Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προγραμμα για χαμηλα/μεσαια/ψηλα??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προγραμμα για χαμηλα/μεσαια/ψηλα??
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    11
    138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      azordad last edited by

      Σε ενα μοτερ με:
      χωρις ηλεκτογκαζο
      σταθερο χρονισμο εκκεντροφορων
      χωρις τιποτα βαλβιδες σε φιλτοκουτι/εξατμιση
      σταθερη πιεση καυσιμου
      αγραφο εγκεφαλο

      Πως γινεται να μπορει να αλλαξει το προγραμμα με ενα που δινει δυναμη ψηλα, αλλα χανει χαμηλα?

      Λεει καποιος 'εβαλα χαρτη που βοηθαει τις ρεπριζ, αλλα κοβει ψηλα'

      Δεν μπορεις να εχεις το AFR που θελεις σε ολες τις στροφες και σε ολα τα ανοιγματα του γκαζιου;

      Δεν μιλαω για εξτρα χαρτες (για λασπη/βροχη πχ) που μπορει να κανουν την αποκριση πιο soft

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        azordad last edited by

        Σε ενα μοτερ με:
        χωρις ηλεκτογκαζο
        σταθερο χρονισμο εκκεντροφορων
        χωρις τιποτα βαλβιδες σε φιλτοκουτι/εξατμιση
        σταθερη πιεση καυσιμου
        αγραφο εγκεφαλο

        Πως γινεται να μπορει να αλλαξει το προγραμμα με ενα που δινει δυναμη ψηλα, αλλα χανει χαμηλα?

        Λεει καποιος 'εβαλα χαρτη που βοηθαει τις ρεπριζ, αλλα κοβει ψηλα'

        Δεν μπορεις να εχεις το AFR που θελεις σε ολες τις στροφες και σε ολα τα ανοιγματα του γκαζιου;

        Δεν μιλαω για εξτρα χαρτες (για λασπη/βροχη πχ) που μπορει να κανουν την αποκριση πιο soft

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          azordad last edited by

          Σε ενα μοτερ με:
          χωρις ηλεκτογκαζο
          σταθερο χρονισμο εκκεντροφορων
          χωρις τιποτα βαλβιδες σε φιλτοκουτι/εξατμιση
          σταθερη πιεση καυσιμου
          αγραφο εγκεφαλο

          Πως γινεται να μπορει να αλλαξει το προγραμμα με ενα που δινει δυναμη ψηλα, αλλα χανει χαμηλα?

          Λεει καποιος 'εβαλα χαρτη που βοηθαει τις ρεπριζ, αλλα κοβει ψηλα'

          Δεν μπορεις να εχεις το AFR που θελεις σε ολες τις στροφες και σε ολα τα ανοιγματα του γκαζιου;

          Δεν μιλαω για εξτρα χαρτες (για λασπη/βροχη πχ) που μπορει να κανουν την αποκριση πιο soft

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dim8 last edited by

            γινεται με διαφορετικη ρυθμιση αβανς και καυσιμου στις στροφες που θελεις να παρεις ροπη/δυναμη..
            στις προυποθεσεις που εβαλες δεν χρειαζεται να ειναι αγραφος,και σε μαμα εγγεφαλο γινεται

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              azordad last edited by

              αφου το αβανς και το καυσιμο ρυθμιζονται ηλεκτρονικα δεν μπορουμε να εχουμε το ιδανικο παντου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dim8 last edited by

                Ο χρήστης azordad έγραψε:
                αφου το αβανς και το καυσιμο ρυθμιζονται ηλεκτρονικα δεν μπορουμε να εχουμε το ιδανικο παντου;

                δεν ρωτησες για το ιδανικο.Ρωτησες πως μπορω να μεταβαλω την ροπη χωρις να πειραξω τιποτα,ουτε καν το αφρ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  azordad last edited by

                  Μπορει να ειναι απλα θεμα αισθησης

                  Αν το μοτερ γεμισει χαμηλα, να μην ειναι τοσο αισθητο το σωστο δουλεμα ψηλα, δηλ να χαθει το ξεσπασμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dim8 last edited by

                    Ο χρήστης azordad έγραψε:
                    Μπορει να ειναι απλα θεμα αισθησης

                    Αν το μοτερ γεμισει χαμηλα, να μην ειναι τοσο αισθητο το σωστο δουλεμα ψηλα, δηλ να χαθει το ξεσπασμα

                    υπαρχουν τρικ που ενας γατος προγραμματιστης μπορει (μεχρι ενα οριο) να προσδωσει διαφορετικα χαρακτηριστικα λειτουργιας σε ενα μοτερ,αναλογα με τις συνθηκες που θα δουλεψει το αυτοκινητο,αναλογα με την αισθηση που θελει να αποκομισει ο πελατης κλπ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                      Δώσε μας κάνα όνομα......τέτοιου 'αιλουροειδούς'....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dim8 last edited by

                        Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                        Δώσε μας κάνα όνομα......τέτοιου 'αιλουροειδούς'....

                        δεν ξερω τετοιους προγραμματιστες για ολες τις μαρκες αυτοκινητων.Συνηθως ειναι αυτοι που εχουν ειδικευθει σε λιγους τυπους αυτοκινητων,ή οπως ο δικος μου που ρυθμιζει μονο εβο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          H ίδια η Honda... όσο καιρό είχε σκαλοπάτι το Vtec όλοι το εκθείαζαν. Με το που το έκανε γραμμικό (γέμισε δηλαδή το σκαλοπάτι της ροπής κάνοντας πιο γρήγορο το μοτέρ) όλοι ξενέρωσαν μιας και ένιωθαν το αυτοκίνητο πιο αργό (αν και δεν ήταν στην πραγματικότητα).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panosft last edited by

                            Oι vtec από όσο θυμάμαι και χαμηλά τραβούσαν ικανοποιητικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr