-
...άψογο, πολυπόθητο! Τί λέτε για αυτό; θα τους πάρει τα... μες το 'ring; θα είναι ένα ιστορικό (seminal) σημείο για την Honda;;; γουστάρω τρελά πάντως! σε κόκκινο! και από ότι λέγεται θα έχει και πιο σκλήροτράχυλο εξοπλισμό αν το επιθυμεί ο τυχερός του οδηγός!
Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!
https://www.google.gr/search?q=honda+ty ... CC8Q9QEwAw
-
...άψογο, πολυπόθητο! Τί λέτε για αυτό; θα τους πάρει τα... μες το 'ring; θα είναι ένα ιστορικό (seminal) σημείο για την Honda;;; γουστάρω τρελά πάντως! σε κόκκινο! και από ότι λέγεται θα έχει και πιο σκλήροτράχυλο εξοπλισμό αν το επιθυμεί ο τυχερός του οδηγός!
Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!
https://www.google.gr/search?q=honda+ty ... CC8Q9QEwAw
-
...άψογο, πολυπόθητο! Τί λέτε για αυτό; θα τους πάρει τα... μες το 'ring; θα είναι ένα ιστορικό (seminal) σημείο για την Honda;;; γουστάρω τρελά πάντως! σε κόκκινο! και από ότι λέγεται θα έχει και πιο σκλήροτράχυλο εξοπλισμό αν το επιθυμεί ο τυχερός του οδηγός!
Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!
https://www.google.gr/search?q=honda+ty ... CC8Q9QEwAw
-
Μονο και μόνο για το γυφτοκαγκούρικο look απορρίπτεται
Είναι που είναι το απλό έκτρωμα αυτό το γαμήσαν και πέθανε. Και μετά το ξαναγαμήσανε.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Μονο και μόνο για το γυφτοκαγκούρικο look απορρίπτεταιΕίναι που είναι το απλό έκτρωμα αυτό το γαμήσαν και πέθανε. Και μετά το ξαναγαμήσανε.
αυτό που λέμε, διπλοματική τοποθέτηση!
για να το δούμε ζωντανό πρώτα...
-
Δεν νομίζω το Allien του Playstation να κάνει το ρεκόρ του Renault, και αν το κάνει θα είναι κάτι πολύ ειδικό που δεν θα πουλιέται έτσι όπως θα είναι στο Ring, όπως δεν είναι ίδιο και το Seat, η Renault έφτιαξε κάτι ρυθμισμένο για το Ρίνγκ σε 250 κομμάτια για να κρατήσει τα προσχήματα, άρα έβαλε ακόμα υψηλότερα τον πήχυ, γιατί όποιος πετύχει ρεκόρ θα πρέπει να είναι και μοντέλο εμπορικό έστω περιορισμένης έκδοσης αλλιώς δεν θα είναι το ίδιο, οι Γάλλοι έκαναν γερή τρίπλα.
-
Παναγιωτη απο την στιγμη που δεν μπορει να ελεγχθει το κατα ποσο στοκ ειναι το καθε αυτοκινητο,αυτα τα ''ρεκορ'' στο ρινγκ δεν εχουν καμια σημασια για μενα.Kαι δεν ειναι μονο το κατα ποσο στοκ ειναι,αλλα και οι διαφορετικες ημερες που επιτυγχανονται,τα ελαστικα και τοσοι αλλοι παραγοντες.
Για πολυ κοσμο εχουν βεβαια,για αυτο και οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν ορμηξει με οτιδηποτε εχει σηματακια gt/rs/gti etc. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν νομίζω το Allien του Playstation να κάνει το ρεκόρ του Renault, και αν το κάνει θα είναι κάτι πολύ ειδικό που δεν θα πουλιέται έτσι όπως θα είναι στο Ring, όπως δεν είναι ίδιο και το Seat, η Renault έφτιαξε κάτι ρυθμισμένο για το Ρίνγκ σε 250 κομμάτια για να κρατήσει τα προσχήματα, άρα έβαλε ακόμα υψηλότερα τον πήχυ, γιατί όποιος πετύχει ρεκόρ θα πρέπει να είναι και μοντέλο εμπορικό έστω περιορισμένης έκδοσης αλλιώς δεν θα είναι το ίδιο, οι Γάλλοι έκαναν γερή τρίπλα.λες ε; τους Ιάπωνες όμως τους βλέπω πολύ σίγουρους, θα το έχουν ήδη περάσει το Renault για να βγάζουν τέτοια video teaser στον άερα, απλά θα έχει δύο εκδόσεις όπως ανέφερα πιο πάνω, μια κοινωνικά αποδεκτή και μια διαζυγίου...
το Seat δεν είναι έκδοση, είναι πειραγμένο για την περίσταση... αλλά και το RS τί είναι; μια πειραγμένη για την περίσταση έκδοση... άσε που εμείς οι απέξω πως να ξέρουμε πόσο βαθιά στην τσέπη έχει μπει το χέρι για τέτοιου είδους μετατροπές και κατακτήσεις ρεκόρ;
Το μόνο σίγουρο, η διαζυγίου έκδοση θα κάνει τρελά νούμερα!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μονο και μόνο για το γυφτοκαγκούρικο look απορρίπτεται
Είναι που είναι το απλό έκτρωμα αυτό το γαμήσαν και πέθανε. Και μετά το ξαναγαμήσανε.
αυτό που λέμε, διπλοματική τοποθέτηση!
για να το δούμε ζωντανό πρώτα...
Στα περισσότερα αμάξια (ειδικά ή μη) λείπει η κομψότητα και το μέτρο. Οι ιάπωνες τελευταία το έχουν γαμήσει πολύ περισσότερο από τους υπολοίπους μάλλον σε μια προσπάθεια να πετάξουν απο πάνω τους τη ρετσινιά του 'αμαξιού του συνταξιουχου'.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Παναγιωτη απο την στιγμη που δεν μπορει να ελεγχθει το κατα ποσο στοκ ειναι το καθε αυτοκινητο,αυτα τα ''ρεκορ'' στο ρινγκ δεν εχουν καμια σημασια για μενα.Kαι δεν ειναι μονο το κατα ποσο στοκ ειναι,αλλα και οι διαφορετικες ημερες που επιτυγχανονται,τα ελαστικα και τοσοι αλλοι παραγοντες.
Για πολυ κοσμο εχουν βεβαια,για αυτο και οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν ορμηξει με οτιδηποτε εχει σηματακια gt/rs/gti etc.αγαπητέ dim τα υπερ-απλουστεύεις τα πράγματα στην τελευταία σου πρόταση, εννοείται ότι το δαχτυλίδι είναι ένα πολύ καλό test με πολλές πτυχές, αντοχής, επιδόσεων, αξιοπιστίας, κλπ οπότε εμένα με τιμάει ο κατασκευαστής που ξόδεψε κάτι παραπάνω και το έφτιαξε... ώστε μετά να μην τρέχω σε κάθε καρυδιάς καρύδι να προσθέτω στο αυτοκίνητό μου πράγματα
που δεν κάνουν ένα θετικότερο σύνολο απαραίτητα, όπως πολλοί από εμάς έχουμε πάθει στο παρελθόν...αυτός που έχει σχεδιάσει/ εξελίξει το αρχικό προιόν έχει πάντοτε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με εμας και τους ντόπιους μηχανικούς μας. Μου αρέσουν πολύ τα aftermarket προιόντα αλλά προτιμάω τα μαμίσια αναβαθμισμένα σχεδόν κάθε φορά. Άσε που αν έχει αλλαξει κάποιος το αυτοκίνητό του σε τόσα σημεία κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει το ίδιο όνομα πια...
ας πούμε το δικό σου σωστότερο είναι να έβγαζες το σηματάκι πίσω δεξιά και να έβαζες ένα ωραία σχεδιασμένο logo από το dim8!!!
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Μονο και μόνο για το γυφτοκαγκούρικο look απορρίπτεται
Είναι που είναι το απλό έκτρωμα αυτό το γαμήσαν και πέθανε. Και μετά το ξαναγαμήσανε.
αυτό που λέμε, διπλοματική τοποθέτηση!
για να το δούμε ζωντανό πρώτα...
Στα περισσότερα αμάξια (ειδικά ή μη) λείπει η κομψότητα και το μέτρο. Οι ιάπωνες τελευταία το έχουν γαμήσει πολύ περισσότερο από τους υπολοίπους μάλλον σε μια προσπάθεια να πετάξουν απο πάνω τους τη ρετσινιά του 'αμαξιού του συνταξιουχου'.
Βέβαια η Honda δεν είχε τέτοια 'ρετσινιά', δεν είναι Toyota... αλλά συμφωνώ στο ότι το κάνουν από αντίδραση προς την αγορά αλλά σκεφτείτε και άλλες ανάλογες ιστορίες, όπως της Audi, που άλλαξε την εικόνα των οικονομικών και συντηρητικών της αυτοκινήτων σε 'premium' και 'RS' δηλαδή Race Sport κατασκευές με τα S και τα RS...
Η οικονομική επιτυχία των εκδόσεων αυτών ήταν τόσο μεγάλη που όχι μόνο εφαρμόστηκε μέσα στα χρόνια και στα υπόλοιπα μοντέλα της αλλά εισήγαγε και πακέτα S-Line κλπ όπως και αντίστοιχα έκανε και η BMW και η Mercedes-Benz...
Που θέλω να καταλήξω; δεν βλέπω αρνητικά την κίνηση αυτή των Ιαπώνων απαραίτητα... η κομψότητα και το μέτρο θα παραμείνουν στις πιο Mainstream εκδόσεις ούτως ή άλλως.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
αγαπητέ dim τα υπερ-απλουστεύεις τα πράγματα στην τελευταία σου πρόταση, εννοείται ότι το δαχτυλίδι είναι ένα πολύ καλό test με πολλές πτυχές, αντοχής, επιδόσεων, αξιοπιστίας, κλπ οπότε εμένα με τιμάει ο κατασκευαστής που ξόδεψε κάτι παραπάνω και το έφτιαξε... ώστε μετά να μην τρέχω σε κάθε καρυδιάς καρύδι να προσθέτω στο αυτοκίνητό μου πράγματα
που δεν κάνουν ένα θετικότερο σύνολο απαραίτητα, όπως πολλοί από εμάς έχουμε πάθει στο παρελθόν...ο καθε κατασκευαστης δεν πηγε στο ρινγκ για να φτιαξει καλυτερο/γρηγοροτερο προιον,αλλα για να εκμεταλευτει το μεγεθος που θα λαβει η δημοσιευση απο τοσα μεσα λογω του ρινγκ.
Ναι επιλεγωντας εξαρτηματα απο την εξω αγορα εχει το ρισκο να τα κανεις και πολυ χειροτερα εαν δεν ξερεις τι και πως θα επιλεξεις να βελτιωσεις,αλλα κανενας κατασκευαστης δεν θα σου βαλει μια ohlins,ουτε ap racing 6pot στα φρενα.αυτός που έχει σχεδιάσει/ εξελίξει το αρχικό προιόν έχει πάντοτε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με εμας και τους ντόπιους μηχανικούς μας. Μου αρέσουν πολύ τα aftermarket προιόντα αλλά προτιμάω τα μαμίσια αναβαθμισμένα σχεδόν κάθε φορά. Άσε που αν έχει αλλαξει κάποιος το αυτοκίνητό του σε τόσα σημεία κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει το ίδιο όνομα πια...
καποιους τους καλυπτουν τα εργοστασιακα βελτιωτικα προιοντα,αλλα εαν δουμε το μεγαθος στην εκτος εργοστασιου βελτωτικη αγορα σε ολες τις μαρκες, θα δουμε οτι υπαρχει ζητηση για πολλα παραπανω απο αυτα που μπορει να προσφερει το εργοστασιο.
ας πούμε το δικό σου σωστότερο είναι να έβγαζες το σηματάκι πίσω δεξιά και να έβαζες ένα ωραία σχεδιασμένο logo από το dim8!!!
απεξω ειναι μαμα, πλην εξατμισης που δεν γινεται να κρυφτει
στα σοβαρα τωρα,εαν το μελετησεις και προσεξεις τι θελεις και πως θα το παρεις, το αποτελεσμα δεν εχει καμια σχεση με το μαμα προιον. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
...
ο καθε κατασκευαστης δεν πηγε στο ρινγκ για να φτιαξει καλυτερο/γρηγοροτερο προιον,αλλα για να εκμεταλευτει το μεγεθος που θα λαβει η δημοσιευση απο τοσα μεσα λογω του ρινγκ.
Ναι επιλεγωντας εξαρτηματα απο την εξω αγορα εχει το ρισκο να τα κανεις και πολυ χειροτερα εαν δεν ξερεις τι και πως θα επιλεξεις να βελτιωσεις,αλλα κανενας κατασκευαστης δεν θα σου βαλει μια ohlins,ουτε ap racing 6pot στα φρενα....βάζουν, βάζουν, όπως η Renault, η Porschε, et al... αλλά δεν συμφωνώ, δεν είναι μόνο marketing, γιατί οι βόλτες κοστίζουν φίλε, και οι βόλτες αποδίδουν στοιχεία αξιοποιήσιμα...
αυτός που έχει σχεδιάσει/ εξελίξει το αρχικό προιόν έχει πάντοτε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με εμας και τους ντόπιους μηχανικούς μας. Μου αρέσουν πολύ τα aftermarket προιόντα αλλά προτιμάω τα μαμίσια αναβαθμισμένα σχεδόν κάθε φορά. Άσε που αν έχει αλλαξει κάποιος το αυτοκίνητό του σε τόσα σημεία κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει το ίδιο όνομα πια...
καποιους τους καλυπτουν τα εργοστασιακα βελτιωτικα προιοντα,αλλα εαν δουμε το μεγαθος στην εκτος εργοστασιου βελτωτικη αγορα σε ολες τις μαρκες, θα δουμε οτι υπαρχει ζητηση για πολλα παραπανω απο αυτα που μπορει να προσφερει το εργοστασιο.
Εννοείται! Απλά δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερα... τα βελτιωτικά είναι συστατικά διαφοροποίησης και εξατομίκευσης όχι απαραίτητα βελτίωσης.
ας πούμε το δικό σου σωστότερο είναι να έβγαζες το σηματάκι πίσω δεξιά και να έβαζες ένα ωραία σχεδιασμένο logo από το dim8!!!
απεξω ειναι μαμα, πλην εξατμισης που δεν γινεται να κρυφτει
στα σοβαρα τωρα,εαν το μελετησεις και προσεξεις τι θελεις και πως θα το παρεις, το αποτελεσμα δεν εχει καμια σχεση με το μαμα προιον.θα το μελετήσω... παρότι στο φτωχό πλην τίμιο Α200 μου δεν υπάρχουν και πολλά... οπότε προτείνω στους άλλους και στον εαυτό μου μια Α45 ή ένα HONDA Type R για αυτό και το θέμα! αχαχααχ!
μιλάμε...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Βέβαια η Honda δεν είχε τέτοια 'ρετσινιά', δεν είναι Toyota... αλλά συμφωνώ στο ότι το κάνουν από αντίδραση προς την αγορά αλλά σκεφτείτε και άλλες ανάλογες ιστορίες, όπως της Audi, που άλλαξε την εικόνα των οικονομικών και συντηρητικών της αυτοκινήτων σε 'premium' και 'RS' δηλαδή Race Sport κατασκευές με τα S και τα RS...Η οικονομική επιτυχία των εκδόσεων αυτών ήταν τόσο μεγάλη που όχι μόνο εφαρμόστηκε μέσα στα χρόνια και στα υπόλοιπα μοντέλα της αλλά εισήγαγε και πακέτα S-Line κλπ όπως και αντίστοιχα έκανε και η BMW και η Mercedes-Benz...
Που θέλω να καταλήξω; δεν βλέπω αρνητικά την κίνηση αυτή των Ιαπώνων απαραίτητα... η κομψότητα και το μέτρο θα παραμείνουν στις πιο Mainstream εκδόσεις ούτως ή άλλως.
Και να μην είναι ρετσινιά (που δεν τα λές και νεανικα τα honda) είναι μια αθλια προσπάθεια για διαφοροποίηση. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο ομορφο honda που να κυκλόφόρησε τελευταία (εξαίρεση ίσως το αμερικάνικο Accord).
Θέλει δουλειά πάντως η honda στην ευρώπη.
-
Τι πειραγμενο είχε το Seat?
Το TypeR πάντως άνετα το αγόραζα.
Ακριβώς για να προκαλώ! -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!
Δηλαδή ;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τι πειραγμενο είχε το Seat?Το TypeR πάντως άνετα το αγόραζα.
Ακριβώς για να προκαλώ!Πολλά, ρώτα τους ίδιους.... Από ψυγεία μέχρι και άλλο πάτημα μέσω μεγαλύτερων μουαγιέ....
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Υ.Γ.: ...τώρα που αλλάζει κι η αντιπροσωπεία μπορεί να το δούμε κιόλας!
Δηλαδή ;
Ο τωρινός δύσκολα φέρνει αυτοκίνητα ιδιαίτερα... Κάποτε τον παρακαλούσαμε να εισάγει το Integra Type R....
-
Μακαρι να το βγαλουν οπως το πρωτοτυπο με τα πισω φωτα διαολοκερατα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μακαρι να το βγαλουν οπως το πρωτοτυπο με τα πισω φωτα διαολοκερατα..αυτό λέω κι εγώ!
HONDA TYPE R 2015