Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρολογικο πρόβλημα με εναλλάκτη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρολογικο πρόβλημα με εναλλάκτη
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    39
    1389
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Ενα skoda favorit '93 προσφατα αλλαξα εναλλακτη με καινουριο (ανακατασκευασμενο λογικα). Απο την πρωτη στιγμη ειχε προβληματικο regulator και τρεμοπαιζαν τα φωτα στο ρελαντι. Αφου τον αντικατεστησα με καινουριο και ακριβοτερο , παλι σε 2 μηνες εχω εντονο τρεμοπαιγμα στα φωτα στο ρελαντι.
      Η ταση φορτισης που δινει ειναι 14,4 volts και ειναι σταθερη σε ολο το φασμα στροφων (εκτος του τρεμοπαιγματος που βλεπεις σε αναλογικο βολτομετρο εντονα στη βελονα).
      Υπαρχει περιπτωση να εχει κατι ο εναλλακτης και να ''τρωει'' τον αυτοματο ? Παλι σημερα αντικατεστησα τον αυτοματο με καινουριο και το προβλημα λυθηκε, αλλα εχω την εντυπωση οτι θα ξαναγινει. Καποιος τροπος να ελεγξω αν φταιει ο εναλλακτης?
      Με τον παλιο εναλλακτη τοσα χρονια 2 φορες μονο μου βγαλε προβλημα ο αυτοματος και τωρα προσφατα χαλασε εντελως ο εναλλακτης και τον αντικατεστησα.
      Ποια η γνωμη σας?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Ενα skoda favorit '93 προσφατα αλλαξα εναλλακτη με καινουριο (ανακατασκευασμενο λογικα). Απο την πρωτη στιγμη ειχε προβληματικο regulator και τρεμοπαιζαν τα φωτα στο ρελαντι. Αφου τον αντικατεστησα με καινουριο και ακριβοτερο , παλι σε 2 μηνες εχω εντονο τρεμοπαιγμα στα φωτα στο ρελαντι.
        Η ταση φορτισης που δινει ειναι 14,4 volts και ειναι σταθερη σε ολο το φασμα στροφων (εκτος του τρεμοπαιγματος που βλεπεις σε αναλογικο βολτομετρο εντονα στη βελονα).
        Υπαρχει περιπτωση να εχει κατι ο εναλλακτης και να ''τρωει'' τον αυτοματο ? Παλι σημερα αντικατεστησα τον αυτοματο με καινουριο και το προβλημα λυθηκε, αλλα εχω την εντυπωση οτι θα ξαναγινει. Καποιος τροπος να ελεγξω αν φταιει ο εναλλακτης?
        Με τον παλιο εναλλακτη τοσα χρονια 2 φορες μονο μου βγαλε προβλημα ο αυτοματος και τωρα προσφατα χαλασε εντελως ο εναλλακτης και τον αντικατεστησα.
        Ποια η γνωμη σας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Ενα skoda favorit '93 προσφατα αλλαξα εναλλακτη με καινουριο (ανακατασκευασμενο λογικα). Απο την πρωτη στιγμη ειχε προβληματικο regulator και τρεμοπαιζαν τα φωτα στο ρελαντι. Αφου τον αντικατεστησα με καινουριο και ακριβοτερο , παλι σε 2 μηνες εχω εντονο τρεμοπαιγμα στα φωτα στο ρελαντι.
          Η ταση φορτισης που δινει ειναι 14,4 volts και ειναι σταθερη σε ολο το φασμα στροφων (εκτος του τρεμοπαιγματος που βλεπεις σε αναλογικο βολτομετρο εντονα στη βελονα).
          Υπαρχει περιπτωση να εχει κατι ο εναλλακτης και να ''τρωει'' τον αυτοματο ? Παλι σημερα αντικατεστησα τον αυτοματο με καινουριο και το προβλημα λυθηκε, αλλα εχω την εντυπωση οτι θα ξαναγινει. Καποιος τροπος να ελεγξω αν φταιει ο εναλλακτης?
          Με τον παλιο εναλλακτη τοσα χρονια 2 φορες μονο μου βγαλε προβλημα ο αυτοματος και τωρα προσφατα χαλασε εντελως ο εναλλακτης και τον αντικατεστησα.
          Ποια η γνωμη σας?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Ένα βίντεο που δείχνει την κυμάτωση σε ένα δυναμό με χαλασμένο ανορθωτή:

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Γιάννη πρέπει να τον ανοίξεις και με γερό κολλητήρι 80-100 watt να ξανακολλήσεις τις ανορθώτριες, μάλλον κάποια έχει ψυχρή κόλληση.
              Αν έχεις πολύμετρο μπορεία να τις ελέγξεις μια- μια βάζοντας το πολύμετρο στη θέση του βομβητή, πρέπει να περνάει ρεύμα από τη μια φορά και από την άλλη να κόβει, αν περνάει και από τις δύο φορές είναι καμμένη, σπάνια καίγονται, συχνότερα ξεκολλάνε από το ρεύμα που περνάει και τις ζεσταίνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Έκανα μερικές δοκιμές με το Atos. Η παρακάνω κυματομορφή είναι με τον παλμογράφο συνδεδεμένο πάνω στα καλώδια της μπαταρίας αλλά το θετικό πόλο αποσυνδεδεμένο. Επίσης έχω τα μεγάλα φώτα αναμένα

                Το ζητούμενο εδώ είναι τα βουναλάκια να έχουν λίγο πολύ το ίδιο υψος, να μήν δημιουργούνται κενά δηλαδή. Η συχνότητα που γράφει κάτω είναι λάθος γιατι το σήμα παίζει αρκετά και μπερδεύεται ο παλμογράφος. Η σωστή συχνότητα είναι λίγο παραπάνω απο 1 KHz καθώς το πλάτος του κάθε εξογκώματος είναι λίγο μικρότερο απο 1 ms. Η συχνότητα μεταβάλλεται με τις στροφές φυσικά, εδώ δουλεύει στο ρελαντί.

                Η κυμάτωση (ripple) είναι περίπου 3 Volt peak to peak.

                Η επόμενη κυματομορφή είναι με την μπαταρία συνδεδεμένη:

                Η μπαταρία φιλτράρει την έξοδο του εναλλάκτη και πλέον γίνεται ευθεία γραμμή.

                Αν κάνουμε ζούμ:

                Η κυμάτωση είναι λιγότερο απο 100 mVolt peak to peak

                Στο βίντεο του Scannerdanner ο εναλλάκτης με το χαλασμένο ανορθωτή έχει κυμάτωση πάνω απο 2 βόλτ με την μπαταρία συνδεδεμένη. Αν έβγαζε την μπαταρία θα γινόταν ο κακός χαμός, πιθανόν να άρχιζε να ρετάρει το αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Δεν εχω την δυνατοτητα να μετρησω με παλμογραφο γιατι δεν εχω. Θα κανω τη δοκιμη να βγαλω το + την μπαταριας με τα φωτα ανοιχτα. Το λογικο ειναι να μην εχω τρεμοπαιγμα? Αν εχουν προβλημα οι διοδοι θα υπαρχει τρεμοπαιγμα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Η δοκιμη βγαζοντας το θετικο πολο εγινε, δεν υπηρξε καμια απολυτως διαφορας ως προς τα φωτα(μεγαλη σκαλα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Το προβλημα επανηλθε ξανα οχι τοσο εντονο οσο ηταν. Οποτε κατι παλι εφαγε τον αυτοματο. Επειδη βρισκομαι επαρχια και δεν θελω να παω σε μαστορα εδω, πειραζει αυτη η ασταθεια της τασης αν παραμεινει μεχρι να γυρισω πισω Αθηνα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Χρειάζεται ενδελεχής μέτρηση του εναλλάκτη εκτός αυτοκινήτου, έλεγχος του ανορθωτη, έλεγχος κυμάτωσης υπο φορτίο καθώς και έλεγχος αντίστασης μόνωσης των περιελίξεων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης cson έγραψε:
                          Το προβλημα επανηλθε ξανα οχι τοσο εντονο οσο ηταν. Οποτε κατι παλι εφαγε τον αυτοματο. Επειδη βρισκομαι επαρχια και δεν θελω να παω σε μαστορα εδω, πειραζει αυτη η ασταθεια της τασης αν παραμεινει μεχρι να γυρισω πισω Αθηνα?

                          Γιάννη άσε τις μετρήσεις και πιάσε και κόλλησε ξανά τις ανορθώτριες, με τα χρόνια έχουν μετατραπεί σε ψυχρές κολλήσεις, επίσης ο συλλέκτης που ακουμπάνε τα κάρβουνα να μην έχει νύχι περισσότερο από 0.5mm, για πολλά altenator υπάρχει ανταλλακτικός συλλέκτης, λύστον και πήγαινε στον Γκιόκα για ανταλλακτικά, ακόμα και γέφυρες με ανορθώτριες υπάρχουν, αυτόματος, ανορθώτριες, συλλέκτης και 2 ρουλεμάν δεν κοστίζουν πάνω από 70€ και γίνεται πρακτικά καινούργιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            cson last edited by

                            Πανο, εχω βαλει καινουριο (ισως ανακατασκευασμενο) δυναμο , δεν ειναι πανω απο 5 μηνες. Δεν θελω να ασχοληθω μονος μου γιατι θα πληρωνω κερατιατικα. Θελω οσο μπορω να το κυνηγησω με την εγγυηση, που ομως ο ηλεκτρολογος που το εβαλε το αποφευγει λεγοντας οτι φταιει η καλωδιωση του αυτοκινητου που φευγει απο το δυναμο. Εχει κτυπησει 3 αυτοματους ως τωρα. Τους 2 τους εχω πληρωσει, ο ενας στην εγγυηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              ...που ομως ο ηλεκτρολογος που το εβαλε το αποφευγει λεγοντας οτι φταιει η καλωδιωση του αυτοκινητου που φευγει απο το δυναμο....

                              Ένα καλώδιο είναι όλο κι όλο, αν δέν έχει κοπεί κάπου και οι άκρες είναι καλα σφιγμένες χωρίς οξείδωση τί πρόβλημα μπορεί να δημιουργεί?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                ...που ομως ο ηλεκτρολογος που το εβαλε το αποφευγει λεγοντας οτι φταιει η καλωδιωση του αυτοκινητου που φευγει απο το δυναμο....

                                Ένα καλώδιο είναι όλο κι όλο, αν δέν έχει κοπεί κάπου και οι άκρες είναι καλα σφιγμένες χωρίς οξείδωση τί πρόβλημα μπορεί να δημιουργεί?

                                αυξημενη ωμικη αντισταση, εχει συμβει αρκετες φορες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Ως λυση 'μπαλωμα' του προβληματος του ηλεκτρολογου που το τοποθετησε, ειναι να παρουμε ενα καλωδιο 4αρι οπως ειπε και να το παω απο την εξοδο του δυναμο προς το + της μπαταριας. Με το τροπο αυτο δεν θα ξανακαψει τον αυτοματο λεει… ποια η γνωμη σας?

                                  http://tinypic.com/view.php?pic=2j3ogld&s=8

                                  Η φωτο ειναι με το παλιο δυναμο(δεν εχω αυτο πανω τωρα, ειναι και χωρις το αντιπαρασιτικο φιλτρο) αλλα δειχνω με κοκκινο σημαδι το σημειο που μου ειπε να περασω το καλωδιο προς τη μπαταρια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    αν εχει προβλημα το καλωδιο πρεπει να το αλλαξετε, το κοστος ειναι πολυ μικρο για να το σκεφτεσε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Δεν τιθεται περιορισμος κοστους απο πλευρας μου. Αλλα απο μεριας των μαστορων, δεν βγαζω ακρη… Ο ενας λεει καλωδιο, ο αλλος το καλωδιο ειναι καλο και εχει το καινουριο δυναμο προβλημα. Εντωμεταξυ μου αλλαζουν αυτοματους ασκοπα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        To μικρό το μπλέ του σκανδαλισμού δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από το χοντρό καώδιο, κυρίως η φύσα του και η επαφή του, με τη μίζα πως πας ?

                                        Έχεις προβλήματα εμπλοκής της ? Θέλω να πως όταν γυρίζεις το κλειδί και βάζεις εμπρός, πιάνει πάντα αμέσως η μίζα ?

                                        Την δίοδο με τον πυκνωτή την έχεις αλλάξει ποτέ ? Αν έχει καεί η δίοδος και επιστρέφει το ρεύμα είναι λογικό να την ακούνε οι αυτόματοι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Κανενα προβλημα με τη μιζα, τσακμακι καθε στιγμη.
                                          Τη διοδο με πυκνωτη, το κουτακι δηλαδη, δεν το εχουμε τοποθετησει στο νεο δυναμο. Οι επαφες ειναι ολες καθαρισμενες με σπευ επαφων και χωρις σκουρια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                                            Κανενα προβλημα με τη μιζα, τσακμακι καθε στιγμη.
                                            Τη διοδο με πυκνωτη, το κουτακι δηλαδη, δεν το εχουμε τοποθετησει στο νεο δυναμο. Οι επαφες ειναι ολες καθαρισμενες με σπευ επαφων και χωρις σκουρια.

                                            Γιατί δεν το τοποθετήσατε ?
                                            Δεν σας πονήρεψε που καίγεται συνέχεια ο αυτόματος ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr