Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chaxter last edited by

      Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
      είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chaxter last edited by

        Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
        είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chaxter last edited by

          Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
          είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Με πεπιεσμένο αέρα ανοίγουν και με αέρα πάλι ή ελατήριο κλείνουν.
            Το ελέγχει υπολογιστής με ηλεκτρικές βαλβίδες που ορίζουν τη ροή του αέρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chaxter last edited by

              Ορίζεται η βύθιση τους?η η βύθιση είναι σταθερή?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexeft last edited by

                Δεν ξέρω. Φαντάζομαι θα υπάρχει τρόπος να γίνει κι αυτό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  caret last edited by

                  Ο χρήστης Chaxter έγραψε:
                  Ορίζεται η βύθιση τους?η η βύθιση είναι σταθερή?

                  Εφόσον δεν υπάρχει μηχανικό μέρος (εκκεντροφόρος) το οποίο είναι και αμετάβλητο. Θεωρητικά μπορούν να γίνουν τα πάντα. Μπορεί κάποιος να ρυθμίζει τη μηχανή σε πραγματικό χρόνο είτε για απόδοση είτε για οικονομία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης Chaxter έγραψε:
                    Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
                    είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
                    Youtube Video

                    Βάλε το σωστό λινκ, δεν λειτουργεί αυτό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                      Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
                      είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
                      Youtube Video

                      Βάλε το σωστό λινκ, δεν λειτουργεί αυτό.

                      εμενα μου ανοιγει Παναγιωτη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Μου άνοιξε Ηλία και το είδα, κατά τη γνώμη μου υπάρχουν προβλήματα ακόμα να επιλύσουν, νομίζω ότι το βασικότερο είναι η προσγείωση της βαλβίδας στην έδρα της, όταν υπάρχει εκκεντροφόρος η ράμπα του βοηθάει τη βαλβίδα να ακουμπήσει ομαλά στην έδρα της, να μην αναπηδήσει από το χτύπημα και να μην καταστρέψει τις έδρες της σε σύντομο διάστημα.

                        Η Renault είχε προσπαθήσει πριν λίγα χρόναι να τις κάνει ηλεκτρικά ενεργοποιούμενες με πηνία, έφτασαν σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό αλλά σταμάτησαν από ότι γνωρίζω, ίσως το παλεύουν ακόμα αλλά δεν το λένε.

                        Επίσηες η Renault είναι ο εφευρέτης της κατάργησης των ελατηρίων στους κινητήρες της F1 και στα motoGp εδώ και πολλά χρόνια αντικαθιστώντας τα με αέρα, πάντα όμως με εκκεντροφόρους για την ομαλή προσγείωση της βαλβίδας στην έδρα της.

                        Το σύστημα που βλέπουμε στο βίντεο ενεργοποιείται από το ίδιο το actuator το οποίο κατά την κίνηση της βαλβίδας ανοίγει και κλείνει τις διόδους του αέρα γιατί δεν υπάρχει βαλβίδα του αέρα που να μπορεί να ενεργοποιηθεί τόσο γρήγορα, άρα το φράξιμο των διόδων από τη διαμόρφωση του στελέχους της βαλβίδας ορίζει και το όριο της διαδρομής της, έτσι το καταλαβαίνω.

                        Μακάρι να επιτύχει όσα λέει αλλά έχει δρόμο ακόμα να διανύσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fokion_sportage last edited by

                          εχοντας δει μονι μια φορα το βιντεο - γιατι θελει μελετη - αν καταλαβα καλα χρησιμοποιει την πιεση του λαδιου ως 'φρενο' στο ποσο θα ανοιξει αρα μπορουμε να θεωρησουμε οτι χρησιμοποιηται(???) και το ιδιο 'φρενο' στο κλεισιμο...

                          δε παυει να ειναι μια εξαιρετικη ιδεα ως τεχνολογια.... ( για τις ελαχιστες γνωσεις μηχανολογικής που εχω)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr