-
Καλησπέρα σε όλους,
είμαι φρέσκος στο forum και γενικά στο χώρο των επισκευών αυτοκινήτου.
Ως τώρα είχα πάντοτε σχετικά καινούρια και απροβλημάτιστα οχήματα αλλά αισίως έχω μπλέξει με την συντήρηση μιας BMW 518i.Μετά απο χρόνια ακινησίας σε μια μάντρα, με σκοπό να την σώσω από την πρέσα, αγόρασα μια όμορφη bmw σε αρκετά καλή κατάσταση.
Έκανα τις περισσότερες συντηρήσεις στο συνεργείο που πηγαίνω τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας στα Καλύβια Θορικού. Εκεί αλλάξαμε λάδια, μπουζί, βαλβολίνες, φίλτρα κλπ κλπ κλπ.
Το αμάξι έχει έρθει σε καλό επίπεδο, πέρασε το ΚΤΕΟ απροβλημάτιστα και είναι ευχάριστο στο δρόμο ήσυχο και καλό.Το πρόβλημα ξεκινάει όταν πατάμε λίγο παραπάνω το γκάζι.
- Με νεκρά ταχύτητα σε στάση, το μοτέρ (Μ10 στα 1766 κ.ε., με injection) φτάνει στις 6.000 στροφές όπου μπαίνουν οι κόφτες, δεν ανεβαίνει όμως και τρομερά ζωηρά.
-Με πρώτη, δευτέρα κλπ, επιταχύνει σχετικά αργά μέχρι τις 4.500 στροφές τις οποίες και δεν καταφέρνει να ξεπεράσει.
-Στην Εθνική, δυσκολεύεται να επιταχύνει μετά τα 90 χιλιόμετρα και τελικιάζει στα 130-140 με τα χίλια ζόρια.
Τι θα μπορούσε να φταίει; Υποπτεύομαι μπεκ και τρόμπα βενζίνης αλλά πραγματικά η εμπειρία και οι γνώσεις μου είναι τελείως ανεπαρκείς.
Έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος αντίστοιχο πρόβλημα σε τέτοιο αυτοκίνητο/μοτέρ;
-
Καλησπέρα σε όλους,
είμαι φρέσκος στο forum και γενικά στο χώρο των επισκευών αυτοκινήτου.
Ως τώρα είχα πάντοτε σχετικά καινούρια και απροβλημάτιστα οχήματα αλλά αισίως έχω μπλέξει με την συντήρηση μιας BMW 518i.Μετά απο χρόνια ακινησίας σε μια μάντρα, με σκοπό να την σώσω από την πρέσα, αγόρασα μια όμορφη bmw σε αρκετά καλή κατάσταση.
Έκανα τις περισσότερες συντηρήσεις στο συνεργείο που πηγαίνω τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας στα Καλύβια Θορικού. Εκεί αλλάξαμε λάδια, μπουζί, βαλβολίνες, φίλτρα κλπ κλπ κλπ.
Το αμάξι έχει έρθει σε καλό επίπεδο, πέρασε το ΚΤΕΟ απροβλημάτιστα και είναι ευχάριστο στο δρόμο ήσυχο και καλό.Το πρόβλημα ξεκινάει όταν πατάμε λίγο παραπάνω το γκάζι.
- Με νεκρά ταχύτητα σε στάση, το μοτέρ (Μ10 στα 1766 κ.ε., με injection) φτάνει στις 6.000 στροφές όπου μπαίνουν οι κόφτες, δεν ανεβαίνει όμως και τρομερά ζωηρά.
-Με πρώτη, δευτέρα κλπ, επιταχύνει σχετικά αργά μέχρι τις 4.500 στροφές τις οποίες και δεν καταφέρνει να ξεπεράσει.
-Στην Εθνική, δυσκολεύεται να επιταχύνει μετά τα 90 χιλιόμετρα και τελικιάζει στα 130-140 με τα χίλια ζόρια.
Τι θα μπορούσε να φταίει; Υποπτεύομαι μπεκ και τρόμπα βενζίνης αλλά πραγματικά η εμπειρία και οι γνώσεις μου είναι τελείως ανεπαρκείς.
Έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος αντίστοιχο πρόβλημα σε τέτοιο αυτοκίνητο/μοτέρ;
-
Καλησπέρα σε όλους,
είμαι φρέσκος στο forum και γενικά στο χώρο των επισκευών αυτοκινήτου.
Ως τώρα είχα πάντοτε σχετικά καινούρια και απροβλημάτιστα οχήματα αλλά αισίως έχω μπλέξει με την συντήρηση μιας BMW 518i.Μετά απο χρόνια ακινησίας σε μια μάντρα, με σκοπό να την σώσω από την πρέσα, αγόρασα μια όμορφη bmw σε αρκετά καλή κατάσταση.
Έκανα τις περισσότερες συντηρήσεις στο συνεργείο που πηγαίνω τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας στα Καλύβια Θορικού. Εκεί αλλάξαμε λάδια, μπουζί, βαλβολίνες, φίλτρα κλπ κλπ κλπ.
Το αμάξι έχει έρθει σε καλό επίπεδο, πέρασε το ΚΤΕΟ απροβλημάτιστα και είναι ευχάριστο στο δρόμο ήσυχο και καλό.Το πρόβλημα ξεκινάει όταν πατάμε λίγο παραπάνω το γκάζι.
- Με νεκρά ταχύτητα σε στάση, το μοτέρ (Μ10 στα 1766 κ.ε., με injection) φτάνει στις 6.000 στροφές όπου μπαίνουν οι κόφτες, δεν ανεβαίνει όμως και τρομερά ζωηρά.
-Με πρώτη, δευτέρα κλπ, επιταχύνει σχετικά αργά μέχρι τις 4.500 στροφές τις οποίες και δεν καταφέρνει να ξεπεράσει.
-Στην Εθνική, δυσκολεύεται να επιταχύνει μετά τα 90 χιλιόμετρα και τελικιάζει στα 130-140 με τα χίλια ζόρια.
Τι θα μπορούσε να φταίει; Υποπτεύομαι μπεκ και τρόμπα βενζίνης αλλά πραγματικά η εμπειρία και οι γνώσεις μου είναι τελείως ανεπαρκείς.
Έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος αντίστοιχο πρόβλημα σε τέτοιο αυτοκίνητο/μοτέρ;
-
Μετρα για αρχη παροχη και πιεση αντλιας και συμπιεση μοτερ να ξερεις που βρισκεσαι. Μπουζοκαλωδια μπορουν να δημιουργουν σημαντικη πτωση αποδοσης επισης.Και τον διανομεα δες.
Επισης τσεκαρε για να εισαι ασφαλης σωληνακια βενζινης και μαρκουτσια φρενων ασχετα απο το θεμα που περιγραφεις.Ειχε μια ο κουμπαρος του πατερα του '86, αποδημησε λογω τρυπιου πιστονιου προ 4ετιας..ωραιο σχημα
-
Ολοιδια συμπτώματα με τα δικα σου σε μερσεντές w202 c 180 γνωστου ο μηχανικος αποφάνθηκε αντλια κενου ή αντλια υποπιεσης καπου στον κινητηρα.Δεν αλλαχθηκε ακομη και δεν το εχω ξανακουσει σαν εξαρτήματα.τι είναι ρε παιδια?
Πρόβλημα (τροφοδοσίας?) σε BMW 518i E28