Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Baleno II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Baleno II
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 93
    • 94
    • 13 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    1878
    35775
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      poliviosfp last edited by

      Δεν έχει μεγάλο τζόγο. Γενικά αν εξαιρέσεις το ταμπλό τα πλαστικά είναι ελαστικά. Έχουν ένα περιθώριο κίνησης. Ειδικά η επένδυση της πόρτας.
      Σχετικά με το πρώτο σέρβις μόνο λάδια έχεις. Εμένα τα έκανε δώρο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Σχετικά με το υποβραχιόνιο έκανα την ερώτηση γιατί σε ένα video review στο youtube το παρουσίαζε ο δοκιμαστής σαν αρνητικό σημείο. Μάλιστα είχε πιάσει το υποβραχιόνιο με το χέρι και έδειχνε που κουνιόταν όλο το τούνελ αριστερά/δεξιά. Μετά σήκωσε το καπάκι και αυτό ήταν ξεχαρβαλωμένο.

        Όταν όμως ήμουν στην εμπορία και κοίταξα την σταθερότητα του υποβραχιονίου δεν διαπίστωσα κάποιο πρόβλημα.

        Τα υπόλοιπα πλαστικά του Baleno μου φάνηκαν μια χαρά. Και στις πόρτες και στο ταμπλό. Το μόνο σημείο που μου φάνηκε κάπως ποιο ευαίσθητο ήταν το 'γυαλιστερό' πλαστικό στις πόρτες που έχει τους διακόπτες των παραθύρων. Μου φάνηκε ευαίσθητο σε γρατζουνιές, φθορά κλπ...

        Επίσης δεν έχω καταλάβει γιατί στις Ελληνικές δοκιμές που διαβάζω βρίσκουν ως αρνητικό σημείο τους διακόπτες του κλιματιστικού; Έχουν κάτι περίεργο οι διακόπτες;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Ο χρήστης Storm έγραψε:
          Επίσης δεν έχω καταλάβει γιατί στις Ελληνικές δοκιμές που διαβάζω βρίσκουν ως αρνητικό σημείο τους διακόπτες του κλιματιστικού; Έχουν κάτι περίεργο οι διακόπτες;

          Γιατί πρέπει να βρούν κάτι αρνητικό!!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Νομίζω ότι ήδη με τα αρνητικά που έχουν βρει σε θέματα τιμονιού, φρένων, ποιότητας κύλισης είναι αρκετά για να δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα.
            Αυτά όμως εγώ θέλω να τα δω όταν θα το οδηγήσω.
            Είμαι πολύ περίεργος να δω αν αυτά που γράφουν ισχύουν.

            Και είμαι ακόμη ποιο περίεργος να δω την διαφορά του σε αυτά τα θέματα με το C3, που θεωρητικά είναι πολύ καλύτερο σε αυτούς τους τομείς.

            Αλλά αυτά τα αφήνω για το τέλος. Προς το παρόν εστιάζω στα υπόλοιπα των δύο αυτοκινήτων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              poliviosfp last edited by

              Τα φρένα δεν είναι καλά, έχουν απόλυτο δίκιο. Αλλά αυτό διορθώνεται με αλλαγή σε καλύτερα αναλώσιμα (τακάκια, δίσκοι). Το τιμόνι μπορεί να μην έχει φυσική αίσθηση αλλά είναι βαρύ γύρω από την ευθεία και έχει γρήγορη επαναφορά. Επίσης το αμάξι κόβει αφάνταστα πολύ, που το καθιστά εξαιρετικό σε μανούβρες. Βέβαια έχει αργή κρεμαγιέρα.
              Ποιότητα κύλισης μια χαρά έχει. Τα σχόλια για διακόπτες είναι αστεία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nascar1 last edited by

                Ο χρήστης Storm έγραψε:
                Νομίζω ότι ήδη με τα αρνητικά που έχουν βρει σε θέματα τιμονιού, φρένων, ποιότητας κύλισης είναι αρκετά για να δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα.
                Αυτά όμως εγώ θέλω να τα δω όταν θα το οδηγήσω.
                Είμαι πολύ περίεργος να δω αν αυτά που γράφουν ισχύουν.

                Και είμαι ακόμη ποιο περίεργος να δω την διαφορά του σε αυτά τα θέματα με το C3, που θεωρητικά είναι πολύ καλύτερο σε αυτούς τους τομείς.

                Αλλά αυτά τα αφήνω για το τέλος. Προς το παρόν εστιάζω στα υπόλοιπα των δύο αυτοκινήτων.

                Αν δεν έχεις κάνει test drive γιατί δεν κάνεις ένα άμεσα;; θα σου λυθούν πολλές απορίες..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  stormold last edited by

                  Test drive όχι ακόμη. Είναι πάρα πολύ νωρίς.
                  Θα κάνω μόνο όταν είμαι έτοιμος οικονομικά και έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να προχωρήσω σε αγορά αυτοκινήτου.
                  Και επίσης θα πρέπει να δω τι θα γίνει με το Panda. Δύο αυτοκίνητα αποκλείεται να έχω. Πολύ δύσκολη υπόθεση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Το ευρωπαϊκό Baleno έχει άλλου τύπου μέταλλα και συναρμολόγηση;
                    Το Ινδικό πάντως δεν το βλέπω και πολύ ποιοτικό.

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dgrgtc last edited by

                      Και το ευρωπαϊκό στην Ινδία παράγεται πάντως....

                      Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stormold last edited by

                        Αν όλα βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής με τα ίδια υλικά, τότε κλάφτα Χαράλαμπε.
                        Το Youtube έχει γεμίσει από κατόχους στην Ινδία που αναφέρονται στα ποιοτικά προβλήματα και στα 'φτηνά υλικά'.

                        Θα πάω να δω το εκθεσιακό και θα αρχίσω να πιέζω το σασί να δω τι παίζει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          ggab last edited by

                          Ο χρήστης Storm έγραψε:
                          Αν όλα βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής με τα ίδια υλικά, τότε κλάφτα Χαράλαμπε.
                          Το Youtube έχει γεμίσει από κατόχους στην Ινδία που αναφέρονται στα ποιοτικά προβλήματα και στα 'φτηνά υλικά'.

                          Θα πάω να δω το εκθεσιακό και θα αρχίσω να πιέζω το σασί να δω τι παίζει...

                          Αφού το είχες δει 1-2 φορές αν δεν κάνω λάθος,πρόσεξες κάτι τραγικό στην ποιότητα σύμφωνα με τα γούστα σου πάντα;;;;
                          Για μένα σου είχα πει παλιότερα ότι για νοικιαρικο σε νησί είναι σούπερ!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            stormold last edited by

                            Βασικά μία φορά το έχω δει καλά και επικεντρώθηκα κυρίως στο εσωτερικό που με ενδιαφέρει περισσότερο.
                            Δεν κάθισα να ζουλήξω το σασί...

                            Την 1η φορά, το είδα για δύο λεπτάκια γιατί ήταν πελάτη το αυτοκίνητο, προς παράδοση.

                            υ.γ. είδες τι παθαίνει κάποιος όταν αποφασίζει να αλλάξει αυτοκίνητο αλλά δεν μπορεί να το κάνει άμεσα; Κάθεται και 'ψειρίζει την μαϊμού' ... για να περνά η ώρα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              δεν νομίζω να υπάρχει αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας € που να μη γουβώνει η λαμαρίνα στις μεγάλες επιφάνειες.δεν ξέρω βέβαια με πόση δύναμη συμβαίνει αυτό,αλλά όντως δείχνει πάφυλλο......
                              Πόσα αστεράκια έχει στις δοκιμές;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                stormold last edited by

                                Με τα συστήματα ασφαλείας 4 αστέρια.

                                https://www.euroncap.com/en/results/suzuki/baleno/24498

                                Περίεργο πάντως αυτό με τις λαμαρίνες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dgrgtc last edited by

                                  Το πλαίσιο παίζει μεγάλο ρόλο στο τεστ και όχι οι λαμαρίνες ...π.χ φτερά καπό...κλπ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Έτσι είναι, αλλά και η λαμαρίνα 'χαρτόνι' (αν είναι έτσι) δεν νομίζω να είναι και κάτι θετικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Η ελαφριά λαμαρίνα φυσικά και είναι κάτι το θετικό. Η ασφάλεια είναι θέμα σασί (δομής), όχι 'επιδερμίδας'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        poliviosfp last edited by

                                        Γενικά να ξέρεις ότι στην Ινδία το αυτοκινητιστικό κοινό είναι πολλά χρόνια πίσω σε αντιλήψεις. Και εμείς το 90 λέγαμε τι ψεύτικα είναι τα καινούρια αμάξια της εποχής σε σχέση με αυτά του 80
                                        Για να σου φύγει η περιέργεια όμως, (και η δική μας) όταν ξαναπάς στην έκθεση κάνε ένα τεστ σε μπαλένο και σουίφτ να δεις αν υπάρχουν διαφορές. Made in India vs made in japan

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nascar1 last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Η ελαφριά λαμαρίνα φυσικά και είναι κάτι το θετικό. Η ασφάλεια είναι θέμα σασί (δομής), όχι 'επιδερμίδας'.

                                          Συμφωνώ 100%.. Άλλωστε μην ξεχνάμε την Renault που χρησιμοποιουσε (δεν γνωρίζω αν εξακολουθεί) πλαστικά φτερά...

                                          Η ουσία κρύβεται κάτω από τις λαμαρίνες..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            poliviosfp last edited by

                                            Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                                            Η ελαφριά λαμαρίνα φυσικά και είναι κάτι το θετικό. Η ασφάλεια είναι θέμα σασί (δομής), όχι 'επιδερμίδας'.

                                            Συμφωνώ 100%.. Άλλωστε μην ξεχνάμε την Renault που χρησιμοποιουσε (δεν γνωρίζω αν εξακολουθεί) πλαστικά φτερά...

                                            Η ουσία κρύβεται κάτω από τις λαμαρίνες..

                                            Αυτή η ιδέα ήταν πολύ καλή. Δεν είχες φόβο για ζουλιάγματα. Το πλαστικό φτερό ερχόταν στην αρχική του μορφή μόνο του

                                            Επίσης το καπό του baleno είναι πούπουλο σε σχέση με του civic μου (1998μοντέλο) όπως και του πεζό μου (309).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 13 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr