Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βλάβη p0234 στο τουρμπο και safe mode!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βλάβη p0234 στο τουρμπο και safe mode!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    8
    2262
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petran4 last edited by

      Καλησπέρα σας

      Θα ηθελα την βοηθεια σας. Εχω ενα FIAT GRANDE PUNTO DIESEL 2007 και οταν ανεβαζω τις στροφες πανω απο 2500 με βαζει safe mode και σταματαει η τουρμπινα. με το που κλεισω την μηχανη και την ξανανοιξω λειτουργει κανονικα η τουρμπινα Πηγα στην φιατ και με βρηκανε βλαβη P0234 το οποιο λενε οτι ειναι υψηλη πιεση αερα στην τουρμπινα.μου ειπανε οτι δεν ξερουνε απο που μπορει να προερχετε η βλαβη.με ειπανε οτι μπορει να φταιει η βαλβιδα πιεσησ τουρμπο(ν75 λεγομενη) κανα καλωδιο να κοπηκεισως και απο την ηλεκτροβαλβιδα westgate η κανα κολαρο να ειναι ανοιχτο και να χανει...Δεν ξερω εχω προβληματιστει..εχετε ακουσει ποτε σας παρομοια περιπτωση η να εχει παθει καποιος το ιδιΟ.Ενημερωνω οτι δεν εχω dpf(το εβγαλα πριν κανα μηνα) και εκανα λαδιων πριν λιγο καιρο σε selenia 5w30. πρωτη φορα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran4 last edited by

        Καλησπέρα σας

        Θα ηθελα την βοηθεια σας. Εχω ενα FIAT GRANDE PUNTO DIESEL 2007 και οταν ανεβαζω τις στροφες πανω απο 2500 με βαζει safe mode και σταματαει η τουρμπινα. με το που κλεισω την μηχανη και την ξανανοιξω λειτουργει κανονικα η τουρμπινα Πηγα στην φιατ και με βρηκανε βλαβη P0234 το οποιο λενε οτι ειναι υψηλη πιεση αερα στην τουρμπινα.μου ειπανε οτι δεν ξερουνε απο που μπορει να προερχετε η βλαβη.με ειπανε οτι μπορει να φταιει η βαλβιδα πιεσησ τουρμπο(ν75 λεγομενη) κανα καλωδιο να κοπηκεισως και απο την ηλεκτροβαλβιδα westgate η κανα κολαρο να ειναι ανοιχτο και να χανει...Δεν ξερω εχω προβληματιστει..εχετε ακουσει ποτε σας παρομοια περιπτωση η να εχει παθει καποιος το ιδιΟ.Ενημερωνω οτι δεν εχω dpf(το εβγαλα πριν κανα μηνα) και εκανα λαδιων πριν λιγο καιρο σε selenia 5w30. πρωτη φορα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petran4 last edited by

          Καλησπέρα σας

          Θα ηθελα την βοηθεια σας. Εχω ενα FIAT GRANDE PUNTO DIESEL 2007 και οταν ανεβαζω τις στροφες πανω απο 2500 με βαζει safe mode και σταματαει η τουρμπινα. με το που κλεισω την μηχανη και την ξανανοιξω λειτουργει κανονικα η τουρμπινα Πηγα στην φιατ και με βρηκανε βλαβη P0234 το οποιο λενε οτι ειναι υψηλη πιεση αερα στην τουρμπινα.μου ειπανε οτι δεν ξερουνε απο που μπορει να προερχετε η βλαβη.με ειπανε οτι μπορει να φταιει η βαλβιδα πιεσησ τουρμπο(ν75 λεγομενη) κανα καλωδιο να κοπηκεισως και απο την ηλεκτροβαλβιδα westgate η κανα κολαρο να ειναι ανοιχτο και να χανει...Δεν ξερω εχω προβληματιστει..εχετε ακουσει ποτε σας παρομοια περιπτωση η να εχει παθει καποιος το ιδιΟ.Ενημερωνω οτι δεν εχω dpf(το εβγαλα πριν κανα μηνα) και εκανα λαδιων πριν λιγο καιρο σε selenia 5w30. πρωτη φορα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dexter13 last edited by

            Οταν βγάζεις το dpf λογικό ειναι να μην διαβάζει σωστα το καύσιμο ο εγκέφαλος και να βγάζει σφάλματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 2
              21-quadra last edited by

              Ενημερωνω οτι δεν εχω dpf (το εβγαλα πριν κανα μηνα)

              Άρχοντας !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                astronautis last edited by

                Ο χρήστης Petran4 έγραψε:
                Καλησπέρα σας

                Ενημερωνω οτι δεν εχω dpf(το εβγαλα πριν κανα μηνα) και εκανα λαδιων πριν λιγο καιρο σε selenia 5w30. πρωτη φορα..

                Αισθάνομαι την ανάγκη να σου πω Σβήστηκαν υβριστικά σχόλια [Admin] Όχι μόνο γιατί είσαι παράνομος κατά συρροή, αλλά γιατί επέλεξες να βγάλεις ένα εξάρτημα το οποίο υποτίθεται ότι σώζει τα παιδιά μου από τα καυσαέρια που φτύνει ο κουβάς σου. Και το πιο προκλητικό είναι ότι το λες σαν να είναι κάτι φυσιολογικό, λες και ενημερώνεις ότι έβαλες ζάντες. Ντροπή.

                Κι εγώ αισθάνομαι την ανάγκη να σου πω να είσαι πιο κόσμιος. [Admin]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Το αμαξι απο τη στιγμη που θα περασει κανονικα κτεο, ή και δεν θα ελεγχθει ποτε στο δρομο, φτυσε καλυτερα καποιους αλλους. Αμφιβαλλω αν σκεφτοταν να βγαλει το dpf ο φιλος σε καποια ευρωπαικη χωρα. Και ενας Γερμανος με παιδεία να ερθει στη χωρα μας, αργα ή γρηγορα θα προσαρμοστει και θα κανει τα ιδια. Σε εμπνεει αυτη η χωρα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                    Το αμαξι απο τη στιγμη που θα περασει κανονικα κτεο, ή και δεν θα ελεγχθει ποτε στο δρομο, φτυσε καλυτερα καποιους αλλους. Αμφιβαλλω αν σκεφτοταν να βγαλει το dpf ο φιλος σε καποια ευρωπαικη χωρα. Και ενας Γερμανος με παιδεία να ερθει στη χωρα μας, αργα ή γρηγορα θα προσαρμοστει και θα κανει τα ιδια. Σε εμπνεει αυτη η χωρα!

                    Αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία του ΧΟΝΤΡΟΛΑΚΑΜΑ!!!! ...Τρις χειρότερα από αυτόν που έβγαλε το φίλτρο.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dj-mitsos last edited by

                      Ο χρήστης Petran4 έγραψε:
                      Καλησπέρα σας

                      Θα ηθελα την βοηθεια σας. Εχω ενα FIAT GRANDE PUNTO DIESEL 2007 και οταν ανεβαζω τις στροφες πανω απο 2500 με βαζει safe mode και σταματαει η τουρμπινα. με το που κλεισω την μηχανη και την ξανανοιξω λειτουργει κανονικα η τουρμπινα Πηγα στην φιατ και με βρηκανε βλαβη P0234 το οποιο λενε οτι ειναι υψηλη πιεση αερα στην τουρμπινα.μου ειπανε οτι δεν ξερουνε απο που μπορει να προερχετε η βλαβη.με ειπανε οτι μπορει να φταιει η βαλβιδα πιεσησ τουρμπο(ν75 λεγομενη) κανα καλωδιο να κοπηκεισως και απο την ηλεκτροβαλβιδα westgate η κανα κολαρο να ειναι ανοιχτο και να χανει...Δεν ξερω εχω προβληματιστει..εχετε ακουσει ποτε σας παρομοια περιπτωση η να εχει παθει καποιος το ιδιΟ.Ενημερωνω οτι δεν εχω dpf(το εβγαλα πριν κανα μηνα) και εκανα λαδιων πριν λιγο καιρο σε selenia 5w30. πρωτη φορα..

                      Aπορω πως στην αντιπροσωπεια δε στο επισημανανε αυτο με το φιλτρο καταλοιπων και ας πουμε πως εσυ παιζει να μην τους το ειπες αυτοι που υποτιθεται ξερουν δε το προσεξαν η δε σου παν κατι γιαυτο? Επισης οσοι ξηλωνουν τετοια εξαρτηματα οπως βαλβιδες ανακυκλωσης καυσαεριων, καταλυτες, dpf κ.α. (και κακος) για να κερδισουν κατι σε υσχυ συχνα πατανε remap στους εγκεφαλους των οχηματων ωστε να ''ξεγελασουν'' την απουσια αυτων των εξαρτηματων. Οπως και να χει θα συμφωνησω με τον dexter13. Αν δε το εχει πει στην αντιπροσωπεια αυτο με το dpf καλο ειναι να τους το αναφερεις μπας και κανεις καποια αρχη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr