-
Καλησπερα σας
Ειμαι νεος στο φορουμ γι αυτο θα ηθελα να συγχωρεσετε ορισμενα λαθοι που θα κανω γιατι σιγουρα θα κανω.
Εχω ενα opel corsa 1.3 cdti (euro 4) και εχω παρατηρησει τον τελευταιο καιρο πως η καταναλωση εχει ανεβει απο 6.6/100χλμ σε 8-9/100χλμ στην πολη, αλλα εκει που κολαω ειναι η καταναλωση που διχνει στο ρελαντι , οταν παρκαρω μετα απο μια διαδρομη παντα περιμενω καποιο χρονικο διαστημα 1 με 2 λεπτα για να σβησω την μηχανη ομως η καταναλωση στο ρελαντι βρισκεται στα 2.0/h. Eιναι φυσιολογικο κατι τετοιο; Σημερα περιμενα περιπου στα 10 λεπτα στο ρελαντι και η καταναλωση δεν επεφτε και οπως θυμαμαι πριν απο κανα μηνα που το ειχα δει η καταναλωση ηταν στο 0.4.
Το αυτοκινητο ειναι του 2007 με 160.000 χλμευχαριστω
-
Καλησπερα σας
Ειμαι νεος στο φορουμ γι αυτο θα ηθελα να συγχωρεσετε ορισμενα λαθοι που θα κανω γιατι σιγουρα θα κανω.
Εχω ενα opel corsa 1.3 cdti (euro 4) και εχω παρατηρησει τον τελευταιο καιρο πως η καταναλωση εχει ανεβει απο 6.6/100χλμ σε 8-9/100χλμ στην πολη, αλλα εκει που κολαω ειναι η καταναλωση που διχνει στο ρελαντι , οταν παρκαρω μετα απο μια διαδρομη παντα περιμενω καποιο χρονικο διαστημα 1 με 2 λεπτα για να σβησω την μηχανη ομως η καταναλωση στο ρελαντι βρισκεται στα 2.0/h. Eιναι φυσιολογικο κατι τετοιο; Σημερα περιμενα περιπου στα 10 λεπτα στο ρελαντι και η καταναλωση δεν επεφτε και οπως θυμαμαι πριν απο κανα μηνα που το ειχα δει η καταναλωση ηταν στο 0.4.
Το αυτοκινητο ειναι του 2007 με 160.000 χλμευχαριστω
-
Καλησπερα σας
Ειμαι νεος στο φορουμ γι αυτο θα ηθελα να συγχωρεσετε ορισμενα λαθοι που θα κανω γιατι σιγουρα θα κανω.
Εχω ενα opel corsa 1.3 cdti (euro 4) και εχω παρατηρησει τον τελευταιο καιρο πως η καταναλωση εχει ανεβει απο 6.6/100χλμ σε 8-9/100χλμ στην πολη, αλλα εκει που κολαω ειναι η καταναλωση που διχνει στο ρελαντι , οταν παρκαρω μετα απο μια διαδρομη παντα περιμενω καποιο χρονικο διαστημα 1 με 2 λεπτα για να σβησω την μηχανη ομως η καταναλωση στο ρελαντι βρισκεται στα 2.0/h. Eιναι φυσιολογικο κατι τετοιο; Σημερα περιμενα περιπου στα 10 λεπτα στο ρελαντι και η καταναλωση δεν επεφτε και οπως θυμαμαι πριν απο κανα μηνα που το ειχα δει η καταναλωση ηταν στο 0.4.
Το αυτοκινητο ειναι του 2007 με 160.000 χλμευχαριστω
-
στο ρελαντι τα αυτοκινητα βενζινης καινε γυρω στο 0.9 την ωρα αρα το diesel και ειδικα τοσο μικρου κυβισμου δεν θα πρεπει να καιει πανω απο 0.5-0.6
επισης δεν ειναι φυσιολογικη καταναλωση το 8-9 . Τοσο θα ειχες με βενζινη στα 1600-1800 οποτε αποψη μου ειναι να το τσεκαρεις σε συνεργειο
-
Μηπως κανει συνεχεια αναγεννηση το dpf?Αν και δεν εχω ντιζελ(αρα δεν τα ξερω πολύ καλα).Το αυτοκινητο πρεπει να κανει και καποια χιλιομετρα σε ψηλες στροφες εκτος από την κινηση μεσα σην πολη.Αν δε και μεσα στην πολη κανεις πολύ μικρες αποστασεις τοτε του διακοπτεις την αναγεννηση.Οταν κανει αναγεννηση ανεβαινει η καταναλωση.Τα 2 λιτρα όμως ρελαντί είναι μεγαλο νουμερο.Τσεκαρε την καταναλωση στην μανικα και όχι μεσω τριπ κομπιουτερ μηπως κατι παει στραβα απλως στις μετρήσεις του.
-
Το αμαξι σου εχει φιλτρο dpf? Αν ναι, ειναι τελειωμενο και προσπαθει με συνεχεις αναγεννησεις να το επαναφερει, αλλα ματαια. Θα δεις συντομα και την σταθμη του λαδιου να ανεβαινει εξαιτιας του πετρελαιου που περναει στο καρτερ. Καλως ηρθες στο κλαμπ των μη ρυπογονων diesel.
-
Tα euro 4 εχουν dpf?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Tα euro 4 εχουν dpf?Κάποια έχουν.
-
Σας ευχαριστω, οσον αφορα το dpf δεν ξερω αν εχει το αυτοκινητο, πως μπορω να το εξακριβωσω?
Σε λιγες μερες εχω ταξιδι 500χλμ θα δω αν αλλαξει κατι και θα ενημερωσω -
Μιλαω γιατι ξερω απο ακριβως ιδιο corsa φιλου αγορασμενο απο μαντρα, εισαγωγης και ειχε dpf. Βρεθηκε σε αδιεξοδο, αλλαζε λαδια καθε 2000 γιατι πλημμυριζε πετρελαιο το καρτερ, εκανε καθαρισμο φιλτρου 120 ευρω και σε 2 μηνες παλι τα ιδια. Το αμαξι κινηται επαρχια σε ανοιχτο δρομο. Τα κοστη αντικαταστασης εξωφρενικα. Το αφαιρεσε και ηρεμησε.
-
Ο χρήστης Λαζος993 έγραψε:
... δεν ξερω αν εχει το αυτοκινητο, πως μπορω να το εξακριβωσω?...Στο γύρισμα του διακόπτη θα δείς κάτι τέτοιο ή παρόμοιο:
-
Στο ταξιδι σου μετρα οπωσδήποτε την καταναλωση στην μανικα.
-
και πριν το ταξίδι τα λάδια για υψηλή στάθμη
-
δεν υπαρχει τελικα dpf , χθες εκανα μια αποσταση περιπου 30 χλμ και το πιεσα λιγο παραπανω στις αλλαγες ταχυτητας , ανοιξα και το γκαζι παραπανω , πλεον στο ρελαντι απο χθες και σημερα που το ειδα η καταναλωση γυρισε στα 0.4 με 0.5 και μικτα βγαζει 6 / 100 τωρα θα δω πως θα παει αυτες τις μερες και στο σερβις θα πω να το ριξουν και μια ματια. Αυριο θα παω να δω και την καταναλωση απο την αντλια. Σας ευχαριστω ολους θα εχετε ενημερωση
-
Ο χρήστης Λαζος993 έγραψε:
...οταν παρκαρω μετα απο μια διαδρομη παντα περιμενω καποιο χρονικο διαστημα 1 με 2 λεπτα για να σβησω την μηχανη...Είναι περιττό, εκτός αν το πάς σαν το διάολο κάθε φορά.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
...οταν παρκαρω μετα απο μια διαδρομη παντα περιμενω καποιο χρονικο διαστημα 1 με 2 λεπτα για να σβησω την μηχανη...
Είναι περιττό, εκτός αν το πάς σαν το διάολο κάθε φορά.
εισαι σιγουρος για αυτο ? οταν ειχαμε παρει το αυτοκινητο (που ειναι τουρμπο βενζινη ) ο τυπας στην seat μας ειχε πει οτι αν το πιεσουμε (μιλουσε για γρηγορη οδηγηση οπου το τουρμπο θα κανει δουλεια, αλλα οχι κατ αναγκην οτι θα παμε σαν τον διαολο) να το αφηνουμε 1-2 λεπτα . κατι ειχε πει για το τουρμπο οτι μπορει να παθει ζημια αλλα δεν θυμαμαι κιολας στα σιγουρα.
Ασχετο αλλα : Το ιδιο ειχε πει και για το aircondition οτι καλο θα ειναι να το αφησουμε να φυσιξει λιγο στην ανακυκλωση αερα για να μην μουχλιαζουν τα φιλτρα αερα.
θελω να ρωτησω : αυτα ειναι υπερβολες ή τα τηρουμε ?
-
Ο χρήστης conkal έγραψε:
...οταν παρκαρω μετα απο μια διαδρομη παντα περιμενω καποιο χρονικο διαστημα 1 με 2 λεπτα για να σβησω την μηχανη...
Είναι περιττό, εκτός αν το πάς σαν το διάολο κάθε φορά.
εισαι σιγουρος για αυτο ? οταν ειχαμε παρει το αυτοκινητο (που ειναι τουρμπο βενζινη ) ο τυπας στην seat μας ειχε πει οτι αν το πιεσουμε (μιλουσε για γρηγορη οδηγηση οπου το τουρμπο θα κανει δουλεια, αλλα οχι κατ αναγκην οτι θα παμε σαν τον διαολο) να το αφηνουμε 1-2 λεπτα . κατι ειχε πει για το τουρμπο οτι μπορει να παθει ζημια αλλα δεν θυμαμαι κιολας στα σιγουρα.
Ασχετο αλλα : Το ιδιο ειχε πει και για το aircondition οτι καλο θα ειναι να το αφησουμε να φυσιξει λιγο στην ανακυκλωση αερα για να μην μουχλιαζουν τα φιλτρα αερα.
θελω να ρωτησω : αυτα ειναι υπερβολες ή τα τηρουμε ?
Το δευτερο νομος απαράβατος.Το πρωτο και αυτό συνηθως για να κρυωσει η τουρμπινα και να μην περιστρέφεται χωρις ροη λαδιου όταν σβησεις τον κινητηρα.
-
Ο χρήστης conkal έγραψε:
...οταν παρκαρω μετα απο μια διαδρομη παντα περιμενω καποιο χρονικο διαστημα 1 με 2 λεπτα για να σβησω την μηχανη...
Είναι περιττό, εκτός αν το πάς σαν το διάολο κάθε φορά.
εισαι σιγουρος για αυτο ? οταν ειχαμε παρει το αυτοκινητο (που ειναι τουρμπο βενζινη ) ο τυπας στην seat μας ειχε πει οτι αν το πιεσουμε (μιλουσε για γρηγορη οδηγηση οπου το τουρμπο θα κανει δουλεια, αλλα οχι κατ αναγκην οτι θα παμε σαν τον διαολο) να το αφηνουμε 1-2 λεπτα . κατι ειχε πει για το τουρμπο οτι μπορει να παθει ζημια αλλα δεν θυμαμαι κιολας στα σιγουρα.
Ασχετο αλλα : Το ιδιο ειχε πει και για το aircondition οτι καλο θα ειναι να το αφησουμε να φυσιξει λιγο στην ανακυκλωση αερα για να μην μουχλιαζουν τα φιλτρα αερα.
θελω να ρωτησω : αυτα ειναι υπερβολες ή τα τηρουμε ?Ο άξονας που συνδέει το συμπιεστή με το στρόβιλο λιπαίνεται από το λάδι του κινητήρα .
Λόγου του ότι η ανοχή στο σημείο αυτό είναι ελάχιστη εάν πλακώσεις το αμάξι στα γκαζίδια -και το σβήσεις αμέσως- το ελάχιστο λάδι που θα μείνει εκεί για να στο πω μπακαλίστικα θα τηγανιστεί. Θα σχηματιστεί λοιπόν κάποιο μόνιμο στρώμα από καμένο λάδι το οποίο δεν θα έχει τη παραμικρή λίπανση. Μπορεί να μη γίνει από τη πρώτη φορά αλλά θα γίνει έστω και αθροιστικά. Αυτό που σώζει τη κατάσταση μετά από πλάκωμα είναι 1-2 λεπτά ήρεμη οδήγηση. Σε καταστάσεις πάλι που δεν το πιέζεις η θερμοκρασία στον παραπάνω άξονα είναι αρκετά χαμηλή διαφορετικά κάθε τουμποκίνητο θα τα έπαιζε από το πρώτο μήνα. Πολλοί για εφέ βάνουν και turbo timer οι οποίοι μπορεί να κάνανε 1-2 λεπτά να παρκάρουν, άρα ο άξονας είναι κρύος, κλειδώνουν, φεύγουν και σβήνει μόνο του.Άλλη ζημιά που μπορείς να του κάνεις είναι να του παίζεις γκαζιά (βλακωδώς εφέ) και να κλείνεις το διακόπτη του κινητήρα. Ενώ ο κινητήρας σου έχει σβήσει, η τουρμπίνα συνεχίζει να περιστρέφεται χωρίς λίπανση του παραπάνω άξονα μια που η αντλία του κινητήρα δεν δουλεύει.
Το κλιματιστικό αυτό που πρέπει να κάνουμε, ακόμα και το χειμώνα, είναι να το χρησιμοποιούμε 1-2 λεπτά τη βδομάδα διότι με το ψυκτικό αέριο συνυπάρχει και το λιπαντικό της αντλίας η οποία ασχέτως ανάγκης πρέπει να δουλεύει σε τακτά χρονικά διαστήματα. Σε ορισμένα εγχειρίδια αναφέρεται.
-
Προσυπογραφω και τους 2 παραπανω.
Ο κινητηρας μπορει να λειτουργει πχ μεχρι 5-6-7 χιλιαδες στροφες, η τουρμπινα ανετα μπορει να λειτουργει με 60-70-80 χιλιαδες στροφες. Το τι γινεται αν μεινει χωρις κυκλοφορια λαδιου, το καταλαβαινουν ολοι.
https://garrett.honeywell.com/products/how-a-turbo-works/Αντιστοιχα οτι λεει ο Κωστας-Χανια για το aircondition με το λαδακι του. Αυτο για τη μουχλα εχει επισης νοημα
- αν το δουλευες συνεχεια στην ανακυκλωση, θελει να το γυριζεις σε εξωτερικο αερα ποτε ποτε
- να μην το σβηνεις την ωρα που φτανεις στο προορισμο σου, αλλα 3-5 λεπτα πριν, ωστε οποια υγρασια να εχει μαζευτει μεσα στους αεραγωγους, να προλαβαινει να στεγνωνει και να μην μενει ενεργωντας σαν μαιευτηριο μικροβιων
Μικρες λεπτομερειες που ολοι ξεχναμε...
Καταναλωση στο ρελαντι diesel