-
Μικρομεσαίο crossover από την Infiniti:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=7451
-
Μικρομεσαίο crossover από την Infiniti:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=7451
-
Μικρομεσαίο crossover από την Infiniti:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=7451
-
Το πρώτο μικρομεσαίο μοντέλο της Infiniti είναι γεγονός και σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα (είναι η πολυτελής φίρμα της Nissan) πρόκειται για «ένα νέο τύπο premium κόμπακτ αυτοκινήτου». Βασισμένο σχεδιαστικά στο Q30 Concept που είχε παρουσιαστεί το 2013, το αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο θα ξεκινήσει να διατίθεται από τα τέλη του 2015, διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τη δυναμική και πολυτελή σχεδιαστική φιλοσοφία με τα πολλά έντονα νεύρα και τις πτυχώσεις.
Το Infiniti Q30 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την Q30 Premium και την Q30 Sport. Το πρώτο περιλαμβάνει LED φώτα ομίχλης μπροστά, καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης και 18 ιντσών ζάντες με premium εμφάνιση. To Q30 Sport διαθέτει διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες και μάσκα, σκουρόχρωμες απολήξεις της εξάτμισης και 19άρες ζάντες. Από πλευράς διαστάσεων, το Infiniti Q30 έχει μήκος 4.425 χιλιοστά, πλάτος 2.083 χιλιοστά (με τους καθρέπτες), ύψος 1.495 χλστ. (1.475 χλστ. το Sport) και μεταξόνιο 2.700 χιλιοστά.
Μοντέρνο και πολυτελές είναι και το εσωτερικό του μικρομεσαίου Infiniti, στο οποίο πολλά χειριστήρια προέρχονται από τη Mercedes A-Class, ενώ παρόμοια είναι μέχρι και τα καθίσματα, τόσο τα πιο απλά όσο και τα τύπου μπάκετ. Όσο για τις αποσκευές υπάρχουν 368 λίτρα, τα οποία είναι λιγότερα συγκριτικά με άλλα μικρομεσαία αυτοκίνητα.
Για την εξέλιξη του Infiniti Q30 μπορεί να έχει γίνει χρήση της πλατφόρμας της Mercedes A-Class, ωστόσο οι μηχανικοί της μάρκας έχουν επέμβει σημαντικά στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, προκειμένου να επιτύχουν μια ιδανική ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Μπροστά εφοδιάζεται με γόνατα ΜακΦέρσον και πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους.
Από πλευράς κινητήρων, εφοδιάζεται με τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου. Αρχικός ντίζελ είναι ο 1.5 λίτρων ισχύος 109 ίππων και 260 Nm ροπής (κατανάλωση 3,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 103 γρ./χλμ.) και κατόπιν υπάρχει ο 2.2 λτ. των 170 ίππων και 350 Nm ροπής με AWD (5,1 λτ./100 χλμ. και 133 γρ./χλμ. CO2). Στους βενζίνης περιλαμβάνεται ο 1.6 λτ. turbo με 122 ίππους και 200 Nm ροπής (5,8 λτ./100 χλμ. και 134 γρ./χλμ. CO2) ή με 156 ίππους και 250 Nmρ οπής (6,0 λτ./100 χλμ. και 139 γρ./χλμ. CO2). Πιο ισχυρός είναι ο 2λιτρος turbo των 211 ίππων και 350 Nm ροπής.
-
Παραειναι 'μυωδες'-'χυμμενο' αλλα παραδοξως μ αρεσει.. ετσι χρυσοκαφετι με αυτη τη ζαντα..
-
Qashqai πολυτελείας
Που κατασκευάζονται τα Infinity;
-
Πολύ όμορφο. Ξέρουμε αν θα έρθει Ελλάδα και σε τι τιμές;
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Qashqai πολυτελείαςΠου κατασκευάζονται τα Infinity;
Αυτό θα κατασκευάζεται μαζί με το λαϊκό Qashqai. Στην Αγγλία.
Άλλα μοντέλα της κατασκευάζονται στην Ιαπωνία (όσα κυκλοφορούν εκεί και ως Nissan) και κάποια στην Κίνα.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Παραειναι 'μυωδες'-'χυμμενο' αλλα παραδοξως μ αρεσει.. ετσι χρυσοκαφετι με αυτη τη ζαντα..lol ναι. πολλη μπρατσαραδικο το κανανε. εμενα μου αρεσει μονον πισω lol.
-
Ωραίο είναι, αλλά θα κοστίζει τρελά...και ο μικρός diesel είναι χειρότερος από τους κινητήρες του qq...
-
Πρώτες εντυπώσεις από το βρετανικό carmagazine για την έκδοση με τον 1500άρη πετρελαιοκινητήρα...η τιμή του στο Νησί είναι στις £29.000.
-
Όμορφο, αλλά το έθαψε ο 1500άρης κινητήρας...
-
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι η εισαγωγική θέλω να πιστεύω, οπότε κάποιος που το αγοράζει προφανώς και δεν το επιλέγει για τις επιδόσεις. Παρόλα αυτά, όπως αναφέρει και στην δοκιμή, κινεί ικανοποιητικά το αυτοκίνητο και είναι πολύ οικονομικός.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι η εισαγωγική θέλω να πιστεύω, οπότε κάποιος που το αγοράζει προφανώς και δεν το επιλέγει για τις επιδόσεις. Παρόλα αυτά, όπως αναφέρει και στην δοκιμή, κινεί ικανοποιητικά το αυτοκίνητο και είναι πολύ οικονομικός.Ενταξει δεν θες να πηγαινει βολιδα. Αλλα με 37.000 euro στην Αγγλια που πιθανολογω οτι ο ανταγωνισμος θα προσφερει σε αυτα τα χρηματα αξιολογες εναλλακτικες, 1500κεκ πετρελαιο; 107 αλογα. Ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων, αλλα αν εδινα 37.000 ευρω, θα ηθελα λιγο κατι παραπανω σε επιδοσεις. Οχι οτι θα το παταω, αλλα να το χαιρεσαι το αμαξι. Δλδ, αν το καλοκαιρι, βαλω μεσα 5 ατομα, αναψω και τον κλιματισμο, θα πηγαινει σε καμια ανηφορα λιγο αποτομη ή θα ανοιγοκλεινω τον κλιματισμο και τα παραθυρα; 37,000 ευρω δινεις. Στην Αγγλια. Εδω μαλλον θα δινεις παραπανω αν ερχοταν.
-
Δε μιλάω για το ποσό που ζητάει, αναφέρομαι καθαρά σε θέμα επιδόσεων, ότι πιστεύω ότι θα κινείται αξιοπρεπώς.
Προσωπικά αν ήταν να δώσω 37 χιλιάρικα για το Infinity θα προτιμούσα με 7 χιλιάρικα λιγότερα να έπαιρνα μια Mercedes CLA 180 CDI (μια και μιλάμε για τον ίδιο πάντα κινητήρα). -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Δε μιλάω για το ποσό που ζητάει, αναφέρομαι καθαρά σε θέμα επιδόσεων, ότι πιστεύω ότι θα κινείται αξιοπρεπώς.
Προσωπικά αν ήταν να δώσω 37 χιλιάρικα για το Infinity θα προτιμούσα με 7 χιλιάρικα λιγότερα να έπαιρνα μια Mercedes CLA 180 CDI (μια και μιλάμε για τον ίδιο πάντα κινητήρα).Πισω τα φωτιστικα με χαλανε. Ενταξει ειναι ομορφο αυτοκινητο. 30.000 ευρω; Για περισσοτερα την υπολογιζα.
-
παιδιά...με 12 δευτερόλεπτα 0-100 είναι τόσο αργό όσο και το 10ετίας corolla που είχα...
Για αμάξι τέτοιας αξίας...ανεπίτρεπτο -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
παιδιά...με 12 δευτερόλεπτα 0-100 είναι τόσο αργό όσο και το 10ετίας corolla που είχα...
Για αμάξι τέτοιας αξίας...ανεπίτρεπτοΚοιτα Βασιλη εννοειται για εμενα, να δινεις 37.000 και να παιρνεις.....107 αλογα ή και στην Μερσεντες τα ιδια. Θα σου πει ομως ο αλλος, εμενα με ενδιαφερει η ανεση μεσα, το ανετο ταξιδι, μου αρεσει κι ολας εμφανισιακα. Αν το δεις ετσι δεν εχει αδικο. Ομως εγω κολαω στο πρακτικο που εσυ θα το ξερεις καλυτερα γιατι εγω δεν εχω οικογενεια και το αμαξι δεν το φορτωνω.
Δλδ, αν πεις εσυ η συζηγος και τα δυο παιδια + τα μπαγαζια για ενα ταξιδακι, ξερω γω βαλιτσες κλπ στο πορτ μπαγκαζ. Ε αυτα ποσα κιλα να ειναι; Αν τωρα καλοκαιρι νταλα εξω 39 βαθμους και πεσεις σε ανηφορο και εχεις ανοιχτο τον κλιματισμο, θα ανεβει; Τωρα που το σκεφτομαι εχει ροπη μεγαλη οποτε να μην εχει προβλημα σοβαρο. Δλδ εσυ με οικογενεια και σεα μεα φορτωμενο το αμαξι καλοκαιρι και με clima αν ανεβεις Μετσοβο, θα αγανακτησεις υποθετω. -
Εγώ sbr εδώ και χρόνια και με το corolla με τα 97 αλογα που είχα το ζοριζα πολύ οταν δεν τραβούσε το αμάξι. Χτύπαγε 6000 στροφές το αμάξι σε προσπεράσεις και πάλι δεν μου έδινε ασφάλεια. Άσε που το λυπομουν που το ζοριζα έτσι. Όλη αυτή η 'στέρηση' τόσα χρόνια με έκανε να εχω πρώτη προτεραιότητα στο νέο αμάξι έναν ισχυρό κινητήρα που ούτε εγω να τον ζοριζω ουτε αυτός εμένα!!
-
Παντως ένα μοντερνο τουρμπατο με πχ 120 ιππους δεν εχει μονο 23 ιππους διαφορα στην αποδοση από το Κορολα, εχει πολύ παραπανω.
Infiniti QX 30