-
Ενα φιλαρακι αγορασε τη προηγουμενη βδομαδα ενα fiat punto 1.2 μοντελο του 2001 με 155000 χιλιομετρα. Επειδη ειναι και νεος οδηγος πηγα μαζι του μια βολτα, και εκει που παρκαρε σε μια στιγμη μου λεει δεν δουλευει το τιμονι. Ηταν πολυ βαρυ σαν μηχανικο. Του ειπα σβησε τη μηχανη και ξανα αναψε τη και το τιμονι εφτιαξε, αλλα μετα απο λιγο το ξανα εκανε. Αυτο εγινε οταν πατησε το City που ελαφραινει το τιμονι. Γενικα δε το χρησιμοποιει,γιατι του ειπαν και στο συνεργειο οτι ταλαιπωρει πολυ το αμαξι. Δεν ξερω βεβαια αν εχει ηλεκτρικο η υδραυλικο τιμονι. Εχω διαβασει οτι μπορει ναναι μπαταρια, το μοτερ του τιμονιου, η και γενικα ολο το συστημα υποβοηθησης του τιμονιου. Ποιο ειναι το θεμα τωρα.Επειδη δεν τον βλεπω να το πηγαινει συντομα σε συνεργειο ( τι να τον κανω...) αυτο το πραγμα μπορει να το παθει και με το αμαξι εν κινησει ; ειναι επικινδυνο ; στο συνεργειο που το πηγε πριν το αγορασει το μονο προβλημα που βρηκαν στο αυτοκινητο ηταν στη κρεμαργιερα και του ειπαν οταν χαλασει εντελως να το παει να την αλλαξουν. Αν καποιος ειχε παρομοια εμπειρια θα βοηθησει πολυ. Και γενικα αυτο που παρατηρησα οτι το τιμονι του γενικα ειναι λιγο σκληρο. Απλα εμενα μου φαινεται περιεργο γιατι στο c3 μου γυρναω το τιμονι σχεδον με το δαχτυλο μονο.
-
Ενα φιλαρακι αγορασε τη προηγουμενη βδομαδα ενα fiat punto 1.2 μοντελο του 2001 με 155000 χιλιομετρα. Επειδη ειναι και νεος οδηγος πηγα μαζι του μια βολτα, και εκει που παρκαρε σε μια στιγμη μου λεει δεν δουλευει το τιμονι. Ηταν πολυ βαρυ σαν μηχανικο. Του ειπα σβησε τη μηχανη και ξανα αναψε τη και το τιμονι εφτιαξε, αλλα μετα απο λιγο το ξανα εκανε. Αυτο εγινε οταν πατησε το City που ελαφραινει το τιμονι. Γενικα δε το χρησιμοποιει,γιατι του ειπαν και στο συνεργειο οτι ταλαιπωρει πολυ το αμαξι. Δεν ξερω βεβαια αν εχει ηλεκτρικο η υδραυλικο τιμονι. Εχω διαβασει οτι μπορει ναναι μπαταρια, το μοτερ του τιμονιου, η και γενικα ολο το συστημα υποβοηθησης του τιμονιου. Ποιο ειναι το θεμα τωρα.Επειδη δεν τον βλεπω να το πηγαινει συντομα σε συνεργειο ( τι να τον κανω...) αυτο το πραγμα μπορει να το παθει και με το αμαξι εν κινησει ; ειναι επικινδυνο ; στο συνεργειο που το πηγε πριν το αγορασει το μονο προβλημα που βρηκαν στο αυτοκινητο ηταν στη κρεμαργιερα και του ειπαν οταν χαλασει εντελως να το παει να την αλλαξουν. Αν καποιος ειχε παρομοια εμπειρια θα βοηθησει πολυ. Και γενικα αυτο που παρατηρησα οτι το τιμονι του γενικα ειναι λιγο σκληρο. Απλα εμενα μου φαινεται περιεργο γιατι στο c3 μου γυρναω το τιμονι σχεδον με το δαχτυλο μονο.
-
Ενα φιλαρακι αγορασε τη προηγουμενη βδομαδα ενα fiat punto 1.2 μοντελο του 2001 με 155000 χιλιομετρα. Επειδη ειναι και νεος οδηγος πηγα μαζι του μια βολτα, και εκει που παρκαρε σε μια στιγμη μου λεει δεν δουλευει το τιμονι. Ηταν πολυ βαρυ σαν μηχανικο. Του ειπα σβησε τη μηχανη και ξανα αναψε τη και το τιμονι εφτιαξε, αλλα μετα απο λιγο το ξανα εκανε. Αυτο εγινε οταν πατησε το City που ελαφραινει το τιμονι. Γενικα δε το χρησιμοποιει,γιατι του ειπαν και στο συνεργειο οτι ταλαιπωρει πολυ το αμαξι. Δεν ξερω βεβαια αν εχει ηλεκτρικο η υδραυλικο τιμονι. Εχω διαβασει οτι μπορει ναναι μπαταρια, το μοτερ του τιμονιου, η και γενικα ολο το συστημα υποβοηθησης του τιμονιου. Ποιο ειναι το θεμα τωρα.Επειδη δεν τον βλεπω να το πηγαινει συντομα σε συνεργειο ( τι να τον κανω...) αυτο το πραγμα μπορει να το παθει και με το αμαξι εν κινησει ; ειναι επικινδυνο ; στο συνεργειο που το πηγε πριν το αγορασει το μονο προβλημα που βρηκαν στο αυτοκινητο ηταν στη κρεμαργιερα και του ειπαν οταν χαλασει εντελως να το παει να την αλλαξουν. Αν καποιος ειχε παρομοια εμπειρια θα βοηθησει πολυ. Και γενικα αυτο που παρατηρησα οτι το τιμονι του γενικα ειναι λιγο σκληρο. Απλα εμενα μου φαινεται περιεργο γιατι στο c3 μου γυρναω το τιμονι σχεδον με το δαχτυλο μονο.
-
Ηλεκτρικό είναι το τιμόνι κι αυτή ήταν συνηθισμένη βλάβη. Μοτέρ υποβοήθησης στα τελευταία του...
Nokia 730 & Tapatalk
-
Ο χρήστης unstoppablegr έγραψε:
Ενα φιλαρακι αγορασε τη προηγουμενη βδομαδα ενα fiat punto 1.2 μοντελο του 2001 με 155000 χιλιομετρα. Επειδη ειναι και νεος οδηγος πηγα μαζι του μια βολτα, και εκει που παρκαρε σε μια στιγμη μου λεει δεν δουλευει το τιμονι. Ηταν πολυ βαρυ σαν μηχανικο. Του ειπα σβησε τη μηχανη και ξανα αναψε τη και το τιμονι εφτιαξε, αλλα μετα απο λιγο το ξανα εκανε. Αυτο εγινε οταν πατησε το City που ελαφραινει το τιμονι. Γενικα δε το χρησιμοποιει,γιατι του ειπαν και στο συνεργειο οτι ταλαιπωρει πολυ το αμαξι. Δεν ξερω βεβαια αν εχει ηλεκτρικο η υδραυλικο τιμονι. Εχω διαβασει οτι μπορει ναναι μπαταρια, το μοτερ του τιμονιου, η και γενικα ολο το συστημα υποβοηθησης του τιμονιου. Ποιο ειναι το θεμα τωρα.Επειδη δεν τον βλεπω να το πηγαινει συντομα σε συνεργειο ( τι να τον κανω...) αυτο το πραγμα μπορει να το παθει και με το αμαξι εν κινησει ; ειναι επικινδυνο ; στο συνεργειο που το πηγε πριν το αγορασει το μονο προβλημα που βρηκαν στο αυτοκινητο ηταν στη κρεμαργιερα και του ειπαν οταν χαλασει εντελως να το παει να την αλλαξουν. Αν καποιος ειχε παρομοια εμπειρια θα βοηθησει πολυ. Και γενικα αυτο που παρατηρησα οτι το τιμονι του γενικα ειναι λιγο σκληρο. Απλα εμενα μου φαινεται περιεργο γιατι στο c3 μου γυρναω το τιμονι σχεδον με το δαχτυλο μονο.Ούτε και εσύ έχεις μεγάλη σχέση με τα μηχανικά ε;
-
Δεν ειμαι μηχανικος για να ξερω τι προβλημα εχει ακριβως. Απλα το θεμα ειναι αν ειναι επικινδυνο να το παθει και εν κινησει αυτο Γενικα ποσο κοστιζει η επισκευη του ;
-
εντος επισημης αντιπροσωπειας γινετε μονο αλλαγη με καινουριο μοτερ στα 350 ευρω, αλλα μπορεις να το φτιαξεις και να μην ξαναχαλασει ποτε.τσεκαρε εδω...επισης πρεπει να βαλει ο φιλος σου μια πολυ καλη μπαταρια και λιγο μεγαλυτερη...εχουν θεμα τα punto στα ηλεκτρικα οταν υπαρχει χαμηλη ταση...
http://www.georgizas.gr/HTML_GR/Repair_EPS.html
επισης πρεπει να βαλει ο φιλος σου μια πολυ καλη μπαταρια και λιγο μεγαλυτερη...εχουν θεμα τα punto στα ηλεκτρικα οταν υπαρχει χαμηλη ταση...
-
ευχαριστω για τις απαντησεις θα του πω να το κοιταξει..
Fiat Punto - Προβλημα με τιμονι