-
Σε VW Polo 1.4 16V 6n2 με Bilstein Sport B6 άλλαξα τα μαμά ελατήρια με 3ποντα μπρος πίσω της eibach. Η διαφορά είναι μικρή σχετικά αλλά υπαρκτή. Ψάχνοντας λίγο στο net διαβάζω πως μετά απο λίγες εβδομάδες και μερικά χιλιόμετρα, το νέο setup 'στρώνει' και μπορεί να κάτσει μερικά ακόμα χιλιοστά πιο κάτω. Κάποιοι το παρατηρούν άλλοι λένε πως δεν υπάρχει καμία διαφορά.
Δυστυχώς δεν πήρα μεζούρα για να συγκρίνω πριν και μετά. Ο προβληματισμός μου βρίσκεται στο εξής και όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει:
Κάποιοι λένε πως αυτό συμβαίνει διότι το λάθος που κάνουν συχνά τα μαστόρια είναι να σφίγγουν τις πάνω βίδες του θόλου με το αμάξι σηκωμένο και το αμορτισέρ ελεύθερο απο κάτω ενω κανονικά το τελικό σφίξιμο πρέπει να γίνεται με τους τροχούς στη θέση τους και το αμάξι κανονικά στο έδαφος, στην φυσιολογική του θέση δηλαδή. (στην περίπτωση μου τις έσφιξε με τον 'λάθος' τρόπο απ'ότι είδα ) Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κανείς;;edit: Σημείωση για την λογική παρατήρηση που ίσως κάνει κάποιος. Ναι, τα B6 δεν είναι για χαμήλωμα όπως τα B8 αλλά μέχρι 3 πόντους σηκώνουν και με βάση την ίδια την bilstein (Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?
Down to 30mm. That is what is typically offered for new vehicles straight from the factory. Any lower and a shock absorber with a shortened stroke has to be fitted, so that the spring tension - which ensures the required distance between the car body and the wheel - is maintained, whatever the driving situation. Otherwise the spring may slip out of its fitting and the vehicle will abruptly go out of control.) -
Σε VW Polo 1.4 16V 6n2 με Bilstein Sport B6 άλλαξα τα μαμά ελατήρια με 3ποντα μπρος πίσω της eibach. Η διαφορά είναι μικρή σχετικά αλλά υπαρκτή. Ψάχνοντας λίγο στο net διαβάζω πως μετά απο λίγες εβδομάδες και μερικά χιλιόμετρα, το νέο setup 'στρώνει' και μπορεί να κάτσει μερικά ακόμα χιλιοστά πιο κάτω. Κάποιοι το παρατηρούν άλλοι λένε πως δεν υπάρχει καμία διαφορά.
Δυστυχώς δεν πήρα μεζούρα για να συγκρίνω πριν και μετά. Ο προβληματισμός μου βρίσκεται στο εξής και όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει:
Κάποιοι λένε πως αυτό συμβαίνει διότι το λάθος που κάνουν συχνά τα μαστόρια είναι να σφίγγουν τις πάνω βίδες του θόλου με το αμάξι σηκωμένο και το αμορτισέρ ελεύθερο απο κάτω ενω κανονικά το τελικό σφίξιμο πρέπει να γίνεται με τους τροχούς στη θέση τους και το αμάξι κανονικά στο έδαφος, στην φυσιολογική του θέση δηλαδή. (στην περίπτωση μου τις έσφιξε με τον 'λάθος' τρόπο απ'ότι είδα ) Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κανείς;;edit: Σημείωση για την λογική παρατήρηση που ίσως κάνει κάποιος. Ναι, τα B6 δεν είναι για χαμήλωμα όπως τα B8 αλλά μέχρι 3 πόντους σηκώνουν και με βάση την ίδια την bilstein (Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?
Down to 30mm. That is what is typically offered for new vehicles straight from the factory. Any lower and a shock absorber with a shortened stroke has to be fitted, so that the spring tension - which ensures the required distance between the car body and the wheel - is maintained, whatever the driving situation. Otherwise the spring may slip out of its fitting and the vehicle will abruptly go out of control.) -
Σε VW Polo 1.4 16V 6n2 με Bilstein Sport B6 άλλαξα τα μαμά ελατήρια με 3ποντα μπρος πίσω της eibach. Η διαφορά είναι μικρή σχετικά αλλά υπαρκτή. Ψάχνοντας λίγο στο net διαβάζω πως μετά απο λίγες εβδομάδες και μερικά χιλιόμετρα, το νέο setup 'στρώνει' και μπορεί να κάτσει μερικά ακόμα χιλιοστά πιο κάτω. Κάποιοι το παρατηρούν άλλοι λένε πως δεν υπάρχει καμία διαφορά.
Δυστυχώς δεν πήρα μεζούρα για να συγκρίνω πριν και μετά. Ο προβληματισμός μου βρίσκεται στο εξής και όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει:
Κάποιοι λένε πως αυτό συμβαίνει διότι το λάθος που κάνουν συχνά τα μαστόρια είναι να σφίγγουν τις πάνω βίδες του θόλου με το αμάξι σηκωμένο και το αμορτισέρ ελεύθερο απο κάτω ενω κανονικά το τελικό σφίξιμο πρέπει να γίνεται με τους τροχούς στη θέση τους και το αμάξι κανονικά στο έδαφος, στην φυσιολογική του θέση δηλαδή. (στην περίπτωση μου τις έσφιξε με τον 'λάθος' τρόπο απ'ότι είδα ) Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κανείς;;edit: Σημείωση για την λογική παρατήρηση που ίσως κάνει κάποιος. Ναι, τα B6 δεν είναι για χαμήλωμα όπως τα B8 αλλά μέχρι 3 πόντους σηκώνουν και με βάση την ίδια την bilstein (Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?
Down to 30mm. That is what is typically offered for new vehicles straight from the factory. Any lower and a shock absorber with a shortened stroke has to be fitted, so that the spring tension - which ensures the required distance between the car body and the wheel - is maintained, whatever the driving situation. Otherwise the spring may slip out of its fitting and the vehicle will abruptly go out of control.) -
αστο να περπατησει το αμαξι.γενικα τα bilstein καθονται ενα κλικ παραπανω σε σχεση με αλλα αμορτισερ.η ανεση πως ειναι σε σχεση με πριν?επισης ελεχξε απο κωδικους οτι οντως ειναι για το αμαξι σου τα ελατηρια.
-
Οι κωδικοί είναι σωστοί. Τα αμορτισέρ υπήρχαν (έχουν γύρω στα 30Κ Km), μόνο ελατήρια άλλαξα. Απο σκληρότητα είναι περίπου ίδιο αλλά ενοχλεί λιγότερο, πατάει καλύτερα τώρα. Δεν χωροπηδάει στις ανωμαλίες και κυρίως δεν παίρνει ιδιαίτερες κλίσεις στις στροφές. Είναι προοδευτικά με πυκνότερο σπείρωμα πάνω. Να δούμε τώρα αν κ πότε θα κάτσουν...
Ανάρτηση - Eibach Pro Kit