Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάρτηση - Eibach Pro Kit
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανάρτηση - Eibach Pro Kit
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    1041
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tribal81 last edited by

      Σε VW Polo 1.4 16V 6n2 με Bilstein Sport B6 άλλαξα τα μαμά ελατήρια με 3ποντα μπρος πίσω της eibach. Η διαφορά είναι μικρή σχετικά αλλά υπαρκτή. Ψάχνοντας λίγο στο net διαβάζω πως μετά απο λίγες εβδομάδες και μερικά χιλιόμετρα, το νέο setup 'στρώνει' και μπορεί να κάτσει μερικά ακόμα χιλιοστά πιο κάτω. Κάποιοι το παρατηρούν άλλοι λένε πως δεν υπάρχει καμία διαφορά.
      Δυστυχώς δεν πήρα μεζούρα για να συγκρίνω πριν και μετά. Ο προβληματισμός μου βρίσκεται στο εξής και όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει:
      Κάποιοι λένε πως αυτό συμβαίνει διότι το λάθος που κάνουν συχνά τα μαστόρια είναι να σφίγγουν τις πάνω βίδες του θόλου με το αμάξι σηκωμένο και το αμορτισέρ ελεύθερο απο κάτω ενω κανονικά το τελικό σφίξιμο πρέπει να γίνεται με τους τροχούς στη θέση τους και το αμάξι κανονικά στο έδαφος, στην φυσιολογική του θέση δηλαδή. (στην περίπτωση μου τις έσφιξε με τον 'λάθος' τρόπο απ'ότι είδα ) Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κανείς;;

      edit: Σημείωση για την λογική παρατήρηση που ίσως κάνει κάποιος. Ναι, τα B6 δεν είναι για χαμήλωμα όπως τα B8 αλλά μέχρι 3 πόντους σηκώνουν και με βάση την ίδια την bilstein (Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?
      Down to 30mm. That is what is typically offered for new vehicles straight from the factory. Any lower and a shock absorber with a shortened stroke has to be fitted, so that the spring tension - which ensures the required distance between the car body and the wheel - is maintained, whatever the driving situation. Otherwise the spring may slip out of its fitting and the vehicle will abruptly go out of control.)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tribal81 last edited by

        Σε VW Polo 1.4 16V 6n2 με Bilstein Sport B6 άλλαξα τα μαμά ελατήρια με 3ποντα μπρος πίσω της eibach. Η διαφορά είναι μικρή σχετικά αλλά υπαρκτή. Ψάχνοντας λίγο στο net διαβάζω πως μετά απο λίγες εβδομάδες και μερικά χιλιόμετρα, το νέο setup 'στρώνει' και μπορεί να κάτσει μερικά ακόμα χιλιοστά πιο κάτω. Κάποιοι το παρατηρούν άλλοι λένε πως δεν υπάρχει καμία διαφορά.
        Δυστυχώς δεν πήρα μεζούρα για να συγκρίνω πριν και μετά. Ο προβληματισμός μου βρίσκεται στο εξής και όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει:
        Κάποιοι λένε πως αυτό συμβαίνει διότι το λάθος που κάνουν συχνά τα μαστόρια είναι να σφίγγουν τις πάνω βίδες του θόλου με το αμάξι σηκωμένο και το αμορτισέρ ελεύθερο απο κάτω ενω κανονικά το τελικό σφίξιμο πρέπει να γίνεται με τους τροχούς στη θέση τους και το αμάξι κανονικά στο έδαφος, στην φυσιολογική του θέση δηλαδή. (στην περίπτωση μου τις έσφιξε με τον 'λάθος' τρόπο απ'ότι είδα ) Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κανείς;;

        edit: Σημείωση για την λογική παρατήρηση που ίσως κάνει κάποιος. Ναι, τα B6 δεν είναι για χαμήλωμα όπως τα B8 αλλά μέχρι 3 πόντους σηκώνουν και με βάση την ίδια την bilstein (Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?
        Down to 30mm. That is what is typically offered for new vehicles straight from the factory. Any lower and a shock absorber with a shortened stroke has to be fitted, so that the spring tension - which ensures the required distance between the car body and the wheel - is maintained, whatever the driving situation. Otherwise the spring may slip out of its fitting and the vehicle will abruptly go out of control.)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tribal81 last edited by

          Σε VW Polo 1.4 16V 6n2 με Bilstein Sport B6 άλλαξα τα μαμά ελατήρια με 3ποντα μπρος πίσω της eibach. Η διαφορά είναι μικρή σχετικά αλλά υπαρκτή. Ψάχνοντας λίγο στο net διαβάζω πως μετά απο λίγες εβδομάδες και μερικά χιλιόμετρα, το νέο setup 'στρώνει' και μπορεί να κάτσει μερικά ακόμα χιλιοστά πιο κάτω. Κάποιοι το παρατηρούν άλλοι λένε πως δεν υπάρχει καμία διαφορά.
          Δυστυχώς δεν πήρα μεζούρα για να συγκρίνω πριν και μετά. Ο προβληματισμός μου βρίσκεται στο εξής και όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει:
          Κάποιοι λένε πως αυτό συμβαίνει διότι το λάθος που κάνουν συχνά τα μαστόρια είναι να σφίγγουν τις πάνω βίδες του θόλου με το αμάξι σηκωμένο και το αμορτισέρ ελεύθερο απο κάτω ενω κανονικά το τελικό σφίξιμο πρέπει να γίνεται με τους τροχούς στη θέση τους και το αμάξι κανονικά στο έδαφος, στην φυσιολογική του θέση δηλαδή. (στην περίπτωση μου τις έσφιξε με τον 'λάθος' τρόπο απ'ότι είδα ) Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κανείς;;

          edit: Σημείωση για την λογική παρατήρηση που ίσως κάνει κάποιος. Ναι, τα B6 δεν είναι για χαμήλωμα όπως τα B8 αλλά μέχρι 3 πόντους σηκώνουν και με βάση την ίδια την bilstein (Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?
          Down to 30mm. That is what is typically offered for new vehicles straight from the factory. Any lower and a shock absorber with a shortened stroke has to be fitted, so that the spring tension - which ensures the required distance between the car body and the wheel - is maintained, whatever the driving situation. Otherwise the spring may slip out of its fitting and the vehicle will abruptly go out of control.)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos3 last edited by

            αστο να περπατησει το αμαξι.γενικα τα bilstein καθονται ενα κλικ παραπανω σε σχεση με αλλα αμορτισερ.η ανεση πως ειναι σε σχεση με πριν?επισης ελεχξε απο κωδικους οτι οντως ειναι για το αμαξι σου τα ελατηρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tribal81 last edited by

              Οι κωδικοί είναι σωστοί. Τα αμορτισέρ υπήρχαν (έχουν γύρω στα 30Κ Km), μόνο ελατήρια άλλαξα. Απο σκληρότητα είναι περίπου ίδιο αλλά ενοχλεί λιγότερο, πατάει καλύτερα τώρα. Δεν χωροπηδάει στις ανωμαλίες και κυρίως δεν παίρνει ιδιαίτερες κλίσεις στις στροφές. Είναι προοδευτικά με πυκνότερο σπείρωμα πάνω. Να δούμε τώρα αν κ πότε θα κάτσουν...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr