-
λοιπον fiat uno του 92 , ξαφνικα αρχισε τρεμουλο στο τιμονι . το σηκωσα εβγαλα τους τροχους και ελενξα τα ακρομπαρα , ηταν ενταξει ενω υπηρχαν μποσικα στο δεξι ημιμπαρο. του τραβαω την φουσκα και στο γρασο βρισκω μικρα κομματια πλαστικου.
θεωρησα οτι παω για κρεμαγιερα κι αρχιζω να κοιταω για μεταχειρισμενη. στο νετ ομως μου εβγαλε οτι πωλουνται και καινουργια ημιμπαρα και απ οτι ειδα εχουν 2 εγκοπες για να μπαινει γερμανικο κλειδι.
λογικα πρεπει να βιδωνει στην κρεμαγιερα οπως ειναι πανω στο αυτοκινητο δεν φανταζομαι να πρεπει να βγει;
αρκει να βγει (ξεβιδωσει ) το παλιο ημιμπαρο. τα λεω καλα;
γνωμες; -
λοιπον fiat uno του 92 , ξαφνικα αρχισε τρεμουλο στο τιμονι . το σηκωσα εβγαλα τους τροχους και ελενξα τα ακρομπαρα , ηταν ενταξει ενω υπηρχαν μποσικα στο δεξι ημιμπαρο. του τραβαω την φουσκα και στο γρασο βρισκω μικρα κομματια πλαστικου.
θεωρησα οτι παω για κρεμαγιερα κι αρχιζω να κοιταω για μεταχειρισμενη. στο νετ ομως μου εβγαλε οτι πωλουνται και καινουργια ημιμπαρα και απ οτι ειδα εχουν 2 εγκοπες για να μπαινει γερμανικο κλειδι.
λογικα πρεπει να βιδωνει στην κρεμαγιερα οπως ειναι πανω στο αυτοκινητο δεν φανταζομαι να πρεπει να βγει;
αρκει να βγει (ξεβιδωσει ) το παλιο ημιμπαρο. τα λεω καλα;
γνωμες; -
λοιπον fiat uno του 92 , ξαφνικα αρχισε τρεμουλο στο τιμονι . το σηκωσα εβγαλα τους τροχους και ελενξα τα ακρομπαρα , ηταν ενταξει ενω υπηρχαν μποσικα στο δεξι ημιμπαρο. του τραβαω την φουσκα και στο γρασο βρισκω μικρα κομματια πλαστικου.
θεωρησα οτι παω για κρεμαγιερα κι αρχιζω να κοιταω για μεταχειρισμενη. στο νετ ομως μου εβγαλε οτι πωλουνται και καινουργια ημιμπαρα και απ οτι ειδα εχουν 2 εγκοπες για να μπαινει γερμανικο κλειδι.
λογικα πρεπει να βιδωνει στην κρεμαγιερα οπως ειναι πανω στο αυτοκινητο δεν φανταζομαι να πρεπει να βγει;
αρκει να βγει (ξεβιδωσει ) το παλιο ημιμπαρο. τα λεω καλα;
γνωμες; -
Καλά τα λες, δεν χρειάζεται να βγεί η κρεμαγιέρα, καλό είναι να μετρήσεις με παχύμετρο ακριβώς το ελεύθερο μήκος για να μη χρειαστείς ευθυγράμμιση μετά, δύσκολα για αρχάριο, αλλά γίνεται.
-
με κρεμαγιερες δεν μου εχει ξανατυχει ,μπουλ ακρομπαρα ελατηρια αμορτισερ φρενα ασχολουμαι απο το 79 απο το πρωτο μου αυτοκινητο, για ολα αυτα και πολλα αλλα δεν εχω παει ποτε σε μαστορα .
ευχαριστω μαστροπαναγιωτη. παρεπιπτωντως μαστορα κανεις εκπληκτικη δουλεια.
-
Ευχαριστώ.
-
για την ιστορια τα φιατ βιδωνουμε δεξιοστρωφα και ξεβιδωνουμε αριστεροστροφα.
τελκα δεν ηταν το ημιμπαρο αλλα ειχε διαλιθει το πλαστικο δαχτυλιδι η φιμπερ . ημουν τυχερος και βρηκα διαφορετικα επρεπε να φτιαξω στον τορνο.τα μονταρισα και ολα ενταξει , εκτος απο ενα , δεν μπορω να περασω τωρα την φουσκα απο το ημιμπαρο .μισηη μερα εφαγα και φωναξα σε βοηθεια ολη την οικογενεια.
τιποτα τα παρατησα και το πηρα αποφαση . πηγα στον μαστορα και εκτος το οτι μου επεσε η μουρη με εδιωξε δεν μου το εφτιαξε. και μιλαμε για μαστορα που παιρνω ανταλλακτικα και εχει φτιαξει και πραγματα
οχι καποιον αγνωστο που δεν του εχω αφησει λεφτα.
μου κακοφανηκε.
τελος παντων η ζωη συνεχιζεται. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
για την ιστορια τα φιατ βιδωνουμε δεξιοστρωφα και ξεβιδωνουμε αριστεροστροφα.
τελκα δεν ηταν το ημιμπαρο αλλα ειχε διαλιθει το πλαστικο δαχτυλιδι η φιμπερ . ημουν τυχερος και βρηκα διαφορετικα επρεπε να φτιαξω στον τορνο.τα μονταρισα και ολα ενταξει , εκτος απο ενα , δεν μπορω να περασω τωρα την φουσκα απο το ημιμπαρο .μισηη μερα εφαγα και φωναξα σε βοηθεια ολη την οικογενεια.
τιποτα τα παρατησα και το πηρα αποφαση . πηγα στον μαστορα και εκτος το οτι μου επεσε η μουρη με εδιωξε δεν μου το εφτιαξε. και μιλαμε για μαστορα που παιρνω ανταλλακτικα και εχει φτιαξει και πραγματα
οχι καποιον αγνωστο που δεν του εχω αφησει λεφτα.
μου κακοφανηκε.
τελος παντων η ζωη συνεχιζεται.Βάλε μια φωτό με το ημίμπαρο και την φούσκα.
-
-
ελπιζω να εχεις βαλει ασφαλεια ή κολλα σπειρωματων στο ημιμπαρο, με ενα κατσαβιδακι και προσεκτικα αν το δουλεψεις κυκλικα σαν μοχλο μπορεις να περασεις την φουσκα απο το χοντραδι.
-
ασφαλεια και κολλα σπειρωματων δεν ειχε ,απλως ηταν χτυπημενο με ζουμπα ωστε να στραβωσουν τα σπειρωματα. τοσο χτυπημενο δε που ειδα και επαθα να το βγαλω και να το βαλω. ειναι τοσο σφιχτο που αποκλειεται να ξεβιδωθει, παρολα αυτα το ενισχυσα και γω με αλλο ενα χτυπηματακι στο ιδιο σημειο.
μαστροηλια πρεπει να μπουν 2 χερια, ενα να σπρωχνει την φουσκα και το αλλο με το κατσαβιδι και 2 χερια δεν χωρανε.
εσεις οι μαστοροι θα ειχατε βγαλει ολη την κρεμαγιερα , 4 βιδες ειναι , θα ειχε επισκευαστει και θα ειχε ξαναμπει.απλα στις τρυπες που εχει δεν μπαινουν τα καρυδακια μου, δεν ξερω τι διαλο σωληνωτα μπαινουν , γιατι και μενα η αρχικη ιδεα αυτη ηταν .
θα προσπαθησω παλι με το κατσαβιδι.
ευχαριστω -
με το ενα δαχτυλο κρατας την φουσκα και με το αλλο χερι κανεις ολες τις αλλες δουλειες, ειναι δυσκολο στα 100 πρωτα χρονια μετα μαθαινεις το κολπο αν εισαι απο Αθηνα κερνα καφε για να μην εχεις υποχρεωση και ελα να στην περασω, στειλε Π.Μ. για να σε ενημερωσω.
-
μπραβο σου μαστροΗλια.
-
Όπως σου τα λέει ο Ηλίας, λίγο γράσο στη φούσκα από μέσα, γερό συνεχές πάτημα με καλό σπρώξιμο της φούσκας και κυκλική κίνηση με το κατσαβίδι και πέρασε, χωρίς γράσο δεν...
-
ευχαριστω παιδια , αλλα , δεν τα καταφερα .
Ηλια ευχαριστω αλλα ειμαι λιγο μακρυα σε χωριο .που θα παει καποιον θα βρω να με βοηθησει. -
ξεβιδωσε παλι το ημιμπαρο, περνα την φουσκα πανω στο μισο χοντραδι απο το ημιμπαρο εξω απο το αυτοκινητο που ειναι ευκολοτερο και μετα βιδωνεις το ημιπαρο (βαλε και κολλα σπειρωματων) και απλα περνας την φουσκα μεσα χωρις να πρεπει να την ανοιξεις.
ευκολοτερο τροπο δεν μπορω να σκεφτω. -
για την ιστορια πως περασε ο μαστορας την φουσκα τελικα . πηρε απο τα σκουπιδια ενα πλαστικο μπιτονι λαδιου , εκοψε ενα κομματι παρραλληλογραμμο τοσο που να αγκαλιαζει το χοντραδι του ημιμπαρου ,εγινε λιγο σαν χωνι και η φουσκα περασε αμεσως. ρε μεγαλε λεω τι πατεντα ειναι αυτη ; μου λεει και τα ελατηρια στα πιστονια των τρακτερ ετσι τα περναω , αλλα δεν ειναι πατεντα και δεν ειναι δικο μου , και εγω σε αλλο μηχανικο το ειδα και μου ειπε οτι ειναι κιτ . εγω λεει απλως δεν αγορασα το κιτ και κοβω κομματια πλαστικου οποτε τα χρειαζομαι.
ημιμπαρο fiat uno