Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα στην εκκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα στην εκκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    25
    1939
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimkal1990 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους! Έχω ένα Opel Astra 1400cc του 2007...Πριν ένα χρόνο έβαλα υγραέριο και τους τελευταίους περίπου 6 μήνες έχει εμφανιστεί ένα πρόβλημα στην εκκίνηση. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, δηλαδή το πρωί και πάω να βάλω μπρος, ενώ παίρνει κανονικά μπρος δε δίνει καθόλου γκάζι. Πατάω τέρμα το γκάζι αλλά τίποτα....παράλληλα νιώθω τη μηχανή να τρέμει. Αυτό σταματάει μετά από 2-3 λεπτά και ξεκινάω.....Όταν βάζω μπρος μετά από πρόσφατο σβήσιμο, δηλαδή όταν το αυτοκίνητο είναι σχετικά ζεστό αυτό δε συμβαίνει. Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να φταίει? Έχει σχέση με το υγραέριο? Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimkal1990 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους! Έχω ένα Opel Astra 1400cc του 2007...Πριν ένα χρόνο έβαλα υγραέριο και τους τελευταίους περίπου 6 μήνες έχει εμφανιστεί ένα πρόβλημα στην εκκίνηση. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, δηλαδή το πρωί και πάω να βάλω μπρος, ενώ παίρνει κανονικά μπρος δε δίνει καθόλου γκάζι. Πατάω τέρμα το γκάζι αλλά τίποτα....παράλληλα νιώθω τη μηχανή να τρέμει. Αυτό σταματάει μετά από 2-3 λεπτά και ξεκινάω.....Όταν βάζω μπρος μετά από πρόσφατο σβήσιμο, δηλαδή όταν το αυτοκίνητο είναι σχετικά ζεστό αυτό δε συμβαίνει. Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να φταίει? Έχει σχέση με το υγραέριο? Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimkal1990 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους! Έχω ένα Opel Astra 1400cc του 2007...Πριν ένα χρόνο έβαλα υγραέριο και τους τελευταίους περίπου 6 μήνες έχει εμφανιστεί ένα πρόβλημα στην εκκίνηση. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, δηλαδή το πρωί και πάω να βάλω μπρος, ενώ παίρνει κανονικά μπρος δε δίνει καθόλου γκάζι. Πατάω τέρμα το γκάζι αλλά τίποτα....παράλληλα νιώθω τη μηχανή να τρέμει. Αυτό σταματάει μετά από 2-3 λεπτά και ξεκινάω.....Όταν βάζω μπρος μετά από πρόσφατο σβήσιμο, δηλαδή όταν το αυτοκίνητο είναι σχετικά ζεστό αυτό δε συμβαίνει. Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να φταίει? Έχει σχέση με το υγραέριο? Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Βγάλε έναν πόλο της μπαταρίας για δέκα λεπτά, όταν είναι κρύο, ώστε να χάσει τα fuel trims. Δες μετά αν θα πάρει κανονικά. Αν ναι, έχεις πρόβλημα με τις ρυθμίσεις του υγραερίου που είναι πολύ πλούσιες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexis-5 last edited by

              Με κρυο αμαξι δεν εχει καμια σχεση το αεριο και η ρυθμιση του.... μαλλον η βενζινη μπορει να φταιει και οταν γυρναει στο αεριο (μετα 2-3 λεπτα) τοτε δουλευει κανονικα το αμαξι!!! Κοιτα για φιλτρο βενζινης... και γενικα αν στελνει κανονικα η τρομπα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexeft last edited by

                Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
                Με κρυο αμαξι δεν εχει καμια σχεση το αεριο και η ρυθμιση του.... μαλλον η βενζινη μπορει να φταιει και οταν γυρναει στο αεριο (μετα 2-3 λεπτα) τοτε δουλευει κανονικα το αμαξι!!! Κοιτα για φιλτρο βενζινης... και γενικα αν στελνει κανονικα η τρομπα!

                Μια χαρά σχέση έχει. Αν η ρύθμιση του υγραερίου είναι πλούσια, κάνει τα fuel trims πολύ αρνητικά, με αποτέλεσμα να μην ψεκάζει όσο καύσιμο χρειάζεται όταν είναι κρύο. Το έχουμε ξαναδεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cosygatos last edited by

                  +1. Το δικο μου είναι πλούσιο στο υγραεριο, οπότε βγαίνει αρνητικό LTFT και το πρωι δίνει και παθαίνει. Αλλα με ψάξιμο κατάλαβα οτι είναι έμμεση συνέπεια του υγραεριου. Και ανάθεμα αν έχουν πάρει χαμπάρι πολλοί εγκαταστάτες τι παιζει. Ο δικός μου ηταν στη φάση 'ας αλλάξουμε πολλαπλασιαστες να δούμε'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimkal1990 last edited by

                    Να πω την αλήθεια μπερδεύτηκα πιο πολύ.... Έχω ψάξει για την τρόμπα βενζίνης και δεν φταίει αυτή. Θα δοκιμάσω και αυτό με τη μπαταρία που είπε ο φίλος παραπάνω.... Αν τελικά είναι πλουσιες οι ρυθμίσεις υγραερίου μπορώ να κάνω κάτι ή απλα ζω μ' αυτό?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης dimkal1990 έγραψε:
                      Να πω την αλήθεια μπερδεύτηκα πιο πολύ.... Έχω ψάξει για την τρόμπα βενζίνης και δεν φταίει αυτή. Θα δοκιμάσω και αυτό με τη μπαταρία που είπε ο φίλος παραπάνω.... Αν τελικά είναι πλουσιες οι ρυθμίσεις υγραερίου μπορώ να κάνω κάτι ή απλα ζω μ' αυτό?

                      Πας στον υγραερά σου και του λες να το ρυθμίσει καλύτερα !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexeft last edited by

                        [Μουρμούρα]: άρε eobd σύνδεση, θαύματα κάνεις. Ούτε πολύ πλούσια μίγματα, ούτε φτωχά, ούτε πρόβλημα να πάρει μπρος, ούτε τίποτα.[/μουρμούρα]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimkal1990 last edited by

                          Άντε να δούμε! Ευχαριστώ πολύ!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexis-5 last edited by

                            Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                            Με κρυο αμαξι δεν εχει καμια σχεση το αεριο και η ρυθμιση του.... μαλλον η βενζινη μπορει να φταιει και οταν γυρναει στο αεριο (μετα 2-3 λεπτα) τοτε δουλευει κανονικα το αμαξι!!! Κοιτα για φιλτρο βενζινης... και γενικα αν στελνει κανονικα η τρομπα!

                            Μια χαρά σχέση έχει. Αν η ρύθμιση του υγραερίου είναι πλούσια, κάνει τα fuel trims πολύ αρνητικά, με αποτέλεσμα να μην ψεκάζει όσο καύσιμο χρειάζεται όταν είναι κρύο. Το έχουμε ξαναδεί.

                            Πως εχει σχεση το αεριο οταν δεν εχει ανοιξει ουτε η πολυβαλβιδα?

                            Φιλε τι συστημα αεριου εχεις?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

                              Με κρυο αμαξι δεν εχει καμια σχεση το αεριο και η ρυθμιση του.... μαλλον η βενζινη μπορει να φταιει και οταν γυρναει στο αεριο (μετα 2-3 λεπτα) τοτε δουλευει κανονικα το αμαξι!!! Κοιτα για φιλτρο βενζινης... και γενικα αν στελνει κανονικα η τρομπα!

                              Μια χαρά σχέση έχει. Αν η ρύθμιση του υγραερίου είναι πλούσια, κάνει τα fuel trims πολύ αρνητικά, με αποτέλεσμα να μην ψεκάζει όσο καύσιμο χρειάζεται όταν είναι κρύο. Το έχουμε ξαναδεί.

                              Πως εχει σχεση το αεριο οταν δεν εχει ανοιξει ουτε η πολυβαλβιδα?

                              Φιλε τι συστημα αεριου εχεις?

                              Αν έχει πολύ λάθος ρύθμιση, πειράζει τα fuel trims, τα οποία θυμάται και χρησιμοποιεί ο εγκέφαλος όταν βάζει μπρος κρύο. Η πολυβαλβίδα ναι, δεν έχει ανοίξει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexis-5 last edited by

                                Αν λεγαμε για συστημα obd σε πιο καινουριο αμαξι θα σου ελεγα.... μπορει! Αλλα σε astra H δεν νομιζω να παιζει κατι τετοιο!!!

                                Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexis-5 last edited by

                                  Την τρομπα πως την ειδατε οτι δουλευει? Απο τον θορυβο ή την μετρησατε? Το φιλτρο καυσιμου το ειδατε (βασικα δεν ξερω αν εχει...)? Ο ρυθμιστης πιεσης βενζινης δουλευει ή τα στελνει ολα στο ρεζερβουαρ?
                                  Για εμενα.... με τηλεδιαγνωση.... ειναι καθαρα θεμα τροφοδοσιας βενζινης... πραγμα που λεει και ο alexft απλα σε αλλο σημειο κοιταει ο καθενας!
                                  Προχτες ειχαμε ενα toyota φορτηγακι (2005-6) και ειχε ακριβως το ιδιο θεμα αλλα ηταν ενας συνδιασμος τρομπας και καυσιμο που ηταν πολυ καιρο στο ρεζερβουαρ και δεν μυριζε καν βενζινη!!!

                                  Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alexis-5 last edited by

                                    Κοιτα.... αν την ωρα που εχει ζεσταθει και δουλευει αεριο το γυρισεις στην βενζινη τι κανει? Αν σβησει.... ή αρχισει να κανει τα ιδια τοτε κοιτα για αυτα που λεω εγω.... αν δουλευει κανονικα τοτε πας σε αυτα που λεει ο alexft!

                                    Ερωτηση... μηπως εχεις αλλαξει μπουζι τελευταια? Δηλαδη κοντα στο ξεκινημα του προβληματος!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Μήπως να μην το κάνουμε σαλάτα το θέμα με περιττές πολυπλοκότητες; Άσε να ξεκινήσει από τα απλά και εύκολα και αν δε βγει άκρη, πάει και παρακάτω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        ακουστε τι λεει ο alexeft, λαθος ρυθμιση ή μπεκ αεριου που κατουραει διμιουργουν αυτο το προβλημα συνηθως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimkal1990 last edited by

                                          Το πήγα σήμερα στον υγραερά μου....στον υπολογιστή δεν βρήκε τίποτα αλλά επειδή επέμενα το κράτησε για να το διαπιστώσει μόνος. Μου είπε ότι το μοναδικό ενδεχόμενο είναι να ''κατουράει'' κάποιο μπέκ βενζίνης ή υγραερίου μέσα στον κινητήρα (όπως λέει και ο φίλος από πάνω) και γι' αυτό να το κάνει αυτό. Πάντως όταν είμαι σε αέριο και αλλάξω σε βενζίνη δεν κάνει τίποτα παράξενο, δουλεύει κανονικά. Έχω σύστημα Lovato, εγκατάσταση το 2013. Το φίλτρο βενζίνης το είχα ελέγξει σε μηχανικό και μπουζί έχω αλλάξει πριν 10 000 χιλιόμετρα περίπου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            δεν κατουραει το μπεκ της βενζινης, σε αυτη την περιπτωση θα ειχες αρρυθμιες στην λειτουργεια του υγραεριου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr