-
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω μία Ε190 του 1992. Είναι 1.8 λίτρα ο κινητήρας και μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:- Αργεί λιγάκι να πάρει μπρός όταν είναι κρύο (αν βάλω μπρος , το σβύσω και το ξαναβάλω μπρός τότε αρπάει με τη μία...)
- Στις χαμηλές στροφές με το που πατάω γκάζι , στην αρχή μπερδεύει πολύ! Αυτό το κάνει σε όλες τις ταχύτητες, δηλαδή αν είμαι με πρώτη και κάνω αλλαγή σε δευτέρα αφού πρώτα περιμένω να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500-2000 , μπερδεύει.
Μόλις ανεβάσει λίγο στροφές όμως στρώνει τελείως, δηλαδή αν είμαι με πρώτη στις 5000 στροφές και βάλω κατευθείαν δευτέρα και κουμπώσει η ταχύτητα κατευθείαν , τότε δεν το κάνει το πρόβλημα...
Εδώ να αναφέρω ότι άλλαξα πρόσφατα λάδια φίλτρα μπουζί και μπουζοκαλώδια.
Πήγα σε 2 μηχανικούς, ο ένας ήταν της άποψης ότι μπορεί και να φταίει το τρισιμπιτερ, ο άλλος μου είπε ότι πρέπει να το αφήσω εκεί να μετρήσει συμπιέσεις και τέτοια... Επειδή είμαι όμως φτωχαδάκι και δεν μου περισεύουν τα ρημάδια, σκέφτηκα να σας γράψω αυτό εδώ το μήνυμα μήπως και υπάρχει κανένας χριστιανός που γνωρίζει πέντε πράμματα να με βοηθήσει μπας και γλυτώσουμε τις περιπέτειες.
Υ.Γ.: Ο νούς ο δικός μου (αν και δεν ξέρω πολλά πράγματα) πάει σε διανομέα βενζίνης-Λουφτ.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω μία Ε190 του 1992. Είναι 1.8 λίτρα ο κινητήρας και μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:- Αργεί λιγάκι να πάρει μπρός όταν είναι κρύο (αν βάλω μπρος , το σβύσω και το ξαναβάλω μπρός τότε αρπάει με τη μία...)
- Στις χαμηλές στροφές με το που πατάω γκάζι , στην αρχή μπερδεύει πολύ! Αυτό το κάνει σε όλες τις ταχύτητες, δηλαδή αν είμαι με πρώτη και κάνω αλλαγή σε δευτέρα αφού πρώτα περιμένω να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500-2000 , μπερδεύει.
Μόλις ανεβάσει λίγο στροφές όμως στρώνει τελείως, δηλαδή αν είμαι με πρώτη στις 5000 στροφές και βάλω κατευθείαν δευτέρα και κουμπώσει η ταχύτητα κατευθείαν , τότε δεν το κάνει το πρόβλημα...
Εδώ να αναφέρω ότι άλλαξα πρόσφατα λάδια φίλτρα μπουζί και μπουζοκαλώδια.
Πήγα σε 2 μηχανικούς, ο ένας ήταν της άποψης ότι μπορεί και να φταίει το τρισιμπιτερ, ο άλλος μου είπε ότι πρέπει να το αφήσω εκεί να μετρήσει συμπιέσεις και τέτοια... Επειδή είμαι όμως φτωχαδάκι και δεν μου περισεύουν τα ρημάδια, σκέφτηκα να σας γράψω αυτό εδώ το μήνυμα μήπως και υπάρχει κανένας χριστιανός που γνωρίζει πέντε πράμματα να με βοηθήσει μπας και γλυτώσουμε τις περιπέτειες.
Υ.Γ.: Ο νούς ο δικός μου (αν και δεν ξέρω πολλά πράγματα) πάει σε διανομέα βενζίνης-Λουφτ.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω μία Ε190 του 1992. Είναι 1.8 λίτρα ο κινητήρας και μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:- Αργεί λιγάκι να πάρει μπρός όταν είναι κρύο (αν βάλω μπρος , το σβύσω και το ξαναβάλω μπρός τότε αρπάει με τη μία...)
- Στις χαμηλές στροφές με το που πατάω γκάζι , στην αρχή μπερδεύει πολύ! Αυτό το κάνει σε όλες τις ταχύτητες, δηλαδή αν είμαι με πρώτη και κάνω αλλαγή σε δευτέρα αφού πρώτα περιμένω να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500-2000 , μπερδεύει.
Μόλις ανεβάσει λίγο στροφές όμως στρώνει τελείως, δηλαδή αν είμαι με πρώτη στις 5000 στροφές και βάλω κατευθείαν δευτέρα και κουμπώσει η ταχύτητα κατευθείαν , τότε δεν το κάνει το πρόβλημα...
Εδώ να αναφέρω ότι άλλαξα πρόσφατα λάδια φίλτρα μπουζί και μπουζοκαλώδια.
Πήγα σε 2 μηχανικούς, ο ένας ήταν της άποψης ότι μπορεί και να φταίει το τρισιμπιτερ, ο άλλος μου είπε ότι πρέπει να το αφήσω εκεί να μετρήσει συμπιέσεις και τέτοια... Επειδή είμαι όμως φτωχαδάκι και δεν μου περισεύουν τα ρημάδια, σκέφτηκα να σας γράψω αυτό εδώ το μήνυμα μήπως και υπάρχει κανένας χριστιανός που γνωρίζει πέντε πράμματα να με βοηθήσει μπας και γλυτώσουμε τις περιπέτειες.
Υ.Γ.: Ο νούς ο δικός μου (αν και δεν ξέρω πολλά πράγματα) πάει σε διανομέα βενζίνης-Λουφτ.
-
Πέρα από τα προφανή που πρέπει να ελέγξεις,όπως έχεις ήδη κάνει,τσέκαρε και το ρελέ υπερτάσεως.
Η δικιά μου 1.8 του 1991 είχε δυσκολία να πάρει μπροστά,υψηλό ρελαντί και αστάθεια,σβήσιμο αν έστριβες τέρμα τιμόνι κλπ..
Είχα δεί όλα τα προφανή μέχρι που αλλάχθηκε το ρελέ υπερτάσεως και όλα λύθηκαν.Δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό-συζήτησε το με το μηχανικό σου.Με 245000 km το έχω αλλάξει ήδη 2 φορές,μια το 2001 και μια το 2011...Ανά δεκαετία δηλαδή... -
Υπαρχει και ρελες για την τρομπα βενζίνης αν θυμαμαι καλα,δνε τον ελεγχεις και αυτον;Μπορει να μην κοβει οταν πρεπει και να μπουκωνει.
-
Το αμαξι ειναι ψεκασμου? Αν ναι κοιτα μπεκ πιεση ανλτιας βενζινης. Οταν βγαλατε τα παλια μπουζι ειδατε κανενα λαδωμενο? Το αμαξι γενικα τραβαει οπως τραβαγε?
Αν ολα τα παραπανω ειναι καλα, τοτε δειτε ντιστριμπιτερ και πολλαπλασιαστη, δηλαδη την υψηλη ταση. Τελευταια πατε για μετρηση συμπιεσης κτλ
-
k jetronic πρεπει να ειναι....εμπλεξες!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Υπαρχει και ρελες για την τρομπα βενζίνης αν θυμαμαι καλα,δνε τον ελεγχεις και αυτον;Μπορει να μην κοβει οταν πρεπει και να μπουκωνει.Εννοεις να δινει μεγαλυτερη πιεση/βενζινη και να κανει πλουσιο το μειγμα?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το αμαξι ειναι ψεκασμου? Αν ναι κοιτα μπεκ πιεση ανλτιας βενζινης. Οταν βγαλατε τα παλια μπουζι ειδατε κανενα λαδωμενο? Το αμαξι γενικα τραβαει οπως τραβαγε?Αν ολα τα παραπανω ειναι καλα, τοτε δειτε ντιστριμπιτερ και πολλαπλασιαστη, δηλαδη την υψηλη ταση. Τελευταια πατε για μετρηση συμπιεσης κτλ
Όταν άλλαξα μπουζί , το πρώτο μπουζί από μπροστά ήταν μαύρο ναι. Τί σημαίνει αυτό? (Δεν είχε λάδι όμως)
-
ελατηρια εμβολου, οβαλ κυλινδρου κτλ.
Πρόβλημα με W201 E190! Λίγη Βοήθεια Επειγόντως!