεις.

                                    Αληθεια εμεις που εχουμε υγραεριο και εχουμε κι αλλον εγκεφαλο.....αν καποτε μας πιασει τρελα μπορούμε να φτιαξουμε πρόγραμμα στον παραλληλο?(εγω π.χ. στον μαμα δεν μπορω...η amg με τσιπ το αναβαθμιζε)

                                    Επειδή η απόσταση από εδώ κάτω μέχρι τον εγκαταστάτη του δικού μου είναι αρκετές ώρες και ευρά, του είχα ζητήσει να μου δώσει το πρόγραμμα μήπως και μου χρειαστεί. Να σου πώ μια δυό φορές έχω επέμβει στο χάρτη διότι μου έριχνε πλούσιο μίγμα στα χαμηλά. Όπως οι περισσότεροι, για οικονομία το έβαλα και έτσι δε θέλω να το «πειράζω». Μια που δουλεύει το αφήνω εκεί. Απλά συνήθως όταν αλλάζω την μπαταρία ξανα-θέλει ένα καλιμπράρισμα. Δε χάνεις τίποτα να του το ζητήσεις και εσύ, αναλαμβάνοντας όμως και την ευθύνη μη στείλεις το μοτέρ στον αγύριστο.

                                    Καποια στιγμη σιγουρα θα το κανω αλλα αφου προηγούμενος κατσω και διαβασω 5 πραγματα γτ αλλιως θα κανω κραγκιοζιλικια(τωρα εχουμε αλλα διαβάσματα οποτε περιμενω).Όταν βγαζεις μπαταρια γτ καλιμπραρισμα?Την εχω βγαλει 5235245324φορες!
                                    Εγω π.χ. που εχω κιτ της ταρταρινη αγοραζω το σετ καλωδια και cd από ebay και είμαι οκ?(δεν εχω θυρα obd)
                                    Εσυ π.χ. αν θες και εχεις τις γνωσεις μπορεις να φτιαξεις κανονικο πρόγραμμα για υγραεριο στον εγκεφαλο του υγραερίου?Οταν εννοω κανονικο πρόγραμμα εννοω όχι να παρεις χαρτες της βενζίνης και λιγο ένα πασσαλιματακι και ετοιμο.Π.χ. όπως φτιαχνουν βελτιωτικο πρόγραμμα εννοω.
                                    Σορρυ για τις πολλες ερωτήσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostas-chania last edited by

                                      Είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις obd -2?

                                      Εγώ δεν ξέρω να φτιάξω προγράμματα, σου είπα στο δίνει ο εγκαταστάτης αν θέλει. Μου το έδωσε σε ένα usb στικάκι. Αυτό που αγόρασα μόνο ήταν ένα interface το οποίο μετέτρεπε την φίσα του εγκεφάλου με σειριακή για να το συνδέσω στο pc. Αυτό που μπορείς να κάνεις με αυτό είναι να αλλάξεις το μίγμα ανάλογα το φορτίο και στις στροφές του κινητήρα αλλά μέχρι ένα όριο. Από εκεί και πέρα το παίρνει χαμπάρι ο εγκέφαλος, μέσω του λ συνήθως και ανάβει το τσέκ. Πίστεψέ όμως συνήθως, τη καλύτερη ρύθμιση την κάνει μόνο του όταν του το συνδέσεις και καλό είναι τις περεταίρω να τις κάνει ο εγκαταστάτης και όχι εμείς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • W
                                        w202-amg last edited by

                                        Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                                        Είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις obd -2?

                                        Εγώ δεν ξέρω να φτιάξω προγράμματα, σου είπα στο δίνει ο εγκαταστάτης αν θέλει. Μου το έδωσε σε ένα usb στικάκι. Αυτό που αγόρασα μόνο ήταν ένα interface το οποίο μετέτρεπε την φίσα του εγκεφάλου με σειριακή για να το συνδέσω στο pc. Αυτό που μπορείς να κάνεις με αυτό είναι να αλλάξεις το μίγμα ανάλογα το φορτίο και στις στροφές του κινητήρα αλλά μέχρι ένα όριο. Από εκεί και πέρα το παίρνει χαμπάρι ο εγκέφαλος, μέσω του λ συνήθως και ανάβει το τσέκ. Πίστεψέ όμως συνήθως, τη καλύτερη ρύθμιση την κάνει μόνο του όταν του το συνδέσεις και καλό είναι τις περεταίρω να τις κάνει ο εγκαταστάτης και όχι εμείς.

                                        Καταλαβα δεν γινεται κανονικο πρόγραμμα.Φισα εγκεφαλου γραεριου ή βενζίνης?Προγραμμα για το πσ δεν ηθελε?Δυστυχως δεν εχω καν θυρα obd.Εχω μια 18pin πηρα ανταπτορα σε obd2 και το elm αλλα η μερκ κλασσικα στα ηλεκτρονικα μλκιζοταν εκεινη την περιοδο και δεν δουλευει.Μονο με πρόγραμμα από πσ για μερκ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kostas-chania last edited by

                                          Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                          :rant: >Είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις obd -2?

                                          Εγώ δεν ξέρω να φτιάξω προγράμματα, σου είπα στο δίνει ο εγκαταστάτης αν θέλει. Μου το έδωσε σε ένα usb στικάκι. Αυτό που** αγόρασα μόνο ήταν ένα interface το οποίο μετέτρεπε την φίσα του εγκεφάλου με σειριακή για να το συνδέσω στο pc.** Αυτό που μπορείς να κάνεις με αυτό είναι να αλλάξεις το μίγμα ανάλογα το φορτίο και στις στροφές του κινητήρα αλλά μέχρι ένα όριο. Από εκεί και πέρα το παίρνει χαμπάρι ο εγκέφαλος, μέσω του λ συνήθως και ανάβει το τσέκ. Πίστεψέ όμως συνήθως, τη καλύτερη ρύθμιση την κάνει μόνο του όταν του το συνδέσεις και καλό είναι τις περεταίρω να τις κάνει ο εγκαταστάτης και όχι εμείς.

                                          Καταλαβα δεν γινεται κανονικο πρόγραμμα.**Φισα εγκεφαλου γραεριου ή βενζίνης?****Προγραμμα για το πσ δεν ηθελε?**Δυστυχως δεν εχω καν θυρα obd.Εχω μια 18pin πηρα ανταπτορα σε obd2 και το elm αλλα η μερκ κλασσικα στα ηλεκτρονικα μλκιζοταν εκεινη την περιοδο και δεν δουλευει.Μονο με πρόγραμμα από πσ για μερκ...

                                          Θα με κουζουλάνεις; Αφού σου τα έχω πεί!!

                                          Ρίξε μια ματιά να δεις εάν υπάρχει κάποιο φισάκι κοντά στο σημείο του εγκεφάλου του αερίου πάντα. Αν δεν το βρείς ρώτα το μάστορά σου και ρώτα τον και για το πρόγραμμα αν μπορεί να στο δώσει. Από εκεί και πέρα ίσως να χρειαστείς κάποιο αντάπτορα για σύνδεση πε πι σι. Εγώ πήρα κάτι παρόμοιο με αυτό.


                                          Εκεί που λέει 1. το σύνδεσα με το φισάκι του εγκεφάλου.

                                          Με του αυτοκινήτου τον εγκέφαλο δεν υπάρχει λόγος να ασχολείσαι ούτε με καμία obd.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            ωραια!Δεν πρεπει να παρω όμως της ταρταρινη?Αλλιως νομιζω δεν ανοιγει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr