-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ ΦΟΡΥΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ... ΕΧΩ ΕΝΑ HUNDAI COUPΕ ΤΟΥ 04 ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ 190.000ΧΛΜ.ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ..ΕΒΑΛΑ ΛΑΔΙ ΕΝΥΣΧΗΤΙΚΟ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΦΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΙΝ Κ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 1 ΜΗΝΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΛΛΑΞΑ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Κ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ (ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ Κ ΕΒΑΖΑ ΠΑΝΤΑ MOTUL ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ FOUL ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ-ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ) Κ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ 500ΧΛΜ ΒΑΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ 10-40 Κ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.... ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;;;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ ΦΟΡΥΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ... ΕΧΩ ΕΝΑ HUNDAI COUPΕ ΤΟΥ 04 ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ 190.000ΧΛΜ.ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ..ΕΒΑΛΑ ΛΑΔΙ ΕΝΥΣΧΗΤΙΚΟ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΦΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΙΝ Κ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 1 ΜΗΝΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΛΛΑΞΑ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Κ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ (ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ Κ ΕΒΑΖΑ ΠΑΝΤΑ MOTUL ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ FOUL ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ-ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ) Κ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ 500ΧΛΜ ΒΑΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ 10-40 Κ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.... ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;;;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ ΦΟΡΥΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ... ΕΧΩ ΕΝΑ HUNDAI COUPΕ ΤΟΥ 04 ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ 190.000ΧΛΜ.ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ..ΕΒΑΛΑ ΛΑΔΙ ΕΝΥΣΧΗΤΙΚΟ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΦΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΙΝ Κ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 1 ΜΗΝΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΛΛΑΞΑ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Κ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ (ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ Κ ΕΒΑΖΑ ΠΑΝΤΑ MOTUL ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ FOUL ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ-ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ) Κ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ 500ΧΛΜ ΒΑΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ 10-40 Κ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.... ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;;;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
Bάλε μέσα αυτό, το γνήσιο και αν ακολουθήσεις τις οδηγίες θα ησυχάσεις για χρόνια, δεν θα το βρείς παντού.
http://www.trade-wind.gr/chemical/maint ... 95-ml.html
-
αντλια λαδιου...μετρησε την!
-
Aν είχε πρόβλημα η αντλία λαδιού δεν θα χτύπαγαν μόνο τα ωστήρια, θα την είχαν ακούσει πρώτα τα κουζινέτα και θα έπερνε το μοτέρ σε τεύχη.
Να μτρήσει την πίεση πρώτα ναί και να δεί αν είναι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή, μετρώντας την πίεση στις στροφές και στη θερμοκρασία που ορίζει ο κατασκευαστής θα φανεί αν ή αντλία είναι φαγωμένη ή αν έχει μαλακώσει ή σπάσει το ελατήριο της ανακουφιστικής βαλβίδας στην αντλία, αλλά όπως είπα αν υπήρχε πρόβλημα στην αντλία θα είχε πρόβλημα πρώτα χαμηλά.
Πολλά μοτέρ αν όχι όλα, έχουν φίλτρα λαδιού στους εκκεντροφόρους ( μια μικρή σίτα είναι συνήθως μέσα από μια τάπα / βίδα ) τα οποία σπάνια τα ανοίγουν στα service να τα καθαρίσουν, ενδέχεται να υπάρχει βούλωμα σε φίλτρο ή σε μικρές τρύπες που υπάρχουν και διοχετεύουνν το λάδι στα ωστήρια.
-
Διάβαζα σε ενα μανουαλ οτι μπορεί να οφείλεται σε φαγωμένες βάσεις που πατάνε τα ωστηρια στην κυλινδροκεφαλή κατι που μπορει να μετρηθεί με μικρομετρο, και έγραφε σαν λύση την αλλαγή κυλινδροκεφαλής.
-
Με κοκκοράκια είναι αυτό ή με καπελότα;
-
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΟΚΚΟΡΑΚΙΑ Ή ΚΑΠΕΛΟΤΑ...ΕΙΝΑΙ 16ΒΑΛΒΙΔΟ Κ ΠΑΝΤΟΣ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ
ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΩΣΤΗΡΙΩΝ