-
Καλησπέρα σε όλους!
Έχω ένα Daihatsu με 150.000 χλμ, μοντέλο 2003.
Πρόσφατα μου άναβε το λαμπάκι βλάβης και το πήγα στο συνεργείο για να δει τον κωδικό. Το μηχάνημα έδωσε κωδικό για βλάβη σε κύλινδρο. Δυστυχώς δεν διευκρίζει τί ακριβώς είναι αυτή η βλάβη, παρά μόνο 'Problem with Cylinder'.
Ο τεχνικός μου ζήτησε να το πάω άλλη μέρα, για να το κοιτάξει.
Να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως ορατό πρόβλημα. Η μηχανή δουλεύει άψογα, η ισχύς είναι σωστή, δεν ακούγεται κανένας θόρυβος ούτε έχω παρατηρήσει κάτι ασυνήθιστο.
Ήθελα να ρωτήσω τους ξέροντες περισσότερα από μένα, τι πρέπει να προσέξω μόλις το πάω για έλεγχο. Τι θα μπορούσε να είναι (αν είναι κάτι); Τι θα μπορούσα να περιμένω, στη χειρότερη περίπτωση, όσον αφορά το κόστος; Εφόσον λυθούν οι κύλινδροι, είναι καλή ιδέα να ζητήσω και προληπτικό καθαρισμό του μοτέρ ή να σταθώ στο παλιό απόφθεγμα 'ό,τι δουλεύει μην το πειράζεις';
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Παυλος
-
Καλησπέρα σε όλους!
Έχω ένα Daihatsu με 150.000 χλμ, μοντέλο 2003.
Πρόσφατα μου άναβε το λαμπάκι βλάβης και το πήγα στο συνεργείο για να δει τον κωδικό. Το μηχάνημα έδωσε κωδικό για βλάβη σε κύλινδρο. Δυστυχώς δεν διευκρίζει τί ακριβώς είναι αυτή η βλάβη, παρά μόνο 'Problem with Cylinder'.
Ο τεχνικός μου ζήτησε να το πάω άλλη μέρα, για να το κοιτάξει.
Να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως ορατό πρόβλημα. Η μηχανή δουλεύει άψογα, η ισχύς είναι σωστή, δεν ακούγεται κανένας θόρυβος ούτε έχω παρατηρήσει κάτι ασυνήθιστο.
Ήθελα να ρωτήσω τους ξέροντες περισσότερα από μένα, τι πρέπει να προσέξω μόλις το πάω για έλεγχο. Τι θα μπορούσε να είναι (αν είναι κάτι); Τι θα μπορούσα να περιμένω, στη χειρότερη περίπτωση, όσον αφορά το κόστος; Εφόσον λυθούν οι κύλινδροι, είναι καλή ιδέα να ζητήσω και προληπτικό καθαρισμό του μοτέρ ή να σταθώ στο παλιό απόφθεγμα 'ό,τι δουλεύει μην το πειράζεις';
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Παυλος
-
Καλησπέρα σε όλους!
Έχω ένα Daihatsu με 150.000 χλμ, μοντέλο 2003.
Πρόσφατα μου άναβε το λαμπάκι βλάβης και το πήγα στο συνεργείο για να δει τον κωδικό. Το μηχάνημα έδωσε κωδικό για βλάβη σε κύλινδρο. Δυστυχώς δεν διευκρίζει τί ακριβώς είναι αυτή η βλάβη, παρά μόνο 'Problem with Cylinder'.
Ο τεχνικός μου ζήτησε να το πάω άλλη μέρα, για να το κοιτάξει.
Να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως ορατό πρόβλημα. Η μηχανή δουλεύει άψογα, η ισχύς είναι σωστή, δεν ακούγεται κανένας θόρυβος ούτε έχω παρατηρήσει κάτι ασυνήθιστο.
Ήθελα να ρωτήσω τους ξέροντες περισσότερα από μένα, τι πρέπει να προσέξω μόλις το πάω για έλεγχο. Τι θα μπορούσε να είναι (αν είναι κάτι); Τι θα μπορούσα να περιμένω, στη χειρότερη περίπτωση, όσον αφορά το κόστος; Εφόσον λυθούν οι κύλινδροι, είναι καλή ιδέα να ζητήσω και προληπτικό καθαρισμό του μοτέρ ή να σταθώ στο παλιό απόφθεγμα 'ό,τι δουλεύει μην το πειράζεις';
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Παυλος
-
Φιλε μου, το διαγνωστικο δεν δειχνει ποτε μηχανικο προβλημα αλλα ενδειξη που σε οδηγει στην βλαβη. Στην προκειμενη περιπτωση, (αν θες πες μας και τον κωδικο σφαλματος) μαλλον εχεις καποιο misfire σε καποιον κυλινδρο, δηλαδη καποια στιγμη εγινε μια ατελης καυση ή και χαθηκε ενας κυκλος καυσης. Η αιτια μπορει να ειναι, καποιο μπουζι, μπουζοκαλωδιο, μπεκ, καποιος αισθητηρας.....το να λυσεις ομως κινητηρα ειναι απιθανο. Με υπομονη και διαβασμα λοιπον, γιατι εισαι καλο θηραμα αν πεσεις σε καποιον επιτειδιο μηχανικο.
-
Οτι λεει το παραπανω ποστ.. +1
-
Ευχαριστώ πολύ!
Οι κωδικοί σφάλματος είναι 301 και 302 (στο μηχάνημα της Daihatsu) και αντιστοιχούν στους δύο πρώτους κυλίνδρους.
Επομένως, να ζητήσω αρχικά έλεγχο των ρευμάτων και των μπουζί, πριν ασπαστώ κάποια θεωρία του τύπου 'πρέπει να λύσουμε το μοτέρ'....; Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου. -
να αλλαξεις μηχανικο αμεσα, αυτος που εχεις και αν δεν σε δαγκωσει τωρα θα σε δαγκωσει με την πρωτη ευκαιρια.
-
Ο χρήστης EUDIS1980 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ!Οι κωδικοί σφάλματος είναι 301 και 302 (στο μηχάνημα της Daihatsu) και αντιστοιχούν στους δύο πρώτους κυλίνδρους.
Επομένως, να ζητήσω αρχικά έλεγχο των ρευμάτων και των μπουζί, πριν ασπαστώ κάποια θεωρία του τύπου 'πρέπει να λύσουμε το μοτέρ'....; Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου.Οπως ακριβως τα ειπα, misfires ειναι. Την θεωρια για λυσιμο του κινητηρα την εχεις αναπτυξει εσυ ή ο μηχανικος σου? Αν στο εχει πει ο μηχανικος σου απλα τρεχα να φυγεις και πηγαινε σε αλλον, δεν χρειαζεται να δινεις εσυ οδηγιες τι να κοιταξει ενας μηχανικος καθως εισαι ασχετος με το αντικειμενο και γινεσαι ευκολος στοχος για κλεψιμο.
Απο την αλλη υπαρχει και το ενδεχομενο να ειναι σε προχωρημενο σταδιο καμμενη η φλατζα και να μπαζει νερα στο 1 και 2 κυλινδρο νερωνοντας τα μπουζι και να βγαζει σφαλμα, ομως θελω να πιστευω οτι θα ειχες παρατηρησει απωλεια νερων, αυξηση θερμοκρασιας και καπνο απο την εξατμιση.
-
Όχι, όχι, ο μηχανικός δεν είπε τίποτα για λύσιμο. Μου είπε απλά να πάω μια μέρα για να το ψάξει, να δει τί συμβαίνει. Απλώς, ρώτησα αν πρέπει να περιμένω κάποια τέτοια 'λύση' ή όχι.
Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον!
-
Οποτε ξεχνα το λυσιμο, και μην αναφερεις τιποτα περι αυτου. Ειναι κατι πολυ πιο απλο και οικονομικο.
-
Ο χρήστης EUDIS1980 έγραψε:
Όχι, όχι, ο μηχανικός δεν είπε τίποτα για λύσιμο. Μου είπε απλά να πάω μια μέρα για να το ψάξει, να δει τί συμβαίνει. Απλώς, ρώτησα αν πρέπει να περιμένω κάποια τέτοια 'λύση' ή όχι.Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον!
Εγώ θα σου έλεγα το άκρως αντίθετο: Να πάς εσύ μια νύκτα!!
Άμε λοιπόν όποτε νυχτώσει άνοιξε το καπό και ρίξε ένα βλέφαρο στα καλώδια υψηλής με τον κινητήρα σε λειτουργία. Είναι πολύ ποιο εύκολο να διαπιστώσεις υπό τέτοιες συνθήκες κάποια γήρανση/φθορά σε αυτά που ίσως συντελεί σε αστοχία ανάφλεξης.
Συμβουλή για πρόβλημα κυλίνδρων