Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Punto - Προβλημα με τιμονι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Fiat Punto - Προβλημα με τιμονι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    4467
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      unstoppablegr last edited by

      Ενα φιλαρακι αγορασε τη προηγουμενη βδομαδα ενα fiat punto 1.2 μοντελο του 2001 με 155000 χιλιομετρα. Επειδη ειναι και νεος οδηγος πηγα μαζι του μια βολτα, και εκει που παρκαρε σε μια στιγμη μου λεει δεν δουλευει το τιμονι. Ηταν πολυ βαρυ σαν μηχανικο. Του ειπα σβησε τη μηχανη και ξανα αναψε τη και το τιμονι εφτιαξε, αλλα μετα απο λιγο το ξανα εκανε. Αυτο εγινε οταν πατησε το City που ελαφραινει το τιμονι. Γενικα δε το χρησιμοποιει,γιατι του ειπαν και στο συνεργειο οτι ταλαιπωρει πολυ το αμαξι. Δεν ξερω βεβαια αν εχει ηλεκτρικο η υδραυλικο τιμονι. Εχω διαβασει οτι μπορει ναναι μπαταρια, το μοτερ του τιμονιου, η και γενικα ολο το συστημα υποβοηθησης του τιμονιου. Ποιο ειναι το θεμα τωρα.Επειδη δεν τον βλεπω να το πηγαινει συντομα σε συνεργειο ( τι να τον κανω...) αυτο το πραγμα μπορει να το παθει και με το αμαξι εν κινησει ; ειναι επικινδυνο ; στο συνεργειο που το πηγε πριν το αγορασει το μονο προβλημα που βρηκαν στο αυτοκινητο ηταν στη κρεμαργιερα και του ειπαν οταν χαλασει εντελως να το παει να την αλλαξουν. Αν καποιος ειχε παρομοια εμπειρια θα βοηθησει πολυ. Και γενικα αυτο που παρατηρησα οτι το τιμονι του γενικα ειναι λιγο σκληρο. Απλα εμενα μου φαινεται περιεργο γιατι στο c3 μου γυρναω το τιμονι σχεδον με το δαχτυλο μονο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • U
        unstoppablegr last edited by

        Ενα φιλαρακι αγορασε τη προηγουμενη βδομαδα ενα fiat punto 1.2 μοντελο του 2001 με 155000 χιλιομετρα. Επειδη ειναι και νεος οδηγος πηγα μαζι του μια βολτα, και εκει που παρκαρε σε μια στιγμη μου λεει δεν δουλευει το τιμονι. Ηταν πολυ βαρυ σαν μηχανικο. Του ειπα σβησε τη μηχανη και ξανα αναψε τη και το τιμονι εφτιαξε, αλλα μετα απο λιγο το ξανα εκανε. Αυτο εγινε οταν πατησε το City που ελαφραινει το τιμονι. Γενικα δε το χρησιμοποιει,γιατι του ειπαν και στο συνεργειο οτι ταλαιπωρει πολυ το αμαξι. Δεν ξερω βεβαια αν εχει ηλεκτρικο η υδραυλικο τιμονι. Εχω διαβασει οτι μπορει ναναι μπαταρια, το μοτερ του τιμονιου, η και γενικα ολο το συστημα υποβοηθησης του τιμονιου. Ποιο ειναι το θεμα τωρα.Επειδη δεν τον βλεπω να το πηγαινει συντομα σε συνεργειο ( τι να τον κανω...) αυτο το πραγμα μπορει να το παθει και με το αμαξι εν κινησει ; ειναι επικινδυνο ; στο συνεργειο που το πηγε πριν το αγορασει το μονο προβλημα που βρηκαν στο αυτοκινητο ηταν στη κρεμαργιερα και του ειπαν οταν χαλασει εντελως να το παει να την αλλαξουν. Αν καποιος ειχε παρομοια εμπειρια θα βοηθησει πολυ. Και γενικα αυτο που παρατηρησα οτι το τιμονι του γενικα ειναι λιγο σκληρο. Απλα εμενα μου φαινεται περιεργο γιατι στο c3 μου γυρναω το τιμονι σχεδον με το δαχτυλο μονο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          unstoppablegr last edited by

          Ενα φιλαρακι αγορασε τη προηγουμενη βδομαδα ενα fiat punto 1.2 μοντελο του 2001 με 155000 χιλιομετρα. Επειδη ειναι και νεος οδηγος πηγα μαζι του μια βολτα, και εκει που παρκαρε σε μια στιγμη μου λεει δεν δουλευει το τιμονι. Ηταν πολυ βαρυ σαν μηχανικο. Του ειπα σβησε τη μηχανη και ξανα αναψε τη και το τιμονι εφτιαξε, αλλα μετα απο λιγο το ξανα εκανε. Αυτο εγινε οταν πατησε το City που ελαφραινει το τιμονι. Γενικα δε το χρησιμοποιει,γιατι του ειπαν και στο συνεργειο οτι ταλαιπωρει πολυ το αμαξι. Δεν ξερω βεβαια αν εχει ηλεκτρικο η υδραυλικο τιμονι. Εχω διαβασει οτι μπορει ναναι μπαταρια, το μοτερ του τιμονιου, η και γενικα ολο το συστημα υποβοηθησης του τιμονιου. Ποιο ειναι το θεμα τωρα.Επειδη δεν τον βλεπω να το πηγαινει συντομα σε συνεργειο ( τι να τον κανω...) αυτο το πραγμα μπορει να το παθει και με το αμαξι εν κινησει ; ειναι επικινδυνο ; στο συνεργειο που το πηγε πριν το αγορασει το μονο προβλημα που βρηκαν στο αυτοκινητο ηταν στη κρεμαργιερα και του ειπαν οταν χαλασει εντελως να το παει να την αλλαξουν. Αν καποιος ειχε παρομοια εμπειρια θα βοηθησει πολυ. Και γενικα αυτο που παρατηρησα οτι το τιμονι του γενικα ειναι λιγο σκληρο. Απλα εμενα μου φαινεται περιεργο γιατι στο c3 μου γυρναω το τιμονι σχεδον με το δαχτυλο μονο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ηλεκτρικό είναι το τιμόνι κι αυτή ήταν συνηθισμένη βλάβη. Μοτέρ υποβοήθησης στα τελευταία του...

            Nokia 730 & Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              happy last edited by

              Ο χρήστης unstoppablegr έγραψε:
              Ενα φιλαρακι αγορασε τη προηγουμενη βδομαδα ενα fiat punto 1.2 μοντελο του 2001 με 155000 χιλιομετρα. Επειδη ειναι και νεος οδηγος πηγα μαζι του μια βολτα, και εκει που παρκαρε σε μια στιγμη μου λεει δεν δουλευει το τιμονι. Ηταν πολυ βαρυ σαν μηχανικο. Του ειπα σβησε τη μηχανη και ξανα αναψε τη και το τιμονι εφτιαξε, αλλα μετα απο λιγο το ξανα εκανε. Αυτο εγινε οταν πατησε το City που ελαφραινει το τιμονι. Γενικα δε το χρησιμοποιει,γιατι του ειπαν και στο συνεργειο οτι ταλαιπωρει πολυ το αμαξι. Δεν ξερω βεβαια αν εχει ηλεκτρικο η υδραυλικο τιμονι. Εχω διαβασει οτι μπορει ναναι μπαταρια, το μοτερ του τιμονιου, η και γενικα ολο το συστημα υποβοηθησης του τιμονιου. Ποιο ειναι το θεμα τωρα.Επειδη δεν τον βλεπω να το πηγαινει συντομα σε συνεργειο ( τι να τον κανω...) αυτο το πραγμα μπορει να το παθει και με το αμαξι εν κινησει ; ειναι επικινδυνο ; στο συνεργειο που το πηγε πριν το αγορασει το μονο προβλημα που βρηκαν στο αυτοκινητο ηταν στη κρεμαργιερα και του ειπαν οταν χαλασει εντελως να το παει να την αλλαξουν. Αν καποιος ειχε παρομοια εμπειρια θα βοηθησει πολυ. Και γενικα αυτο που παρατηρησα οτι το τιμονι του γενικα ειναι λιγο σκληρο. Απλα εμενα μου φαινεται περιεργο γιατι στο c3 μου γυρναω το τιμονι σχεδον με το δαχτυλο μονο.

              Ούτε και εσύ έχεις μεγάλη σχέση με τα μηχανικά ε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • U
                unstoppablegr last edited by

                Δεν ειμαι μηχανικος για να ξερω τι προβλημα εχει ακριβως. Απλα το θεμα ειναι αν ειναι επικινδυνο να το παθει και εν κινησει αυτο Γενικα ποσο κοστιζει η επισκευη του ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman_n last edited by

                  εντος επισημης αντιπροσωπειας γινετε μονο αλλαγη με καινουριο μοτερ στα 350 ευρω, αλλα μπορεις να το φτιαξεις και να μην ξαναχαλασει ποτε.τσεκαρε εδω...επισης πρεπει να βαλει ο φιλος σου μια πολυ καλη μπαταρια και λιγο μεγαλυτερη...εχουν θεμα τα punto στα ηλεκτρικα οταν υπαρχει χαμηλη ταση...

                  http://www.georgizas.gr/HTML_GR/Repair_EPS.html

                  επισης πρεπει να βαλει ο φιλος σου μια πολυ καλη μπαταρια και λιγο μεγαλυτερη...εχουν θεμα τα punto στα ηλεκτρικα οταν υπαρχει χαμηλη ταση...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • U
                    unstoppablegr last edited by

                    ευχαριστω για τις απαντησεις θα του πω να το κοιταξει..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr