Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με W201 E190! Λίγη Βοήθεια Επειγόντως!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με W201 E190! Λίγη Βοήθεια Επειγόντως!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    9
    299
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bekas21 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.
      Έχω μία Ε190 του 1992. Είναι 1.8 λίτρα ο κινητήρας και μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:

      1. Αργεί λιγάκι να πάρει μπρός όταν είναι κρύο (αν βάλω μπρος , το σβύσω και το ξαναβάλω μπρός τότε αρπάει με τη μία...)
      2. Στις χαμηλές στροφές με το που πατάω γκάζι , στην αρχή μπερδεύει πολύ! Αυτό το κάνει σε όλες τις ταχύτητες, δηλαδή αν είμαι με πρώτη και κάνω αλλαγή σε δευτέρα αφού πρώτα περιμένω να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500-2000 , μπερδεύει.
        Μόλις ανεβάσει λίγο στροφές όμως στρώνει τελείως, δηλαδή αν είμαι με πρώτη στις 5000 στροφές και βάλω κατευθείαν δευτέρα και κουμπώσει η ταχύτητα κατευθείαν , τότε δεν το κάνει το πρόβλημα...
        Εδώ να αναφέρω ότι άλλαξα πρόσφατα λάδια φίλτρα μπουζί και μπουζοκαλώδια.
        Πήγα σε 2 μηχανικούς, ο ένας ήταν της άποψης ότι μπορεί και να φταίει το τρισιμπιτερ, ο άλλος μου είπε ότι πρέπει να το αφήσω εκεί να μετρήσει συμπιέσεις και τέτοια... Επειδή είμαι όμως φτωχαδάκι και δεν μου περισεύουν τα ρημάδια, σκέφτηκα να σας γράψω αυτό εδώ το μήνυμα μήπως και υπάρχει κανένας χριστιανός που γνωρίζει πέντε πράμματα να με βοηθήσει μπας και γλυτώσουμε τις περιπέτειες.

      Υ.Γ.: Ο νούς ο δικός μου (αν και δεν ξέρω πολλά πράγματα) πάει σε διανομέα βενζίνης-Λουφτ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bekas21 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.
        Έχω μία Ε190 του 1992. Είναι 1.8 λίτρα ο κινητήρας και μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:

        1. Αργεί λιγάκι να πάρει μπρός όταν είναι κρύο (αν βάλω μπρος , το σβύσω και το ξαναβάλω μπρός τότε αρπάει με τη μία...)
        2. Στις χαμηλές στροφές με το που πατάω γκάζι , στην αρχή μπερδεύει πολύ! Αυτό το κάνει σε όλες τις ταχύτητες, δηλαδή αν είμαι με πρώτη και κάνω αλλαγή σε δευτέρα αφού πρώτα περιμένω να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500-2000 , μπερδεύει.
          Μόλις ανεβάσει λίγο στροφές όμως στρώνει τελείως, δηλαδή αν είμαι με πρώτη στις 5000 στροφές και βάλω κατευθείαν δευτέρα και κουμπώσει η ταχύτητα κατευθείαν , τότε δεν το κάνει το πρόβλημα...
          Εδώ να αναφέρω ότι άλλαξα πρόσφατα λάδια φίλτρα μπουζί και μπουζοκαλώδια.
          Πήγα σε 2 μηχανικούς, ο ένας ήταν της άποψης ότι μπορεί και να φταίει το τρισιμπιτερ, ο άλλος μου είπε ότι πρέπει να το αφήσω εκεί να μετρήσει συμπιέσεις και τέτοια... Επειδή είμαι όμως φτωχαδάκι και δεν μου περισεύουν τα ρημάδια, σκέφτηκα να σας γράψω αυτό εδώ το μήνυμα μήπως και υπάρχει κανένας χριστιανός που γνωρίζει πέντε πράμματα να με βοηθήσει μπας και γλυτώσουμε τις περιπέτειες.

        Υ.Γ.: Ο νούς ο δικός μου (αν και δεν ξέρω πολλά πράγματα) πάει σε διανομέα βενζίνης-Λουφτ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bekas21 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.
          Έχω μία Ε190 του 1992. Είναι 1.8 λίτρα ο κινητήρας και μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:

          1. Αργεί λιγάκι να πάρει μπρός όταν είναι κρύο (αν βάλω μπρος , το σβύσω και το ξαναβάλω μπρός τότε αρπάει με τη μία...)
          2. Στις χαμηλές στροφές με το που πατάω γκάζι , στην αρχή μπερδεύει πολύ! Αυτό το κάνει σε όλες τις ταχύτητες, δηλαδή αν είμαι με πρώτη και κάνω αλλαγή σε δευτέρα αφού πρώτα περιμένω να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500-2000 , μπερδεύει.
            Μόλις ανεβάσει λίγο στροφές όμως στρώνει τελείως, δηλαδή αν είμαι με πρώτη στις 5000 στροφές και βάλω κατευθείαν δευτέρα και κουμπώσει η ταχύτητα κατευθείαν , τότε δεν το κάνει το πρόβλημα...
            Εδώ να αναφέρω ότι άλλαξα πρόσφατα λάδια φίλτρα μπουζί και μπουζοκαλώδια.
            Πήγα σε 2 μηχανικούς, ο ένας ήταν της άποψης ότι μπορεί και να φταίει το τρισιμπιτερ, ο άλλος μου είπε ότι πρέπει να το αφήσω εκεί να μετρήσει συμπιέσεις και τέτοια... Επειδή είμαι όμως φτωχαδάκι και δεν μου περισεύουν τα ρημάδια, σκέφτηκα να σας γράψω αυτό εδώ το μήνυμα μήπως και υπάρχει κανένας χριστιανός που γνωρίζει πέντε πράμματα να με βοηθήσει μπας και γλυτώσουμε τις περιπέτειες.

          Υ.Γ.: Ο νούς ο δικός μου (αν και δεν ξέρω πολλά πράγματα) πάει σε διανομέα βενζίνης-Λουφτ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jim-a3 last edited by

            Πέρα από τα προφανή που πρέπει να ελέγξεις,όπως έχεις ήδη κάνει,τσέκαρε και το ρελέ υπερτάσεως.

            Η δικιά μου 1.8 του 1991 είχε δυσκολία να πάρει μπροστά,υψηλό ρελαντί και αστάθεια,σβήσιμο αν έστριβες τέρμα τιμόνι κλπ..
            Είχα δεί όλα τα προφανή μέχρι που αλλάχθηκε το ρελέ υπερτάσεως και όλα λύθηκαν.Δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό-συζήτησε το με το μηχανικό σου.Με 245000 km το έχω αλλάξει ήδη 2 φορές,μια το 2001 και μια το 2011...Ανά δεκαετία δηλαδή...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Υπαρχει και ρελες για την τρομπα βενζίνης αν θυμαμαι καλα,δνε τον ελεγχεις και αυτον;Μπορει να μην κοβει οταν πρεπει και να μπουκωνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Το αμαξι ειναι ψεκασμου? Αν ναι κοιτα μπεκ πιεση ανλτιας βενζινης. Οταν βγαλατε τα παλια μπουζι ειδατε κανενα λαδωμενο? Το αμαξι γενικα τραβαει οπως τραβαγε?

                Αν ολα τα παραπανω ειναι καλα, τοτε δειτε ντιστριμπιτερ και πολλαπλασιαστη, δηλαδη την υψηλη ταση. Τελευταια πατε για μετρηση συμπιεσης κτλ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannisae last edited by

                  k jetronic πρεπει να ειναι....εμπλεξες!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                    Υπαρχει και ρελες για την τρομπα βενζίνης αν θυμαμαι καλα,δνε τον ελεγχεις και αυτον;Μπορει να μην κοβει οταν πρεπει και να μπουκωνει.

                    Εννοεις να δινει μεγαλυτερη πιεση/βενζινη και να κανει πλουσιο το μειγμα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bekas21 last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                      Το αμαξι ειναι ψεκασμου? Αν ναι κοιτα μπεκ πιεση ανλτιας βενζινης. Οταν βγαλατε τα παλια μπουζι ειδατε κανενα λαδωμενο? Το αμαξι γενικα τραβαει οπως τραβαγε?

                      Αν ολα τα παραπανω ειναι καλα, τοτε δειτε ντιστριμπιτερ και πολλαπλασιαστη, δηλαδη την υψηλη ταση. Τελευταια πατε για μετρηση συμπιεσης κτλ

                      Όταν άλλαξα μπουζί , το πρώτο μπουζί από μπροστά ήταν μαύρο ναι. Τί σημαίνει αυτό? (Δεν είχε λάδι όμως)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        ελατηρια εμβολου, οβαλ κυλινδρου κτλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr