Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ημιμπαρο fiat uno
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ημιμπαρο fiat uno
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    16
    210
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      λοιπον fiat uno του 92 , ξαφνικα αρχισε τρεμουλο στο τιμονι . το σηκωσα εβγαλα τους τροχους και ελενξα τα ακρομπαρα , ηταν ενταξει ενω υπηρχαν μποσικα στο δεξι ημιμπαρο. του τραβαω την φουσκα και στο γρασο βρισκω μικρα κομματια πλαστικου.
      θεωρησα οτι παω για κρεμαγιερα κι αρχιζω να κοιταω για μεταχειρισμενη. στο νετ ομως μου εβγαλε οτι πωλουνται και καινουργια ημιμπαρα και απ οτι ειδα εχουν 2 εγκοπες για να μπαινει γερμανικο κλειδι.
      λογικα πρεπει να βιδωνει στην κρεμαγιερα οπως ειναι πανω στο αυτοκινητο δεν φανταζομαι να πρεπει να βγει;
      αρκει να βγει (ξεβιδωσει ) το παλιο ημιμπαρο. τα λεω καλα;
      γνωμες;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otso last edited by

        λοιπον fiat uno του 92 , ξαφνικα αρχισε τρεμουλο στο τιμονι . το σηκωσα εβγαλα τους τροχους και ελενξα τα ακρομπαρα , ηταν ενταξει ενω υπηρχαν μποσικα στο δεξι ημιμπαρο. του τραβαω την φουσκα και στο γρασο βρισκω μικρα κομματια πλαστικου.
        θεωρησα οτι παω για κρεμαγιερα κι αρχιζω να κοιταω για μεταχειρισμενη. στο νετ ομως μου εβγαλε οτι πωλουνται και καινουργια ημιμπαρα και απ οτι ειδα εχουν 2 εγκοπες για να μπαινει γερμανικο κλειδι.
        λογικα πρεπει να βιδωνει στην κρεμαγιερα οπως ειναι πανω στο αυτοκινητο δεν φανταζομαι να πρεπει να βγει;
        αρκει να βγει (ξεβιδωσει ) το παλιο ημιμπαρο. τα λεω καλα;
        γνωμες;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          λοιπον fiat uno του 92 , ξαφνικα αρχισε τρεμουλο στο τιμονι . το σηκωσα εβγαλα τους τροχους και ελενξα τα ακρομπαρα , ηταν ενταξει ενω υπηρχαν μποσικα στο δεξι ημιμπαρο. του τραβαω την φουσκα και στο γρασο βρισκω μικρα κομματια πλαστικου.
          θεωρησα οτι παω για κρεμαγιερα κι αρχιζω να κοιταω για μεταχειρισμενη. στο νετ ομως μου εβγαλε οτι πωλουνται και καινουργια ημιμπαρα και απ οτι ειδα εχουν 2 εγκοπες για να μπαινει γερμανικο κλειδι.
          λογικα πρεπει να βιδωνει στην κρεμαγιερα οπως ειναι πανω στο αυτοκινητο δεν φανταζομαι να πρεπει να βγει;
          αρκει να βγει (ξεβιδωσει ) το παλιο ημιμπαρο. τα λεω καλα;
          γνωμες;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Καλά τα λες, δεν χρειάζεται να βγεί η κρεμαγιέρα, καλό είναι να μετρήσεις με παχύμετρο ακριβώς το ελεύθερο μήκος για να μη χρειαστείς ευθυγράμμιση μετά, δύσκολα για αρχάριο, αλλά γίνεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • O
              otso last edited by

              με κρεμαγιερες δεν μου εχει ξανατυχει ,μπουλ ακρομπαρα ελατηρια αμορτισερ φρενα ασχολουμαι απο το 79 απο το πρωτο μου αυτοκινητο, για ολα αυτα και πολλα αλλα δεν εχω παει ποτε σε μαστορα .

              ευχαριστω μαστροπαναγιωτη. παρεπιπτωντως μαστορα κανεις εκπληκτικη δουλεια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  otso last edited by

                  για την ιστορια τα φιατ βιδωνουμε δεξιοστρωφα και ξεβιδωνουμε αριστεροστροφα.
                  τελκα δεν ηταν το ημιμπαρο αλλα ειχε διαλιθει το πλαστικο δαχτυλιδι η φιμπερ . ημουν τυχερος και βρηκα διαφορετικα επρεπε να φτιαξω στον τορνο.τα μονταρισα και ολα ενταξει , εκτος απο ενα , δεν μπορω να περασω τωρα την φουσκα απο το ημιμπαρο .μισηη μερα εφαγα και φωναξα σε βοηθεια ολη την οικογενεια.
                  τιποτα τα παρατησα και το πηρα αποφαση . πηγα στον μαστορα και εκτος το οτι μου επεσε η μουρη με εδιωξε δεν μου το εφτιαξε. και μιλαμε για μαστορα που παιρνω ανταλλακτικα και εχει φτιαξει και πραγματα
                  οχι καποιον αγνωστο που δεν του εχω αφησει λεφτα.
                  μου κακοφανηκε.
                  τελος παντων η ζωη συνεχιζεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης otso έγραψε:
                    για την ιστορια τα φιατ βιδωνουμε δεξιοστρωφα και ξεβιδωνουμε αριστεροστροφα.
                    τελκα δεν ηταν το ημιμπαρο αλλα ειχε διαλιθει το πλαστικο δαχτυλιδι η φιμπερ . ημουν τυχερος και βρηκα διαφορετικα επρεπε να φτιαξω στον τορνο.τα μονταρισα και ολα ενταξει , εκτος απο ενα , δεν μπορω να περασω τωρα την φουσκα απο το ημιμπαρο .μισηη μερα εφαγα και φωναξα σε βοηθεια ολη την οικογενεια.
                    τιποτα τα παρατησα και το πηρα αποφαση . πηγα στον μαστορα και εκτος το οτι μου επεσε η μουρη με εδιωξε δεν μου το εφτιαξε. και μιλαμε για μαστορα που παιρνω ανταλλακτικα και εχει φτιαξει και πραγματα
                    οχι καποιον αγνωστο που δεν του εχω αφησει λεφτα.
                    μου κακοφανηκε.
                    τελος παντων η ζωη συνεχιζεται.

                    Βάλε μια φωτό με το ημίμπαρο και την φούσκα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      otso last edited by

                      μαστορα αυτη ειναι

                      ευχαριστω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        ελπιζω να εχεις βαλει ασφαλεια ή κολλα σπειρωματων στο ημιμπαρο, με ενα κατσαβιδακι και προσεκτικα αν το δουλεψεις κυκλικα σαν μοχλο μπορεις να περασεις την φουσκα απο το χοντραδι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          otso last edited by

                          ασφαλεια και κολλα σπειρωματων δεν ειχε ,απλως ηταν χτυπημενο με ζουμπα ωστε να στραβωσουν τα σπειρωματα. τοσο χτυπημενο δε που ειδα και επαθα να το βγαλω και να το βαλω. ειναι τοσο σφιχτο που αποκλειεται να ξεβιδωθει, παρολα αυτα το ενισχυσα και γω με αλλο ενα χτυπηματακι στο ιδιο σημειο.
                          μαστροηλια πρεπει να μπουν 2 χερια, ενα να σπρωχνει την φουσκα και το αλλο με το κατσαβιδι και 2 χερια δεν χωρανε.
                          εσεις οι μαστοροι θα ειχατε βγαλει ολη την κρεμαγιερα , 4 βιδες ειναι , θα ειχε επισκευαστει και θα ειχε ξαναμπει.απλα στις τρυπες που εχει δεν μπαινουν τα καρυδακια μου, δεν ξερω τι διαλο σωληνωτα μπαινουν , γιατι και μενα η αρχικη ιδεα αυτη ηταν .
                          θα προσπαθησω παλι με το κατσαβιδι.
                          ευχαριστω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            με το ενα δαχτυλο κρατας την φουσκα και με το αλλο χερι κανεις ολες τις αλλες δουλειες, ειναι δυσκολο στα 100 πρωτα χρονια μετα μαθαινεις το κολπο αν εισαι απο Αθηνα κερνα καφε για να μην εχεις υποχρεωση και ελα να στην περασω, στειλε Π.Μ. για να σε ενημερωσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dim8 last edited by

                              μπραβο σου μαστροΗλια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Όπως σου τα λέει ο Ηλίας, λίγο γράσο στη φούσκα από μέσα, γερό συνεχές πάτημα με καλό σπρώξιμο της φούσκας και κυκλική κίνηση με το κατσαβίδι και πέρασε, χωρίς γράσο δεν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  otso last edited by

                                  ευχαριστω παιδια , αλλα , δεν τα καταφερα .
                                  Ηλια ευχαριστω αλλα ειμαι λιγο μακρυα σε χωριο .που θα παει καποιον θα βρω να με βοηθησει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    ξεβιδωσε παλι το ημιμπαρο, περνα την φουσκα πανω στο μισο χοντραδι απο το ημιμπαρο εξω απο το αυτοκινητο που ειναι ευκολοτερο και μετα βιδωνεις το ημιπαρο (βαλε και κολλα σπειρωματων) και απλα περνας την φουσκα μεσα χωρις να πρεπει να την ανοιξεις.
                                    ευκολοτερο τροπο δεν μπορω να σκεφτω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      otso last edited by

                                      για την ιστορια πως περασε ο μαστορας την φουσκα τελικα . πηρε απο τα σκουπιδια ενα πλαστικο μπιτονι λαδιου , εκοψε ενα κομματι παρραλληλογραμμο τοσο που να αγκαλιαζει το χοντραδι του ημιμπαρου ,εγινε λιγο σαν χωνι και η φουσκα περασε αμεσως. ρε μεγαλε λεω τι πατεντα ειναι αυτη ; μου λεει και τα ελατηρια στα πιστονια των τρακτερ ετσι τα περναω , αλλα δεν ειναι πατεντα και δεν ειναι δικο μου , και εγω σε αλλο μηχανικο το ειδα και μου ειπε οτι ειναι κιτ . εγω λεει απλως δεν αγορασα το κιτ και κοβω κομματια πλαστικου οποτε τα χρειαζομαι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr