-
Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
Youtube Video -
Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
Youtube Video -
Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
Youtube Video -
Με πεπιεσμένο αέρα ανοίγουν και με αέρα πάλι ή ελατήριο κλείνουν.
Το ελέγχει υπολογιστής με ηλεκτρικές βαλβίδες που ορίζουν τη ροή του αέρα. -
Ορίζεται η βύθιση τους?η η βύθιση είναι σταθερή?
-
Δεν ξέρω. Φαντάζομαι θα υπάρχει τρόπος να γίνει κι αυτό.
-
Ο χρήστης Chaxter έγραψε:
Ορίζεται η βύθιση τους?η η βύθιση είναι σταθερή?Εφόσον δεν υπάρχει μηχανικό μέρος (εκκεντροφόρος) το οποίο είναι και αμετάβλητο. Θεωρητικά μπορούν να γίνουν τα πάντα. Μπορεί κάποιος να ρυθμίζει τη μηχανή σε πραγματικό χρόνο είτε για απόδοση είτε για οικονομία.
-
Ο χρήστης Chaxter έγραψε:
Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
Youtube VideoΒάλε το σωστό λινκ, δεν λειτουργεί αυτό.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
Youtube VideoΒάλε το σωστό λινκ, δεν λειτουργεί αυτό.
εμενα μου ανοιγει Παναγιωτη
-
Μου άνοιξε Ηλία και το είδα, κατά τη γνώμη μου υπάρχουν προβλήματα ακόμα να επιλύσουν, νομίζω ότι το βασικότερο είναι η προσγείωση της βαλβίδας στην έδρα της, όταν υπάρχει εκκεντροφόρος η ράμπα του βοηθάει τη βαλβίδα να ακουμπήσει ομαλά στην έδρα της, να μην αναπηδήσει από το χτύπημα και να μην καταστρέψει τις έδρες της σε σύντομο διάστημα.
Η Renault είχε προσπαθήσει πριν λίγα χρόναι να τις κάνει ηλεκτρικά ενεργοποιούμενες με πηνία, έφτασαν σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό αλλά σταμάτησαν από ότι γνωρίζω, ίσως το παλεύουν ακόμα αλλά δεν το λένε.
Επίσηες η Renault είναι ο εφευρέτης της κατάργησης των ελατηρίων στους κινητήρες της F1 και στα motoGp εδώ και πολλά χρόνια αντικαθιστώντας τα με αέρα, πάντα όμως με εκκεντροφόρους για την ομαλή προσγείωση της βαλβίδας στην έδρα της.
Το σύστημα που βλέπουμε στο βίντεο ενεργοποιείται από το ίδιο το actuator το οποίο κατά την κίνηση της βαλβίδας ανοίγει και κλείνει τις διόδους του αέρα γιατί δεν υπάρχει βαλβίδα του αέρα που να μπορεί να ενεργοποιηθεί τόσο γρήγορα, άρα το φράξιμο των διόδων από τη διαμόρφωση του στελέχους της βαλβίδας ορίζει και το όριο της διαδρομής της, έτσι το καταλαβαίνω.
Μακάρι να επιτύχει όσα λέει αλλά έχει δρόμο ακόμα να διανύσει.
-
εχοντας δει μονι μια φορα το βιντεο - γιατι θελει μελετη - αν καταλαβα καλα χρησιμοποιει την πιεση του λαδιου ως 'φρενο' στο ποσο θα ανοιξει αρα μπορουμε να θεωρησουμε οτι χρησιμοποιηται(???) και το ιδιο 'φρενο' στο κλεισιμο...
δε παυει να ειναι μια εξαιρετικη ιδεα ως τεχνολογια.... ( για τις ελαχιστες γνωσεις μηχανολογικής που εχω)
Κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρο