-
Γεια χαρά σε όλους!
Είμαι ο Λευτέρης και είμαι καινούριο μέλος στο forum και στην όμορφη παρέα των αεριοκίνητων!
Μόλις πριν δύο μήνες, τοποθέτησα στο αυτοκίνητο μου ένα κιτ Lpg μιας και θεωρώ μέγιστη ηλιθιότητα να δώσω ένα αυτοκίνητο που πλήρωσα 38.000,00 € πριν εφτά χρόνια και το οποίο είναι σε άριστη πραγματικά κατάσταση, για μόλις 5.000,00 € και να συμπληρώσω ακόμα αρκετά χρήματα για να το αντικαταστήσω με καινούργιο πετρελαιοκίνητο ώστε να κάνω οικονομία στην κατανάλωση!Έκτοτε καθημερινά σχεδόν, διαβάζω, διαβάζω, διαβάζω...
Τόσο διάβασμα είχα να ρίξω από τότε που έδινα πανελλήνιες!
Όσο όμως διαβάζω, λύνω κάποιες από τις απορίες που έχω και μου δημιουργούνται συνεχώς καινούριες!
Ο λόγος: πολλές και διαφορετικές απόψεις και τίποτα απόλυτο.
Πολύς κόσμος υπέρ των ψεκασμών βενζίνης. Άλλος τοσος κόσμος υπέρ της 'λαδιέρας'.
Πολύς κόσμος υπέρ των ειδικών μπουζί. Άλλος τόσος κόσμος κατά.**Να αναφερθώ στα κιτ Lpg; **
Κάποιοι βγάζουν άχρηστο ότι δεν είναι Prins ή Vialle.
Κάποιοι θεωρούν ότι όλα τα κιτ κάνουν την ίδια δουλειά.
Κάποιοι θεωρούν πως τα Lovato δεν είναι καλά (και με στεναχωρούν τώρα που το τοποθέτησα...) και μαζί με τα BRC, τα AEB και τα EuropeGAS τα βάζουν σε δεύτερη κατηγορία.Ο σκοπός λοιπόν και ο λόγος που δημιουργώ την παρούσα ενότητα αφορά στην επιθυμία μου να ξεκαθαρίσουν στον βαθμό του εφικτού, κάποια πράγματα που αφορούν στα προβλήματα των αυτοκινήτων ίδιου τύπου ή με ίδιο μοτέρ με του δικού μου και γιατί όχι, γενικότερα για αυτοκίνητα που κινούνται με Lpg, ώστε να μπορέσουμε να βάλουμε κάποια πράγματα στην θέση τους με την βοήθεια τόσο όσων έχουν τοποθετήσει κιτ υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητα τους όσο και των φίλων εγκαταστατών που διαβάζουν και γράφουν συχνά στο παρόν forum!
Το αυτοκίνητο στο οποίο τοποθέτησα κιτ Lpg είναι ένα Jeep Patriot 2.4 μοντέλο 12/2007.
Ο κινητήρας του για όσους δεν το γνωρίζουν (όπως εγώ μέχρι πριν λίγες ημέρες...) είναι ο ίδιος που χρησιμοποιούν εκτός από τα Jeep Patriot και Compass) αρκετά αυτοκίνητα. μερικά από τα οποία είναι:
• Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC (Ναι, σωστά διαβάσατε!) και αρκετά ακόμα μοντέλα της Mitsubishi με κωδικό κινητήρα **4B11 **όπως π.χ. το Lancer…
•** Hyundai**: τα μοντέλα της Hyundai με κινητήρα Theta/Theta-II Engine, όπως Santa Fe, Hyundai Tucson.
• Kia: τα μοντέλα της KIA με κινητήρα Hyundai Theta/Theta-II Engine όπως Sportage, Kia, Sorento.
• Dodge Caliber.
• Chrysler Sebring.
Γενικά είναι ένας κινητήρας που έχει φορεθεί σε πολλά αυτοκίνητα. Το μοτέρ αυτό είναι γνωστό και ως **GEMA **(πληροφορίες εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Engine_Alliance)
Το κιτ Lpg που επέλεξα να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο μου είναι της ιταλικής Lovato. Συγκεκριμένα είναι το Easy Fast OBD2 (μεταλλικός εγκέφαλος με σύνδεση OBD), τα 'γρήγορα μπεκ' της Lovato (τύπου ηλεκτροβαλβίδας), πνεύμονα Lovato RGJ, και δεξαμενή STAKO 80 Lt.
Προληπτικά, τοποθέτησα μία τετράδα μπουζί ιριδίου** CHAMPION IRIDIUM RC12WMPB4**, μιας και μετά από λίγο ψάξιμο, ανακάλυψα πως αυτά ακριβώς τα μπουζί φορούσε το συγκεκριμένο μοντέλο σε μία έκδοση που κυκλοφόρησε επίσημα με υγραέριο από την Jeep (όχι στην Ελλάδα) με την ονομασία Jeep Patriot Eco+.Η επιλογή του ως άνω κιτ της Lovato έγινε επειδή είχα εμπιστοσύνη σε έναν αδερφικό φίλο, στο συνεργείο του οποίου έγινε και η τοποθέτηση και λόγω του ότι είχε πείρα στα συστήματα της Lovato.
Η τοποθέτηση έγινε νοικοκυρεμένα, πολύ όμορφα και με υπομονή. Το αποτέλεσμα σχεδόν άριστο. Το μόνο στο οποίο δεν έμεινα ευχαριστημένος, ήταν οι ρυθμίσεις του εγκεφάλου.
Έτσι κατόπιν της τοποθέτησης και επειδή ψαχνόμουν με όλα όσα διάβαζα εδώ μέσα, ήρθα σε επαφή με τον **Ηλία **τον οποίο γνώρισα σε ένα άλλο forum σχετικό με την υγραεριοκίνηση.Αφού έκανα τα πρώτα 1.500 km, πήγα στο κατάστημα του Ηλία. Με πολύ μεράκι, καλή διάθεση, ακόμα περισσότερη υπομονή και **ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ **(το τονίζω για να μην βρεθεί κανένας καλοθελητής και μου χρεώσει ότι κάνω διαφήμιση στον Ηλία!), σπατάλησε τρεις ώρες από την ζωή του και μου ρύθμισε λεπτομερώς τον εγκέφαλο (κυρίως σε πορεία, δύο ώρες ανεβοκατεβαίναμε την Λεωφ. Σχιστού!), ρύθμισε τα trims των καυσίμων, και μου έλυσε όσες απορίες είχα! Το αυτοκίνητο μου από εκείνη την ημέρα, πάει πολύ καλύτερα με το υγραέριο και μπορώ να πώ, πολλές φορές καλύτερα σε σχέση με την βενζίνη.
Όπως όλοι σχεδόν ξέρουμε, κάποιες εταιρείες χρησιμοποιούν 'λαδιέρες' για να βελτιώσουν την αργή καύση του υγραερίου η οποία δημιουργεί προβλήματα στις βαλβίδες εξαγωγής και στις έδρες τους και κάποιες άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν παράλληλο ψεκασμό βενζίνης, ανάλογα με το φορτίο ή και τις στροφές του κινητηρα.
Η **Lovato **ως μέθοδο βελτίωσης της καύσης του υγραερίου, δίνει την δυνατότητα του παράλληλου ψεκασμού βενζίνης.
Έτσι αυτή την στιγμή, το αυτοκίνητο μου χρησιμοποιεί ως τρόπο βελτίωσης της καύσης (και όχι ως τρόπο λίπανσης όπως συνεχώς διαβάζω!) ψεκασμό βενζίνης επάνω από τις 4.200 στροφές. Δυνατότητα να ψεκάζει βενζίνη σε χαμηλότερες στιγμές δεν υπάρχει μιας και έχουμε ενεργοποιήσει το 'anticipate' (κάτι σαν προψεκασμός όπως μου είπε ο Ηλίας). Αν θέλω ψεκασμό βενζίνης σε χαμηλότερες στροφές, πρέπει να απενεργοποιήσουμε το 'anticipate' αλλά στις δοκιμές που κάναμε με τον Ηλία, διαπίστωσα ότι με το 'anticipate' ενεργοποιημένο, το αυτοκίνητο πήγαινε πολύ καλύτερα και είχαμε πιο σωστές τιμές στα trims του καυσίμου.Έχω αρχίσει όμως και σκέφτομαι την τοποθέτηση συστήματος για βελτίωση της καύσης (είπαμε, δεν μου αρέσει να το λέω 'λαδιέρα'!) χωρίς όμως να το έχω αποφασίσει.
Ο λόγος είναι πως θέλω να μειώσω (αν όχι να αποκλείσω!) την πιθανότητα να βρεθώ σε λίγον καιρό σε ρεκτιφιέ και να ψάχνω για βαλβίδες και έδρες βαλβίδων από διαστημικά υλικά!
Σε περίπτωση που προχωρήσω στην τοποθέτηση τέτοιου συστήματος, θα έβαζα το σύστημα της V-Lube ELECTRONIC VALVE SAVER SEQUENT PLUS (http://www.v-lube.com/product/electronic-valve-saver-kit-sequent-plus/).(Εδώ οι οδηγίες εγκατάστασης http://www.v-lube.com/?dl_name=electronic_valve_saver_sequent_plus_EN.pdf) το οποίο από όσα διαπιστώνω μοιράζει ομοιόμορφα το βελτιωτικό της καύσης σε όλους τους κυλίνδρους. Λειτουργεί με δική του αντλία και σε συνδυασμό με την λειτουργία των μπεκ του υγραερίου ('παίρνει σήμα' από αυτά). Χωρίς τα γνωστά προβλήματα της σταγόνας (το μαρτύριο της σταγόνας καλύτερα να πω με όλα όσα έχω διαβάσει...) η οποία είναι ζήτημα αν φτάνει στον θάλαμο καύσης με τα πιο απλά συστήματα. Με προβληματίζει το κόστος του συστήματος βέβαια, μιας και φτάνει (από Γερμανία μέσω eBay) στα 300,00 € και δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω τόσα χρήματα χωρίς να είμαι σίγουρος ότι θα προστατέψω τον κινητήρα.Σημειώνω πως ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου, στην λίστα της Vialle, συμπεριλαμβάνεται σε αυτούς για τους οποίους δεν δίνεται εγγύηση. Επίσης, στο site της Prins αναφέρεται πως γι'αυτόν τον κινητήρα, πρέπει να ληφθούν μέτρα για την προστασία των βαλβίδων και της κυλινδροκεφαλής (Prins recommends you take preventive measures to avoid excessive wear on the cylinder head and/or valves)
Κλείνοντας, επαναλαμβάνω πως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την εγκατάσταση και ακόμα περισσότερο από τις ρυθμίσεις που μου έκανε ο φίλος Ηλίας αλλά επειδή θέλω να έχω το κεφάλι μου όσο πιο ήσυχο γίνεται και να εξασφαλίσω την όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη και σε βάθος χρόνου σωστή λειτουργία του κινητήρα μου, θα ήθελα τόσο από τους φίλους που έχουν ίδιο αυτοκίνητο ή αυτοκίνητο με ίδιο μοτέρ (Jeep Compass, Mitsubishi Outlander MiVEC 2.4 κλπ...) όσο και από τους φίλους εγκαταστάτες, να τοποθετηθούν στο παρόν θέμα, παραθέτοντας τόσο τις εμπειρίες τους (καλές ή κακές...) όσο και τις απόψεις ή τις συμβουλές τους για τους ψεκασμούς βενζίνης, τις στροφές που πρέπει να λειτουργεί ο ψεκασμός βενζίνης στον κινητήρα μου, για τα μπουζί, για το αν αξίζει να τοποθετήσω το σύστημα της V-Lube που περιέγραψα προηγουμένως και γενικότερα, οτιδήποτε μπορεί να φανεί χρήσιμο τόσο σε εμένα αλλά και σε όλους όσοι έχουμε την 'τύχη' τα αυτοκίνητα μας να κινούνται από αυτόν τον κινητήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την καλή διάθεση και την επιθυμία τόσο για έναν εποικοδομητικό και ειλικρινή διάλογο όσο και για την άνευ υστεροβουλίας ανταλλαγή απόψεων!
Με εκτίμηση, Λευτέρης._
**
Ανεβάζω και κάποιες φωτογραφίες από την εγκατάσταση....** -
Γεια χαρά σε όλους!
Είμαι ο Λευτέρης και είμαι καινούριο μέλος στο forum και στην όμορφη παρέα των αεριοκίνητων!
Μόλις πριν δύο μήνες, τοποθέτησα στο αυτοκίνητο μου ένα κιτ Lpg μιας και θεωρώ μέγιστη ηλιθιότητα να δώσω ένα αυτοκίνητο που πλήρωσα 38.000,00 € πριν εφτά χρόνια και το οποίο είναι σε άριστη πραγματικά κατάσταση, για μόλις 5.000,00 € και να συμπληρώσω ακόμα αρκετά χρήματα για να το αντικαταστήσω με καινούργιο πετρελαιοκίνητο ώστε να κάνω οικονομία στην κατανάλωση!Έκτοτε καθημερινά σχεδόν, διαβάζω, διαβάζω, διαβάζω...
Τόσο διάβασμα είχα να ρίξω από τότε που έδινα πανελλήνιες!
Όσο όμως διαβάζω, λύνω κάποιες από τις απορίες που έχω και μου δημιουργούνται συνεχώς καινούριες!
Ο λόγος: πολλές και διαφορετικές απόψεις και τίποτα απόλυτο.
Πολύς κόσμος υπέρ των ψεκασμών βενζίνης. Άλλος τοσος κόσμος υπέρ της 'λαδιέρας'.
Πολύς κόσμος υπέρ των ειδικών μπουζί. Άλλος τόσος κόσμος κατά.**Να αναφερθώ στα κιτ Lpg; **
Κάποιοι βγάζουν άχρηστο ότι δεν είναι Prins ή Vialle.
Κάποιοι θεωρούν ότι όλα τα κιτ κάνουν την ίδια δουλειά.
Κάποιοι θεωρούν πως τα Lovato δεν είναι καλά (και με στεναχωρούν τώρα που το τοποθέτησα...) και μαζί με τα BRC, τα AEB και τα EuropeGAS τα βάζουν σε δεύτερη κατηγορία.Ο σκοπός λοιπόν και ο λόγος που δημιουργώ την παρούσα ενότητα αφορά στην επιθυμία μου να ξεκαθαρίσουν στον βαθμό του εφικτού, κάποια πράγματα που αφορούν στα προβλήματα των αυτοκινήτων ίδιου τύπου ή με ίδιο μοτέρ με του δικού μου και γιατί όχι, γενικότερα για αυτοκίνητα που κινούνται με Lpg, ώστε να μπορέσουμε να βάλουμε κάποια πράγματα στην θέση τους με την βοήθεια τόσο όσων έχουν τοποθετήσει κιτ υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητα τους όσο και των φίλων εγκαταστατών που διαβάζουν και γράφουν συχνά στο παρόν forum!
Το αυτοκίνητο στο οποίο τοποθέτησα κιτ Lpg είναι ένα Jeep Patriot 2.4 μοντέλο 12/2007.
Ο κινητήρας του για όσους δεν το γνωρίζουν (όπως εγώ μέχρι πριν λίγες ημέρες...) είναι ο ίδιος που χρησιμοποιούν εκτός από τα Jeep Patriot και Compass) αρκετά αυτοκίνητα. μερικά από τα οποία είναι:
• Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC (Ναι, σωστά διαβάσατε!) και αρκετά ακόμα μοντέλα της Mitsubishi με κωδικό κινητήρα **4B11 **όπως π.χ. το Lancer…
•** Hyundai**: τα μοντέλα της Hyundai με κινητήρα Theta/Theta-II Engine, όπως Santa Fe, Hyundai Tucson.
• Kia: τα μοντέλα της KIA με κινητήρα Hyundai Theta/Theta-II Engine όπως Sportage, Kia, Sorento.
• Dodge Caliber.
• Chrysler Sebring.
Γενικά είναι ένας κινητήρας που έχει φορεθεί σε πολλά αυτοκίνητα. Το μοτέρ αυτό είναι γνωστό και ως **GEMA **(πληροφορίες εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Engine_Alliance)
Το κιτ Lpg που επέλεξα να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο μου είναι της ιταλικής Lovato. Συγκεκριμένα είναι το Easy Fast OBD2 (μεταλλικός εγκέφαλος με σύνδεση OBD), τα 'γρήγορα μπεκ' της Lovato (τύπου ηλεκτροβαλβίδας), πνεύμονα Lovato RGJ, και δεξαμενή STAKO 80 Lt.
Προληπτικά, τοποθέτησα μία τετράδα μπουζί ιριδίου** CHAMPION IRIDIUM RC12WMPB4**, μιας και μετά από λίγο ψάξιμο, ανακάλυψα πως αυτά ακριβώς τα μπουζί φορούσε το συγκεκριμένο μοντέλο σε μία έκδοση που κυκλοφόρησε επίσημα με υγραέριο από την Jeep (όχι στην Ελλάδα) με την ονομασία Jeep Patriot Eco+.Η επιλογή του ως άνω κιτ της Lovato έγινε επειδή είχα εμπιστοσύνη σε έναν αδερφικό φίλο, στο συνεργείο του οποίου έγινε και η τοποθέτηση και λόγω του ότι είχε πείρα στα συστήματα της Lovato.
Η τοποθέτηση έγινε νοικοκυρεμένα, πολύ όμορφα και με υπομονή. Το αποτέλεσμα σχεδόν άριστο. Το μόνο στο οποίο δεν έμεινα ευχαριστημένος, ήταν οι ρυθμίσεις του εγκεφάλου.
Έτσι κατόπιν της τοποθέτησης και επειδή ψαχνόμουν με όλα όσα διάβαζα εδώ μέσα, ήρθα σε επαφή με τον **Ηλία **τον οποίο γνώρισα σε ένα άλλο forum σχετικό με την υγραεριοκίνηση.Αφού έκανα τα πρώτα 1.500 km, πήγα στο κατάστημα του Ηλία. Με πολύ μεράκι, καλή διάθεση, ακόμα περισσότερη υπομονή και **ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ **(το τονίζω για να μην βρεθεί κανένας καλοθελητής και μου χρεώσει ότι κάνω διαφήμιση στον Ηλία!), σπατάλησε τρεις ώρες από την ζωή του και μου ρύθμισε λεπτομερώς τον εγκέφαλο (κυρίως σε πορεία, δύο ώρες ανεβοκατεβαίναμε την Λεωφ. Σχιστού!), ρύθμισε τα trims των καυσίμων, και μου έλυσε όσες απορίες είχα! Το αυτοκίνητο μου από εκείνη την ημέρα, πάει πολύ καλύτερα με το υγραέριο και μπορώ να πώ, πολλές φορές καλύτερα σε σχέση με την βενζίνη.
Όπως όλοι σχεδόν ξέρουμε, κάποιες εταιρείες χρησιμοποιούν 'λαδιέρες' για να βελτιώσουν την αργή καύση του υγραερίου η οποία δημιουργεί προβλήματα στις βαλβίδες εξαγωγής και στις έδρες τους και κάποιες άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν παράλληλο ψεκασμό βενζίνης, ανάλογα με το φορτίο ή και τις στροφές του κινητηρα.
Η **Lovato **ως μέθοδο βελτίωσης της καύσης του υγραερίου, δίνει την δυνατότητα του παράλληλου ψεκασμού βενζίνης.
Έτσι αυτή την στιγμή, το αυτοκίνητο μου χρησιμοποιεί ως τρόπο βελτίωσης της καύσης (και όχι ως τρόπο λίπανσης όπως συνεχώς διαβάζω!) ψεκασμό βενζίνης επάνω από τις 4.200 στροφές. Δυνατότητα να ψεκάζει βενζίνη σε χαμηλότερες στιγμές δεν υπάρχει μιας και έχουμε ενεργοποιήσει το 'anticipate' (κάτι σαν προψεκασμός όπως μου είπε ο Ηλίας). Αν θέλω ψεκασμό βενζίνης σε χαμηλότερες στροφές, πρέπει να απενεργοποιήσουμε το 'anticipate' αλλά στις δοκιμές που κάναμε με τον Ηλία, διαπίστωσα ότι με το 'anticipate' ενεργοποιημένο, το αυτοκίνητο πήγαινε πολύ καλύτερα και είχαμε πιο σωστές τιμές στα trims του καυσίμου.Έχω αρχίσει όμως και σκέφτομαι την τοποθέτηση συστήματος για βελτίωση της καύσης (είπαμε, δεν μου αρέσει να το λέω 'λαδιέρα'!) χωρίς όμως να το έχω αποφασίσει.
Ο λόγος είναι πως θέλω να μειώσω (αν όχι να αποκλείσω!) την πιθανότητα να βρεθώ σε λίγον καιρό σε ρεκτιφιέ και να ψάχνω για βαλβίδες και έδρες βαλβίδων από διαστημικά υλικά!
Σε περίπτωση που προχωρήσω στην τοποθέτηση τέτοιου συστήματος, θα έβαζα το σύστημα της V-Lube ELECTRONIC VALVE SAVER SEQUENT PLUS (http://www.v-lube.com/product/electronic-valve-saver-kit-sequent-plus/).(Εδώ οι οδηγίες εγκατάστασης http://www.v-lube.com/?dl_name=electronic_valve_saver_sequent_plus_EN.pdf) το οποίο από όσα διαπιστώνω μοιράζει ομοιόμορφα το βελτιωτικό της καύσης σε όλους τους κυλίνδρους. Λειτουργεί με δική του αντλία και σε συνδυασμό με την λειτουργία των μπεκ του υγραερίου ('παίρνει σήμα' από αυτά). Χωρίς τα γνωστά προβλήματα της σταγόνας (το μαρτύριο της σταγόνας καλύτερα να πω με όλα όσα έχω διαβάσει...) η οποία είναι ζήτημα αν φτάνει στον θάλαμο καύσης με τα πιο απλά συστήματα. Με προβληματίζει το κόστος του συστήματος βέβαια, μιας και φτάνει (από Γερμανία μέσω eBay) στα 300,00 € και δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω τόσα χρήματα χωρίς να είμαι σίγουρος ότι θα προστατέψω τον κινητήρα.Σημειώνω πως ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου, στην λίστα της Vialle, συμπεριλαμβάνεται σε αυτούς για τους οποίους δεν δίνεται εγγύηση. Επίσης, στο site της Prins αναφέρεται πως γι'αυτόν τον κινητήρα, πρέπει να ληφθούν μέτρα για την προστασία των βαλβίδων και της κυλινδροκεφαλής (Prins recommends you take preventive measures to avoid excessive wear on the cylinder head and/or valves)
Κλείνοντας, επαναλαμβάνω πως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την εγκατάσταση και ακόμα περισσότερο από τις ρυθμίσεις που μου έκανε ο φίλος Ηλίας αλλά επειδή θέλω να έχω το κεφάλι μου όσο πιο ήσυχο γίνεται και να εξασφαλίσω την όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη και σε βάθος χρόνου σωστή λειτουργία του κινητήρα μου, θα ήθελα τόσο από τους φίλους που έχουν ίδιο αυτοκίνητο ή αυτοκίνητο με ίδιο μοτέρ (Jeep Compass, Mitsubishi Outlander MiVEC 2.4 κλπ...) όσο και από τους φίλους εγκαταστάτες, να τοποθετηθούν στο παρόν θέμα, παραθέτοντας τόσο τις εμπειρίες τους (καλές ή κακές...) όσο και τις απόψεις ή τις συμβουλές τους για τους ψεκασμούς βενζίνης, τις στροφές που πρέπει να λειτουργεί ο ψεκασμός βενζίνης στον κινητήρα μου, για τα μπουζί, για το αν αξίζει να τοποθετήσω το σύστημα της V-Lube που περιέγραψα προηγουμένως και γενικότερα, οτιδήποτε μπορεί να φανεί χρήσιμο τόσο σε εμένα αλλά και σε όλους όσοι έχουμε την 'τύχη' τα αυτοκίνητα μας να κινούνται από αυτόν τον κινητήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την καλή διάθεση και την επιθυμία τόσο για έναν εποικοδομητικό και ειλικρινή διάλογο όσο και για την άνευ υστεροβουλίας ανταλλαγή απόψεων!
Με εκτίμηση, Λευτέρης._
**
Ανεβάζω και κάποιες φωτογραφίες από την εγκατάσταση....** -
Γεια χαρά σε όλους!
Είμαι ο Λευτέρης και είμαι καινούριο μέλος στο forum και στην όμορφη παρέα των αεριοκίνητων!
Μόλις πριν δύο μήνες, τοποθέτησα στο αυτοκίνητο μου ένα κιτ Lpg μιας και θεωρώ μέγιστη ηλιθιότητα να δώσω ένα αυτοκίνητο που πλήρωσα 38.000,00 € πριν εφτά χρόνια και το οποίο είναι σε άριστη πραγματικά κατάσταση, για μόλις 5.000,00 € και να συμπληρώσω ακόμα αρκετά χρήματα για να το αντικαταστήσω με καινούργιο πετρελαιοκίνητο ώστε να κάνω οικονομία στην κατανάλωση!Έκτοτε καθημερινά σχεδόν, διαβάζω, διαβάζω, διαβάζω...
Τόσο διάβασμα είχα να ρίξω από τότε που έδινα πανελλήνιες!
Όσο όμως διαβάζω, λύνω κάποιες από τις απορίες που έχω και μου δημιουργούνται συνεχώς καινούριες!
Ο λόγος: πολλές και διαφορετικές απόψεις και τίποτα απόλυτο.
Πολύς κόσμος υπέρ των ψεκασμών βενζίνης. Άλλος τοσος κόσμος υπέρ της 'λαδιέρας'.
Πολύς κόσμος υπέρ των ειδικών μπουζί. Άλλος τόσος κόσμος κατά.**Να αναφερθώ στα κιτ Lpg; **
Κάποιοι βγάζουν άχρηστο ότι δεν είναι Prins ή Vialle.
Κάποιοι θεωρούν ότι όλα τα κιτ κάνουν την ίδια δουλειά.
Κάποιοι θεωρούν πως τα Lovato δεν είναι καλά (και με στεναχωρούν τώρα που το τοποθέτησα...) και μαζί με τα BRC, τα AEB και τα EuropeGAS τα βάζουν σε δεύτερη κατηγορία.Ο σκοπός λοιπόν και ο λόγος που δημιουργώ την παρούσα ενότητα αφορά στην επιθυμία μου να ξεκαθαρίσουν στον βαθμό του εφικτού, κάποια πράγματα που αφορούν στα προβλήματα των αυτοκινήτων ίδιου τύπου ή με ίδιο μοτέρ με του δικού μου και γιατί όχι, γενικότερα για αυτοκίνητα που κινούνται με Lpg, ώστε να μπορέσουμε να βάλουμε κάποια πράγματα στην θέση τους με την βοήθεια τόσο όσων έχουν τοποθετήσει κιτ υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητα τους όσο και των φίλων εγκαταστατών που διαβάζουν και γράφουν συχνά στο παρόν forum!
Το αυτοκίνητο στο οποίο τοποθέτησα κιτ Lpg είναι ένα Jeep Patriot 2.4 μοντέλο 12/2007.
Ο κινητήρας του για όσους δεν το γνωρίζουν (όπως εγώ μέχρι πριν λίγες ημέρες...) είναι ο ίδιος που χρησιμοποιούν εκτός από τα Jeep Patriot και Compass) αρκετά αυτοκίνητα. μερικά από τα οποία είναι:
• Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC (Ναι, σωστά διαβάσατε!) και αρκετά ακόμα μοντέλα της Mitsubishi με κωδικό κινητήρα **4B11 **όπως π.χ. το Lancer…
•** Hyundai**: τα μοντέλα της Hyundai με κινητήρα Theta/Theta-II Engine, όπως Santa Fe, Hyundai Tucson.
• Kia: τα μοντέλα της KIA με κινητήρα Hyundai Theta/Theta-II Engine όπως Sportage, Kia, Sorento.
• Dodge Caliber.
• Chrysler Sebring.
Γενικά είναι ένας κινητήρας που έχει φορεθεί σε πολλά αυτοκίνητα. Το μοτέρ αυτό είναι γνωστό και ως **GEMA **(πληροφορίες εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Engine_Alliance)
Το κιτ Lpg που επέλεξα να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο μου είναι της ιταλικής Lovato. Συγκεκριμένα είναι το Easy Fast OBD2 (μεταλλικός εγκέφαλος με σύνδεση OBD), τα 'γρήγορα μπεκ' της Lovato (τύπου ηλεκτροβαλβίδας), πνεύμονα Lovato RGJ, και δεξαμενή STAKO 80 Lt.
Προληπτικά, τοποθέτησα μία τετράδα μπουζί ιριδίου** CHAMPION IRIDIUM RC12WMPB4**, μιας και μετά από λίγο ψάξιμο, ανακάλυψα πως αυτά ακριβώς τα μπουζί φορούσε το συγκεκριμένο μοντέλο σε μία έκδοση που κυκλοφόρησε επίσημα με υγραέριο από την Jeep (όχι στην Ελλάδα) με την ονομασία Jeep Patriot Eco+.Η επιλογή του ως άνω κιτ της Lovato έγινε επειδή είχα εμπιστοσύνη σε έναν αδερφικό φίλο, στο συνεργείο του οποίου έγινε και η τοποθέτηση και λόγω του ότι είχε πείρα στα συστήματα της Lovato.
Η τοποθέτηση έγινε νοικοκυρεμένα, πολύ όμορφα και με υπομονή. Το αποτέλεσμα σχεδόν άριστο. Το μόνο στο οποίο δεν έμεινα ευχαριστημένος, ήταν οι ρυθμίσεις του εγκεφάλου.
Έτσι κατόπιν της τοποθέτησης και επειδή ψαχνόμουν με όλα όσα διάβαζα εδώ μέσα, ήρθα σε επαφή με τον **Ηλία **τον οποίο γνώρισα σε ένα άλλο forum σχετικό με την υγραεριοκίνηση.Αφού έκανα τα πρώτα 1.500 km, πήγα στο κατάστημα του Ηλία. Με πολύ μεράκι, καλή διάθεση, ακόμα περισσότερη υπομονή και **ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ **(το τονίζω για να μην βρεθεί κανένας καλοθελητής και μου χρεώσει ότι κάνω διαφήμιση στον Ηλία!), σπατάλησε τρεις ώρες από την ζωή του και μου ρύθμισε λεπτομερώς τον εγκέφαλο (κυρίως σε πορεία, δύο ώρες ανεβοκατεβαίναμε την Λεωφ. Σχιστού!), ρύθμισε τα trims των καυσίμων, και μου έλυσε όσες απορίες είχα! Το αυτοκίνητο μου από εκείνη την ημέρα, πάει πολύ καλύτερα με το υγραέριο και μπορώ να πώ, πολλές φορές καλύτερα σε σχέση με την βενζίνη.
Όπως όλοι σχεδόν ξέρουμε, κάποιες εταιρείες χρησιμοποιούν 'λαδιέρες' για να βελτιώσουν την αργή καύση του υγραερίου η οποία δημιουργεί προβλήματα στις βαλβίδες εξαγωγής και στις έδρες τους και κάποιες άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν παράλληλο ψεκασμό βενζίνης, ανάλογα με το φορτίο ή και τις στροφές του κινητηρα.
Η **Lovato **ως μέθοδο βελτίωσης της καύσης του υγραερίου, δίνει την δυνατότητα του παράλληλου ψεκασμού βενζίνης.
Έτσι αυτή την στιγμή, το αυτοκίνητο μου χρησιμοποιεί ως τρόπο βελτίωσης της καύσης (και όχι ως τρόπο λίπανσης όπως συνεχώς διαβάζω!) ψεκασμό βενζίνης επάνω από τις 4.200 στροφές. Δυνατότητα να ψεκάζει βενζίνη σε χαμηλότερες στιγμές δεν υπάρχει μιας και έχουμε ενεργοποιήσει το 'anticipate' (κάτι σαν προψεκασμός όπως μου είπε ο Ηλίας). Αν θέλω ψεκασμό βενζίνης σε χαμηλότερες στροφές, πρέπει να απενεργοποιήσουμε το 'anticipate' αλλά στις δοκιμές που κάναμε με τον Ηλία, διαπίστωσα ότι με το 'anticipate' ενεργοποιημένο, το αυτοκίνητο πήγαινε πολύ καλύτερα και είχαμε πιο σωστές τιμές στα trims του καυσίμου.Έχω αρχίσει όμως και σκέφτομαι την τοποθέτηση συστήματος για βελτίωση της καύσης (είπαμε, δεν μου αρέσει να το λέω 'λαδιέρα'!) χωρίς όμως να το έχω αποφασίσει.
Ο λόγος είναι πως θέλω να μειώσω (αν όχι να αποκλείσω!) την πιθανότητα να βρεθώ σε λίγον καιρό σε ρεκτιφιέ και να ψάχνω για βαλβίδες και έδρες βαλβίδων από διαστημικά υλικά!
Σε περίπτωση που προχωρήσω στην τοποθέτηση τέτοιου συστήματος, θα έβαζα το σύστημα της V-Lube ELECTRONIC VALVE SAVER SEQUENT PLUS (http://www.v-lube.com/product/electronic-valve-saver-kit-sequent-plus/).(Εδώ οι οδηγίες εγκατάστασης http://www.v-lube.com/?dl_name=electronic_valve_saver_sequent_plus_EN.pdf) το οποίο από όσα διαπιστώνω μοιράζει ομοιόμορφα το βελτιωτικό της καύσης σε όλους τους κυλίνδρους. Λειτουργεί με δική του αντλία και σε συνδυασμό με την λειτουργία των μπεκ του υγραερίου ('παίρνει σήμα' από αυτά). Χωρίς τα γνωστά προβλήματα της σταγόνας (το μαρτύριο της σταγόνας καλύτερα να πω με όλα όσα έχω διαβάσει...) η οποία είναι ζήτημα αν φτάνει στον θάλαμο καύσης με τα πιο απλά συστήματα. Με προβληματίζει το κόστος του συστήματος βέβαια, μιας και φτάνει (από Γερμανία μέσω eBay) στα 300,00 € και δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω τόσα χρήματα χωρίς να είμαι σίγουρος ότι θα προστατέψω τον κινητήρα.Σημειώνω πως ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου, στην λίστα της Vialle, συμπεριλαμβάνεται σε αυτούς για τους οποίους δεν δίνεται εγγύηση. Επίσης, στο site της Prins αναφέρεται πως γι'αυτόν τον κινητήρα, πρέπει να ληφθούν μέτρα για την προστασία των βαλβίδων και της κυλινδροκεφαλής (Prins recommends you take preventive measures to avoid excessive wear on the cylinder head and/or valves)
Κλείνοντας, επαναλαμβάνω πως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την εγκατάσταση και ακόμα περισσότερο από τις ρυθμίσεις που μου έκανε ο φίλος Ηλίας αλλά επειδή θέλω να έχω το κεφάλι μου όσο πιο ήσυχο γίνεται και να εξασφαλίσω την όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη και σε βάθος χρόνου σωστή λειτουργία του κινητήρα μου, θα ήθελα τόσο από τους φίλους που έχουν ίδιο αυτοκίνητο ή αυτοκίνητο με ίδιο μοτέρ (Jeep Compass, Mitsubishi Outlander MiVEC 2.4 κλπ...) όσο και από τους φίλους εγκαταστάτες, να τοποθετηθούν στο παρόν θέμα, παραθέτοντας τόσο τις εμπειρίες τους (καλές ή κακές...) όσο και τις απόψεις ή τις συμβουλές τους για τους ψεκασμούς βενζίνης, τις στροφές που πρέπει να λειτουργεί ο ψεκασμός βενζίνης στον κινητήρα μου, για τα μπουζί, για το αν αξίζει να τοποθετήσω το σύστημα της V-Lube που περιέγραψα προηγουμένως και γενικότερα, οτιδήποτε μπορεί να φανεί χρήσιμο τόσο σε εμένα αλλά και σε όλους όσοι έχουμε την 'τύχη' τα αυτοκίνητα μας να κινούνται από αυτόν τον κινητήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την καλή διάθεση και την επιθυμία τόσο για έναν εποικοδομητικό και ειλικρινή διάλογο όσο και για την άνευ υστεροβουλίας ανταλλαγή απόψεων!
Με εκτίμηση, Λευτέρης._
**
Ανεβάζω και κάποιες φωτογραφίες από την εγκατάσταση....** -
καλως ηρθες Λευτερη
-
σε ενα τοσο ακριβο αμαξι τοσο απλα μπεκ!!αν το εμαθα καλα το τροπαρι επρεπε να βαλεις Hana μπεκ
-
Καλώς ήρθες σύντεκνε. Οπτικά φαίνεται ότι έκαναν καλή δουλειά. Καλά κάνεις και αναφέρεις και τον Ηλία, τα καλά να λέγονται.
-
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
σε ενα τοσο ακριβο αμαξι τοσο απλα μπεκ!!αν το εμαθα καλα το τροπαρι επρεπε να βαλεις Hana μπεκΓιαννη μην μασαμε ολοι αυτη την καραμελα, ναι τα μπεκ τυπου βενζινης ειναι καλυτερα απο τις ηλεκτροβαλβιδες αλλα αυτο δε σημαινει οτι και με αυτες δεν μπορει να δουλεψει σωστα ενας κινητηρας, εκτος απο αυτο τα μπεκ της lovato ποιοτικα ειναι πολυ καλυτερα απο τις υπολοιπες ηλεκτροβαλβιδες και εχουν πολυ μεγαλη διαρκεια ζωης, σκεψου οτι εχω ενα ford connect (ναι αυτο με τον ευπαθη κινητηρα) με κατι παραπανω απο 3000 ωρες λειτουργιας με υγραεριο και συνολο περιπου 350.000km το οποιο ειναι αψογο και απο κινητηρα και απο το συστημα του υγραεριου (εχουν ρυθμιστει 2 φορες οι βαλβιδες του) και η μονη τακτικη συντηρηση που κανει ο κατοχος ειναι αλλαγες λαδιων καθε 5000km (ακου τα Νικολα).
επισης τα 'γρηγορα' μπεκ της lovato δουλευουν αψογα και σε κινητηρες με πολυ χαμηλο ρελαντι (subaru π.χ.) και με πολυ μικρο χρονο ψεκασμου στο ρελαντι (honda civic 1.8l π.χ. το οποιο ειναι ενα απο τα αυτοκινητα που τα περισσοτερα κιτ της αγορας εχουν προβλημα με το ρελαντι του και οι περισσοτεροι εγκαταστατες χρησιμοποιουν σκετη βενζινα κατω απο τις 1100 στροφες). -
εγω δουλευω stag qbox plus με μπεκ οχι ηλεκτροβαλβιδες κοινες ,hana .επισης το φοραω σε μοτερ που τουλαχιστον δεν εχω δει πουθενα στο νετ πουθενα ομως, να δουλευει με μπεκ και οχι μιξερ!ειναι και ρενιξ..αυτα
-
Αυτό με τα μπεκ τύπου βενζίνης και τα τύπου ηλεκτροβαλβίδας κοντεύει να γίνει γραφικό!
Συμφωνώ πως τα πρώτα ειναι σε γενικές γραμμές καλυτερα απο τα δεύτερα αλλά τιποτα δεν ειναι απόλυτο.
Φίλος κολλητός πήγε με προβλημα στο υγραέριο μετα απο εξι (6) μήνες σε γνωστό κατάστημα όπου και το ειχε τοποθετήσει, του τα άλλαξαν τα μπεκ βενζίνης (ναι αυτά!), και του τα χρέωσαν (!) μιας και όπως του είπαν δεν τον κάλυπτε η εγγύηση γιατι το προβλημα οφειλοταν σε κακή ποιότητα υγραερίου!
Με αφορμή αυτό και για να μαθαίνω μερικά ακόμα πράγματα, στο δικο μου σύστημα, αν θελήσω κάποια στιγμή να αντικαταστήσω τα μπεκ που τωρα εχω (τύπου ηλεκτροβαλβίδας...), ποια μπεκ ειναι συμβατά και θα μπορούσε να τα διαβάσει και να τα οδηγήσει σωστά ο εγκέφαλος της Lovato;
Οσο για το Lovato, μετά απο 2.000 km που εχω διανύσει με αυτο και κατόπιν όσων εχω διαβάσει, θεωρώ οτι μια χαρά σύστημα ειναι απο ποιότητα και απο τα πολυ αξιόπιστα.
Κλειδωμένο ειναι το προγραμμα οσο αφορά σε κάποιες παραμέτρους, γιατι φαντάζομαι η εταιρεία θέλει να προφυλάξει τους χρήστες του συστήματος απο κάποιες 'επικίνδυνες' ρυθμίσεις που θα μπορούσε να κανει μεσω αυτών των 'κρυφών' μενού κάποιος μη σωστά καταρτισμένος εγκατάστασης.
Μην ξεχνάμε οτι οι περισσότεροι ακολουθούν την τακτική του auto-calibration και άγιος ο Θεός!
Αυτά προς το παρον, αναμένοντας τον Ηλία να ξεκλειδώσει τον εγκέφαλο... -
πανω στο auto calibration γινετε παιχνιδι..τα μπεκ εχουν ολα την ιδια ωμικη ..πανω κατω ολα δουλευουν χωρις θεματα.
Eπισης δεν ξερω αν το δικο μου συστημα ειναι ιδιας κατηγοριας με σενα....
εχεις ανοιχτη την επιλογη να διαβαζει απο obd ? και εβαλες εξτρα ψεκασμους βενζινης? -
Ο χρήστης Lef-Jeep έγραψε:
Αυτό με τα μπεκ τύπου βενζίνης και τα τύπου ηλεκτροβαλβίδας κοντεύει να γίνει γραφικό!
Συμφωνώ πως τα πρώτα ειναι σε γενικές γραμμές καλυτερα απο τα δεύτερα αλλά τιποτα δεν ειναι απόλυτο.
Φίλος κολλητός πήγε με προβλημα στο υγραέριο μετα απο εξι (6) μήνες σε γνωστό κατάστημα όπου και το ειχε τοποθετήσει, του τα άλλαξαν τα μπεκ βενζίνης (ναι αυτά!), και του τα χρέωσαν (!) μιας και όπως του είπαν δεν τον κάλυπτε η εγγύηση γιατι το προβλημα οφειλοταν σε κακή ποιότητα υγραερίου!
Με αφορμή αυτό και για να μαθαίνω μερικά ακόμα πράγματα, στο δικο μου σύστημα, αν θελήσω κάποια στιγμή να αντικαταστήσω τα μπεκ που τωρα εχω (τύπου ηλεκτροβαλβίδας...), ποια μπεκ ειναι συμβατά και θα μπορούσε να τα διαβάσει και να τα οδηγήσει σωστά ο εγκέφαλος της Lovato;
Οσο για το Lovato, μετά απο 2.000 km που εχω διανύσει με αυτο και κατόπιν όσων εχω διαβάσει, θεωρώ οτι μια χαρά σύστημα ειναι απο ποιότητα και απο τα πολυ αξιόπιστα.
**Κλειδωμένο ειναι το προγραμμα οσο αφορά σε κάποιες παραμέτρους, γιατι φαντάζομαι η εταιρεία θέλει να προφυλάξει τους χρήστες του συστήματος απο κάποιες 'επικίνδυνες' ρυθμίσεις που θα μπορούσε να κανει μεσω αυτών των 'κρυφών' μενού κάποιος μη σωστά καταρτισμένος εγκατάστασης. **
Μην ξεχνάμε οτι οι περισσότεροι ακολουθούν την τακτική του auto-calibration και άγιος ο Θεός!
Αυτά προς το παρον, αναμένοντας τον Ηλία να ξεκλειδώσει τον εγκέφαλο...ειναι καθαρα θεμα marketing πληρωνεις φθηνοτερη-παρομοια εκδοση εγκεφαλο κατασκευασμενο απο την ΑΕΒ για λογαρισμο της λοβατο αλλα ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ με software με λιγοτερες δυνατοτητες, οπως στο vw group εχει διαφορα στα υλικα και τις δυνατοτητες το ibiza με το Α3
οσο αφορα το θεμα για τα μπεκ, οτι μπεκ και να επιλεξεις με τον εγκεφαλο λοβατο θα δουλεψει, παρολο που δεν εχει επιλογη για να τσεκαρεις τα μπεκ που θα βαλεις εχει 3 επιλογες ως προς την ωμικη αντισταση και το ποσο γρηγορα δουλευουν για να φτιαξει χαρτη, αλλα απο τη στιγμη που το αυτοκινητο δουλευει στρωτα(και ηταν απλα θεμα σωστης ρυθμισης) με τα τωρινα μπεκ που εχουν αυξημενη διαρκεια και δεν θα χαλασουν ξαφνικα σε μια νυχτα, εχουν το πλεονεκτημα οτι ειναι συμπαγης κατασκευη, δεν χρειαζονται και δεν παιρνουν ρυθμιση, εναι αυτοκαθαριζομενα και δεν θα βουλωσουν και θα εχεις μειωμενη αποδοση απο ''μαπα'' υγραεριο σε σχεση με τα μπεκ τυπου βενζινης που χαρακτηριζονται απο αυτη την αδυναμια και πρεπει να βαζεις το χερι στην τσεπη για καθαρισμο
υγ: ''μαπα υγραεριο'' κακως χαρακτηριζεται, ειναι η φυσικη ποσοτητα λαδιου που περιεχεται σε ενα μειγμα υγραεριου κινησης το οποιο επηρεαζει αρνητικα τη λειτουργια και ιδιαιτερα των μπεκ τυπου βενζινης λογω οτι ειναι ετσι κατασκευασμενα και βουλωνει η βελονοειδή βαλβίδα απο αυτα τα καταλοιπα, εχει καταγραφει ως προβλημα τωρα σε τι ποσοστο δεν το γνωριζω -
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
πανω στο auto calibration γινετε παιχνιδι..τα μπεκ εχουν ολα την ιδια ωμικη ..πανω κατω ολα δουλευουν χωρις θεματα.
Eπισης δεν ξερω αν το δικο μου συστημα ειναι ιδιας κατηγοριας με σενα....
εχεις ανοιχτη την επιλογη να διαβαζει απο obd ? και εβαλες εξτρα ψεκασμους βενζινης?Γιαννη για βαλε μπεκ με 1,3ωμ και θα δεις ενδειαφεροντα πραγματα, θα σου βγαζει βλαβες που δεν υπαρχουν.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
ειναι καθαρα θεμα marketing πληρωνεις φθηνοτερη-παρομοια εκδοση εγκεφαλο κατασκευασμενο απο την ΑΕΒ για λογαρισμο της λοβατο αλλα ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ με software με λιγοτερες δυνατοτητες, οπως στο vw group εχει διαφορα στα υλικα και τις δυνατοτητες το ibiza με το Α3
οσο αφορα το θεμα για τα μπεκ, οτι μπεκ και να επιλεξεις με τον εγκεφαλο λοβατο θα δουλεψει, παρολο που δεν εχει επιλογη για να τσεκαρεις τα μπεκ που θα βαλεις εχει 3 επιλογες ως προς την ωμικη αντισταση και το ποσο γρηγορα δουλευουν για να φτιαξει χαρτη, αλλα απο τη στιγμη που το αυτοκινητο δουλευει στρωτα(και ηταν απλα θεμα σωστης ρυθμισης) με τα τωρινα μπεκ που εχουν αυξημενη διαρκεια και δεν θα χαλασουν ξαφνικα σε μια νυχτα, εχουν το πλεονεκτημα οτι ειναι συμπαγης κατασκευη, δεν χρειαζονται και δεν παιρνουν ρυθμιση, εναι αυτοκαθαριζομενα και δεν θα βουλωσουν και θα εχεις μειωμενη αποδοση απο ''μαπα'' υγραεριο σε σχεση με τα μπεκ τυπου βενζινης που χαρακτηριζονται απο αυτη την αδυναμια και πρεπει να βαζεις το χερι στην τσεπη για καθαρισμο
υγ: ''μαπα υγραεριο'' κακως χαρακτηριζεται, ειναι η φυσικη ποσοτητα λαδιου που περιεχεται σε ενα μειγμα υγραεριου κινησης το οποιο επηρεαζει αρνητικα τη λειτουργια και ιδιαιτερα των μπεκ τυπου βενζινης λογω οτι ειναι ετσι κατασκευασμενα και βουλωνει η βελονοειδή βαλβίδα απο αυτα τα καταλοιπα, εχει καταγραφει ως προβλημα τωρα σε τι ποσοστο δεν το γνωριζωτις ιδιες δυνατοτητες εχουν, απλα χρειαζεται κλειδι για να εχεις προσβαση σε ολες τις λειτουργεις.
-
Παιδία εαν αγορασετε το κλειδακι ο εγκέφαλος της lovato γίνεται ενα απίστευτο λογισμικό που κανει τα παντα αρκεί να ξέρεις να προγραμματισεις. Οσον αφορα τα μπεκ η lovato έχει 3 κατηγορίες στο βασικό πρόγραμμα. Τα EP που ειναι 2,8ohm τα jp 3ohm τα αθάνατα που λέμε εμείς τα μαστοριά... Και τα kp 2ohm τα οποία ειναι τα τέλεια μπεκ. Αυτήν την στιγμη καταργήθηκαν τα ep γιατί ειχαμε πρόβλημα το έμβολο. Και σε παραγωγή απο το εργοστάσιο ειναι τα dp τα οποία θα είναι 1,3ohm . καπου διάβασα για το antocipate η δουλεια που κανει είναι στο επι 1_ αλλάζει τον ψεκασμό σε 180 μοίρες και το επι2 το κανει 360 μοίρες. Εαν εχεις το κλειδακι μπορείς να επιλέξεις όταν είναι να ξεκασει ο 1κυλινδρο να ανοίξει το μπεκ π.χ. του 3 κυλίνδρου ανεξάρτητος την συνδεσμολογία. Μπορείς να φτιαξεις πιεσης του μαπ με τα ,volt και γενικά πειραζεις οτι θες. Οποιαδήποτε γνησια εργοστασιακη πληροφορία για την lovato ειμαι στην διάθεση σας. autoroumeliotis@hotmail.gr
-
Αυτά το μοτέρ δεν είναι ανθεκτικά σε υψηλές θερμοκρασίες. Επάνω από 4200rpm ψεκάζει μόνο βενζίνη, με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις φαντάζομαι. Πάντως, εγώ θα έβαζα ΚΑΙ ένα πολύ καλό πυρόμετρο.
Ρυθμίσεις Lovato LPG: Απορίες, συμβουλές, προβλήματα...