Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΩΣΤΗΡΙΩΝ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΩΣΤΗΡΙΩΝ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    2931
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickcoupe last edited by

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ ΦΟΡΥΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ... ΕΧΩ ΕΝΑ HUNDAI COUPΕ ΤΟΥ 04 ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ 190.000ΧΛΜ.ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ..ΕΒΑΛΑ ΛΑΔΙ ΕΝΥΣΧΗΤΙΚΟ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΦΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΙΝ Κ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 1 ΜΗΝΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΛΛΑΞΑ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Κ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ (ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ Κ ΕΒΑΖΑ ΠΑΝΤΑ MOTUL ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ FOUL ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ-ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ) Κ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ 500ΧΛΜ ΒΑΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ 10-40 Κ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.... ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;;;
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickcoupe last edited by

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ ΦΟΡΥΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ... ΕΧΩ ΕΝΑ HUNDAI COUPΕ ΤΟΥ 04 ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ 190.000ΧΛΜ.ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ..ΕΒΑΛΑ ΛΑΔΙ ΕΝΥΣΧΗΤΙΚΟ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΦΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΙΝ Κ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 1 ΜΗΝΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΛΛΑΞΑ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Κ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ (ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ Κ ΕΒΑΖΑ ΠΑΝΤΑ MOTUL ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ FOUL ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ-ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ) Κ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ 500ΧΛΜ ΒΑΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ 10-40 Κ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.... ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;;;
        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickcoupe last edited by

          ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ ΦΟΡΥΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ... ΕΧΩ ΕΝΑ HUNDAI COUPΕ ΤΟΥ 04 ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ 190.000ΧΛΜ.ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ..ΕΒΑΛΑ ΛΑΔΙ ΕΝΥΣΧΗΤΙΚΟ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΦΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΙΝ Κ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 1 ΜΗΝΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΛΛΑΞΑ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Κ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ (ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ Κ ΕΒΑΖΑ ΠΑΝΤΑ MOTUL ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ FOUL ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ-ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ) Κ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ 500ΧΛΜ ΒΑΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ 10-40 Κ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.... ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;;;
          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Bάλε μέσα αυτό, το γνήσιο και αν ακολουθήσεις τις οδηγίες θα ησυχάσεις για χρόνια, δεν θα το βρείς παντού.

            http://www.trade-wind.gr/chemical/maint ... 95-ml.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannisae last edited by

              αντλια λαδιου...μετρησε την!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Aν είχε πρόβλημα η αντλία λαδιού δεν θα χτύπαγαν μόνο τα ωστήρια, θα την είχαν ακούσει πρώτα τα κουζινέτα και θα έπερνε το μοτέρ σε τεύχη.

                Να μτρήσει την πίεση πρώτα ναί και να δεί αν είναι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή, μετρώντας την πίεση στις στροφές και στη θερμοκρασία που ορίζει ο κατασκευαστής θα φανεί αν ή αντλία είναι φαγωμένη ή αν έχει μαλακώσει ή σπάσει το ελατήριο της ανακουφιστικής βαλβίδας στην αντλία, αλλά όπως είπα αν υπήρχε πρόβλημα στην αντλία θα είχε πρόβλημα πρώτα χαμηλά.

                Πολλά μοτέρ αν όχι όλα, έχουν φίλτρα λαδιού στους εκκεντροφόρους ( μια μικρή σίτα είναι συνήθως μέσα από μια τάπα / βίδα ) τα οποία σπάνια τα ανοίγουν στα service να τα καθαρίσουν, ενδέχεται να υπάρχει βούλωμα σε φίλτρο ή σε μικρές τρύπες που υπάρχουν και διοχετεύουνν το λάδι στα ωστήρια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  swiftakias_ last edited by

                  Διάβαζα σε ενα μανουαλ οτι μπορεί να οφείλεται σε φαγωμένες βάσεις που πατάνε τα ωστηρια στην κυλινδροκεφαλή κατι που μπορει να μετρηθεί με μικρομετρο, και έγραφε σαν λύση την αλλαγή κυλινδροκεφαλής.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Με κοκκοράκια είναι αυτό ή με καπελότα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickcoupe last edited by

                      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΟΚΚΟΡΑΚΙΑ Ή ΚΑΠΕΛΟΤΑ...ΕΙΝΑΙ 16ΒΑΛΒΙΔΟ Κ ΠΑΝΤΟΣ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr