Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα (τροφοδοσίας?) σε BMW 518i E28
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα (τροφοδοσίας?) σε BMW 518i E28
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    70
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spyros-p last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,
      είμαι φρέσκος στο forum και γενικά στο χώρο των επισκευών αυτοκινήτου.
      Ως τώρα είχα πάντοτε σχετικά καινούρια και απροβλημάτιστα οχήματα αλλά αισίως έχω μπλέξει με την συντήρηση μιας BMW 518i.

      Μετά απο χρόνια ακινησίας σε μια μάντρα, με σκοπό να την σώσω από την πρέσα, αγόρασα μια όμορφη bmw σε αρκετά καλή κατάσταση.
      Έκανα τις περισσότερες συντηρήσεις στο συνεργείο που πηγαίνω τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας στα Καλύβια Θορικού. Εκεί αλλάξαμε λάδια, μπουζί, βαλβολίνες, φίλτρα κλπ κλπ κλπ.
      Το αμάξι έχει έρθει σε καλό επίπεδο, πέρασε το ΚΤΕΟ απροβλημάτιστα και είναι ευχάριστο στο δρόμο ήσυχο και καλό.

      Το πρόβλημα ξεκινάει όταν πατάμε λίγο παραπάνω το γκάζι.

      • Με νεκρά ταχύτητα σε στάση, το μοτέρ (Μ10 στα 1766 κ.ε., με injection) φτάνει στις 6.000 στροφές όπου μπαίνουν οι κόφτες, δεν ανεβαίνει όμως και τρομερά ζωηρά.

      -Με πρώτη, δευτέρα κλπ, επιταχύνει σχετικά αργά μέχρι τις 4.500 στροφές τις οποίες και δεν καταφέρνει να ξεπεράσει.

      -Στην Εθνική, δυσκολεύεται να επιταχύνει μετά τα 90 χιλιόμετρα και τελικιάζει στα 130-140 με τα χίλια ζόρια.

      Τι θα μπορούσε να φταίει; Υποπτεύομαι μπεκ και τρόμπα βενζίνης αλλά πραγματικά η εμπειρία και οι γνώσεις μου είναι τελείως ανεπαρκείς.

      Έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος αντίστοιχο πρόβλημα σε τέτοιο αυτοκίνητο/μοτέρ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spyros-p last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,
        είμαι φρέσκος στο forum και γενικά στο χώρο των επισκευών αυτοκινήτου.
        Ως τώρα είχα πάντοτε σχετικά καινούρια και απροβλημάτιστα οχήματα αλλά αισίως έχω μπλέξει με την συντήρηση μιας BMW 518i.

        Μετά απο χρόνια ακινησίας σε μια μάντρα, με σκοπό να την σώσω από την πρέσα, αγόρασα μια όμορφη bmw σε αρκετά καλή κατάσταση.
        Έκανα τις περισσότερες συντηρήσεις στο συνεργείο που πηγαίνω τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας στα Καλύβια Θορικού. Εκεί αλλάξαμε λάδια, μπουζί, βαλβολίνες, φίλτρα κλπ κλπ κλπ.
        Το αμάξι έχει έρθει σε καλό επίπεδο, πέρασε το ΚΤΕΟ απροβλημάτιστα και είναι ευχάριστο στο δρόμο ήσυχο και καλό.

        Το πρόβλημα ξεκινάει όταν πατάμε λίγο παραπάνω το γκάζι.

        • Με νεκρά ταχύτητα σε στάση, το μοτέρ (Μ10 στα 1766 κ.ε., με injection) φτάνει στις 6.000 στροφές όπου μπαίνουν οι κόφτες, δεν ανεβαίνει όμως και τρομερά ζωηρά.

        -Με πρώτη, δευτέρα κλπ, επιταχύνει σχετικά αργά μέχρι τις 4.500 στροφές τις οποίες και δεν καταφέρνει να ξεπεράσει.

        -Στην Εθνική, δυσκολεύεται να επιταχύνει μετά τα 90 χιλιόμετρα και τελικιάζει στα 130-140 με τα χίλια ζόρια.

        Τι θα μπορούσε να φταίει; Υποπτεύομαι μπεκ και τρόμπα βενζίνης αλλά πραγματικά η εμπειρία και οι γνώσεις μου είναι τελείως ανεπαρκείς.

        Έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος αντίστοιχο πρόβλημα σε τέτοιο αυτοκίνητο/μοτέρ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-p last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,
          είμαι φρέσκος στο forum και γενικά στο χώρο των επισκευών αυτοκινήτου.
          Ως τώρα είχα πάντοτε σχετικά καινούρια και απροβλημάτιστα οχήματα αλλά αισίως έχω μπλέξει με την συντήρηση μιας BMW 518i.

          Μετά απο χρόνια ακινησίας σε μια μάντρα, με σκοπό να την σώσω από την πρέσα, αγόρασα μια όμορφη bmw σε αρκετά καλή κατάσταση.
          Έκανα τις περισσότερες συντηρήσεις στο συνεργείο που πηγαίνω τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας στα Καλύβια Θορικού. Εκεί αλλάξαμε λάδια, μπουζί, βαλβολίνες, φίλτρα κλπ κλπ κλπ.
          Το αμάξι έχει έρθει σε καλό επίπεδο, πέρασε το ΚΤΕΟ απροβλημάτιστα και είναι ευχάριστο στο δρόμο ήσυχο και καλό.

          Το πρόβλημα ξεκινάει όταν πατάμε λίγο παραπάνω το γκάζι.

          • Με νεκρά ταχύτητα σε στάση, το μοτέρ (Μ10 στα 1766 κ.ε., με injection) φτάνει στις 6.000 στροφές όπου μπαίνουν οι κόφτες, δεν ανεβαίνει όμως και τρομερά ζωηρά.

          -Με πρώτη, δευτέρα κλπ, επιταχύνει σχετικά αργά μέχρι τις 4.500 στροφές τις οποίες και δεν καταφέρνει να ξεπεράσει.

          -Στην Εθνική, δυσκολεύεται να επιταχύνει μετά τα 90 χιλιόμετρα και τελικιάζει στα 130-140 με τα χίλια ζόρια.

          Τι θα μπορούσε να φταίει; Υποπτεύομαι μπεκ και τρόμπα βενζίνης αλλά πραγματικά η εμπειρία και οι γνώσεις μου είναι τελείως ανεπαρκείς.

          Έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος αντίστοιχο πρόβλημα σε τέτοιο αυτοκίνητο/μοτέρ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Μετρα για αρχη παροχη και πιεση αντλιας και συμπιεση μοτερ να ξερεις που βρισκεσαι. Μπουζοκαλωδια μπορουν να δημιουργουν σημαντικη πτωση αποδοσης επισης.Και τον διανομεα δες.
            Επισης τσεκαρε για να εισαι ασφαλης σωληνακια βενζινης και μαρκουτσια φρενων ασχετα απο το θεμα που περιγραφεις.

            Ειχε μια ο κουμπαρος του πατερα του '86, αποδημησε λογω τρυπιου πιστονιου προ 4ετιας..ωραιο σχημα

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • W
              w202-amg last edited by

              Ολοιδια συμπτώματα με τα δικα σου σε μερσεντές w202 c 180 γνωστου ο μηχανικος αποφάνθηκε αντλια κενου ή αντλια υποπιεσης καπου στον κινητηρα.Δεν αλλαχθηκε ακομη και δεν το εχω ξανακουσει σαν εξαρτήματα.τι είναι ρε παιδια?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr