Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eκκεντροφοροι schrick SeatI biza
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Eκκεντροφοροι schrick SeatI biza
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    26
    242
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mindphreak last edited by

      Καλησπέρα, εχω ενα seat ibiza mk4 (6l) 1400cc 101 hp. Εχω πανω 97450 χιλιομετρα και σε λίγες μέρες προκειται να μου βαλει ενας φιλος εκκεντροφορους αγριους schrick. Θέλω να ρωτήσω εκτος απο την αύξηση της κατανάλωσης θα έχω καποιο αλλο θέμα/προβλήμα στο αυτοκίνητο? Προγραμμα θα βάλω λιγο ποιο μετά αφου το budget μου δεν φτανει. Τι διαφορά θα χω με η χωρις το προγραμμα και τι προβληματα ενδεχωμενος θα μου βγαλει? Θελω το αμαξι να πηγαινει καλα σε ολο το φασμα στροφων του και οχι μονο στις 5000+ στροφές. Γενικα αν αλλαξω μονο εκκεντροφορους και το προγραμμα λιγο μετά το αμαξι θα ειναι κομπλέ? Η θα χρειαζετε να αλλαξω και αλλα πραγματα για να δουλευει σωστα?

      Ευχαρίστως να ακουσω τις γνωμες σας και να μου δωσετε τα φωτα σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mindphreak last edited by

        Καλησπέρα, εχω ενα seat ibiza mk4 (6l) 1400cc 101 hp. Εχω πανω 97450 χιλιομετρα και σε λίγες μέρες προκειται να μου βαλει ενας φιλος εκκεντροφορους αγριους schrick. Θέλω να ρωτήσω εκτος απο την αύξηση της κατανάλωσης θα έχω καποιο αλλο θέμα/προβλήμα στο αυτοκίνητο? Προγραμμα θα βάλω λιγο ποιο μετά αφου το budget μου δεν φτανει. Τι διαφορά θα χω με η χωρις το προγραμμα και τι προβληματα ενδεχωμενος θα μου βγαλει? Θελω το αμαξι να πηγαινει καλα σε ολο το φασμα στροφων του και οχι μονο στις 5000+ στροφές. Γενικα αν αλλαξω μονο εκκεντροφορους και το προγραμμα λιγο μετά το αμαξι θα ειναι κομπλέ? Η θα χρειαζετε να αλλαξω και αλλα πραγματα για να δουλευει σωστα?

        Ευχαρίστως να ακουσω τις γνωμες σας και να μου δωσετε τα φωτα σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mindphreak last edited by

          Καλησπέρα, εχω ενα seat ibiza mk4 (6l) 1400cc 101 hp. Εχω πανω 97450 χιλιομετρα και σε λίγες μέρες προκειται να μου βαλει ενας φιλος εκκεντροφορους αγριους schrick. Θέλω να ρωτήσω εκτος απο την αύξηση της κατανάλωσης θα έχω καποιο αλλο θέμα/προβλήμα στο αυτοκίνητο? Προγραμμα θα βάλω λιγο ποιο μετά αφου το budget μου δεν φτανει. Τι διαφορά θα χω με η χωρις το προγραμμα και τι προβληματα ενδεχωμενος θα μου βγαλει? Θελω το αμαξι να πηγαινει καλα σε ολο το φασμα στροφων του και οχι μονο στις 5000+ στροφές. Γενικα αν αλλαξω μονο εκκεντροφορους και το προγραμμα λιγο μετά το αμαξι θα ειναι κομπλέ? Η θα χρειαζετε να αλλαξω και αλλα πραγματα για να δουλευει σωστα?

          Ευχαρίστως να ακουσω τις γνωμες σας και να μου δωσετε τα φωτα σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Μπορεις να αλλαξεις αυτοκινητο, τροπο οδηγησης ή αυτα που περιμενεις να σου δωσει το αυτοκινητο.
            Αν μπορουσε η Seat να το κανει να πηγαινει καλα σε ολο το φασμα στροφων με εκκεντροφορους και πρόγραμμα, πιστευεις οτι δε θα το έκανε απο την αρχή?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Μπαινεις με τη μια για τα καλα μεσα στη μηχανη και το παιρνεις τοσο χαλαρα σαν να βαζεις στο αμαξι νεα πατάκια. Καλη τυχη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mindphreak last edited by

                Για την ακριβεια δεν απαντησε κανεις στο ερωτημα απλα ειπωθηκαν οι ιδιες απαντησεις που βρησκω σε καθε φορουμ. Και οχι αμαξι δεν θα αλλαζα για πολλους λογους και τους εκκεντροφορους τους βαζω γιατι τους περνω τσαμπα δεν θα δωσω 700-1000 ευρω για να τους αγορασω, αν ηταν ετσι θα εμενα σε βελτιωση 1ο σταδιου ΣΠΕ. Μιας και μου δοθηκε η ευκαιρια να κανω μια τετοια μετατροπη θελω να ξερω τα + και τα -

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης mindphreak έγραψε:
                  Για την ακριβεια δεν απαντησε κανεις στο ερωτημα απλα ειπωθηκαν οι ιδιες απαντησεις που βρησκω σε καθε φορουμ. Και οχι αμαξι δεν θα αλλαζα για πολλους λογους και τους εκκεντροφορους τους βαζω γιατι τους περνω τσαμπα δεν θα δωσω 700-1000 ευρω για να τους αγορασω, αν ηταν ετσι θα εμενα σε βελτιωση 1ο σταδιου ΣΠΕ. Μιας και μου δοθηκε η ευκαιρια να κανω μια τετοια μετατροπη θελω να ξερω τα + και τα -

                  εχεις αναρωτηθει γιατι αραγε σου δινουν ολοι τις ιδιες απαντησεις?
                  τους εκκεντροφορους να τους βαλεις οταν θα εχεις μαζεψει τα μαιντανα και για το προγραμμα, χαμηλα θα χασεις ψηλα θα κερδισεις το ποσο εξαρταται απο τις μοιρες, το βυθισμα και την διαρκεια των εκκεντροφορων, καθως και την επιτυχια του προγραμματος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης mindphreak έγραψε:
                    Για την ακριβεια δεν απαντησε κανεις στο ερωτημα απλα ειπωθηκαν οι ιδιες απαντησεις που βρησκω σε καθε φορουμ. Και οχι αμαξι δεν θα αλλαζα για πολλους λογους και τους εκκεντροφορους τους βαζω γιατι τους περνω τσαμπα δεν θα δωσω 700-1000 ευρω για να τους αγορασω, αν ηταν ετσι θα εμενα σε βελτιωση 1ο σταδιου ΣΠΕ. Μιας και μου δοθηκε η ευκαιρια να κανω μια τετοια μετατροπη θελω να ξερω τα + και τα -

                    Δεν λες στοιχεία από τους εκκεντροφόρους και θέλεις να τους βάλεις για να έχεις γεμάτο φάσμα παντού, αυτό το έκανε η Seat πριν από εσένα για εσένα.
                    Η αλλαγή των εκκεντροφόρων σε ειδικά σε ένα μικρό μοτέρ γίνεται για να ζωντανέψει ψηλά και όχι για να εκμεταλευτείς την όποια ροπή του σε χαμηλότερες στροφές κάνοντας πιο ελαστικό τον κινητήρα.

                    Η μέση οδός που ψάχνεις είναι μέσα στο μοτέρ σου ήδη, το εργοστάσιο έχει επιτύχει τον καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ ελαστικότητας και δύναμης ψηλά, από εκεί και πέρα ότι κάνεις για να βοηθήσεις μια περιοχή στροφών θα αποβεί σε βάρος της άλλης άκρης του φάσματος των στροφών.

                    Δες αυτά τα απλά και γενικά που σου γράφω και αποφάσισε τι θέλεις από τον κινητήρα σου, χωρίς αυτό, χωρίς δηλαδή να έχεις ξακαθαρίσει τις προτεραιότητες σου δεν φτάνεις πουθενά και χαλάς και χρήμα.

                    Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι μια μηχανή οξυγόνου, όσο περισσότερο οξυγόνο ( μίγμα ) μπορούμε να κάψουμε στη μονάδα του χρόνου τόσο αποδοτικότερος είναι.
                    Τα θέματα της περιστροφής του συνόλου έχουν λυθεί από χρόνια και περιορίζονται μόνο από την αντοχή των εξαρτημάτων που αποτελούν αυτό το σύνολο, τα κινούμενα μέρη δεν μπορούν να αυξήσουν την απόδοση του κινητήρα, μόνο κατ΄ελάχιστο, απλά πρέπει να αντέχουν, η απόδοση εξαρτάται στο μεγαλύτερο ποσοστό της από την αναπνοή του συνόλου, δηλαδή από την κεφαλή, αυτή είναι γνωστό από τι αποτελείται και πια εξαρτήματα είναι κρίσιμα για την αναπνοή της.

                    Έτσι απλά είναι τα θέματα γύρω από τα βασικά που αφορούν την απόδοση, οπότε αυτό που σου μένει είναι να αποφασίσεις την χρήση ενός κινητήρα, και το χρήμα που έχεις διαθέσιμο, αν οι προτεραιότητες μπούν σωστά, τότε το χρήμα σου θα πιάσει τόπο και δεν θα πάνε τα μισά στα σκουπίδια, για να γίνει αυτό πρέπει να μάθεις κάποια βασικά πράγματα γύρω από την αναπνοή του κινητήρα ώστε να μπορέσεις να καταλάβεις που πρέπει να δώσεις βάρος ( και χρήματα ) και που όχι.

                    Η βελτίωση λοιπόν ενός κινητήρα ξεκινάει από το σύστημα εξαγωγής, μετά περνάμε στην εισαγωγή και στην προσπάθεια να στριμώξουμε περισσότερο καύσιμο στη μονάδα του χρόνου, αν το καταφέρουμε αυτό ( υπάρχουν πολλοί τρόποι, ένας είναι οι εκκεντροφόροι αλλά ποτέ μόνοι τους ) πρέπει το σύστημα της εξαγωγής να είναι σε θέση να διαχειριστεί τον μεγαλύτερο όγκο των καυσαερίων που θα προκύψουν.

                    Όλα αυτά είναι γνωστά αλλά χρειάζεται να μπούν σε μια σειρά και χωρίς αστικούς μύθους πχ περί απώλειας backpressure που έχει καταντήσει εφιάλτης για τους περισσότερους, γιατί όταν απελευθερώνουμε το σύστημα της εξαγωγής αδειάζει ο θάλαμος καύσης λόγω μεγαλύτερης ροής, το μόνο που χρειάζεται είναι να προστεθεί περισσότερο καύσιμο στην περιοχή στροφών που παρουσιάζεται ( η τρύπα ισχύος ) λόγω των συντονισμών που παρουσιάζει ένα σύστημα που δουλεύει παλμικά όπως είναι ένας κινητήρας, όταν λοιπόν γίνει αυτό, η αύξηση δηλαδή του καυσίμου, τότε έχουμε και την αύξηση της απόδοσης.

                    Ένας κινητήρας σχεδιάζεται σαν system design και δεν μπορείς να του αλλάξεις μόνο μια παράμετρο πχ εκκεντροφόρους, ή μόνο μεγαλύτερη πεταλούδα, ή μόνο πρόγραμμα, ή μόνο εξάτμιση, ή μόνο ελεύθερο καταλύτη κλπ, όλα πρέπει να έχουν μια ακολουθία και να συνεργάζονται αρμονικά οι όποιες αλλαγές, πάντα με σωστή απόφαση τι θέλουμε να κάνει ο κινητήρας, γιατί οι κινητήρες που τα κάνουν όλα και συμφέρουν ανήκουν σε μια άλλη ζωή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dim8 last edited by

                      οπως σου απαντησε ο Quadra απο πανω.

                      εξατμιση εχει το αυτοκινητο?
                      οι εκκεντροφοροι που θα βαλεις εισαι σιγουρος οτι δουλευουν με τα εργοστασιακα ελατηρια βαλβιδων?
                      χωρις προγραμμα ειναι επικινδυνο να τους βαλεις πανω.Δεν ξερεις ποσο θα αλλαξει το afr, σε περιπτωση στεγνωματος μπορει να το σπασεις το μοτερ.
                      για να παρεις το μαξιμουμ απο τους εκκεντροφορους πρεπει να βαλεις και ρυθμιζομενα γραναζια/γραναζι οπου δεν εχεις μεταβλητο χρονισμο.
                      συνηθως σε τοσο μικρα μοτερ ατμοσφαιρικα,χαμηλα χειροτερευει,και εχεις κερδος στην μεσαια-μεγαλη περιοχη στροφων.Αυτο = μεγαλη καταναλωση στο καθημερινο πηγαινε ελα μεσα στη κινηση.
                      Καρτα καυσαεριων θα βγαζει? εαν ειναι λιγο κανιβαλοι οι εκκεντροφοροι δεν θα βγαζεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        astrakitcar last edited by

                        θα πω την γνωμη μιας και ειχα καταφερει το μοτερ Ζ14 ΧΕ της opel που ειχα σε ενα opel astra G 2001 μοντελο απο 95 στροφαλο μαμα σε δυναμομετρο μετρημενο να το φτασω κοντα 140hp στροφαλο ατμοσαφαιρα παντα.

                        το nickname που εχω δεν ειναι τυχαιο αφου ειναι προς τιμη του αυτοκινητου το οποιο σημερα εχει 250.000km σε τριτο προσωπο που εχει πωληθει και εχω επαφη...

                        ειχα αφιερωσει πολυ χρονο,καυσιμο,και διαβασμα για να βγαλω το αποτελεσμα.πηρα ενα αμαξι 95Hp στροφαλο και 12,5kg ροπη και εφτασε 140hp με 14,5kg...

                        θεωρω οτι τα 1,4 μοτερ ειναι κοντα σε προδιαφραφες οποτε ακου τι μπορεις να κανεις;

                        βαζεις ελευθερο τελικο καζανακι.αν εχεις 45mm σωληνα πριν το τελικο σου καζανακι βαλε 50mm εσωτερικη διαμετρο στο καζανακι σου.κερδιζεις ψηλα με αυτον τον τροπο,αλλα σημαντικο δεν χανεις χαμηλα...οτιδηποτε αλλο κανεις με μεσαιο,χταποδι κτλ,χαλας λεφτα και παιρνεις λιγα πραγματα.

                        δευτερο βαζεις μια σκουπα στην εισαγωγη του κινητηρα.βοηθαει απο μεσαια και πανω...

                        τριτο πες μου διαρκεια και βυθισμα αν ξερεις απο τους εκκεντροφοροους...αν τους βαλεις οπως λες στην αρχη χωρις προγραμμα,δεν θα δεις πολλα πραγματα..ισως μετα τις 5.000σαλ εως 6300 σαλ οπου λογικα εχεις κοφτη δεις ενα πεταγμα εφ οσον το ποδι και το μυαλο σου καταλαβαινουν διαφορες της ταξης απο 5hp και πανω...καταναλωση δεν θα δεις διαφορα,εκτος αν δουλευεις κοφτη συνεχεια.

                        επειτα βαλε ενα προγραμμα και σιγουρα θα εχεις πανω απο 120+hp στροφαλο αν εχεις τωρα θεωρητικα 105hp περιπου.
                        αλλαζεις παντα ολα τα αναλωσιμα,μπουζι,λαδια κτλ στην ωρα τους και εισαι ετοιμος.

                        ΟΜΩΣ,για να βγαλεις ενα καλο αποτελεσμα οπως εγω πρεπει να εχεις καποιες σταθερες.

                        εκανα το εξης: πατησα στο δυναμομετρο μαμα,
                        μετα πατησα οταν εβαλα το τελικο και την εισαγωγη μου,
                        μετα πατησα μολις εβαλα την πολλαπλη εισαγωγη του billa με το προγραμμα του,
                        μετα πατησα οταν εβαλα εκκντροφορους και πηρα λιγο το καπακι για συμπιεση 11,2 απο 10,5 που ειχε νορμαλ.

                        ηξερα ομως διαρκεια εκκεντ.εισαγωγης 242 μοιρες αν θυμαμαι καλα ,μετα εβαλα 262 μοιρες κτλ..(πανε 10 χρονια απο τοτε).πρεπει να ψαχτεις τια θα βαλεις και που θα το βαλεις....

                        τελος μετρησα το εργαλεειο με το ιδιο καυσιμο μεσα με διαφορα 24 ωρων σε δυο σχεδον ιδια δυναμομετρα,οπου ειχα μικρες διαφορες στην ιπποδυναμη,λογικο λογω διαφορετικου καλιμπραρισματος κτλ.το αυτοκινητο ειχε μετρηθει στο dyno του power techniques οπου ηταν πολυ ακριβες.

                        εν κατακλεδι βαλε τα εκκεντρα επανω αλλα σε συνδυασμο με αυτα που σου ειπα πριν. Η βελτιωση θελει χρονο,προγραμματισμο στις εργασιες και χρημα...
                        στο λεω διοτι οτι εχει περασει απο το χερι μου εχει βελτιωθει.αυτοκινητο και μηχανη.ολα δουλεουν ρολοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikospappas last edited by

                          @ ASTRAKITCAR
                          Πες μας και ποσο χρονο σου πηρε οπως και τα χρηματα που κοστισε η μετατροπη για να καταλαβει και ο φιλος που ανοιξε το θεμα για τι πραγμα μιλας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης mindphreak έγραψε:
                            Καλησπέρα, εχω ενα seat ibiza mk4 (6l) 1400cc 101 hp. Εχω πανω 97450 χιλιομετρα και σε λίγες μέρες προκειται να μου βαλει ενας φιλος εκκεντροφορους αγριους schrick. Θέλω να ρωτήσω εκτος απο την αύξηση της κατανάλωσης θα έχω καποιο αλλο θέμα/προβλήμα στο αυτοκίνητο? Προγραμμα θα βάλω λιγο ποιο μετά αφου το budget μου δεν φτανει. Τι διαφορά θα χω με η χωρις το προγραμμα και τι προβληματα ενδεχωμενος θα μου βγαλει? Θελω το αμαξι να πηγαινει καλα σε ολο το φασμα στροφων του και οχι μονο στις 5000+ στροφές. Γενικα αν αλλαξω μονο εκκεντροφορους και το προγραμμα λιγο μετά το αμαξι θα ειναι κομπλέ? Η θα χρειαζετε να αλλαξω και αλλα πραγματα για να δουλευει σωστα?

                            Ευχαρίστως να ακουσω τις γνωμες σας και να μου δωσετε τα φωτα σας.

                            Χωρίς ανάλογο πρόγραμμα θα δουλεψει ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              40% plus αύξηση της ιπποδύναμης σε ατμοσφαιρικό μοτέρ, και μάλιστα μικρού κυβισμού θέλει χρήμα αρκετό έως πολύ, μην ξεχνάμε ποτέ ότι τα άλογα βγαίνουν από τις στροφές και η ροπή από την αύξηση της μέσης πίεσης στα έμβολα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                astrakitcar last edited by

                                ο χρονος ειναι τι ανεση εχει ο καθενας.

                                περιπου ενα 6 μηνο με τις δοκιμες μεσα.οταν λεμε δοκιμες θα βαρεθειτε να διαβαζετε..

                                ο φιλος μου με χρονομετρο χεριου σε συγκεκριμενη διαδρομη με 4η απο 60-140Km ποσα sec πριν και μετα τις βελτιωσεις.

                                η ιδια διαδιακσια με 3η και 4η ταχυτητα.Δεν μπορειτε να καταλαβετε αν δεν το δειτε ποσο δυσκολο ειναι να καετβασεις sec σε ατμοσφαιρικο κοτερ...και ομως ειχα πολλα sec κατω με τις βελτιωσεις...

                                μετα δυναμομετρησεις,μετα wideband στην εξατμιση και περιφεριακη αιγαλεω για διορθωσεις στο προγραμμα κτλ.

                                το προγραμμα ηταν dbillas.στοιχισε περιπου 600€ με τα μεταφορικα δυο τρεις φορες Γερμανια...εβγαζα τον εγκεφαλο εγω και τον εστελνα οπου με email του εστελνα καμπυλες και του ελεγα τι ηθελα.
                                οι εκκεντροφοροι αν θυμαμαι καλα πηγαν κανα 400€.
                                καπακι πλανισμα και τοποθετηση εκκεντροφορων με καθαρισμο βαλβιδες κτλ 400€
                                εξατμιση τελικο 150€
                                πολλαπλη εισαγωγης με μεγαλους αυλους 150€
                                σκουπα dbillas 150€

                                περιπου 2200€ με κατι δυναμομετρησεις μεσα...

                                κοφτης απο 6300σαλ στις 7300σαλ.

                                ασχοληθηκα με προσωπικο χρονο διοτι ηταν το χομπι μου...πχ δυναμομετρηση και ρυθμιση εκκεντροφορων σε δυναμομετρο οπου ειχα κλεισει για προσωπικη χρηση ενα απογευμα...του οποιου ο ιδιοκτητης ηταν το ιδιο πορωμενος με εμενα για να βγει το πιο δυνατο τοτε..opel astra G 1.4 στην ευρωπη αφου οσο ειχα ψαξει πανω απο 130hp δεν ειχε βγαλει κανενα...(ουτε ο ιδιος ο billas το πιστευε οταν ειχαμε βρεθει στοην opel kaltsounis στο Μενιδι...).Ομως το τι στρωσιμο του ειχα κανει,καθε ποτε αλλαζα τα αναλωσιμα,και τι χρηση του εκανα,μονο εγω το ξερω..).Εννοειται φρενα αλλαγμενα,coilover,short shift,βασεις μοτερ,οργανα εποπτειας κτλ..)

                                αν καποιος εχει αρχειο power techniques στα 1.4 που εκανε τα dyno day ανα κατηγορια θα δει το ονοματεπωνυμο μου για αρκετα χρονια στην λιστα και τα 130hp με 95 αρα που ειχα εκεινη την ημερα.... που εγινε το πατημα.

                                διοτι με 11,2 συμπιεση δουλευε και με 95 αρα..ναι...οπως επισης τοτε εκεινα τα χρονια 2003-2008 η 100 αρα ..ηταν 100 αρα...τα αυτοκινητα εβγαζαν αλογα λογω καλων καυσιμων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mindphreak last edited by

                                  Eυχαριστώ για της απαντήσεις, το αυτοκινητο φοραει τελικο ελευθερο και μαζι με τους εκκεντροφορους θα μπει και σκουπα, ο φιλος μου τις ειχε στο δικο του ιμπιζα και το ειχε παει μονο με τα εκκεντροφορια + ΣΠΕ 140 αλογα. Οι εκκεντροφοροι κοστιζουν 850 ευρω αλλα απο προσωπικους λογους θα τους παρω τσαμπα. Το μονο που θα αργισω λιγες μερες ειναι το προγραμμα, εμενα μου ειπε τους φορουσε 1 χρονο πανω χωρις προγραμμα και δεν ειχε κανενα προβλημα απλα δεν τον εβγαζε ολη την δυναμη που ειχαν. Τα εκκεντροφορια ειναι 252 μοιρες με 9κατι βυθισμα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                    40% plus αύξηση της ιπποδύναμης σε ατμοσφαιρικό μοτέρ, και μάλιστα μικρού κυβισμού θέλει χρήμα αρκετό έως πολύ, μην ξεχνάμε ποτέ ότι τα άλογα βγαίνουν από τις στροφές και την ροπή και η ροπή από την αύξηση της μέσης πίεσης στα έμβολα.

                                    fixed

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      s3 last edited by

                                      Ο χρήστης mindphreak έγραψε:
                                      Eυχαριστώ για της απαντήσεις, το αυτοκινητο φοραει τελικο ελευθερο και μαζι με τους εκκεντροφορους θα μπει και σκουπα, ο φιλος μου τις ειχε στο δικο του ιμπιζα και το ειχε παει μονο με τα εκκεντροφορια + ΣΠΕ 140 αλογα. Οι εκκεντροφοροι κοστιζουν 850 ευρω αλλα απο προσωπικους λογους θα τους παρω τσαμπα. Το μονο που θα αργισω λιγες μερες ειναι το προγραμμα, εμενα μου ειπε τους φορουσε 1 χρονο πανω χωρις προγραμμα και δεν ειχε κανενα προβλημα απλα δεν τον εβγαζε ολη την δυναμη που ειχαν. Τα εκκεντροφορια ειναι 252 μοιρες με 9κατι βυθισμα

                                      Συγγνωμη κιολας με σκουπα προγραμμα εξατμιση και τους εκκεντροφορους αυτους φτανεις 140 αλογα?
                                      Τι ειναι τα αλογα στραγαλια?
                                      Ε τοτε ο Γκικας ηταν πολυ μλκς που χαλασε χιλιαδες ευρω για να φτιαξει ενα μοτερακι grA στο πολο του.
                                      Τι χρονολογιας ειναι το ιμπιζα σου?
                                      Ηλεκτρογκαζο ειναι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mindphreak last edited by

                                        2006-2008 (ΜΚ4 6L) Nαι ηλεκτρογκαζο. Με το που γινει τοποθετηση του προγραμματος και ολοκληρωθει με το καλο η μετατροπη θα ποσταρο τα dyno εδω πέρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          astrakitcar last edited by

                                          και εμενα τα νουμερα αισιοδοξα μου φαινονται..

                                          αξιοπιστο dyno ειναι το maxa lps 3000.πηγαινω στην αργυρουπολη,και εχω συνεργασια.ειναι 100% αξιοπιστο...

                                          οι 252 μοιρες των εκκεντροφορων δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο...ειναι ενα προφιλ δρομου με μια ταση να δουλευουν απο μεσαιες...αν μου ελεγες απο 276 πχ και πανω θα σου ελεγα οτι κατι θα παρεις..

                                          οπως και να χει μου θυμισες καλες εποχες οπως εδω πχ που με ρωταγε φιλος στο opel club..

                                          προσοχη θελει στην προπορεια οπως λεω αν δεις σε καποιο σημειο στην κουβεντα...

                                          http://www.opel-club.gr/vbulletin/archi ... -1622.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannisae last edited by

                                            αν ειχε 272 και πανω θα καρφωνε και βαλβιδες!
                                            αυτα τα μοτερ η vw τα εβγαζε με 75 αλογα..μερικα εβαλε σε πολο με 101 και εγω στη ζωη μ δεν εχω δει πιο προβληματικο μοτερ απο αυτο!μπορει να ετυχε δε λεω αλλα μακρυα!
                                            με 252 ειναι για μπαμ στις μεσαιες ...καλοι ειναι ..μεγαλοι δεν ειναι ισα ισα...πιο μικροι και απο τους δικους σου μαμα νομιζω!
                                            τωρα για τα αλογα που λες ..μακαρι δλδ α βγαλεις τοσα ομως αν παει πραγματικα 115 ευτυχισμενος να εισαι!!αν παλυ πιστεψεις το νουμερο που θα βγαλει το dyno κακος το συζηταμε!!
                                            (12.5 kg ροπη στο αστρα δεν ειχες με τπτ...τοση εχω εγω στο 1000αρι ...14 να ειχες και να πηγες 15.5 μπορει...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr