-
Φαντάζομαι πως τόσο με το νέο αλλά κυρίως με το προηγούμενο qq θα υπάρχουν κάτοχοι που πιθανο να έχουν φτάσει ή και ξεπεράσει τα 70 με 80000 χλμ . Ειλικρινά θα με ενδιέφερε να ακούσω εάν στα χλμ που έκαναν χρειάστηκε να πραγματοποιήσουν κάποια επισκευή σε μηχανικά μέρη ή αν έστω παρατηρησαν αλλαγές στη συμπεριφορά των οχημάτων τους που δείχνουν σημάδια κόπωσης από την χρήση. (πχ οι αντοχές των φρένων ή η αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων κλπ)
Το γράφω αυτό γιατί θεωρώ ότι ανεξάρτητα αν το θεωρεί καποιος καλό ή κακό τελικά το αυτοκίνητο κατα πόσο τον επιβάρυνε με μη προβλεπόμενα θέματα δυσλειτουργίας . Φιλικά! -
Σπύρο καλύτερα θα ήταν να έκανες την ερώτηση αυτή στο νημα του παλιού κασκαι. Εκεί σίγουρα θα βρεις χρήστες με τόσα χιλιόμετρα. Εδώ οποία αναφορά θα μπερδέψει
-
Και το νέο QQ πάντως έχει 2 χρόνια και περισσότερα στην αγορά!
Χρόνος αρκετός για να εξαχθούν συμπεράσματα για την αξιοπιστία του. Νομίζω ότι το ερώτημα του Σπύρου έχει νόημα και για τα δύο νήματα! -
Ναι αλλά τα χιλιόμετρα που γράφει δεν νομίζω να εχουν γίνει απο κανέναν εκτός από κάνα ταξί (έχω δει ένα τουλάχιστον j11)...
Αυτό άλλωστε που ενδιαφέρει προφανώς συγκριτικά με το duster είναι η αξιοπιστία των κινητήρων της ρενω που έμπαιναν και στο προηγούμενο facelift. -
Πλησιάζω τα 55000 χλμ και δεν νομίζω πως σαν το δικό σου δεν θα υπάρχουν με παρόμοια χλμ ή και περισσότερα κατοχοι. Επιπλέον θα πρέπει κάποια στιγμή κατά την γνώμη μου τα δύο νήματα του qq να ενωθούν και να υπάρχει μια συνεχεια. Στο duster τουλάχιστο έτσι λειτουργεί και αυτό δινει την ευκαιρία να συζητούν περισσότεροι κάτοχοι τις προοπτικές του μοντέλου.
-
Πάντως και 40-45.000 χλμ είναι αρκετά για να φανεί αν υπάρχουν ασθένειες ή όχι...Αν το αμάξι δεν έχει κάνει κιχ μέχρι τότε, κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να περάσουν πολλές χιλιάδες χλμ μέχρι να αρχίσει να 'ζητάει'...
-
Βασίλη διαβασα μετά την γνωμη σου και με εκφραζει απόλυτα! Το έγραψες πολυ καλυτερα από μενα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πλησιάζω τα 55000 χλμ και δεν νομίζω πως σαν το δικό σου δεν θα υπάρχουν με παρόμοια χλμ ή και περισσότερα κατοχοι. Επιπλέον θα πρέπει κάποια στιγμή κατά την γνώμη μου τα δύο νήματα του qq να ενωθούν και να υπάρχει μια συνεχεια. Στο duster τουλάχιστο έτσι λειτουργεί και αυτό δινει την ευκαιρία να συζητούν περισσότεροι κάτοχοι τις προοπτικές του μοντέλου.Οι 2 γενιές QQ είναι άλλα αυτοκίνητα εντελώς. Μόνο κοινό οι diesel κινητήρες από το facelift πρώτης γενιάς και μετά!
Μην τα μπερδεύουμε καλύτερα.
Στο δικό σου facelifts έχουν γίνει.
Από του χρόνου που θα βγει το νέας γενιάς duster το ίδιο θα γίνει και με αυτό!
Για 70-80 που έγραψες αρχικά αποκλείεται να υπάρχει και δη εδώ μεσα!
Οσο κατεβάζεις τον πήχη ίσως βρεις. -
Στέφανε στην αρχική μου τοποθέτηση και στη συνέχεια αναφέρθηκα σε μηχανικά μέρη εχοντας στο μυαλό μου πράγματα που δεν σχετίζονται με την οθόνη πολυμέσων ή τα νέα καθίσματα και την πλευρική τους στηριξη, ή ακόμη την υφή των πλαστικών και την συναρμογή τους. Σαφέστατα αναφέρομαι σε θέματα που αν μου επιτρέπεις προσπάθησα να ξεκαθαρίσω από την αρχή και ως τέτοιο θεωρώ τον κινητήρα του, το σύστημα διεύθυνσης, τις αναρτήσεις κλπ. Ο1.5 dci εφοδίαζε το qq όταν άλλα οχήματα του ομίλου δεν είχαν φύγει ακόμη από το σχεδιαστηριο. Δεν θα είχε νόημα νομίζω να το συνεχίσω γιατί με ενδιαφέρει το θέμα...
-
Τελευταίο στη θέση 36 των Άγγλων
Most reliable used 4x4 or SUV
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/ ... -cars-2016 -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Τελευταίο στη θέση 36 των Άγγλων
Most reliable used 4x4 or SUV
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/ ... -cars-2016Οταν φωνάζουμε για εγκλήματα που ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ να γίνονται στην παραγωγή που αδικούν και το αμάξι αλλά και την περιουσία μας και τη μεταπωλητικη της αξία
Τέσπα ένα ακόμα σοβαρό θέμα που εμφανίζεται σιγά σιγά είναι η ημερομηνία της κάρτας με τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης. Ενώ έχει βγει μεγάλη αναβάθμιση από τις αρχές 2016, πολλά αυτοκίνητα που παραδίδονται σήμερα εξακολουθούν να παραδιδονται με την αρχική έκδοση του 2013
Στην Αγγλία και άλλες χώρες όσοι παραπονούνται συνήθως τους δινουν τη νέα κάρτα (παρεπιμπτόντως η κάρτα έχει τιμή καταλόγου στην Ελλάδα 400+ ευρώ) αλλά εδώ ακομα να βρεθεί λυση. Στην Ολλανδία μάλιστα αναβαθμίζουν δωρεάν κατόχους από πέρυσι!!!
Το αναφέρω και εδώ όχι για το κράξιμο αλλά μήπως βρεθεί κάποια λογική λύση για τους νέους κατόχους από το ευγενικό τμήμα cc της NISSAN (και κάποια καλύτερη τιμή για εμάς τους παλιότερους! - μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ένα τέτοιο integrated σύστημα πρέπει να είναι ενημερωμένο πρωτίστως για λόγους ασφαλείας) -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Τελευταίο στη θέση 36 των ΆγγλωνMost reliable used 4x4 or SUV
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/ ... -cars-2016Αντώνη πολύ ενδιαφέρον αυτό αλλά έχω την αίσθηση πως αναφέρεται σε χρησιμοποιημένα οχηματα προς διαθεση. Είναι γνωστο σε πολύ κόσμο πως υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που οι κατοχοι τους εχουν πιει το αίμα πριν τα μοσχοπουλήσουν σε κάποιους αφελείς. Ετσι για παράδειγμα αλφα ρομεο δεν θα έπαιρνα δευτερο χέρι και με το κοντερ να γράφει ακόμη κι 100 πραγματικά χλμ.! Αν πάλι φαινεται εντελώς λογική η κατάταξη τότε θα πρέπει να είναι πολύ ευτυχισμένοι οι ιδιοκτητες των duster και μαζί κι εγώ αφου αποδυκνείονται πολύ πιο αξιοπιστα όχι μόνο από το qq mk2 αλλα και από προβεβλημενα του χώρου όπως τα x3, Audi Q3 MkI,Honda CR-V MkIV, Toyota RAV4 MkIII κλπ. Όταν πάντως λιγο παραπάνω ξεκινησα ευγενικα το θέμα δεν είχα στο μυαλό μου τετοιου είδους απαντησεις. Προφανώς όταν θα μπαινω σε αυτό το νημα θα πρέπει να συνηθίσω στην ιδεα πως πιο συχνά θα διαβαζω για τριγμούς, οδυρμούς και θέματα συνδεσιμότητας... Και θα εξακολουθήσω να μπαίνω φυσικά γιατί δεν το βλέπω σαν χωράφι κάποιου, ή σαν πεδίο βολής κάποιων άλλων με στόχο την αμαυρωση της εικονας του οχήματος.
-
Καλησπέρα,
Αν δεν κάνω λάθος, σχεδόν σε όλες τις εταιρίες έπειτα από την επιλογή μια έκδοσης υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν διάφορα στοιχεία εξοπλισμού (πχ ταπετσαρία, τεχνολογικός εξοπλισμός κλπ). Στην Nissan και δη στο QQ για το οποίο ενδιαφέρομαι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα? Διότι απ' ότι παρατηρώ και στο website αλλά και εκ των συζητήσεων, τα επιπρόσθετα που αναφέρονται αφορούν κυρίως εξωτερικά αξεσουάρ κλπ.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα, γίνεται να παραγγελθεί η έκδοση 1.5d Energy επιλέγοντας όμως τις ζάντες αλουμινίου 17'' Acenta + αισθητήρες και προσθέτοντας τους χρωμιομένους προβολείς ομίχλης μαζί με κεντρικό υποβραχιόνιο με συρτάρι ή μαξιλάρι γονάτου (ίσως στο πλαίσιο των δώρων)....?
Αν γίνεται αυτό, η διαδικασία της προσαρμογής των επιπροσθέτων είναι εργοστασιακή ή γίνεται μετά την εισαγωγή από τον έμπορο?Η διαφορά των εκδόσεων Energy - Acenta αυτήν την στιγμή είναι στα 2,200. Θα υπήρχε λέτε κάποιο όφελος από τα παραπάνω?
-
Έχεις κάνει αυτές τις ερωτήσεις σε αντιπροσωπεία; Νομίζω θα πάρεις πολύ πιο αξιόπιστες απαντήσεις. Το λέω γιατί ρωτάς αρκετά πράγματα και είναι δύσκολο να σου πει κάποιος με ακρίβεια αν γίνονται ολ' αυτά που λες, πόσο μάλλον για κόστος και αν συμφέρει σε σχέση με τη διαφορά τιμής.
-
Ο χρήστης costaskalas έγραψε:
Καλησπέρα,Αν δεν κάνω λάθος, σχεδόν σε όλες τις εταιρίες έπειτα από την επιλογή μια έκδοσης υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν διάφορα στοιχεία εξοπλισμού (πχ ταπετσαρία, τεχνολογικός εξοπλισμός κλπ). Στην Nissan και δη στο QQ για το οποίο ενδιαφέρομαι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα? Διότι απ' ότι παρατηρώ και στο website αλλά και εκ των συζητήσεων, τα επιπρόσθετα που αναφέρονται αφορούν κυρίως εξωτερικά αξεσουάρ κλπ.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα, γίνεται να παραγγελθεί η έκδοση 1.5d Energy επιλέγοντας όμως τις ζάντες αλουμινίου 17'' Acenta + αισθητήρες και προσθέτοντας τους χρωμιομένους προβολείς ομίχλης μαζί με κεντρικό υποβραχιόνιο με συρτάρι ή μαξιλάρι γονάτου (ίσως στο πλαίσιο των δώρων)....?
Αν γίνεται αυτό, η διαδικασία της προσαρμογής των επιπροσθέτων είναι εργοστασιακή ή γίνεται μετά την εισαγωγή από τον έμπορο?Η διαφορά των εκδόσεων Energy - Acenta αυτήν την στιγμή είναι στα 2,200. Θα υπήρχε λέτε κάποιο όφελος από τα παραπάνω?
Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Όσα θες μόνο after market μπαίνουν. Εργοστασιακα μονο αν πας σε ακριβότερο επίπεδο εξοπλισμού.. ..
-
TimDeLAY έγραψε:
Έχεις κάνει αυτές τις ερωτήσεις σε αντιπροσωπεία; Νομίζω θα πάρεις πολύ πιο αξιόπιστες απαντήσεις. Το λέω γιατί ρωτάς αρκετά πράγματα και είναι δύσκολο να σου πει κάποιος με ακρίβεια αν γίνονται ολ' αυτά που λες, πόσο μάλλον για κόστος και αν συμφέρει σε σχέση με τη διαφορά τιμής.
Δεν έχω έρθει σε επαφή με αντιπροσωπεία. Έχεις δίκιο, απλά μου φαίνεται παράξενο και θα ήθελα να γνωρίζω τουλάχιστον αν αυτό υφίσταται ή αν κάτι παραβλέπω.
iceman7 έγραψε:
Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Όσα θες μόνο after market μπαίνουν. Εργοστασιακα μονο αν πας σε ακριβότερο επίπεδο εξοπλισμού.. ..
Είναι σύνηθες αυτό ή πρόκειται για χαρακτηριστικό της εταιρίας? Γιατί υποθέτω πως κάποια πράγματα δεν θα μπορούν να μπουν after market οπότε αναγκαστικά σε παραπέμπουν σε ακριβότερο επίπεδο.
Τα παραπάνω που ανέφερα είναι σίγουρο ότι μπαίνουν after market?
-
Οι ζάντες και οι αισθητήρες μπαίνουν σίγουρα (καλά κατά 90%) σαν after market. Για το υποβραχιόνιο και τους προβολείς ομίχλης δεν είμαι τόσο σίγουρος
-
Αν ήθελα όλα αυτά θα πήγαινα απευθείας από την Energy στην Accenta.
Εγώ είχα ρωτήσει μόνο για φώτα ομίχλης και η μία αντιπροσωπεία μου είπε ότι δεν γίνεται να μπουν after market (δημιουργεί πρόβλημα στα ηλεκτρολογικά), ενώ σε άλλη μου είπαν ότι ήθελα 400-500€. Παρόλα αυτά στην αγορά έχουν κυκλοφορήσει σετ φώτων ομίχλης τόσο της Valeo όσο και άλλων εταιριών με κόστος αρκετά χαμηλότερο.
Χρειάζεται βέβαια να βρεις μετά αξιόπιστο ηλεκτρολόγο που να έχει μια εμπειρία από το συγκεκριμένο αμάξι για να σου τα περάσει. Και η αλήθεια είναι ότι μάλλον δεν πέρασαν πολλού φώτα ομίχλης μια και λίγοι αγοραστές του QQ επιλέγουν την Energy.
-
Ο χρήστης costaskalas έγραψε:
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα, γίνεται να παραγγελθεί η έκδοση 1.5d Energy επιλέγοντας όμως τις ζάντες αλουμινίου 17'' Acenta + αισθητήρες και προσθέτοντας τους χρωμιομένους προβολείς ομίχλης μαζί με κεντρικό υποβραχιόνιο με συρτάρι ή μαξιλάρι γονάτου (ίσως στο πλαίσιο των δώρων)....?
Αν γίνεται αυτό, η διαδικασία της προσαρμογής των επιπροσθέτων είναι εργοστασιακή ή γίνεται μετά την εισαγωγή από τον έμπορο?
Η διαφορά των εκδόσεων Energy - Acenta αυτήν την στιγμή είναι στα 2,200. Θα υπήρχε λέτε κάποιο όφελος από τα παραπάνω?Επειδή νωρίτερα σου απάντησα λίγο βιαστικά ας τα πάρουμε ένα προς ένα να δούμε τι μπορεις να κάνεις:
Τις ζάντες της acenta λογικά θα μπορείς να τις αγοράσεις από το επίσημο δίκτυο (άρα και να επιχειρήσεις να τις πάρεις δωρο). Απλά θα πρέπει να υπολογίσεις και την αντίστοιχη αλλαγή των ελαστικών μιας και η Energy έχει 16αρες ζάντες. Ανταλλαγή δεν γίνεται και το βάρος να σπρώξεις τις 16αρες (ζάντες και λάστιχα) πέφτει σε εσένα!
Προφανώς μπορείς να κοιτάξεις και για συμβατή ζάντα τρίτου κατασκευαστή. Οι συμβατές διαστάσεις αναφέρονται και στα ειδικά φόρα.
**Εργοστασιακούς Αισθητήρες **(και δη μπρος - πίσω) έχουν μόνο οι acenta premium και η techna. Σε άλλες χωρες υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας της energy (ή visia όπως λέγεται στην υπόλοιπη Ευρώπη - εδώ δεν θα ήταν εύηχο) με το vision pack (που μπαίνει στην acenta premium επιπλέον της acenta connect), που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και αισθητήρες μπρος πίσω με οπτικές ενδείξεις στον κεντρικό πίνακα οργάνων.
Ωστόσο αυτό δεν γίνεται εδώ, άρα πας και στην περίπτωση αυτή για after market, το οποίο είναι και το συνηθέστερο δώρο.
Χρωμιομένους προβολείς ομίχλης δύσκολα θα σου βάλουν, αλλά και πάλι όχι απο το εργοστάσιο. Υπάρχουν αυθεντικοί αλλά και aftermarket. Μεγάλο σε κάθε περίπτωση το κόστος.( τα γράφει και ο axel παραπάνω που έχει την energy)
Κεντρικο υποβραχιόνιο (τεμπέλης) υπάρχει και στην energy. Αυτό που δεν υπάρχει είναι το ανοιγόμενο υποβραχιόνιο στα πίσω καθίσματα, το οποιο αντιλαμβάνεσαι δεν μπορεί να μπεί ούτε after market καθώς απαιτεί αλλαγή καθισμάτων.
Το μαξιλάρι γονάτου που λες δεν το καταλαβαίνω ποιο ή τι είναι!Γενική συμβουλή, αφου θες όλα αυτά, να πας στην acenta έστω και σε άσπρο χρώμα ή να κοιτάξεις για κανά μεταχειρισμένο που ακόμα θα είναι εντός εγγύσης και σίγουρα θα αγοράσεις καλύτερο επίπεδο εξοπλισμου για τα ιδια ή και λιγότερα λεφτά
Αν πάλι φαινεται εντελώς λογική η κατάταξη τότε θα πρέπει να είναι πολύ ευτυχισμένοι οι ιδιοκτητες των duster και μαζί κι εγώ αφου αποδυκνείονται πολύ πιο αξιοπιστα όχι μόνο από το qq mk2 αλλα και από προβεβλημενα του χώρου όπως τα x3, Audi Q3 MkI,Honda CR-V MkIV, Toyota RAV4 MkIII κλπ. Όταν πάντως λιγο παραπάνω ξεκινησα ευγενικα το θέμα δεν είχα στο μυαλό μου τετοιου είδους απαντησεις. Προφανώς όταν θα μπαινω σε αυτό το νημα θα πρέπει να συνηθίσω στην ιδεα πως πιο συχνά θα διαβαζω για τριγμούς, οδυρμούς και θέματα συνδεσιμότητας... Και θα εξακολουθήσω να μπαίνω φυσικά γιατί δεν το βλέπω σαν χωράφι κάποιου, ή σαν πεδίο βολής κάποιων άλλων με στόχο την αμαυρωση της εικονας του οχήματος.
Φίλε Σπύρο, τηρουμενων των αναλογιών και λαμβάνοντας υπόψη το λόγο κόστους/οφέλους του Duster, εφόσον εσύ, ως κάτοχος, είσαι ευχαριστημένος, δεν πέφτει λόγος στους υπόλοιπους ούτε να το αμφισβητήσουμε, ούτε να έχουμε αυθεντικότερη από τη δική σου κρίση!
off topic [mod] -
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας παιδιά.
Γενικά τίποτα από τα επιπρόσθετα που προσφέρονται στην Acenta δεν μου δημιουργεί την ανάγκη ώστε να πω ότι πάω σε αυτήν την έκδοση. Αυτό που ίσως μου 'κλοτσάει' και θα ήταν το πρώτο που θα ήθελα να αλλάξω είναι οι ζάντες για λόγους αισθητικής. Για λόγους απόδοσης δεν ξέρω αν θα θέλατε να επισημάνετε κάτι..?
Το κόστος αυτής της αλλαγής δεν νομίζω να ξεπερνά τα 2,200 που είναι η διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων..Από εκεί και πέρα, σκεφτόμουν ότι στο πλαίσιο των δώρων θα μπορούσα να διεκδικήσω κάποια από τα επιπλέον που έχει η Acenta όπως λόγου χάρη αυτά που αναφέραμε (αισθητήρες, προβολείς ομίχλης κλπ).
Ωστόσο για να τα διαπραγματευτώ, ήθελα να γνωρίζω πρώτα αν είναι δυνατόν αυτά να ζητηθούν κατά την παραγγελία στο εργοστάσιο ή έστω να μπουν after sale. Γι αυτό και οι ερωτήσεις!Πιο συγκεκριμένα, για το εμπρός κεντρικό υποβραχιόνιο αναφέρει το φυλλάδιο ότι έχει συρτάρι.
Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό... Μήπως εννοεί τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από το υποβραχιόνιο?
Το μαξιλάρι γονάτου είναι αυτό το 'φουσκωματάκι' που έχει δεξιά-αριστερά του λεβιέ ταχυτήτων και το οποίο 'ασυναίσθητα' ακουμπάς το γόνατο. Στην Energy αν δεν κάνω λάθος εκεί σε εκείνο το σημείο είναι απλά πλαστικό.Η οθόνη 5' πολλαπλών ενδείξεων που αναφέρει στην Energy να υποθέσω είναι η ίδια με αυτή της Acenta?
Πάντως η συγκυρία αυτή την στιγμή για την αγορά αυτοκινήτου δεν είναι και η καλύτερη σωστά?
Εκκρεμούν ΦΠΑ, απόσυρση κλπ.... Θα προτείνατε να αναμένω λίγο ακόμα?
Κάποια άλλη συμβουλή για την διαδικασία (πχ σε προηγούμενο σχόλιο είδα να αναφέρεται για φθηνότερες τιμές σε αντιπροσωπείες στην περιφέρεια - Πέλλα, Κιλκίς)...?
Νissan Qashqai J11 [2014-__]