Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σπαστικο σφυριγμα κατα το φρεναρισμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σπαστικο σφυριγμα κατα το φρεναρισμα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    1746
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Καλησπερα παιδια.
      Για οσους δε με θυμουνται εχω στην κατοχη μου ενα vw golf 1.4 2002 μοντελο. Μεχρι στιγμης ολα καλα αλλα τον τελευταιο καιρο
      κατα τα χαλαρα φρεναρισματα ακουγεται ενας εκνευριστικος θορυβος σα σφυριγμα απο τις δισκοπλακες.
      Τα τακακια ειναι και στις 4 ροδες κομπλε και η αποδοση στο φρεναρισμα εξισου καλη αλλα ο ηχος σου ψιλοτριπαει τα αυτια.
      Ενα φιλος προτεινε καθαρισμο στις δισκοπλακες αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος αν αυτο λυσει το προβλημα, εκτος αυτου το αμαξι δε παει ουτε σε λασπονερα ουτε σε χωματοδρομους αλλα ακομα και ετσι πιστευω οτι με ενα πλυσιμο θα ηταν οκ αλλα μπα.

      Συμειωνω οτι το φαινομενο παρουσιαζεται οταν παταω ηρεμα το φρενο και με λιγα χλμ. (μαξ. 30-50)
      αλλες ιδεες?

      Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Καλησπερα παιδια.
        Για οσους δε με θυμουνται εχω στην κατοχη μου ενα vw golf 1.4 2002 μοντελο. Μεχρι στιγμης ολα καλα αλλα τον τελευταιο καιρο
        κατα τα χαλαρα φρεναρισματα ακουγεται ενας εκνευριστικος θορυβος σα σφυριγμα απο τις δισκοπλακες.
        Τα τακακια ειναι και στις 4 ροδες κομπλε και η αποδοση στο φρεναρισμα εξισου καλη αλλα ο ηχος σου ψιλοτριπαει τα αυτια.
        Ενα φιλος προτεινε καθαρισμο στις δισκοπλακες αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος αν αυτο λυσει το προβλημα, εκτος αυτου το αμαξι δε παει ουτε σε λασπονερα ουτε σε χωματοδρομους αλλα ακομα και ετσι πιστευω οτι με ενα πλυσιμο θα ηταν οκ αλλα μπα.

        Συμειωνω οτι το φαινομενο παρουσιαζεται οταν παταω ηρεμα το φρενο και με λιγα χλμ. (μαξ. 30-50)
        αλλες ιδεες?

        Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dj-mitsos last edited by

          Καλησπερα παιδια.
          Για οσους δε με θυμουνται εχω στην κατοχη μου ενα vw golf 1.4 2002 μοντελο. Μεχρι στιγμης ολα καλα αλλα τον τελευταιο καιρο
          κατα τα χαλαρα φρεναρισματα ακουγεται ενας εκνευριστικος θορυβος σα σφυριγμα απο τις δισκοπλακες.
          Τα τακακια ειναι και στις 4 ροδες κομπλε και η αποδοση στο φρεναρισμα εξισου καλη αλλα ο ηχος σου ψιλοτριπαει τα αυτια.
          Ενα φιλος προτεινε καθαρισμο στις δισκοπλακες αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος αν αυτο λυσει το προβλημα, εκτος αυτου το αμαξι δε παει ουτε σε λασπονερα ουτε σε χωματοδρομους αλλα ακομα και ετσι πιστευω οτι με ενα πλυσιμο θα ηταν οκ αλλα μπα.

          Συμειωνω οτι το φαινομενο παρουσιαζεται οταν παταω ηρεμα το φρενο και με λιγα χλμ. (μαξ. 30-50)
          αλλες ιδεες?

          Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            touring-the-m3-1-6 last edited by

            Δίσκεν στραβόνεν ή πατούρεν μπόλικεν!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Απο ποτε σφυριζουν οι δισκοι οταν στραβωσουν?

              Αν ειναι τελειωμενοι οι δισκοι αλλαξε τους, ισως εξαλειφθει και το σφυριγμα. Συνηθως εχει να κανει με την παστα του τακακιου σε συνδιασμο με το υλικο της δισκοπλακας.
              Μια αλλη επιλογη ειναι να καθαρισεις τακακια/δισκους σε ενα συνεργειο(λυνοντας τα εννοω οχι με νερο πανω απο τις ροδες) χωρις εγγυημενο αποτελεσμα. Τι τακακια φορας?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                Καλησπερα παιδια.
                Για οσους δε με θυμουνται εχω στην κατοχη μου ενα vw golf 1.4 2002 μοντελο. Μεχρι στιγμης ολα καλα αλλα τον τελευταιο καιρο
                κατα τα χαλαρα φρεναρισματα ακουγεται ενας εκνευριστικος θορυβος σα σφυριγμα απο τις δισκοπλακες.
                Τα τακακια ειναι και στις 4 ροδες κομπλε και η αποδοση στο φρεναρισμα εξισου καλη αλλα ο ηχος σου ψιλοτριπαει τα αυτια.
                Ενα φιλος προτεινε καθαρισμο στις δισκοπλακες αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος αν αυτο λυσει το προβλημα, εκτος αυτου το αμαξι δε παει ουτε σε λασπονερα ουτε σε χωματοδρομους αλλα ακομα και ετσι πιστευω οτι με ενα πλυσιμο θα ηταν οκ αλλα μπα.

                Συμειωνω οτι το φαινομενο παρουσιαζεται οταν παταω ηρεμα το φρενο και με λιγα χλμ. (μαξ. 30-50)
                αλλες ιδεες?

                Ευχαριστω.

                Aνάλογα την γενιά στις δαγκάνες υπάρχουν ελάσματα ή ελατήρια για να μην χτυπάνε / τρίζουν τα τακάκια στις φωλιές τους, δεν αν είναι στη θέση τους ή έχει ξεφύγει τίποτα.

                Ανάλογα πάλι με τη μάρκα των τακακιών, άλλα έχουν στην πλάτη τους κολλημένο σκληρό ελαστικό επίστρωμα για να μην τρίζουν, άλλα έχουν μεταλική προσθήκη, είναι εντάξει ?

                Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχεις φαγωμένα τακάκια και νύχι στους δίσκους, όταν φαγωθούν πολύ τα τακάκια βρίσκουν, σε ορισμένους δίσκους οι καμπάνες τους είναι πολύ κοντά στα τακάκια και βρίσκει το εσωτερικό τους μέρος στην καμπάνα του δίσκου, πήγαινε σε ένα συνεργείο να βγάλει τους τροχούς να δείς τι παίζει εκεί μέσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Αμα φαει με κανα γυαλοχαρτο ή τροχο την ακρη του τακακιου να γινει λιγο φαλτσα?

                  Πρεπει να βγουν ομως ετσι και αλλιως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dj-mitsos last edited by

                    εκτιμω τις απαντησεις σας παιδια. Βασικα για οσους αναρωτιουνται τα τακακια εχουν ακομα πολυ ψωμι πανω τους (και τα 4) παροτι το τελευταιο σερβις εγινε πριν 8000 χλμ. Το φαινομενο με το σφυριγμα ειναι τορινο και αυτη τι στιγμη ο μηχανικος μου λειπει διακοπες οποτε οτι ειναι να κανω θα το κανω μετα τις 25 του μηνος.
                    Απλα ηθελα μια εικονα για το τι προκειτε να γινει και γιατι κοστος μιλαμε.

                    Στα χαλαρα ποσο θα κοστισει ενα λυσιμο και καθαρισμος ?
                    Και αν πρεπει να ετοιμαστω για το χειροτερο σεναριο εκει για ποσο περιπου λεμε?

                    Επισης γιατι αυτο φαινομενο παρουσιαζεται μονο σε χαλαρα φρεναρισματα με χαμηλες ταχυτητες και οχι οταν φραιναρω με περισσοτερα χιλιομετρα ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dj-mitsos last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                      Απο ποτε σφυριζουν οι δισκοι οταν στραβωσουν?

                      Αν ειναι τελειωμενοι οι δισκοι αλλαξε τους, ισως εξαλειφθει και το σφυριγμα. Συνηθως εχει να κανει με την παστα του τακακιου σε συνδιασμο με το υλικο της δισκοπλακας.
                      Μια αλλη επιλογη ειναι να καθαρισεις τακακια/δισκους σε ενα συνεργειο(λυνοντας τα εννοω οχι με νερο πανω απο τις ροδες) χωρις εγγυημενο αποτελεσμα. Τι τακακια φορας?

                      αν με ρωτας μαρκα δεν εχω ιδεα τα ειχε αλλαξει ο μηχανικος μου στο τελευταιο σερβις πριν 8000 χλμ. περιπου. Μεχρι σημερα δεν παρουσιασαν τιποτα και το φρεναρισμα ηταν παντα πολυ καλο, ακομα και τωρα, μονο το σφυριγμα ειναι σπαστικο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                        Δίσκεν στραβόνεν ή πατούρεν μπόλικεν!!!!

                        Ουτε καν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Μήπως απλά θέλουν στρώσιμο; Κάνει καλό κάθε τόσο ένα καλό ζέσταμα και μετά μερικά γερά φρεναρίσματα μέχρι λίγο πριν την ακινητοποίηση ακολουθούμενα από ήρεμη οδήγηση για να κρυώσουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            caret last edited by

                            Σε ιδιο αμαξι ειχα θορυβο στα πισω φρενα ασχετα απο χιλιομετρα. Ειχε να κανει με το ποσο ζεστα ηταν. Σε κινηση και μετα απο χρηση ακουγα τσιριγμα. Αλλαξα τακακια και παλι το ιδιο. Οι δισκοπλακες ειναι σε καλη κατασταση. Λογικα εχει να κανει με τον συνδιασμο δισκοπλακα-τακακι. Εσυ ακους σφυριγμα ασχετα απο το αν ειναι ζεστα η οχι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dj-mitsos last edited by

                              Ο χρήστης caret έγραψε:
                              Σε ιδιο αμαξι ειχα θορυβο στα πισω φρενα ασχετα απο χιλιομετρα. Ειχε να κανει με το ποσο ζεστα ηταν. Σε κινηση και μετα απο χρηση ακουγα τσιριγμα. Αλλαξα τακακια και παλι το ιδιο. Οι δισκοπλακες ειναι σε καλη κατασταση. Λογικα εχει να κανει με τον συνδιασμο δισκοπλακα-τακακι. Εσυ ακους σφυριγμα ασχετα απο το αν ειναι ζεστα η οχι?

                              για να ειμαι ειλικρινεις το φαινομενο παρατηρειται μετα απο λιγα λεπτα οδηγησης και καμποσα φρεναρισματα δηλαδη οταν τα φρενα εχουν πλεον ζεσταθει, αλλα κακος που δε το ανεφερα. Τι κανεις για να το διορθωσεις αυτο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                caret last edited by

                                Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                                Σε ιδιο αμαξι ειχα θορυβο στα πισω φρενα ασχετα απο χιλιομετρα. Ειχε να κανει με το ποσο ζεστα ηταν. Σε κινηση και μετα απο χρηση ακουγα τσιριγμα. Αλλαξα τακακια και παλι το ιδιο. Οι δισκοπλακες ειναι σε καλη κατασταση. Λογικα εχει να κανει με τον συνδιασμο δισκοπλακα-τακακι. Εσυ ακους σφυριγμα ασχετα απο το αν ειναι ζεστα η οχι?

                                για να ειμαι ειλικρινεις το φαινομενο παρατηρειται μετα απο λιγα λεπτα οδηγησης και καμποσα φρεναρισματα δηλαδη οταν τα φρενα εχουν πλεον ζεσταθει, αλλα κακος που δε το ανεφερα. Τι κανεις για να το διορθωσεις αυτο?

                                Προσωπικα δεν κανω τιποτα. Το θεωρω ασημαντο. Δεν υπαρχει καποιο σοβαρο προβλημα με τα φρενα και την αποδοση τους. Στην επομενη αλλαγη τακακιων μπορει να αλλαξω και δισκοπλακες αν υπαρχει φθορα που να το δικαιολογει. Εγω σου προτεινω αν εισαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει προβλημα με τα φρενα να μην ασχοληθεις με το σφυριγμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr