Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA TYPE R 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HONDA TYPE R 2015
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    44
    53
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      ...άψογο, πολυπόθητο! Τί λέτε για αυτό; θα τους πάρει τα... μες το 'ring; θα είναι ένα ιστορικό (seminal) σημείο για την Honda;;; γουστάρω τρελά πάντως! σε κόκκινο! και από ότι λέγεται θα έχει και πιο σκλήροτράχυλο εξοπλισμό αν το επιθυμεί ο τυχερός του οδηγός!

      Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!

      https://www.google.gr/search?q=honda+ty ... CC8Q9QEwAw

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vellerefontis last edited by

        ...άψογο, πολυπόθητο! Τί λέτε για αυτό; θα τους πάρει τα... μες το 'ring; θα είναι ένα ιστορικό (seminal) σημείο για την Honda;;; γουστάρω τρελά πάντως! σε κόκκινο! και από ότι λέγεται θα έχει και πιο σκλήροτράχυλο εξοπλισμό αν το επιθυμεί ο τυχερός του οδηγός!

        Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!

        https://www.google.gr/search?q=honda+ty ... CC8Q9QEwAw

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          ...άψογο, πολυπόθητο! Τί λέτε για αυτό; θα τους πάρει τα... μες το 'ring; θα είναι ένα ιστορικό (seminal) σημείο για την Honda;;; γουστάρω τρελά πάντως! σε κόκκινο! και από ότι λέγεται θα έχει και πιο σκλήροτράχυλο εξοπλισμό αν το επιθυμεί ο τυχερός του οδηγός!

          Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!

          https://www.google.gr/search?q=honda+ty ... CC8Q9QEwAw

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            j-marr last edited by

            Μονο και μόνο για το γυφτοκαγκούρικο look απορρίπτεται

            Είναι που είναι το απλό έκτρωμα αυτό το γαμήσαν και πέθανε. Και μετά το ξαναγαμήσανε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vellerefontis last edited by

              Ο χρήστης j.marr έγραψε:
              Μονο και μόνο για το γυφτοκαγκούρικο look απορρίπτεται

              Είναι που είναι το απλό έκτρωμα αυτό το γαμήσαν και πέθανε. Και μετά το ξαναγαμήσανε.

              αυτό που λέμε, διπλοματική τοποθέτηση!

              για να το δούμε ζωντανό πρώτα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 2
                21-quadra last edited by

                Δεν νομίζω το Allien του Playstation να κάνει το ρεκόρ του Renault, και αν το κάνει θα είναι κάτι πολύ ειδικό που δεν θα πουλιέται έτσι όπως θα είναι στο Ring, όπως δεν είναι ίδιο και το Seat, η Renault έφτιαξε κάτι ρυθμισμένο για το Ρίνγκ σε 250 κομμάτια για να κρατήσει τα προσχήματα, άρα έβαλε ακόμα υψηλότερα τον πήχυ, γιατί όποιος πετύχει ρεκόρ θα πρέπει να είναι και μοντέλο εμπορικό έστω περιορισμένης έκδοσης αλλιώς δεν θα είναι το ίδιο, οι Γάλλοι έκαναν γερή τρίπλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dim8 last edited by

                  Παναγιωτη απο την στιγμη που δεν μπορει να ελεγχθει το κατα ποσο στοκ ειναι το καθε αυτοκινητο,αυτα τα ''ρεκορ'' στο ρινγκ δεν εχουν καμια σημασια για μενα.Kαι δεν ειναι μονο το κατα ποσο στοκ ειναι,αλλα και οι διαφορετικες ημερες που επιτυγχανονται,τα ελαστικα και τοσοι αλλοι παραγοντες.
                  Για πολυ κοσμο εχουν βεβαια,για αυτο και οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν ορμηξει με οτιδηποτε εχει σηματακια gt/rs/gti etc.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vellerefontis last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    Δεν νομίζω το Allien του Playstation να κάνει το ρεκόρ του Renault, και αν το κάνει θα είναι κάτι πολύ ειδικό που δεν θα πουλιέται έτσι όπως θα είναι στο Ring, όπως δεν είναι ίδιο και το Seat, η Renault έφτιαξε κάτι ρυθμισμένο για το Ρίνγκ σε 250 κομμάτια για να κρατήσει τα προσχήματα, άρα έβαλε ακόμα υψηλότερα τον πήχυ, γιατί όποιος πετύχει ρεκόρ θα πρέπει να είναι και μοντέλο εμπορικό έστω περιορισμένης έκδοσης αλλιώς δεν θα είναι το ίδιο, οι Γάλλοι έκαναν γερή τρίπλα.

                    λες ε; τους Ιάπωνες όμως τους βλέπω πολύ σίγουρους, θα το έχουν ήδη περάσει το Renault για να βγάζουν τέτοια video teaser στον άερα, απλά θα έχει δύο εκδόσεις όπως ανέφερα πιο πάνω, μια κοινωνικά αποδεκτή και μια διαζυγίου...

                    το Seat δεν είναι έκδοση, είναι πειραγμένο για την περίσταση... αλλά και το RS τί είναι; μια πειραγμένη για την περίσταση έκδοση... άσε που εμείς οι απέξω πως να ξέρουμε πόσο βαθιά στην τσέπη έχει μπει το χέρι για τέτοιου είδους μετατροπές και κατακτήσεις ρεκόρ;

                    Το μόνο σίγουρο, η διαζυγίου έκδοση θα κάνει τρελά νούμερα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      j-marr last edited by

                      Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                      Μονο και μόνο για το γυφτοκαγκούρικο look απορρίπτεται

                      Είναι που είναι το απλό έκτρωμα αυτό το γαμήσαν και πέθανε. Και μετά το ξαναγαμήσανε.

                      αυτό που λέμε, διπλοματική τοποθέτηση!

                      για να το δούμε ζωντανό πρώτα...

                      Στα περισσότερα αμάξια (ειδικά ή μη) λείπει η κομψότητα και το μέτρο. Οι ιάπωνες τελευταία το έχουν γαμήσει πολύ περισσότερο από τους υπολοίπους μάλλον σε μια προσπάθεια να πετάξουν απο πάνω τους τη ρετσινιά του 'αμαξιού του συνταξιουχου'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vellerefontis last edited by

                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                        Παναγιωτη απο την στιγμη που δεν μπορει να ελεγχθει το κατα ποσο στοκ ειναι το καθε αυτοκινητο,αυτα τα ''ρεκορ'' στο ρινγκ δεν εχουν καμια σημασια για μενα.Kαι δεν ειναι μονο το κατα ποσο στοκ ειναι,αλλα και οι διαφορετικες ημερες που επιτυγχανονται,τα ελαστικα και τοσοι αλλοι παραγοντες.
                        Για πολυ κοσμο εχουν βεβαια,για αυτο και οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν ορμηξει με οτιδηποτε εχει σηματακια gt/rs/gti etc.

                        αγαπητέ dim τα υπερ-απλουστεύεις τα πράγματα στην τελευταία σου πρόταση, εννοείται ότι το δαχτυλίδι είναι ένα πολύ καλό test με πολλές πτυχές, αντοχής, επιδόσεων, αξιοπιστίας, κλπ οπότε εμένα με τιμάει ο κατασκευαστής που ξόδεψε κάτι παραπάνω και το έφτιαξε... ώστε μετά να μην τρέχω σε κάθε καρυδιάς καρύδι να προσθέτω στο αυτοκίνητό μου πράγματα
                        που δεν κάνουν ένα θετικότερο σύνολο απαραίτητα, όπως πολλοί από εμάς έχουμε πάθει στο παρελθόν...

                        αυτός που έχει σχεδιάσει/ εξελίξει το αρχικό προιόν έχει πάντοτε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με εμας και τους ντόπιους μηχανικούς μας. Μου αρέσουν πολύ τα aftermarket προιόντα αλλά προτιμάω τα μαμίσια αναβαθμισμένα σχεδόν κάθε φορά. Άσε που αν έχει αλλαξει κάποιος το αυτοκίνητό του σε τόσα σημεία κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει το ίδιο όνομα πια...

                        ας πούμε το δικό σου σωστότερο είναι να έβγαζες το σηματάκι πίσω δεξιά και να έβαζες ένα ωραία σχεδιασμένο logo από το dim8!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vellerefontis last edited by

                          Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                          Μονο και μόνο για το γυφτοκαγκούρικο look απορρίπτεται

                          Είναι που είναι το απλό έκτρωμα αυτό το γαμήσαν και πέθανε. Και μετά το ξαναγαμήσανε.

                          αυτό που λέμε, διπλοματική τοποθέτηση!

                          για να το δούμε ζωντανό πρώτα...

                          Στα περισσότερα αμάξια (ειδικά ή μη) λείπει η κομψότητα και το μέτρο. Οι ιάπωνες τελευταία το έχουν γαμήσει πολύ περισσότερο από τους υπολοίπους μάλλον σε μια προσπάθεια να πετάξουν απο πάνω τους τη ρετσινιά του 'αμαξιού του συνταξιουχου'.

                          Βέβαια η Honda δεν είχε τέτοια 'ρετσινιά', δεν είναι Toyota... αλλά συμφωνώ στο ότι το κάνουν από αντίδραση προς την αγορά αλλά σκεφτείτε και άλλες ανάλογες ιστορίες, όπως της Audi, που άλλαξε την εικόνα των οικονομικών και συντηρητικών της αυτοκινήτων σε 'premium' και 'RS' δηλαδή Race Sport κατασκευές με τα S και τα RS...

                          Η οικονομική επιτυχία των εκδόσεων αυτών ήταν τόσο μεγάλη που όχι μόνο εφαρμόστηκε μέσα στα χρόνια και στα υπόλοιπα μοντέλα της αλλά εισήγαγε και πακέτα S-Line κλπ όπως και αντίστοιχα έκανε και η BMW και η Mercedes-Benz...

                          Που θέλω να καταλήξω; δεν βλέπω αρνητικά την κίνηση αυτή των Ιαπώνων απαραίτητα... η κομψότητα και το μέτρο θα παραμείνουν στις πιο Mainstream εκδόσεις ούτως ή άλλως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dim8 last edited by

                            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                            αγαπητέ dim τα υπερ-απλουστεύεις τα πράγματα στην τελευταία σου πρόταση, εννοείται ότι το δαχτυλίδι είναι ένα πολύ καλό test με πολλές πτυχές, αντοχής, επιδόσεων, αξιοπιστίας, κλπ οπότε εμένα με τιμάει ο κατασκευαστής που ξόδεψε κάτι παραπάνω και το έφτιαξε... ώστε μετά να μην τρέχω σε κάθε καρυδιάς καρύδι να προσθέτω στο αυτοκίνητό μου πράγματα
                            που δεν κάνουν ένα θετικότερο σύνολο απαραίτητα, όπως πολλοί από εμάς έχουμε πάθει στο παρελθόν...

                            ο καθε κατασκευαστης δεν πηγε στο ρινγκ για να φτιαξει καλυτερο/γρηγοροτερο προιον,αλλα για να εκμεταλευτει το μεγεθος που θα λαβει η δημοσιευση απο τοσα μεσα λογω του ρινγκ.
                            Ναι επιλεγωντας εξαρτηματα απο την εξω αγορα εχει το ρισκο να τα κανεις και πολυ χειροτερα εαν δεν ξερεις τι και πως θα επιλεξεις να βελτιωσεις,αλλα κανενας κατασκευαστης δεν θα σου βαλει μια ohlins,ουτε ap racing 6pot στα φρενα.

                            αυτός που έχει σχεδιάσει/ εξελίξει το αρχικό προιόν έχει πάντοτε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με εμας και τους ντόπιους μηχανικούς μας. Μου αρέσουν πολύ τα aftermarket προιόντα αλλά προτιμάω τα μαμίσια αναβαθμισμένα σχεδόν κάθε φορά. Άσε που αν έχει αλλαξει κάποιος το αυτοκίνητό του σε τόσα σημεία κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει το ίδιο όνομα πια...

                            καποιους τους καλυπτουν τα εργοστασιακα βελτιωτικα προιοντα,αλλα εαν δουμε το μεγαθος στην εκτος εργοστασιου βελτωτικη αγορα σε ολες τις μαρκες, θα δουμε οτι υπαρχει ζητηση για πολλα παραπανω απο αυτα που μπορει να προσφερει το εργοστασιο.

                            ας πούμε το δικό σου σωστότερο είναι να έβγαζες το σηματάκι πίσω δεξιά και να έβαζες ένα ωραία σχεδιασμένο logo από το dim8!!!

                            απεξω ειναι μαμα, πλην εξατμισης που δεν γινεται να κρυφτει
                            στα σοβαρα τωρα,εαν το μελετησεις και προσεξεις τι θελεις και πως θα το παρεις, το αποτελεσμα δεν εχει καμια σχεση με το μαμα προιον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vellerefontis last edited by

                              Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                              ...

                              ο καθε κατασκευαστης δεν πηγε στο ρινγκ για να φτιαξει καλυτερο/γρηγοροτερο προιον,αλλα για να εκμεταλευτει το μεγεθος που θα λαβει η δημοσιευση απο τοσα μεσα λογω του ρινγκ.
                              Ναι επιλεγωντας εξαρτηματα απο την εξω αγορα εχει το ρισκο να τα κανεις και πολυ χειροτερα εαν δεν ξερεις τι και πως θα επιλεξεις να βελτιωσεις,αλλα κανενας κατασκευαστης δεν θα σου βαλει μια ohlins,ουτε ap racing 6pot στα φρενα.

                              ...βάζουν, βάζουν, όπως η Renault, η Porschε, et al... αλλά δεν συμφωνώ, δεν είναι μόνο marketing, γιατί οι βόλτες κοστίζουν φίλε, και οι βόλτες αποδίδουν στοιχεία αξιοποιήσιμα...

                              αυτός που έχει σχεδιάσει/ εξελίξει το αρχικό προιόν έχει πάντοτε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με εμας και τους ντόπιους μηχανικούς μας. Μου αρέσουν πολύ τα aftermarket προιόντα αλλά προτιμάω τα μαμίσια αναβαθμισμένα σχεδόν κάθε φορά. Άσε που αν έχει αλλαξει κάποιος το αυτοκίνητό του σε τόσα σημεία κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει το ίδιο όνομα πια...

                              καποιους τους καλυπτουν τα εργοστασιακα βελτιωτικα προιοντα,αλλα εαν δουμε το μεγαθος στην εκτος εργοστασιου βελτωτικη αγορα σε ολες τις μαρκες, θα δουμε οτι υπαρχει ζητηση για πολλα παραπανω απο αυτα που μπορει να προσφερει το εργοστασιο.

                              Εννοείται! Απλά δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερα... τα βελτιωτικά είναι συστατικά διαφοροποίησης και εξατομίκευσης όχι απαραίτητα βελτίωσης.

                              ας πούμε το δικό σου σωστότερο είναι να έβγαζες το σηματάκι πίσω δεξιά και να έβαζες ένα ωραία σχεδιασμένο logo από το dim8!!!

                              απεξω ειναι μαμα, πλην εξατμισης που δεν γινεται να κρυφτει
                              στα σοβαρα τωρα,εαν το μελετησεις και προσεξεις τι θελεις και πως θα το παρεις, το αποτελεσμα δεν εχει καμια σχεση με το μαμα προιον.

                              θα το μελετήσω... παρότι στο φτωχό πλην τίμιο Α200 μου δεν υπάρχουν και πολλά... οπότε προτείνω στους άλλους και στον εαυτό μου μια Α45 ή ένα HONDA Type R για αυτό και το θέμα! αχαχααχ!

                              μιλάμε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                j-marr last edited by

                                Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
                                Βέβαια η Honda δεν είχε τέτοια 'ρετσινιά', δεν είναι Toyota... αλλά συμφωνώ στο ότι το κάνουν από αντίδραση προς την αγορά αλλά σκεφτείτε και άλλες ανάλογες ιστορίες, όπως της Audi, που άλλαξε την εικόνα των οικονομικών και συντηρητικών της αυτοκινήτων σε 'premium' και 'RS' δηλαδή Race Sport κατασκευές με τα S και τα RS...

                                Η οικονομική επιτυχία των εκδόσεων αυτών ήταν τόσο μεγάλη που όχι μόνο εφαρμόστηκε μέσα στα χρόνια και στα υπόλοιπα μοντέλα της αλλά εισήγαγε και πακέτα S-Line κλπ όπως και αντίστοιχα έκανε και η BMW και η Mercedes-Benz...

                                Που θέλω να καταλήξω; δεν βλέπω αρνητικά την κίνηση αυτή των Ιαπώνων απαραίτητα... η κομψότητα και το μέτρο θα παραμείνουν στις πιο Mainstream εκδόσεις ούτως ή άλλως.

                                Και να μην είναι ρετσινιά (που δεν τα λές και νεανικα τα honda) είναι μια αθλια προσπάθεια για διαφοροποίηση. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο ομορφο honda που να κυκλόφόρησε τελευταία (εξαίρεση ίσως το αμερικάνικο Accord).

                                Θέλει δουλειά πάντως η honda στην ευρώπη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Τι πειραγμενο είχε το Seat?

                                  Το TypeR πάντως άνετα το αγόραζα.
                                  Ακριβώς για να προκαλώ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    astanapan last edited by

                                    Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                    Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!

                                    Δηλαδή ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vellerefontis last edited by

                                      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                      Τι πειραγμενο είχε το Seat?

                                      Το TypeR πάντως άνετα το αγόραζα.
                                      Ακριβώς για να προκαλώ!

                                      Πολλά, ρώτα τους ίδιους.... Από ψυγεία μέχρι και άλλο πάτημα μέσω μεγαλύτερων μουαγιέ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης astanapan έγραψε:

                                        Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!

                                        Δηλαδή ;

                                        Ο τωρινός δύσκολα φέρνει αυτοκίνητα ιδιαίτερα... Κάποτε τον παρακαλούσαμε να εισάγει το Integra Type R....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Μακαρι να το βγαλουν οπως το πρωτοτυπο με τα πισω φωτα διαολοκερατα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vellerefontis last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                            Μακαρι να το βγαλουν οπως το πρωτοτυπο με τα πισω φωτα διαολοκερατα..

                                            αυτό λέω κι εγώ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr