-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λες εσύ μια μαλακία, εγώ μια χαζομάρα, βγαίνει μια σούμα τέλος πάντων.
Δεν είναι ο 1.5 HDi σαν το παλιό σου Φορντ.
Ντίζελ καινούριο μόνο ένα οδήγησα, το δικό μου, αλλά έχω οδηγήσει δύο τρία απ τα μικρά τούρμπο και ένιωσα έκπληξη που επιμένουν να λένε για κραδασμούς κλπ. όταν η εναλλακτική είναι τα τρικυλινδρα χιλιάρια. Που κάνουν χειρότερο θόρυβο, σαν χαλασμένα.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, πόσο μικρόψυχος είσαι... Νομίζεις ότι είμαι σαν τον μέσο κομπλεξικό έλληνα που προσβάλλεται αν του θίξουν το αυτοκίνητο και ότι με αυτόν τον τρόπο θα με χτυπήσεις / μειώσεις. Να το κοιτάξεις αυτό...
Όσο για τη μαλακία την οποία μου προσάπτεις, θα έλεγα ότι στον τομέα αυτό υποκλίνομαι στην ειδικότητα σου.
Τέλος, επί του θέματος, για πες μας τα 2-3 τρικύλινδρα που οδήγησες (όχι από youtube) και ήταν χειρότερα σε NVH από το δικό σου 1.5 HDi... -
Τέλος, επί του θέματος, για πες μας τα 2-3 τρικύλινδρα που οδήγησες (όχι από youtube) και ήταν χειρότερα σε NVH από το δικό σου 1.5 HDi...
Αν αρχίσουν και γράφουν βάσει εμπειριών και το τι έχει οδηγήσει ο καθένας εδώ πέρα θα έπρεπε να έγραφαν 5 βαριά 10 άτομα. Όταν βλέπεις ότι έχουν σαν θέσφατο τα βιντεάκια από το youtube και το tik tok και κάτι μελέτες τι να πεις παραπέρα.
Για την ιστορία πάντως το 2018 είχα αγοράσει για την σύζυγο Polo 1.0 3cyl. Κάποια στιγμή πέρασε από τα χέρια μου για λίγο Golf tdi 1,6 leasing. Ίδια εταιρεία. Συγκριτικά το Golf μου φάνηκε πιο καλό από θέμα κραδασμών ειδικά ψηλά το τρικύλινδρο το ένοιωθες. Και φαντάσου ο tdi δεν έχει και τα καλύτερα χαρακτηριστικά στην κατηγορία. Τα δυο τελευταία αυτοκίνητα που είχα-εχω ήταν 2.000 cc diesel. Συγκριτικά τα αντίστοιχα σε βενζίνη είναι καλύτερα σε ποιοτικά χαρακτηριστικά, δεν το συζητάμε. Ωστόσο σε ανηφόρα-Εθνικές-πλάκωμα έχουν το καλό ότι δεν ανεβάζουν κατανάλωση. -
Προσωπική εμπειρία, ίδιο ακριβώς όχημα, ίδια ακριβώς χιλιόμετρα, μηχανικό κιβώτιο αμφότερα και οδηγώ αμφότερα συστηματικά (ακόμα και το χρώμα είναι ίδιο!). 308 MK2 puretech 1.2T (3cyl) δικό μου vs της δουλείας το αντίστοιχο 1.5 blueHDI (4cyl σωστά;). Συγνώμη αλλά σε κραδασμούς, τραχύτητα, θόρυβο (αυτά δεν αποτελούν το σύνολο του NVH;) τα οχήματα είναι μέρα με την νύκτα.
Πολιτισμένος/ραφιναρισμένος ο blueHDI για diesel (σε σχέση πχ με το προηγούμενο Corsa by GM diesel του κουνιάδου μου αλλά και το Golf 7 1.6 Tdi κολλητού) αλλά ο puretech είναι σαν γατάκι που σου κάνει νάζια μπροστά του. Μεγάλη διαφορά υπέρ του puretech σύμφωνα τουλάχιστον με την δική μου αντίληψη. Θα έλεγα μάλιστα ότι ο blueHDI κρύος με ενοχλεί και χαίρομαι που δεν τον επέλεξα στην αγορά του 308. Ε, δεν είναι δα και 3008 να πεις ότι τον χρειάζεται.
-
@sabas_thess said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Προσωπική εμπειρία, ίδιο ακριβώς όχημα, ίδια ακριβώς χιλιόμετρα, μηχανικό κιβώτιο αμφότερα και οδηγώ αμφότερα συστηματικά (ακόμα και το χρώμα είναι ίδιο!). 308 MK2 puretech 1.2T (3cyl) δικό μου vs της δουλείας το αντίστοιχο 1.5 blueHDI (4cyl σωστά;). Συγνώμη αλλά σε κραδασμούς, τραχύτητα, θόρυβο (αυτά δεν αποτελούν το σύνολο του NVH;) τα οχήματα είναι μέρα με την νύκτα.
Πολιτισμένος/ραφιναρισμένος ο blueHDI για diesel (σε σχέση πχ με το προηγούμενο Corsa by GM diesel του κουνιάδου μου αλλά και το Golf 7 1.6 Tdi κολλητού) αλλά ο puretech είναι σαν γατάκι που σου κάνει νάζια μπροστά του. Μεγάλη διαφορά υπέρ του puretech σύμφωνα τουλάχιστον με την δική μου αντίληψη. Θα έλεγα μάλιστα ότι ο blueHDI κρύος με ενοχλεί και χαίρομαι που δεν τον επέλεξα στην αγορά του 308. Ε, δεν είναι δα και 3008 να πεις ότι τον χρειάζεται.
Και οι 2 αυτοί κινητήρες είναι από τους πιο πολιτισμένους στην κατηγορία τους.
Πηγαίνετε σε οποιοδήποτε review (κυρίως τα παλιότερα όταν είχαν βγει) και θα το διαπιστώσεις. Θυμάμαι αναφερόταν σχεδόν σε όλα και ακόμη δηλαδή βλέπω ότι το αναφέρουν.
Όλα τα Β diesel που οδήγησα το 2019 ήταν περισσότερο θορυβώδη και τραχειά από τον PSA, ακόμη και στο Mini, αν και ένας φίλος εδώ κάποτε διαφώνησε σε αυτό και το αναφέρω γιατί δεν είχα αρκετό δείγμα πέρα από ένα test drive (π.χ το Arona diesel το είχα πάρει μία εβδομάδα για διακοπές γιατί εκείνη την εποχή είχαν ξεμείνει πολλά μοντέλα B suv από το 2013 και 14 και 15 και δεν ήταν όλα σύγχρονα. Ανέκδοτο. Το Arona είχε θέμα με το χειρόφρενο! Δεν έπιανε υπό συνθήκες! Παραλίγο να ρίξω την οικογένεια σε γκρεμό χιλίων μέτρων..το είπα στην εταιρεία ενοικιάσεων και δεν με πίστεψαν. Μετά κάποιες λίγες εβδομάδες είδα ανάκληση!).
Παρόμοια αίσθηση και στους μικρούς 3κυλινδρους τότε. Προσπαθώ να θυμηθώ πιο πολιτισμένο, αλλά δεν τα είχα οδηγήσει όλα γιατί κάποιο σημείο και μετά εστίασα σε diesel.
-
Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των δύο μοτέρ. Ανώτερος είναι ο βενζίνης. Μη το πιέζεται το θέμα. Έχουμε οδηγήσει πολλές φορές και για χιλαοδες χιλιόμετρα πεζω οι περισσότεροι που εκφέρουμε άποψη.
Το θέμα με το 2008 που το είδες πιο πολιτισμένο είναι διότι έχει αρκετα καλύτερη ηχομόνωση απο τα arona κτλ
-
Ο 1.2 κάνει πολλή φασαρία, σε όποιο μοντέλο μπαίνει, το υποβαθμίζει σε αυτόν τον τομέα.
-
Το αιρκρος με τον 1.2 είχε τα χάνκουκ Μ+S, τα οποία έκαναν πολύ θόρυβο και δεν μπορούσες να ακούσεις αν έκανε θόρυβο ο κινητήρας.
Ο 1,5 τον χειμώνα όταν είναι κρύος, ακούγεται, μετά που θα ζεσταθεί είναι μια χαρά.
-
Δεν θυμάμαι που σχολιάζαμε...
Με 340 ψήφους υπέρ, 21 αποχές και 279 κατά το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με το Συμβούλιο, σχετικά με τα αναθεωρημένα πρότυπα απόδοσης εκπομπών CO2 για νέα αυτοκίνητα και φορτηγά, σύμφωνα με τους στόχους της ΕΕ για το κλίμα.
Η νέα νομοθεσία ανοίγει τον δρόμο προς τις μηδενικές εκπομπές CO2 για τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα το 2035 (στόχος σε όλο τον στόλο της ΕΕ για μείωση των εκπομπών CO2 που παράγονται από νέα αυτοκίνητα και φορτηγά κατά 100% σε σύγκριση με το 2021). Οι ενδιάμεσοι στόχοι μείωσης των εκπομπών για το 2030 ορίζονται στο 55% για τα αυτοκίνητα και στο 50% για τα φορτηγά.
Η Επιτροπή θα παρουσιάσει έως το 2025 μια μεθοδολογία για την αξιολόγηση και την αναφορά δεδομένων σχετικά με τις εκπομπές CO2 σε όλο τον κύκλο ζωής των αυτοκινήτων και των φορτηγών που πωλούνται στην αγορά της ΕΕ, συνοδευόμενη από νομοθετικές προτάσεις όπου χρειάζεται. Έως τον Ιανουάριο του 2027 η Επιτροπή θα παρακολουθεί το χάσμα μεταξύ των οριακών τιμών εκπομπών και των δεδομένων κατανάλωσης καυσίμου και ενέργειας στην πραγματική κίνηση, θα υποβάλει έκθεση σχετικά με μια μεθοδολογία προσαρμογής των ειδικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των κατασκευαστών και θα προτείνει κατάλληλα μέτρα παρακολούθησης.
-
Το παμε και παλιότερα...
Δεν ξέρω αν βέβαια είναι υποχρεωτικό για όλα τα κράτη μέλη ή αν έχουν χρονικό περιθώριο που ορίζουν ο καθένας μόνο του.
Μάλλον θα μείνουν οι premium των group με ηλεκτρικά και οι φθηνοί με τα τελευταία θερμικά για κάποιο διάστημα ακόμα. -
Η κλασική μυωπική στάση της ΕΕ που δεν εξετάσει συνολικά το κοινωνικό κόστος που ενέχουν τα μέτρα της αλλά επικεντρώνεται αποκλειστικά στις εκπομπές διοξειδίου. Έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα κάνει backfire η πολιτική της.
-
Το κοινό σιγά σιγά θα τρώει τέτοια άρθρα και θα μάθει
-
Mετά είναι η κατανάλωση κρέατος, αλκοόλ κτλ. Η φάση είναι καθόμαστε σε κρύα σπίτια με 3 πουλόβερ βλέποντας Νέτφλιξ για να μη μολύνουμε. Δε μας παρατάνε για να μην πούμε τίποτα περισσότερο;
-
Ο πλανήτης έχει πεπερασμένες δυνατότητες. Στο κρέας που αναφέρεις πρέπει να ψάξεις να δεις πως πολλές χώρες στις περιοχές που έχουν τεράστια κτηνοτροφία δε έχουν πλέον πόσιμο νερό για τους κατοίκους τους λόγω της κτηνοτροφίας.
Η υπερκατανάλωση οδηγεί σε ανωμαλία της ισορροπίας του οικοσυστήματος.
Οπότε, η πιο έξυπνη λύση που βλέπω είναι το κρέας εργαστηρίου ταυτόχρονα με το φυσικό, για να επέλθει μια ισορροπία στο τι μπορεί να προσφέρει ο πλανήτης και τι ζητάμε εμείς.
-
Eσυ φίλε Λαπ αν θες φάε κρέας εργαστηρίου, εγώ προτιμώ το (οσο πιο) φυσικό γίνεται από ένα χωριό στην Πελοπόννησο που αγοράζω. Επίσης, όταν περιορίσουν την κατανάλωση οι δισεκατομμυριούχοι του πλανήτη με τις βίλες, τα ιδιωτικά τζετ και τις λιμουζίνες, τότε θα προσπαθήσω. Όταν όλοι οι στρατοί καταργηθούν με όσες εκπομπές έχουν, όταν όλα τα ιδιωτικά ταξιδάκια στο διάστημα από τους Μπέζος του πλανήτη παύσουν, τότε θα προσπαθήσω.
Ως τότε από εμένα έχει ΜΟΝΟ βενζινοκίνητο όχημα, κρέας, δερμάτινα τζάκετ και άγιος ο θεός. Και φυσικά όταν φθαρεί κάτι οπως πχ. ρούχο το πετάω και δεν κοιτάζω να το διορθώσω ή οτιδήποτε παρόμοιο για να μην "καταναλώσω" πόρους.
-
Δεν ξέρουμε ακόμα αν το εργαστηριακό κρέας είναι καλό για τον άνθρωπο. Κρατώ μια στάση αναμονής μέχρι να επιβεβαιωθεί.
Μάλιστα οι επιστήμονες που ασχολούνται με το θέμα αναφέρουν πως το κρέας έχει κάποιες δεκάδες, εκατοντάδες τοξικές ουσίες για τον άνθρωπο όπως και καρκινογόνα γονίδια όπου μπορούν να τα αφαιρέσουν. Αυτό θα βοηθήσει στην κατανάλωση κρέατος χωρίς καμία ανησυχία για την υγεία.
Άλλωστε σύμφωνα με τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας το κόκκινο κρέας έχει αποδειχτεί πως είναι καρκινογόνο για τον άνθρωπο και εξέδωσε οδηγία για την όσο δυνατόν αποφυγή του, ακριβώς λόγω αυτών των γονιδίων που είναι φυσικά μέσα στο κρέας.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν ξέρουμε ακόμα αν το εργαστηριακό κρέας είναι καλό για τον άνθρωπο. Κρατώ μια στάση αναμονής μέχρι να επιβεβαιωθεί.
Και τι ενέργεια θα χρειάζεται για μαζική παραγωγή φαντάζομαι.
-
Κλάσμα της σημερινής. Σκέψου ότι λένε για τα ίδια κιλά κρέατος χρειάζεται 95% λιγότερο νερό.
Ενώ οι ρύποι είναι μηδενικοι στην ουσία, συγκριτικά με την κτηνοτροφία στο σήμερα
-
https://www.verywellhealth.com/fda-lab-grown-meat-6833515
Εδώ λέει για 77% μείωση του νερού. Εγώ κάπου είχα διαβάσει για 95%. Τεσπά μια ιδέα μπορούμε να πάρουμε
-
Ή μπορούμε να μην πάρουμε. Είπαμε να ανακυκλώσουμε κάνα κουτάκι μπύρας, να μην πετάμε τα λάδια στα σιφόνια αλλά αρκετά. Έχει παραγίνει η φάση και είμαστε ακόμα στην αρχή.
-
Οκ σε βάζει σε σκέψεις.
Αλλά ας κάνουμε μια υπόθεση.
Αν τελικά αποδειχθεί ότι το κρέας εργαστηρίου είναι πολύ πιο θρεπτικο με λιγότερο λίπος, με μηδέν τοξικές ουσίες για τον ανθρώπινο οργανισμό και ίσως και πιο νόστιμο (διότι οι πρώτες δοκιμές λένε πως είναι υπερβολικά νόστιμο, όσοι έφαγαν έμειναν κάγκελο που λένε με το πόσο καλές ίνες και ποιότητα ειχε),
ενώ το φυσικό είναι ότι σου κάτσει, με τοξικές ουσίες που βρίσκονται εκ φύσεως στο κρέας, και άλλες που δημιουργούνται κατά την σφαγή του. Ουσιες που οδηγούν σε σοβαρές αρρώστιες στον άνθρωπο. Τι θα διάλεγε κάποιος που δεν έχει φοβίες;
Διότι σκέψου το ίδιο συμβαίνει με τα εμβόλια. Παίρνουμε έναν ιό, τον εξασθενουμε στο εργαστήριο, ή του αφαιρούμε το dna ή μέρη αυτού για να μην πολλαπλσιαζεται και το δίνουμε στους ανθρώπους. Αποδείχτηκε εδώ και πάνω από 80-100 έτη ότι αυτό ήταν σωτήριο για την ανθρωπότητα. Εάν έλεγες σε έναν άνθρωπο την εποχή που βγήκαν τα πρώτα εμβόλια ότι θα του βάζει ιούς μέσα του που τους επεξεργάστηκε και παρήγαγε σε εργαστήριο, τι θα έλεγε με τις φτωχές γνώσεις που διαθέτει;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά