-
Έπεσε το μάτι μου σε post που ανέφερε πως επειδή τα σφυρήλατα είναι έμβολα επιδόσεων κ οχι μακροζωίας, στην πορεία θα αρχίσουν να τσιμπάνε λάδια, συνεπώς θα πρέπει να λύνεται το μοτέρ για αλλαγή μετάλλων κλπ. Στη συνέχεια μετά απο αλλαγές μετάλλων, πιστονιών με όβερσαιζ κλπ έχοντας και υπόψιν πως τα πιό σκληρά μέταλλα από τα οποία φτιάχνονται τα σφυρήλατα, είναι φυσικό επόμενο να 'ανοίγουν' οι κύλινδροι.
Βρε παιδιά ισχύει κάτι τέτοιο; Δηλαδή μπορεί τα σφυρήλατα επειδή είναι πιό σκληρά αλλά και οι αλλαγές των μεττάλων τους να κάνουν τέτοιο πράγμα; -
Έπεσε το μάτι μου σε post που ανέφερε πως επειδή τα σφυρήλατα είναι έμβολα επιδόσεων κ οχι μακροζωίας, στην πορεία θα αρχίσουν να τσιμπάνε λάδια, συνεπώς θα πρέπει να λύνεται το μοτέρ για αλλαγή μετάλλων κλπ. Στη συνέχεια μετά απο αλλαγές μετάλλων, πιστονιών με όβερσαιζ κλπ έχοντας και υπόψιν πως τα πιό σκληρά μέταλλα από τα οποία φτιάχνονται τα σφυρήλατα, είναι φυσικό επόμενο να 'ανοίγουν' οι κύλινδροι.
Βρε παιδιά ισχύει κάτι τέτοιο; Δηλαδή μπορεί τα σφυρήλατα επειδή είναι πιό σκληρά αλλά και οι αλλαγές των μεττάλων τους να κάνουν τέτοιο πράγμα; -
Έπεσε το μάτι μου σε post που ανέφερε πως επειδή τα σφυρήλατα είναι έμβολα επιδόσεων κ οχι μακροζωίας, στην πορεία θα αρχίσουν να τσιμπάνε λάδια, συνεπώς θα πρέπει να λύνεται το μοτέρ για αλλαγή μετάλλων κλπ. Στη συνέχεια μετά απο αλλαγές μετάλλων, πιστονιών με όβερσαιζ κλπ έχοντας και υπόψιν πως τα πιό σκληρά μέταλλα από τα οποία φτιάχνονται τα σφυρήλατα, είναι φυσικό επόμενο να 'ανοίγουν' οι κύλινδροι.
Βρε παιδιά ισχύει κάτι τέτοιο; Δηλαδή μπορεί τα σφυρήλατα επειδή είναι πιό σκληρά αλλά και οι αλλαγές των μεττάλων τους να κάνουν τέτοιο πράγμα; -
ναι ενα σφυριλατο μοτερ,δεν θα βγαλει τα χλμ που βγαζουν τα μαμα μοτερ.Αντοχη σε πιεση/στροφαρισμα θα εχουν παραπανω.Μακροζωια δεν θα εχουν.Επισης θα εχουν και μεγαλυτερη καταναλωση λαδιου,σε συγκριση με τα μαμα.
-
αυτα τα πραγματα νομιζω οτι ειναι αυτονοητα.
-
Tα σφυρήλατα έμβολα έχουν μεγαλύτερη διαστολή λόγω λειτουργίας σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες και πιέσεις, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχουν μεγαλύτερες ανοχές, έτσι μέχρι να ζεσταθεί αρκετά το μοτέρ σκαμπιλίζουν στον κύλινδρο στη φάση ανόδου από το κάτω νεκρό σημείο, εκεί υπάρχει μια φθορά μεγαλύτερη, επίσης υπάρχει μεγαλύτερη φθορά από τα ελατήρια τα οποία έχουν άλλες ανοχές και διαφορετική ένταση για να μην περνάει πολύ λάδι στον θάλαμο καύσης, αυτό όμως σημαίνει ταυτόχρονα ότι όταν διασταλούν τα έμβολα από τη θερμοκρασία, τα ελατήρια θα πιέζουν τα τοιχώματα περισσότερο, αυτό μεταφρέζεται σε μεγαλύτερη φθορά.
Με λίγα λόγια τα έμβολα αυτά δεν είναι για αυτοκίνηντα που προορίζονται να κρατήσουν τα μοτέρ τους 200-300.000 χλμ, αλλά είναι για μοτέρ πιο ειδικών χρήσεων που έχουν διάρκεια λήξης αρκετά συντομότερη έως πολύ συντομότερη.
Τα εργοστασιακά τούρμπο αυτοκίνητα χρησιμοποιούν μια ενδιάμεση κατηγορία εμβόλων, με κράματα υπερεύτικτα ( ένα κράμα που πρώτη ανακάλυψε η Mahle ) αυτά τα έμβολα αντέχουν στις πιέσεις και δεν σκαμπιλίζουν όταν είναι κρύα αλλά δεν τα βρίσκει κανείς στο εμπόριο αυτά τα κράματα.
Στην ουσία 2 εταιρίες φτιάχνουν κράματα για έμβολα και τα πουλάνε σε μασούρια σε όλους τους υπόλοιπους, η μία είναι η Mahle και η άλλη η Αγγλική Omega που όμως δεν δίνει έξω, τα κρατάει για δική της χρήση, έτσι μένει μόνο η Mahle σαν προμηθευτής υλικών για ειδικά aftermarket έμβολα, το δικό μου αμάξι έχει την τύχη να διαθέτει όχι μόνο έμβολα Mahle, αλλά και valve train Mahlle και το μπλόκ είναι αλουμινίου της Mahle, μάλλον γιαυτό έχει φτάσει τα 320.000 χλμ χωρίς να καίει λάδια, με 1.1 - 1-3 σταθερή πίεση και 1.4-1.6 overboost, οι τιμές αυτές είναι μαμά της Renault, δεν έχω πειράξει τίποτα.
http://www.us.mahle.com/MAHLE_North_Ame ... otorsports
http://www.mahle.com/mahle/en/products- ... d-pistons/
-
Παναγιωτη υπαρχουν παντως σφυριλατα εμβολα(οχι ολα) που με σωστες ανοχες δεν σκαμπιλιζουν,δεν ακουγονται ουτε το πρωι.Επισης και αρκετα μικρη καταναλωση λαδιου.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Παναγιωτη υπαρχουν παντως σφυριλατα εμβολα(οχι ολα) που με σωστες ανοχες δεν σκαμπιλιζουν,δεν ακουγονται ουτε το πρωι.Επισης και αρκετα μικρη καταναλωση λαδιου.Μπορεί να τα λένε σφυρήλατα αλλά είναι υπερεύτικτα, το λέω γιατί όλα λέγονται σφυρήλατα, όπως όλα τα σκούτερ είναι βέσπες και όλα τα ταχύπλοα είναι κρις-κραφτ, έτσι και όλα τα ειδικά έμβολα βαφτίζονται σφυρήλατα.
-
Δες τα μασούρια ( που κανείς δεν λέει από που προέρχονται ) και δες στο βίντεο μια από τις διαδικασίες, είναι πολλές ανάλογα το κράμα αν είναι πχ 4511, 4032, 2618 κλπ.
http://www.us.mahle.com/MAHLE_North_Ame ... otorsports
εδώ για υπερεύτικτα
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypereutectic_pistonεδώ για τις 3 κατηγορίες , χυτά, υπερεύτικτα και σφυρήλατα
http://www.probeindustries.com/Articles.asp?ID=144
και μια σύγκριση μεταξύ 2 κραμάτων
**4032 **
High silicon
Low expansion
Tighter piston-to-wall clearance
Quiet Operation
Less ductile
More stable & consistent
Longer life cycle
Harder** 2618**
No silicon
High expansion
More Piston-to-wall clearance needed
Noise when cold
More ductile
Higher resistance to detonation
Shorter life cycles
Softer -
Πολύ προσεκτικό ζέσταμα θέλουν βασικά τα μοτέρ τους και πολύ καλά λάδια. κατά τα άλλα, ναι, έτσι είναι.
-
oxi για 2618 μιλαω.Τα συγκεκριμενα ειναι της manley,το μοτερ ειναι εβο9(85mm) και εγιναν drop in,δεν χρειαστηκε ρεκτιφιε.
σελιδα 23
http://www.manleyperformance.com/dl/2014/pistons.pdfκαι αλλη περιπτωση παλι σε εβο9 ,παλι χωρις θορυβο κρυα και πολυ μικρη καταναλωση λαδιου με wiseco 1400 HD.Και αυτα 2618.
-
Παιδιά σας ευχαριστώ θερμά για την όλη ανάλυση, δυστυχώς δεν καταλαβαίνω και πολλά από τις πιό εξειδικευμένες αναλύσεις κλπ., όσα όμως έχουν γραφτεί εκλαϊκευμένα μπορώ να τα αντιληφθώ και σίγουρα η τελευταία λίστα είναι αρκετά αποκαλυπτική... ελπίζω
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
4032
High silicon
Low expansion
Tighter piston-to-wall clearance
Quiet Operation
Less ductile
More stable & consistent
Longer life cycle
Harder** 2618**
No silicon
High expansion
More Piston-to-wall clearance needed
Noise when cold
More ductile
Higher resistance to detonation
Shorter life cycles
SofterΥποθέτω λοιπόν πως τα πιστόνια της Mahle που είναι με κράμα 4032 μάλλον είναι πιό κατάλληλα για λιγότερη κατανάλωση λαδιού και διάρκεια... δεν αντιλαμβάνομαι όμως ποιά τα μειονεκτήματά τους... σε όλα μου φαίνονται (είμαι και άσχετος) πως υπερτερούν. Ισχύει ή είναι κάτι άλλο που πρέπει να έχω υπόψιν;
-
τα 2618 θα αντεξουν πολυ μεγαλυτερες πιεσεις/στροφαρισμα/νιτρα/αυταναφλεξεις.
τα 4032 δεν θα αντεξουν τοσο μεγαλες καταπονησεις,αλλα θα βγαλουν περισσοτερα χλμ,θα εχουν μικροτερη καταναλωση λαδιου λογω μικροτερων ανοχων.
Ολα εξαρτωνται απο το τι θελεις να φτιαξεις.Το καθε ενα εχει τη χρηση του.Δεν τιθεται θεμα πιο ειναι καλυτερο.Το καθε ενα ειναι για διαφορετικη χρηση.
Εαν μας ελεγες την χρηση/αυτοκινητο/βελτιωση ισως να μπορουσαμε να πουμε κατι παραπανω. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
τα 2618 θα αντεξουν πολυ μεγαλυτερες πιεσεις/στροφαρισμα/νιτρα/αυταναφλεξεις.
τα 4032 δεν θα αντεξουν τοσο μεγαλες καταπονησεις,αλλα θα βγαλουν περισσοτερα χλμ,θα εχουν μικροτερη καταναλωση λαδιου λογω μικροτερων ανοχων.Όταν λες μεγαλύτερες πιέσεις/καταπονήσεις/στροφάρισμα/περισσότερα χλμ. κλπ. τι ακριβώς εννοείς, μπορείς να μου τα πείς πιό επεξηγηματικά, εάν γίνεται και με παραδείγματα πιό εκλαϊκευμένα επειδή δεν είμαι και σχετικός με μηχανολογικά και βελτιώσεις;
-
Θέλεις να βάλεις σφυρηλατα στο cooper s?
Sent from my HTC One_M8 using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θέλεις να βάλεις σφυρηλατα στο cooper s?Είναι υπό σκέψην (μιλάμε για το τουρμπάτο mini cooper), ξέρεις κάτι σχετικό;
-
γιατι θελεις να το κανεις σφυριλατο? εσπασε? θελεις να το βελτιωσεις και να αυξησεις την ιποδυναμη σε μεγαλο βαθμο? τι θες να κανεις?
-
Kaίει λάδια όπως τα περισσότερα S και πιθανότατα να φταίνε τα ελατήρια, οπότε θα πρέπει να ανοιχτεί! Με την ευκαιρία αυτή του πιθανού ανοίγματος, σκέφτομαι να του τα βάλω προκειμένου να είναι έτοιμο για μελλοντική βελτίωση.
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Kaίει λάδια όπως τα περισσότερα S και πιθανότατα να φταίνε τα ελατήρια, οπότε θα πρέπει να ανοιχτεί! Με την ευκαιρία αυτή του πιθανού ανοίγματος, σκέφτομαι να του τα βάλω προκειμένου να είναι έτοιμο για μελλοντική βελτίωση.Θα πρέπει να ακολουθήσεις κάποια δοκιμασμένη λύση για το αμάξι σου και όχι να βάλεις ότι σου προτείνει ο ένας και ο άλλος, ανάλογα με το που θέλεις να φτάσεις σε ΗΡ να ακολουθήσεις λύσεις για το μοτέρ σου που έχουν δοκιμαστεί στο χρόνο, πχ σε Αγγλία, Ελλάδα, κάνε διασταυρώσεις σε αντοχές, προβλήματα, κόστος κλπ.
Μην περιμένεις μέσα από 4-5 σελίδες ερωταπαντήσεων να μάθεις το μοτέρ σου και πως δουλεύει.
-
Ναι το έχω υπόψιν, είναι λάθος όμως π.χ. να βάλω τα Mahle 4032 και να μην κάνω ποτέ τη βελτίωση;
κάνουν κακό τα σφυρήλατα;