-
Γεια σας και χρόνια πολλά. Έχω ένα LANCIA LYBRA του 2000 και σήμερα άλλαξα ελαστικά όπου και μου είπαν ότι ήταν στραβοπατημένα. Βέβαια το ίδιο μου είχαν πει και πριν 3 χρόνια στο ίδιο κατάστημα ελαστικών όπου και είχα κάνει τότε ευθυγράμμιση, με αποτέλεσμα μετά να τραβάει το τιμόνι αριστερά. Μετά από αυτό πήγα στον μηχανικό μου όπου και μου διόρθωσε το πρόβλημα βέβαια εν αγνοία μου ότι τα ελαστικά καθ' όλη την διάρκεια μέχρι σήμερα τρωγόντουσαν εσωτερικά στραβά, αλλά χωρίς να έχω άλλο πρόβλημα στην οδήγηση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες λόγω του ότι ταξίδευα συχνά Αθήνα - Αλεξανδρούπολη. Θα ήθελα να ξέρω ποιες είναι οι πιθανές αιτίες για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
-
Γεια σας και χρόνια πολλά. Έχω ένα LANCIA LYBRA του 2000 και σήμερα άλλαξα ελαστικά όπου και μου είπαν ότι ήταν στραβοπατημένα. Βέβαια το ίδιο μου είχαν πει και πριν 3 χρόνια στο ίδιο κατάστημα ελαστικών όπου και είχα κάνει τότε ευθυγράμμιση, με αποτέλεσμα μετά να τραβάει το τιμόνι αριστερά. Μετά από αυτό πήγα στον μηχανικό μου όπου και μου διόρθωσε το πρόβλημα βέβαια εν αγνοία μου ότι τα ελαστικά καθ' όλη την διάρκεια μέχρι σήμερα τρωγόντουσαν εσωτερικά στραβά, αλλά χωρίς να έχω άλλο πρόβλημα στην οδήγηση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες λόγω του ότι ταξίδευα συχνά Αθήνα - Αλεξανδρούπολη. Θα ήθελα να ξέρω ποιες είναι οι πιθανές αιτίες για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
-
Γεια σας και χρόνια πολλά. Έχω ένα LANCIA LYBRA του 2000 και σήμερα άλλαξα ελαστικά όπου και μου είπαν ότι ήταν στραβοπατημένα. Βέβαια το ίδιο μου είχαν πει και πριν 3 χρόνια στο ίδιο κατάστημα ελαστικών όπου και είχα κάνει τότε ευθυγράμμιση, με αποτέλεσμα μετά να τραβάει το τιμόνι αριστερά. Μετά από αυτό πήγα στον μηχανικό μου όπου και μου διόρθωσε το πρόβλημα βέβαια εν αγνοία μου ότι τα ελαστικά καθ' όλη την διάρκεια μέχρι σήμερα τρωγόντουσαν εσωτερικά στραβά, αλλά χωρίς να έχω άλλο πρόβλημα στην οδήγηση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες λόγω του ότι ταξίδευα συχνά Αθήνα - Αλεξανδρούπολη. Θα ήθελα να ξέρω ποιες είναι οι πιθανές αιτίες για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
-
Πιθανον καποιο στραβο ψαλιδι, καποιο χαλαρο συνεμπλοκ, οτιδηποτε. Πηγαινε στην ευθυγραμιση και βαλτε το αμαξι πανω να δειτε που ''παιρνει'' και κατοπιν στο μηχανικο σου να του πεις ακριβως τι δειχνει η ευθυγραμιση.
Εντωμεταξυ ξερω καποια αμαξια που εχουν εκ κατασκευης τετοια σχεδιαση αναρτησης που επιτρεπουν παραπανω φθορα των ελαστικων στην εσωτερικη πλευρα. Οχι σε μεγαλο βαθμο, αλλα εμφανη με το ματι.
-
Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση ενημέρωση
-
Παρόν! από καινούργιο τα τρώει από μέσα περισσότερο κ που δεν το πήγα ,άκρη δεν βγήκε μικρό το κακό τα τρώει λίγο ευτυχώς.
-
εχετε χαμηλωμενη αναρτηση after market?για να τα τρωει απο μεσα εχει λογικα παραπανω camber.στα συγκεκριμενα αυτοκινητα δεν ρυθμιζετε οποτε κατι συμβαινει.οι ευθυγραμμισαδες που ειναι σε βουλκανιζατερ δεν μπορουν να φτιαξουν γιατι δεν ειναι μηχανικοι.τι τιμες camber ειχατε στην ευθυγραμμιση?
-
Όσο αναφορά την τιμή camber θα ενημερωθώ από τον μηχανικό μου και θα σας απαντήσω
Ευχαριστώ πολυ -
Εμένα πάλι τα έχει φάει (λίγο) από την έξω μεριά
-
Ο χρήστης ioannis stratis έγραψε:
Όσο αναφορά την τιμή camber θα ενημερωθώ από τον μηχανικό μου και θα σας απαντήσω
Ευχαριστώ πολυΤο camper αν δεν έχει ο μηχανικός το μηχάνημα που έχουν τα βουλκανιζατέρ δε νομίζω να μπορεί να στο πει. Συνήθως οι μηχανικοί δεν έχουν τέτοια μηχανήματα εκτός και αν κάνουν και ευθυγραμμίσεις. Μπορεί να κάνω και λάθος.
-
Το camber οποιος έχει smartphone ειναι πολυ απλό να το μετρήσει ... υπάρχουν δεκάδες δωρεαν εφαρμογές που μετράνε γωνίες .
-
εχεις καποιο λινκ με την εφαρμογη αυτη?
-
Για Anroid δοκιμασμένο https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goldsequence.protractorfree https://play.google.com/store/apps/details?id=YunakVadim.RcAngleMeter https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bellockventures.anglefinder
Και αυτό το οποιο δεν το εχω δοκιμάσει και θελει πληρωμή https://play.google.com/store/apps/details?id=com.trackaroo.apps.mobile.tools.CamberGauge -
Δεν μπορείς να μετρήσεις το κάμπερ με το τηλέφωνο.
Πρώτο, δεν μπορείς να το στερεώσεις στη ζάντα - που θα το ακουμπήσεις για να μετρήσεις;
Και δεύτερο, το τηλέφωνο δεν έχει την απαιτούμενη ακρίβεια. Για διαφορά που μετριέται σε μοίρες δεν χρειάζομαι εργαλείο, την βλέπω και με το μάτι. Πιο μικρές υποδιαιρέσεις χρειάζεται.
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Για Anroid δοκιμασμένο https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goldsequence.protractorfree https://play.google.com/store/apps/details?id=YunakVadim.RcAngleMeter https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bellockventures.anglefinder
Και αυτό το οποιο δεν το εχω δοκιμάσει και θελει πληρωμή https://play.google.com/store/apps/details?id=com.trackaroo.apps.mobile.tools.CamberGaugeευχαριστω.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν μπορείς να μετρήσεις το κάμπερ με το τηλέφωνο.Πρώτο, δεν μπορείς να το στερεώσεις στη ζάντα - που θα το ακουμπήσεις για να μετρήσεις;
Και δεύτερο, το τηλέφωνο δεν έχει την απαιτούμενη ακρίβεια. Για διαφορά που μετριέται σε μοίρες δεν χρειάζομαι εργαλείο, την βλέπω και με το μάτι. Πιο μικρές υποδιαιρέσεις χρειάζεται.
Το παίρνεις τηλέφωνο και το ρωτάς πόσο απόκλιση έχει
-
Πρός απαντηση leonp.
-
Θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι όσοι δεν κάνουν καλή ηλεκτρονική ευθυγράμμιση συνήθως δεν έχουν προσαρμόσει σωστά πάνω στην ζάντα το ειδικό εργαλείο.
Και δεν είναι λίγοι.Το ότι δείχνει 1,5 μοίρα είναι καλό;
Σίγουρα πατάει καλά στο χείλος της ζάντας, μήπως ακουμπάει λίγο στο λάστιχο, σε καμιά ακτίνα, βαλβίδα, ή στο σήμα στο κέντρο;Εγώ πάντως τσεκάρω (και μπορώ να ρυθμίσω) την ευθυγράμμιση στο αμάξι μου με μια βέργα και μέτρο.
Όταν το πηγαίνω για ευθυγράμμιση πηγαίνω μόνο σε ένα μαγαζί που ξέρω ότι προσαρμόζει σωστά τα εργαλεία της ευθυγράμμισης πάνω στη ζάντα. -
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
:whistlink: Πρός απαντηση leonp.αν ειναι τελειος επιπεδο το εδαφος, αν δεν ειναι καθολου χτυπημενη η ζαντα, αν δεν ειναι καθολου πετσικαρισμενο το ξυλο, τοτε μπορεις να εχεις μια γνωση στο περιπου παντα τι παιζει.
Θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι όσοι δεν κάνουν καλή ηλεκτρονική ευθυγράμμιση συνήθως δεν έχουν προσαρμόσει σωστά πάνω στην ζάντα το ειδικό εργαλείο.
Και δεν είναι λίγοι.Το ότι δείχνει 1,5 μοίρα είναι καλό;
Σίγουρα πατάει καλά στο χείλος της ζάντας, μήπως ακουμπάει λίγο στο λάστιχο, σε καμιά ακτίνα, βαλβίδα, ή στο σήμα στο κέντρο;Εγώ πάντως τσεκάρω (και μπορώ να ρυθμίσω) την ευθυγράμμιση στο αμάξι μου με μια βέργα και μέτρο.
Όταν το πηγαίνω για ευθυγράμμιση πηγαίνω μόνο σε ένα μαγαζί που ξέρω ότι προσαρμόζει σωστά τα εργαλεία της ευθυγράμμισης πάνω στη ζάντα.σε καθε ευθυγραμμιση υπαρχει η διαδικασια ran out, οταν βαλεις τους αισθητηρες πανω στις ζαντες, σηκωνεις το αυτοκνητο και γυρνας την ζαντα ανα 90 μοιρες και κανεις τσεκαρισμα για τις στραβες ζαντες ή την λαθος τοποθετησης των αισθητηρων και τοτε μπορει το μηχανιμα να υπολογισει τις αστοχιες για να βγει σωστη η ευθυγραμμιση, ειναι διαδικασια χρονοβορα και οι περισσοτεροι ευθυγραμμισαδες δεν την ακολουθουν.
-
θα αλλαζα τα ελαστικά σε άλλο καταστημα
Στραβοπατημενα ελαστικα