-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...
-απαγορεύεται να σχολιάζουμε αρνητικά το Vettel
-ο Hamilton θα το χάσει επειδή συνωμότησε εις βάρος του η ΜΒ
-ο ΡΟΖμπεργκ είναι και πούστης και πουστράκι (κάποιος από δω μέσα φαίνεται ότι του τον έχει ακουμπήσει και γνωρίζει)
-το Rai τον ξανασαμποτάρει η ferrari
-o falafel είναι κωλόφαρδος
-τον αρτέμη τον ασφαλτόστρωσε ο μαύρος.......για το ΙVettel......τουμπεκί
-ο αρτέμης είναι παλιάνθρωπος (κάποιοι από δώ μεσα φαίνεται τον έχουν κάνει παρέα και ξέρουν).... παίρνει το 170% από το μονοθέσιο........ 5 χρόνια..... zero tituliΤα περισσότερα από αυτά (για να μην πω όλα) είναι φαντασιώσεις δικές σου, καθώς κανείς δεν τα υποστηρίζει εδώ μέσα, ενώ τα υπόλοιπα χιουμοριστικές αναφορές (ΡΟΖ, 170%).
Αν θες στα εξηγώ ένα ένα.
Για παράδειγμα το 1ο. Σχεδόν όλοι έχουμε σχολιάσει αρνητικά τον Vettel ειδικά τώρα στο SPA.
Εσύ δεν σχολίασες απλά αρνητικά, μηδένισες σε γελοίο βαθμό (προκαλώντας την αντίδραση των υπολοίπων).Τις βεβαιότητες και τα θέσφατα που στηλιτεύεις κανείς δεν τα έχει σε μεγαλύτερο βαθμό από σένα.
Βέβαια βλέπω ότι έχεις πολλούς οπαδούς οπότε συνέχισε ακάθεκτος. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
πολλώ δεν μάλλον δεν δα μου πέρναγε καν από το μυαλό να κάνω τη ζωή μου φωτορομάντσο..... υποδυόμενος τον Βασιλάκη Καϊλα στα 30 μου
Youtube VideoΕδω βλέπουμε ότι η δήλωση πως έτρεχε με κίτρινο κράνος όχι για να θυμίζει τον Σένα, αλλά για να τον ξεχωριζουν οι μπαμπάδες του καθώς ήταν το μόνο κίτρινο κράνος είναι μέσα στην αλήθεια. Στο 0.39' μόλις 4 συνεχόμενα κίτρινα κράνη περνάνε
ΧΩΝΕ ΑΛΜΠΑ!!!!
Στον Φέτελ θα τα χαλάσουμε μόνο γιατί κρίνεις με κριτήριο έναν χορτασμένο και αιφνιδιασμένο πολυπρωταθλητή εκ των υστέρων για τις χρονιές των πρωταθλημάτων, αλλά στο συγχωρώ
-
Ενδιαφεροντα αν ισχυουν οπως ακριβως γραφονται...
http://www.f1grip.gr/αρθ ... CE%B9-nico
-
Μανώλη την επόμενη φορά όταν αλλάζει όνομα το spinning around να μας ενημερώνετε
Τώρα αν όντως ισχύουν αυτά...
Edit εντάξει δεν ισχύουν http://goo.gl/7u55cx
-
@ripper
τα σεξιστικά σχόλια δεν υποδηλώνουν humor.....στην πιο ανώδυνη περίπτωση μπορεί να είναι χοντροκομμένη πλάκα,όταν δε επαναλαμβανόνται συνεχώς και αδιαλείπτως.....μπορεί να είναι και ιατρικώς εκτιμήσιμα για διάγνωση εσωτερικευμένης ομοφοβίας.....
Έπειτα ξέρεις πόση χολή και εμπάθεια μπορεί να βγει υπό τύπον αστειότητας και χιουμοριστικού σχολίου....ιδίως όταν ο αστεϊσμός επαναλαμβάνεται σε κάθε δεύτερο post.....δεν φαντάζεσαιΓια βεβαιότητες και θέσφατα...... όχι εσύ σε παρακαλώ....πριν μερικές σελίδες ήσουν πεπεισμένος και προσπαθούσες να πείσεις και άλλους ότι τον χτύπησε επίτηδες με σκοπό να του σκίσει το λάστιχο........το πιο αστείο βέβαια απ'όλα είναι ότι στην αντίστοιχη φάση του Μπαχρέιν τον κατηγορούσες ότι είναι λίγος, δειλός και χέστης (μήπως επειδή είναι και αδερφή;), επειδή σήκωσε το πόδι και δεν επεχείρησε να περάσει........ας διακινδύνευε και το τρακάρισμα μας έλεγες....τι είχε να χάσει πρωτοπόρος στη βαθμολογία ήταν
ripper μου είσαι πολύ μικρός για να με τρελάνειςΟ χρήστης greo έγραψε:
Στον Φέτελ θα τα χαλάσουμε μόνο γιατί κρίνεις με κριτήριο έναν χορτασμένο και αιφνιδιασμένο πολυπρωταθλητή εκ των υστέρων για τις χρονιές των πρωταθλημάτων, αλλά στο συγχωρώ
τότε greo, ούτως εχόντων των πραγμάτων,σ' εκείνους τους φουκαράδες το Villeneuve jr και το Damon χρωστάμε μια συγνώμη για το ξέσκισμα που έχουν φάει.Τα πρωταθλήματά τους ήταν κλεμένα ή φταίνε οι φουκαριάρηδες που η παντοδυναμία της ομάδας τους δεν κράτησε καμιά πενταετία παραπάνω, ώστε αντί από έναν τίτλο να έχουν κανένα τριάρι;Τι λιγότερο έκαναν τα παιδιά απ'όσα δείνχει μέχρι στιγμής ο Vet φέτος όταν βρέθηκαν σε πραγματικά χρέπια;
Ο Vet είναι πανάξιος τετράκις και το Ric κάποια στιγμή μπορεί να τον καταπιεί......δεν παύει να είναι όμως ένας από τους πολλούς που έχουμε δει κατά καιρούς...........και συγνώμη αλλά τις δικαιολογίες του κορεσμού και του αιφνιδιασμού δεν τις δέχομαι, αφ'ης στιγμής θυμάμαι τα χουνέρια στο μονοθέσιο του Webber κάθε δεύτερο αγώνα και κυρίως όταν κάποιος άλλος..... που το όνομά του δυσανασχετεί το πόπολο,τόσα χρόνια ούτε κορεσμό δείχνει και το κυριότερο του αρκούν τρεις αγώνες για να πάρει τα μέτρα του μονοθεσίου και να κόψει κοστουμάκι και στον teammate του -
Aυτού του άλλου όμως ας μην ξεχνάμε ότι αλλιώς γυάλιζε το μάτι μετά από 2 τίτλους στο καπάκι και αλλιώς τώρα που από την πείνα το στομάχι έχει κολλήσει στην πλάτη. Όπως επίσης και διαφορετικός κορεσμός επέρχεται μετά από 4 τίτλους στους οποίους έχεις σπάσει κάθε ρεκόρ και διαφορετικός σε έναν και έρμο. Τέλος ειδικά για τον Χιλ η παντοδυναμία της ομάδας του συνεχίστηκε και την επόμενη χρονιά. Απλά στο μεταξύ ο σερ Φρανκ τον είχε ζυγίσει ελαφρύ και τον έστειλε στη Γιαμάχα που πλήρωνε καλά. Ο Ζακ σε όλη του την καριέρα πήρε έναν τίτλο κερδίζοντας το μεγαθήριο Φρέντσεν στην εσωτερική μονομαχία και παραλίγο χάνοντας τον τίτλο από το ντεσεβό που οδηγούσε ο Σουμι. Θα με πεις ότι κάτι αντίστοιχο μπορουμε να πούμε και για τον Φέτελ το 2010; Μαζί σου. Αλλά ακολούθησαν άλλα 3, στα 2 από τα οποία ο τημ μέητ του πάλευε να βγει 5ος (όταν δούλευε το αμάξι)
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ενδιαφεροντα αν ισχυουν οπως ακριβως γραφονται...http://www.f1grip.gr/αρθ ... CE%B9-nico
Βασικά δεν είναι ακριβώς έτσι.
Παραλείπει ο υπογράφων (σκόπιμα; ) τη φάση που η Αγγελική Ηλιάδη έκανε friend request στο Λούη και ο Πέτρος Κωστόπουλος πήρε τηλέφωνο να συγχαρεί τον Ρικιάρντο. -
Οτι υπαρχει μια ανεση, μια αυτοπεριγραφη και μια σημαντικοτητα ειναι εμφανες νομιζω, αλλα λες να ειναι τοσο μουφα; Δε νομιζω...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Aυτού του άλλου όμως ας μην ξεχνάμε ότι αλλιώς γυάλιζε το μάτι μετά από 2 τίτλους στο καπάκι και αλλιώς τώρα που από την πείνα το στομάχι έχει κολλήσει στην πλάτη. Όπως επίσης και διαφορετικός κορεσμός επέρχεται μετά από 4 τίτλους στους οποίους έχεις σπάσει κάθε ρεκόρ και διαφορετικός σε έναν και έρμο. Τέλος ειδικά για τον Χιλ η παντοδυναμία της ομάδας του συνεχίστηκε και την επόμενη χρονιά. Απλά στο μεταξύ ο σερ Φρανκ τον είχε ζυγίσει ελαφρύ και τον έστειλε στη Γιαμάχα που πλήρωνε καλά. Ο Ζακ σε όλη του την καριέρα πήρε έναν τίτλο κερδίζοντας το μεγαθήριο Φρέντσεν στην εσωτερική μονομαχία και παραλίγο χάνοντας τον τίτλο από το ντεσεβό που οδηγούσε ο Σουμι. Θα με πεις ότι κάτι αντίστοιχο μπορουμε να πούμε και για τον Φέτελ το 2010; Μαζί σου. Αλλά ακολούθησαν άλλα 3, στα 2 από τα οποία ο τημ μέητ του πάλευε να βγει 5ος (όταν δούλευε το αμάξι)OK.....αν μη τι άλλο μου αλάφρωσες τη συνειδήση για το κράξιμο που έχω ρίξει στο δίδυμο
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Οτι υπαρχει μια ανεση, μια αυτοπεριγραφη και μια σημαντικοτητα ειναι εμφανες νομιζω, αλλα λες να ειναι τοσο μουφα; Δε νομιζω...Δες και της Ουγγαρίας και θα καταλάβεις
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ενδιαφεροντα αν ισχυουν οπως ακριβως γραφονται...http://www.f1grip.gr/αρθ ... CE%B9-nico
Μανώλη την επόμενη φορά όταν αλλάζει όνομα το spinning around να μας ενημερώνετε
Τώρα αν όντως ισχύουν αυτά...
Edit εντάξει δεν ισχύουν http://goo.gl/7u55cx
Εμείς δεν ξέρουμε τίποτα, η μύγα
ΥΓ: Η παρουσία του Paddock Fly δεν έχει να κάνει με την έλλειψη του Spinning Around, αλλά ο STK είχε διάφορα προβλήματα
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Οτι υπαρχει μια ανεση, μια αυτοπεριγραφη και μια σημαντικοτητα ειναι εμφανες νομιζω, αλλα λες να ειναι τοσο μουφα; Δε νομιζω...
Δες και της Ουγγαρίας και θα καταλάβεις
ΟΚ τωρα το ειδα της Ουγγαριας και ενιωσα...
Επειδη παλαιοτερα ειχαν παει στο Σπα νομιζα οτι και τωρα εκαναν μια βολτα και ειχαν δημοσιογραφικη διαπιστευση αλα Ποπη στο WRC...
-
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
@ripper
τα σεξιστικά σχόλια δεν υποδηλώνουν humor.....στην πιο ανώδυνη περίπτωση μπορεί να είναι χοντροκομμένη πλάκα,όταν δε επαναλαμβανόνται συνεχώς και αδιαλείπτως.....μπορεί να είναι και ιατρικώς εκτιμήσιμα για διάγνωση εσωτερικευμένης ομοφοβίας.....
Έπειτα ξέρεις πόση χολή και εμπάθεια μπορεί να βγει υπό τύπον αστειότητας και χιουμοριστικού σχολίου....ιδίως όταν ο αστεϊσμός επαναλαμβάνεται σε κάθε δεύτερο post.....δεν φαντάζεσαιΓια βεβαιότητες και θέσφατα...... όχι εσύ σε παρακαλώ....πριν μερικές σελίδες ήσουν πεπεισμένος και προσπαθούσες να πείσεις και άλλους ότι τον χτύπησε επίτηδες με σκοπό να του σκίσει το λάστιχο........το πιο αστείο βέβαια απ'όλα είναι ότι στην αντίστοιχη φάση του Μπαχρέιν τον κατηγορούσες ότι είναι λίγος, δειλός και χέστης (μήπως επειδή είναι και αδερφή;), επειδή σήκωσε το πόδι και δεν επεχείρησε να περάσει........ας διακινδύνευε και το τρακάρισμα μας έλεγες....τι είχε να χάσει πρωτοπόρος στη βαθμολογία ήταν
ripper μου είσαι πολύ μικρός για να με τρελάνειςΣεξιστικά σχόλια εγώ δεν έκανα οπότε μη τα λες σε μένα.
Για τον Rosberg είμαι ακόμα πεπεισμένος, εδώ το παραδέχτηκε ο ίδιος του, δεν θα σκάσω αν δεν το παραδεχτείτε εσείς.
Όσον αφορά το Bahrein υπάρχουν κάτι ψιλά γράμματα (τελευταίοι με πρώτοι γύροι, ρίσκο με επίτηδες), ο Rosberg πάντως το έμαθε το μάθημά του. Φυσικά δεν έχω πει κανέναν από τους χαρακτηρισμούς που βάζεις στο ...πληκτρολόγιό μου.
Το μόνο που είπα είναι ότι δεν ήταν έξυπνο το να κάτσει πίσω από τον Hamilton απαντώντας στον Go_For_Pole.
Ούτε και τώρα φυσικά τον κατηγόρησα για την προσπάθεια προσπεράσματος, αλλά για την μη αποφυγή της σύγκρουσης.Βέβαια, αυτός που
-μηδένιζει Vettel, Hamilton, Raikkonen
-ξέρει ακριβώς τι θα γινόταν στους αγώνες αν αυτό και αν εκείνο
-είναι σίγουρος ότι ο Alonso πίσω από κάποιον χάνει χρόνο ενώ ο Raikkonen κερδίζει λόγω DRS
-ξέρει γεγονότα που δεν αναφέρει κανένας δημοσιογράφος για τον ποιος θέλει ποιον, ποιος αρνήθηκε, πόσα δίνουν
-ξέρει τα εσωτερικά της Ferrari (ακόμα και τα μελλούμενα) καλύτερα από τον LDMκαι χίλια δυο ακόμα έχει ακόμα το θράσος να κατηγορεί άλλους για βεβαιότητες.
Δεν χρειάζεσαι κανέναν να σε τρελάνει Alba μου.
-
@ripper
μην εξάπτεσαι.......η απάντησή μου σε αφορά μόνο στο βαθμό που ανέλαβες την πρωτοβουλία να επεξηγήσεις και να υπερασπιστείς το γενικό κλίμα που επικρατεί......έτσι τα σχόλια περί ροζ βρακιού, ροζ παπαριού κλπ. υποθέτω ότι ακόμα και αν δεν είναι δικά σου,για να τα χαρακτηρίζεις χιουμοριστικά.......μάλλον τα βρίσκεις χαριτωμένα.
Για τις βεβαιότητές σου δεν θα επανάλαβω τίποτα...καθώς βλέπω ότι έχεις αρχίσει ήδη και ανακρούεις πρύμναν......
στις δικές μου πάντως με χαρακτηρίζει σταθερότητα απόψεων.Θα σταθώ μόνο στο θέμα του 'μηδενισμού' που υποτίθεται ότι κάνω στη γνωστή τριάδα.Δεν μπορώ να σας απαγορεύσω να πιπιλάτε αυτή την καραμέλα,αλλά θα μου επιτρέψετε με τη σειρά μου να υποθέσω με μεγάλη βεβαιότητα....ότι ή δεν διαβάζετε τα post μου ή δεν κατέχετε με επάρκεια την ελλληνική.......
Ουδέποτε μηδένισα κάποιον απ'αυτούς, του Raikkonen μη εξαιρουμένου,γιο τον οποίο έχω πει, ότι για συγκεκριμένους λόγους, είναι ΟΧΙ άχρηστος,αλλά αποκλειστικά σε επίπεδο διεκδίκησης τίτλου, ΑΠΑΤΗ.....
-
Θα κάνω μια τελευταία (περιττή) επεξήγηση του τι εννοούσα με αυτό που έγραψα για το Lewis.......επειδή είδα ότι προκάλεσε αντιδράσεις,αλλά από δω και πέρα τέρμα.......όποιος θέλει να καταλάβει......ας καταλάβει.
Ο Hamilton έχει στυλ που μου αρέσει,αλλά σαν κορυφαίο διεκδικητή τίτλου, μετά από 8 χρόνια που τον έχω δει,δεν του έχω πια καμιά εμπιστοσύνη ....ανεξαρτήτως του τι θα κάνει φέτος.Παρόλα αυτά καταλαβαίνω όσους τον πιστεύουν, τον συμπαθούν και τον υποστηρίζουν.
Όταν είναι στη μέρα του, είναι πολύ δύσκολο να τον νικήσεις (δεν λέω αδύνατον,αλλά όποιος επιθυμεί να πιστεύει κάτι τέτοιο δεν είναι μακριά από την αλήθεια) και σε αντίθεση με Alonso και Vettel δεν έχει μια 'καταραμένη' πίστα,όπως το Spa (Alonso) ή η Βουδαπέστη ( Vettel),που δεν του πάει ποτέ και τίποτα καλά.
Δεν μπορεί να αγνοηθεί το γεγονός όμως ότι ακόμα και στις μέρες που αποτελούν την 'ανθολογία' του στην Formula 1, υπάρχουν άλλες τόσες του Pippo (Massa),πράγμα που στη διάρκεια μιας χρονιάς είναι τελικά εις βάρος του.Δηλαδή:ακόμα και όταν νίκησε τον τίτλο, την απευθείας αντιπαράθεση με τον Massa την έχασε (που πήρε 6 νίκες έναντι 5, τερματίζοντας συνολικά μπροστά από το Lewis 9 φορές κόντρα σε 5, στους 14 αγώνες που τερμάτισαν και οι δυό τους).Τον τίτλο δηλ. τον πήρε γιατί είχε μια εγκατάλειψη λιγότερη. Και όχι μόνο:τερμάτσιε πίσω και από το Raikkonen στις μεταξύ τους αντιπαραθέσεις (7 έναντι 5 υπέρ του Kimi, ο οποίος είχε φυσικά περισσότερες εγκαταλήψεις).Παραδόξως εκείνη την εποχή νικούσε με μια σταθερή συχνότητα (που την έμαθε από τον Alonso.....και μετά την έχασε...).
Σήμερα και μετά από 8 χρόνια καριέρας είναι αντιληπτό ότι εκτός από τον Kovalainen (που του τον φύτεψαν εκεί γγια να μην του δημιουργεί προβλήματα...)δεν κατάφερε να επιβληθεί με άνεση σε κανέναν teammate του:με τον Alonso ισόβαθμος,με τον Button 2 στα 3,αλλά πάντα με πολύ μικρή διαφορά και με το Rosberg πέρυσι τερμάτισε μπροστά εξαιτιίας μερικών παραπάνω εγκαταλείψεων του γερμανού. Αν μάλιστα υπολογισθούν οι πόντοι που σημείωσαν μόνο στους αγώνες που τερμάτισαν και οι δύο ,ο μέσος όρος πόντων του Rosberg είναι ελαφρώς μεγαλύτερος, όπως και φέτος,εξαιρώντας τις εγκαταλήψεις, ο μέσος όρος πόντων του είναι 1,2 πόντοι ανά αγώνα υψηλότερος αυτού του Rosberg .
Ναι είναι δυνατός........αν δεν ήταν δεν θα οδηγούσε τη Mercedes των απεριόριστων οικονομικών πόρων....μα το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το Rosberg, ο οποίος αντιθέτως, δεν ξεκίνησε από τη McLaren.....αλλά από τις χελώνες του Williams...
Συνεπώς ανάμεσα στους top drivers δεν ξεχωρίζει τόσο όσο το αναμφισβήτητο και πολυδιαφημισμένο ταλέντο του αφήνει να υπονοηθεί. Το ότι μπορεί να ενθουσιάζει όποιον αντιλαμβάνεται τους αγώνες με έναν συγκεκριμένο τρόπο περισσότερο από όσο ενθουσιάζουν άλλοι πιλότοι το καταλαβαίνω, δυστυχώς όμως τα συναισθήματα είναι προσωπική υπόθεση, μη μετρήσιμη και μη αντικειμενική έννοια και όχι απτά γεγονότα και αποδείξεις.
Τέλος μια τελευταία παρατήρηση σε σχέση με την κακοτυχία του: είμαστε βέβαιοι ότι εξυπηρετεί τη θέση των υποστηρικτών του η επίκληση αυτής της υποτιθέμενης ατυχίας; Γιατί για παράδειγμα εμένα ο Alesi μπου προκαλούσε ρίγη ενθουσιασμού και στο θέμα της ατυχίας μπορεί να γράψει ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια (ο Hamilton το πολύ πολύ να δικαιούται να γράψει το ευρετήριο λημμάτων),αλλά όσο και αν τον θαύμαζα..........δεν μπορώ να τον φανταστώ πολυπρωταθλητή. Είστε σίγουροι πως θέλετε να βάλουμε το Lewis στο ίδιο επίπεδο;Για την ιστορία αυτή ήταν η ατάκα μου
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το 2007 αναρωτιόμουν πώς ήταν δυνατόν να χάσει, όπως το έχασε το πρωτάθλημα ο Lewis (και μάλιστα πίστευα ότι στο μέλλον θα κερδίσει αρκετά).......σήμερα και αφού τον έχω παρακολουθήσει για 8 χρόνια....... αναρωτιέμαι πώς διάολο κέρδισε το πρωτάθλημα του 2008
Ρε σεις με δουλεύετε...ή θέλετε να βρισκόμαστε σε δουλειά
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
... υποθέτω ότι ακόμα και αν δεν είναι δικά σου,για να τα χαρακτηρίζεις χιουμοριστικά.......μάλλον τα βρίσκεις χαριτωμένα.
Για τις βεβαιότητές σου δεν θα επανάλαβω τίποτα...καθώς βλέπω ότι έχεις αρχίσει ήδη και ανακρούεις πρύμναν......
στις δικές μου πάντως με χαρακτηρίζει σταθερότητα απόψεων.Υποθέτεις λάθος. Όταν κάποιος λέει τον Rosberg, που φτιάχνει το μαλλιά του στο βάθρο, αδερφή εγώ δεν το παίρνω τοις μετρητοίς, εσύ μπορείς να ψάχνεις κρυμμένα σύνδρομα αν θέλεις.
Συνεχίζεις πάντως να προσπαθείς να μου προσάψεις κάτι που ουδέποτε έχω πει. Τόσο πολύ θέλεις να με κάνεις αποδέκτη της διάγνωσής σου;Τι πρύμνες ονειρεύεσαι δεν ξέρω, η σταθερότητα απόψεων που βαυκαλίζεσαι πάντως, δεν απέχει πολύ από τον τυφλό φανατισμό.
... ακόμα και όταν νίκησε τον τίτλο, την απευθείας αντιπαράθεση με τον Massa την έχασε (που πήρε 6 νίκες έναντι 5, τερματίζοντας συνολικά μπροστά από το Lewis 9 φορές κόντρα σε 5, στους 14 αγώνες που τερμάτισαν και οι δυό τους).Τον τίτλο δηλ. τον πήρε γιατί είχε μια εγκατάλειψη λιγότερη. Και όχι μόνο:τερμάτσιε πίσω και από το Raikkonen στις μεταξύ τους αντιπαραθέσεις (7 έναντι 5 υπέρ του Kimi, ο οποίος είχε φυσικά περισσότερες εγκαταλήψεις).Παραδόξως εκείνη την εποχή νικούσε με μια σταθερή συχνότητα (που την έμαθε από τον Alonso.....και μετά την έχασε...).
Σήμερα και μετά από 8 χρόνια καριέρας είναι αντιληπτό ότι εκτός από τον Kovalainen (που του τον φύτεψαν εκεί γγια να μην του δημιουργεί προβλήματα...)δεν κατάφερε να επιβληθεί με άνεση σε κανέναν teammate του:με τον Alonso ισόβαθμος,με τον Button 2 στα 3,αλλά πάντα με πολύ μικρή διαφορά και με το Rosberg πέρυσι τερμάτισε μπροστά εξαιτιίας μερικών παραπάνω εγκαταλείψεων του γερμανού. Αν μάλιστα υπολογισθούν οι πόντοι που σημείωσαν μόνο στους αγώνες που τερμάτισαν και οι δύο ,ο μέσος όρος πόντων του Rosberg είναι ελαφρώς μεγαλύτερος, όπως και φέτος,εξαιρώντας τις εγκαταλήψεις, ο μέσος όρος πόντων του είναι 1,2 πόντοι ανά αγώνα υψηλότερος αυτού του Rosberg ...Βολικά βέβαια ξεχνάς (για το 2008) τις χίλιες και μία ποινές που πήρε ο Λούης στο aftermath του 2007 ακόμα και γιατί χτενιζόταν στραβά και δεν υπολογίζεις (ούτε για φέτος) ποινές και μηχανικά προβλήματα στα δοκιμαστικά.
Στις 6 νίκες του Massa πχ περιλαμβάνεται και η περήφανη νίκη του στο SPA;
Στις ανάλυση της ίδιας χρονιάς θα μπορούσε κάποιος να πει ότι ο Hamilton πήρε τον τίτλο με το δεύτερο καλύτερο μονοθέσιο. Όχι;Παρότι συμφωνώ με την άποψη ότι ο Lewis έχει αδικήσει το ταλέντο του με τις κατά καιρούς χαζομάρες του, εστιάζεις στις λάθος χρονιές. Τα 2007, 2008 και 2012 (που είχες γράψει σε προηγούμενη δημοσίευση), ήταν παραπάνω από καλός.
Όταν μάλωνε με την Νικολέτα τα είχε κάνει θάλασσα. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Βολικά βέβαια ξεχνάς (για το 2008) τις χίλιες και μία ποινές που πήρε ο Λούης στο aftermath του 2007 ακόμα και γιατί χτενιζόταν στραβά και δεν υπολογίζεις (ούτε για φέτος) ποινές και μηχανικά προβλήματα στα δοκιμαστικά.
Στις 6 νίκες του Massa πχ περιλαμβάνεται και η περήφανη νίκη του στο SPA;
Στις ανάλυση της ίδιας χρονιάς θα μπορούσε κάποιος να πει ότι ο Hamilton πήρε τον τίτλο με το δεύτερο καλύτερο μονοθέσιο. Όχι;Προσμετρώ τα πάντα.......και επειδή ακριβώς δεν θα υπήρχε κανείς να προσάψει κωλοφαρδία στο Μassa,αν o τίτλος είχε καταλήξει στο βραζιλιάνο, αποδεικνύεται αυτό που γράφω παραπάνω........και που με βάση τις μετέπειτα εμφανίσεις του με κάνει σήμερα ν' αναρωτιέμαι ρητορικά πώς τελικά τα κατάφερε τότε...............
Mε δυό λόγια ανάμεσα στου δυό -τρεις ή όσους άλλους θες να προσθέσεις κορυφαίους σήμερα,είναι αυτός,που μολονότι ενδέχεται να έχει το μεγαλύτερο ταλέντο,εμπνέει τη λιγότερη εμπιστοσύνη και έχει και την μικρότερη αποτελεσματικότητα..........
Αν αυτό το εκλαμβάνεις ως μηδενισμό........πάσσο........ αν όχι πρόσεχε τι μου χρεώνεις στο μέλλον.........ΥΓ:Ferrari και McLaren 2007 και 2008 τα θεωρώ ισοδύναμα μονοθέσια...........παίζει μάλιστα να βρισκόμαστε μπροστά και στην παγκόσμια πρωτοτυπία το 2007 το κλεψίτυπο που χρησιμοποιήθηκε να μην ήταν τόσο καλό όσο το αυθεντικό McL.................
-
Το 2007 η McLaren είχε ανώτερο μονοθέσιο (ναι κλεμμένο κτλ, κτλ), το 2008 η Ferrari.
Το να κρίνεις απόδοση μονοθέσιων είναι πιο εύκολο από ότι οδηγών.Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Mε δυό λόγια ανάμεσα στου δυό -τρεις ή όσους άλλους θες να προσθέσεις κορυφαίους σήμερα,είναι αυτός,που μολονότι ενδέχεται να έχει το μεγαλύτερο ταλέντο,εμπνέει τη λιγότερη εμπιστοσύνη και έχει και την μικρότερη αποτελεσματικότητα...Σε αυτό συμφωνώ, όχι όμως για τα όσα λες για το 2008.
-
Παντως ο Αλονσο θα μπορουσε παρα την ποινη να τερματισει πολυ ψηλοτερα και να μην πεσει πισω απο το Μαγκνουσεν αν η Φερραρι ειχε μεγαλυτερη ευελιξια...
Αν εμπαινε ο Αλο στον 8ο γυρο μεσα, οπως ο Κιμι, μαζι και με την ποινη θα επεφτε και αυτος πισω απο το Γκουτιερεζ αλλα στα 6.5' ενω θα επεφτε πισω και απο το Ροσμπεργκ στα 2'+. Το 6.5' πισω απο τον Γκουτιερεζ δεν το λεω τυχαια, αντι για 2.5' πισω που επεσε ο Κιμι, διοτι ηταν 1' μπροστα απο τον Κιμι οποτε θα εβγαινε 5'-1'=4' πιο πισω απ' οτι βγηκε ο Κιμι. Παροτι ο Ροσμπεργκ ειχε εξαιρετικη ταχυτητα φαινεται οτι τα βρηκε πιο σκουρα στα προσπερασματα των τριων (Γκουτιερεζ,Σουτιλ,Βερν) που περασε αμεσως ο Κιμι και στους γυρους 10-11 ηταν 1' πιο αργος απο το Φινλανδο!!!
Αυτο βεβαια μαλλον δεν θα ετρωγε χρονο στον Αλονσο που απλα θα μειωνε τη διαφορα του απο το Γερμανο, μιας και ηταν στα 2'+ πισω του.
Δεν ειναι καθολου παραλογο να υποθεσουμε λοιπον πως αν ο Αλονσο εκανε και αυτος γρηγορα τα προσπερασματα θα ειχε απεμπλακει απο το εμποδιο του Μαγκνουσεν, διοτι μετα το 12ο γυρο, γυρο εξοδου του μικρου απο τα πιτ, ο Κιμι ηταν 8.2' μπροστα του αρα ο Ισπανος θα ηταν ανετα γυρω στα 4' μπροστα του, ακομα δηλαδη και αν καθυστερουσε λιγο περισσοτερο στα προσπερασματα. Βεβαια ο Αλο θα ηταν πισω απο τους Φεττελ και Ροσμπεργκ και θα εχανε λιγο χρονο γιατι ο Φεττελ απο 1.4' πισω απο τον Κιμι στον 11ο γυρο, ειχε πεσει στα 4.1' στον 17ο γυρο διαφορα που διατηρηθηκε περιπου στα 4' μεχρι να μπει ο Κιμι στα πιτ στον 21ο, ο Φεττελ μπηκε στον 22ο, ο Ροσμπεργκ στο 19ο για να κανει το undercut.
Αν λοιπον ο Αλο ηταν κολλημενος πισω απο τον Φεττελ και εμπαινε στον 21ο, οπως ο Κιμι, ισως να ειχε 'καθαρισει' το Φεττελ στα πιτ, αν οχι ισως μπορουσε να το κανει στην πιστα γιατι ο Φεττελ παροτι κρατησε τα μεσαια μονο για 12 γυρους (μπηκε ξανα στον 34ο ) μετα απο καποιο σημειο ηταν αισθητα πιο αργος απο τον Κιμι επομενως αν ο Αλονσο μπορουσε να εχει γυρολογιο στα 0.2' πιο αργο απο τον εαυτο του, λογω του μεγαλυτερου στιντ κατα 4 γυρους που θα εκανε (4 γυροι στο Σπα περιπου 5.5-6 σε μια τυπικη πιστα), μαλλον θα προσπερνουσε τη Red Bull πριν ο Φεττελ ξαναμπει και θα ηταν περιπου στα 4', μαξ 5.5', πισω απο τον Κιμι. Εκει λοιπον θα βλεπαμε μαχη γιατι θα ειχε μια ανασα πισω του τον Μποττας και μπροστα τον Κιμι και υποθετω πως θα τον πλησιαζε με 0.2'-0.3' το γυρο...Οποτε δυο συμπερασματα βγαινουν μετα το παραπανω σεντονι.
-
Οτι ακριβως τη στρατηγικη του Κιμι επρεπε να εφαρμοσει ο Αλονσο και να τον ακολουθουσε ο Φινλανδος ενα γυρο αργοτερα. Τον δευτερο μαλλον δεν θα τον επηρεαζε γιατι ισως θα ηταν και παλι μπροστα απο το Φεττελ μετα το 1ο πιτ και σιγουρα απο τον Αλονσο απλα σε λιγο μικροτερη αποσταση. Παλι ομως στο ιδιο σημειο θα καταληγαμε. Κιμι-Αλονσο-Μποττας σε μαχη για τους τελευταιους 10 γυρους...
-
Οτι ειτε καποιο προβλημα ειχε ο Φεττελ με τη μεσαια γομα ειτε δε μπορουσε με τιποτα να τη διαχειριστει γιατι εκανε σχεδον τους μισους γυρους απο τον Κιμι (12 αντι 23) και μετα τους 5 πρωτους με αυτο το σετ ετρωγε ξυλο...
ΥΓ: Τους πρωτους γυρους μετα το πρωτο πιτ ο Ροσμπεργκ καθυστερησε και λιγο λογω του προβληματος ορατοτητας απο την κολλημενη μαλακια στην κεραια του, γι'αυτο ισως καθυστερησε να προσπερασει...
-
2014 - Formula 1 Shell Belgian Grand Prix