-
Καλημέρα εχω κάποια προβλήματα με το VITO και θα ήθελα τις συμβουλές σας πριν απο 2 μήνες εχει αρχισει και καίει λάδια (1λτ/100χλμ) και πήγα σε συνεργείο μου ειπαν οτι πρεπει να εχουν κολήσει τα ελατήρια απο την ακινησία το ειχα 2,5 χρόνια παρκαρισμένο !υπάρχει κάποιο πρόσθετο να βάλω στα λάδια για να σταματήσει το κάπνισμα και να ξεκολλήσει τα ελατήρια ή δεν γλυτώνω το άνοιγμα του κινητήρα ; Το σκέφτομαι γιατι δεν έχω πλεον την οικονομική δυνατότητα να το φτιάξω
Το άλλο πρόβλημα το έβγαλε σήμερα δεν ανάβει η προθέρμανση οταν γυρίζω τον διακόπτη αλλα ανάβει οταν πάρει μπροστά για κανα 2 λεπτο και μετα σβήνει τι γίνεται ; -
Καλημέρα εχω κάποια προβλήματα με το VITO και θα ήθελα τις συμβουλές σας πριν απο 2 μήνες εχει αρχισει και καίει λάδια (1λτ/100χλμ) και πήγα σε συνεργείο μου ειπαν οτι πρεπει να εχουν κολήσει τα ελατήρια απο την ακινησία το ειχα 2,5 χρόνια παρκαρισμένο !υπάρχει κάποιο πρόσθετο να βάλω στα λάδια για να σταματήσει το κάπνισμα και να ξεκολλήσει τα ελατήρια ή δεν γλυτώνω το άνοιγμα του κινητήρα ; Το σκέφτομαι γιατι δεν έχω πλεον την οικονομική δυνατότητα να το φτιάξω
Το άλλο πρόβλημα το έβγαλε σήμερα δεν ανάβει η προθέρμανση οταν γυρίζω τον διακόπτη αλλα ανάβει οταν πάρει μπροστά για κανα 2 λεπτο και μετα σβήνει τι γίνεται ; -
Καλημέρα εχω κάποια προβλήματα με το VITO και θα ήθελα τις συμβουλές σας πριν απο 2 μήνες εχει αρχισει και καίει λάδια (1λτ/100χλμ) και πήγα σε συνεργείο μου ειπαν οτι πρεπει να εχουν κολήσει τα ελατήρια απο την ακινησία το ειχα 2,5 χρόνια παρκαρισμένο !υπάρχει κάποιο πρόσθετο να βάλω στα λάδια για να σταματήσει το κάπνισμα και να ξεκολλήσει τα ελατήρια ή δεν γλυτώνω το άνοιγμα του κινητήρα ; Το σκέφτομαι γιατι δεν έχω πλεον την οικονομική δυνατότητα να το φτιάξω
Το άλλο πρόβλημα το έβγαλε σήμερα δεν ανάβει η προθέρμανση οταν γυρίζω τον διακόπτη αλλα ανάβει οταν πάρει μπροστά για κανα 2 λεπτο και μετα σβήνει τι γίνεται ; -
βγαλε τα μπουζι, φερε τα 4 εμβολα σχεδον στην ιδια ευθεια και ριξε πριπου 10ml υγρα φρενων μεσα στον καθε κυλινδρο, αστο 1 μερα αλλα 4-5 φορες να γυρισεις την μηχανη με το χερι 1-2 στροφες και ξανασυμπληρωνεις λιγα υγρα, πριν μονταρεις ξανα πατας μιζα χωρις τα μπουζι και με αποσυνδεμενους τους πολλαπλασιαστες (θα γινει ο τοπος χαλια) μονταρεις και πατας μιζα, αν δεν ξεκολλησουν ετσι τοτε πας για ανοιγμα κινητηρα.
-
Να βγάλει τα μπουζί από κινητήρα diesel ; Καλή φάση.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Να βγάλει τα μπουζί από κινητήρα diesel ; Καλή φάση.προσπερασα γρηγορα το ντιζελ, η ιδια δουλεια γινετε και σε ντιζελ απο τις προθερμανσεις.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
βγαλε τα μπουζι, φερε τα 4 εμβολα σχεδον στην ιδια ευθεια και ριξε πριπου 10ml υγρα φρενων μεσα στον καθε κυλινδρο, αστο 1 μερα αλλα 4-5 φορες να γυρισεις την μηχανη με το χερι 1-2 στροφες και ξανασυμπληρωνεις λιγα υγρα, πριν μονταρεις ξανα πατας μιζα χωρις τα μπουζι και με αποσυνδεμενους τους πολλαπλασιαστες (θα γινει ο τοπος χαλια) μονταρεις και πατας μιζα, αν δεν ξεκολλησουν ετσι τοτε πας για ανοιγμα κινητηρα.Ηλία ένα μίγμα πετρελαίου βενζίνης 50/50 δε θα ήταν καλύτερο; Και μετά που πάρει κάμποση ώρα στο «κόφτη»;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
βγαλε τα μπουζι, φερε τα 4 εμβολα σχεδον στην ιδια ευθεια και ριξε πριπου 10ml υγρα φρενων μεσα στον καθε κυλινδρο, αστο 1 μερα αλλα 4-5 φορες να γυρισεις την μηχανη με το χερι 1-2 στροφες και ξανασυμπληρωνεις λιγα υγρα, πριν μονταρεις ξανα πατας μιζα χωρις τα μπουζι και με αποσυνδεμενους τους πολλαπλασιαστες (θα γινει ο τοπος χαλια) μονταρεις και πατας μιζα, αν δεν ξεκολλησουν ετσι τοτε πας για ανοιγμα κινητηρα.
Ηλία ένα μίγμα πετρελαίου βενζίνης 50/50 δε θα ήταν καλύτερο; Και μετά που πάρει κάμποση ώρα στο «κόφτη»;
Κωστα σε μεταχειρισμενες μηχανες που εχει τυχει αυτο το προβλημα με υγρα φρενων και μαρσαρισματα συνηθως ξεκωλανε, αλλα δεν μπορω να πω σε ιδιωτη μαρσαρισματα κοφτες κτλ, γιατι υπαρχει και το ενδεχομενο να παρει κατι στο χερι.
VITO 110D