-
Καλησπέρα!
Θέλω να προχωρήσω στην αγορά ενός premium και λίγο σβέλτου μικρομεσαίου (4-5πορτο) με ταβάνι τα 30.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα κινείται κατά 90% στην επαρχία (Χαλκιδική) με περίπου 20.000 χλμ το έτος.
Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι ομολογουμένως το Mercedes A200 με 156 ίππους και πακέτο AMG και xenon, το οποίο μετά τις εκπτώσεις το παίρνω 29.900. Από την άλλη το Audi A3 sportback 1.4 140ps με s-line βγαίνει περίπου 500-1000 φθηνότερο. Η BMW σειρά 1 είναι μάλλον άσχημη για μένα, παρά τις καλές επιδόσεις και την καλή τιμή, ενώ επίσης με καλή τιμή παίζει και το Volvo V40 T3 R Design, αν και λίγο πιο αργό από τα άλλα και από ότι διαβάζω και με μεγαλύτερη κατανάλωση. Κάπου εκεί λοιπόν έρχεται και το θέμα οικονομίας στα καύσιμα, αλλά οι επιλογές είναι περιορισμένες, μια και σε diesel υπάρχουν τα κλασικά 1.6 με 105-115 ίππους και υποδεέστερες επιδόσεις και μετά δίλιτρα με σημαντικότατη διαφορά στην τιμή (η mercedes μάλιστα καταργεί τον 1.8 κινητήρα και πλέον παίζει μόνο σε 1.5 της renault και μετά 2.2λτ). Μήπως θα ήταν καλύτερο ένα Golf GTD στα ίδια περίπου χρήματα και με καλύτερες επιδόσεις; Περίπου ομοίως με το Volvo V40 D3 R Design. Με το φόρο πολυτελείας όμως (ακόμη κι αν μειωθεί) η οικονομία στο καύσιμο απλά μετατρέπεται σε φόρο προς το κράτος...Και αξίζει να σκέφτομαι diesel δεδομένου ότι το αμάξι θα κινείται κυρίως σε επαρχία; Αν είναι να πάω σε πετρέλαιο, τουλάχιστον να το κάνω με ντοκουμέντα κι όχι μόνο λόγω...μόδας όπως πολλοί! Ουφ, μπερδεύτηκα! -
Καλησπέρα!
Θέλω να προχωρήσω στην αγορά ενός premium και λίγο σβέλτου μικρομεσαίου (4-5πορτο) με ταβάνι τα 30.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα κινείται κατά 90% στην επαρχία (Χαλκιδική) με περίπου 20.000 χλμ το έτος.
Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι ομολογουμένως το Mercedes A200 με 156 ίππους και πακέτο AMG και xenon, το οποίο μετά τις εκπτώσεις το παίρνω 29.900. Από την άλλη το Audi A3 sportback 1.4 140ps με s-line βγαίνει περίπου 500-1000 φθηνότερο. Η BMW σειρά 1 είναι μάλλον άσχημη για μένα, παρά τις καλές επιδόσεις και την καλή τιμή, ενώ επίσης με καλή τιμή παίζει και το Volvo V40 T3 R Design, αν και λίγο πιο αργό από τα άλλα και από ότι διαβάζω και με μεγαλύτερη κατανάλωση. Κάπου εκεί λοιπόν έρχεται και το θέμα οικονομίας στα καύσιμα, αλλά οι επιλογές είναι περιορισμένες, μια και σε diesel υπάρχουν τα κλασικά 1.6 με 105-115 ίππους και υποδεέστερες επιδόσεις και μετά δίλιτρα με σημαντικότατη διαφορά στην τιμή (η mercedes μάλιστα καταργεί τον 1.8 κινητήρα και πλέον παίζει μόνο σε 1.5 της renault και μετά 2.2λτ). Μήπως θα ήταν καλύτερο ένα Golf GTD στα ίδια περίπου χρήματα και με καλύτερες επιδόσεις; Περίπου ομοίως με το Volvo V40 D3 R Design. Με το φόρο πολυτελείας όμως (ακόμη κι αν μειωθεί) η οικονομία στο καύσιμο απλά μετατρέπεται σε φόρο προς το κράτος...Και αξίζει να σκέφτομαι diesel δεδομένου ότι το αμάξι θα κινείται κυρίως σε επαρχία; Αν είναι να πάω σε πετρέλαιο, τουλάχιστον να το κάνω με ντοκουμέντα κι όχι μόνο λόγω...μόδας όπως πολλοί! Ουφ, μπερδεύτηκα! -
Καλησπέρα!
Θέλω να προχωρήσω στην αγορά ενός premium και λίγο σβέλτου μικρομεσαίου (4-5πορτο) με ταβάνι τα 30.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα κινείται κατά 90% στην επαρχία (Χαλκιδική) με περίπου 20.000 χλμ το έτος.
Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι ομολογουμένως το Mercedes A200 με 156 ίππους και πακέτο AMG και xenon, το οποίο μετά τις εκπτώσεις το παίρνω 29.900. Από την άλλη το Audi A3 sportback 1.4 140ps με s-line βγαίνει περίπου 500-1000 φθηνότερο. Η BMW σειρά 1 είναι μάλλον άσχημη για μένα, παρά τις καλές επιδόσεις και την καλή τιμή, ενώ επίσης με καλή τιμή παίζει και το Volvo V40 T3 R Design, αν και λίγο πιο αργό από τα άλλα και από ότι διαβάζω και με μεγαλύτερη κατανάλωση. Κάπου εκεί λοιπόν έρχεται και το θέμα οικονομίας στα καύσιμα, αλλά οι επιλογές είναι περιορισμένες, μια και σε diesel υπάρχουν τα κλασικά 1.6 με 105-115 ίππους και υποδεέστερες επιδόσεις και μετά δίλιτρα με σημαντικότατη διαφορά στην τιμή (η mercedes μάλιστα καταργεί τον 1.8 κινητήρα και πλέον παίζει μόνο σε 1.5 της renault και μετά 2.2λτ). Μήπως θα ήταν καλύτερο ένα Golf GTD στα ίδια περίπου χρήματα και με καλύτερες επιδόσεις; Περίπου ομοίως με το Volvo V40 D3 R Design. Με το φόρο πολυτελείας όμως (ακόμη κι αν μειωθεί) η οικονομία στο καύσιμο απλά μετατρέπεται σε φόρο προς το κράτος...Και αξίζει να σκέφτομαι diesel δεδομένου ότι το αμάξι θα κινείται κυρίως σε επαρχία; Αν είναι να πάω σε πετρέλαιο, τουλάχιστον να το κάνω με ντοκουμέντα κι όχι μόνο λόγω...μόδας όπως πολλοί! Ουφ, μπερδεύτηκα! -
Οποιο θες ,αλλα βγαλε απο το μυαλο σου οτι το golf ειναι premium ( )..
-
Με καταναλωση 8 για τα βενζινοκινητα κι 7 για το gtd η διαφορα βγαινει καπου 600€ το χρονο, οριακα μεγαλυτερη απο ΦΠ και τα λιγοστα τελη. Το καλο με το γκολφ ειναι πως θα εχεις εξτρα ιππους και καλυτερη καταναλωση αρα δε θα φοβασαι να κανεις παραπανω χλμ, αλλα η φορολογια για τα.. 2λιτρα+ ειναι ο ευκολος στοχος διαχρονικα οσον αφορα τη φορολογια.. Φαινεται βεβαια πως παει να αλλαξει το πραγμα με το φορο βασει λιανικης αλλα το ρισκαρεις?? Η Α class φαινεται η λογικοτερη επιλογη στο ερωτημα σου...
-
Χμ, αυτό είναι δηζελοδίλημμα. Από τη μια η Σκύλα (σβέλτο), και από την άλλη η Χάρυβδη των 2.000+ κυβικών. Την εναλλακτική λύση 3 τη σκέφτεσαι? Υπερτοφό βενζίνα χαμηλών σχετικά κυβικών ΜΕ υγραέριο?
-
Nα πάρεις το Α3 .
-
Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση! Όντως το golf δεν είναι το ίδιο premium σε σχέση με τα υπόλοιπα, αν και διαθέτει καλή ποιότητα κατασκευής. Όσον αφορά την 3άρα, σε πετρέλαιο δεν παίζει μια και βγαίνει αποκλειστικά 2λιτρη και με τιμή αρχική για την 318d χωρίς extra γύρω στα 35 χιλιάρικα + τον ετήσιο φόρο. Σε βενζίνη αποτελεί όντως μια σχετικά καλή λύση με την 316 στα 30.000 ευρώ με κάποια extra και την 320ED στα 32500 περίπου, αν και μου κάνουν κάτι σε πολύ οικογενειακό αυτοκίνητο για κάποιον 40+ ετών. Έχοντας μάλιστα στην οικογένεια μια 316 Ε46, οι διαφορές σχεδιαστικά μετά από 15 χρόνια μου φαίνονται ελάχιστες...(βλέπε π.χ. πίνακα οργάνων ή ταμπλό).
-
Να πάρεις την 116d με 20 χιλιαρικα + 10 εξτρα η την 118i με ολα τα εξτρα και να την γλεντήσεις αναλογα (αστεια , αστεια η 170αρα 118 ηταν απο τα πιο fun αμαξια που οδηγησα τελευταια!)
-
Η 118i είναι σίγουρα οικονομική και με άψογες επιδόσεις, εφόσον ξεπεράσει κανείς το αισθητικό κομμάτι και λίγο τους χώρους για τους πίσω. Σκέφτομαι γενικά πως στην περίπτωση της βενζίνης ίσως έχω τη δυνατότητα αργότερα, μετά από 4-5 χρόνια που θα έχει λήξει και η εγγύηση, και εφόσον συμφέρει τότε (μια και το 2020 η τιμή του υγραερίου απελευθερώνεται...), να κάνω και μια μετατροπή σε υγραέριο. Είναι όμως αξιόπιστη λύση η υγραεριοκίνηση σε αυτού του είδους τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού με turbo;
-
Μην το ψάχνεις καθόλου. Πάς δαγκωτό για Α200 με AMG packet! Καλοτάξιδο!
-
Εγώ από αυτά που ανάφερες μόνο το Golf σε αυτά τα λεφτά θα κοιτούσα.Το μόνο μειονέκτημα είναι ο 2λιτρος κινητήρας. Από ποιότητα κατασκευής, σανναρμογής , επιδόσεις , κατανάλωση είναι στην κορυφή. Στα μάτια μου είναι το πιο premium απ όλα όσα παράθεσες.
-
ο άσος ειναι 5 χρόνια all inclusive απο συντήρηση! και θα σου τον πάρουν τοτε 12 χιλιάρικα για να παρεις ηλεκτροκίνητο i1 !!
Επίσης μην ξεχνάμε ποτε :- Αποκλειστικοί κινητήρες
- Αποκλειστικό πλαίσιο
- Το μονο με πισω κίνηση
- BMW, BMW, BMW
Μην το σκέφτεσαι και βούτα , σε σχεση με ολα τα αλλα τα χαρίζουν. Tο 116d το παίρνεις το κρατας 10 χρόνια (5 χρόνια εγγυηση και δωρεαν σερβις+5 χρόνια τσιπαρισμένο ανετα 140 hp και μια ροπάρα να με το συγχώριο και χωρις τελη και αηδίες!)
-
Μεταξύ a3, v40, a-class και bmw το audi έχει τους καλύτερους χώρους και τα άλλα παίζουν περίπου στα ίδια (κάπου υπερτερεί το ένα κάπου το άλλο).
Αν σε ενδιαφέρει πολύ η οικονομία η λύση είναι μία και λέγεται diesel. Τα χιλιόμετρα που διανύεις ετησίως δεν είναι λίγα αλλά επειδή θα τα κάνεις στην επαρχία είναι εφικτό να βλέπεις ικανοποιητικά νούμερα με τα turbo βενζινοκίνητα όταν δεν τα κυνηγάς. Δηλαδή ναι μεν δεν θα έχεις την οικονομία του πετρελαίου αλλά δεν θα ξεπουληθείς και στις βενζίνες με bonus τις καλύτερες επιδόσεις. Σκέψεις για μελλοντική μετατροπή σε υγραέριο δεν θα έκανα προσωπικά. Βάλτα κάτω και ζύγισε τι προτιμάς περισσότερο.
Αν τελικά καταλήξεις σε βενζίνη θα πρότεινα την a-class με τα extra που λες ή την 118 με m-pack+xenon (με αυτά τα 2 το αυτοκίνητο δείχνει πολύ πιο όμορφο κατά τη γνώμη μου)+ κάποια άλλα extra και τιμή μάλλον αρκετά χαμηλότερη από της mercedes γιατί παίζουν γενναίες εκπτώσεις. Το audi το βγάζω εκτός γιατί μιλάς για sport premium άρα σε ενδιαφέρει και το οδηγικό κομμάτι, ενώ θα σκεφτόμουν το volvo μόνο αν η τιμή του από τα άλλα με παρόμοιο εξοπλισμό είναι αρκετά καλύτερη (που μάλλον δεν είναι).
Αν πας σε diesel το δίλιτρο golf gtd φαντάζει πολύ καλή επιλογή (αν και μη premium) με αρκετά καλές επιδόσεις-οικονομία αλλά είναι δίλιτρο με ότι αυτό συνεπάγεται στο ελλάντα. Αλλά από την άλλη αφού premium δεν θα έχεις ούτε με το vw γιατί να μην πάρεις το leon fr με το ίδιο μοτέρ, παρόμοιο εξοπλισμό και 7 χιλιάρικα στην τσέπη καβάτζα για το μέλλον
Στα premium 1600 diesel το καλύτερο vfm έχει ο άσος και εν πολλοίς συμφωνώ με το παραπάνω post του dasimo. -
Σβέλτο λέει ο άνθρωπος και το υπογραμμίζει κιόλας, και όχι 1600άρια πετρέλαια με υποδεέστερες επιδόσεις. 118ι πρέπει να πάρει για να καλυφθεί.
-
Κάπως έτσι μου φαίνεται ωραία:
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
...Golf...
Στα μάτια μου είναι το πιο premium απ όλα όσα παράθεσες. -
Και σε διαφορετικές γωνίες, όλες με m pack, xenon και διάφορες ζάντες
http://f20.1addicts.com/forums/attachme ... 1396779613
http://i1343.photobucket.com/albums/o79 ... a6fe71.jpg
http://f20.1addicts.com/forums/attachme ... 1396696800
http://f20.1addicts.com/forums/attachme ... 1396832434
https://d-a.d-cd.net/d4ca9e4s-960.jpg
http://f20.1addicts.com/forums/picture. ... reid=51686
http://f20.1addicts.com/forums/picture. ... reid=51689
http://i.hizliresim.com/ey7n8y.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 2018_n.jpg
http://i1343.photobucket.com/albums/o79 ... 19681e.jpg -
Βελτιωνεται σαφεστατα αλλα και παλι δεν αισθητικα για εμενα...
-
Εγω λέω να πάρει το Α3.
Αγορά premium sport μικρομεσαίου