Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    8
    126
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kokonekos last edited by

      Καλησπερα.ανοιγω το θεμα μιας και δεν βλεπω καποιο παρομοιο και με απασχολει το θεμα ιδιαιτερα και νομιζω ολους οσους εχουμε αυτοκινητα με πετρελαιοκινητηρες.
      Η απορια μου δημιουργηθηκε μιας και πριν λιγες μερες αλλαξα εναν αισθητηρα καπου πισω απο την εισαγωγη και παρατηρησα οτι ειχε πανω του πολλη καρβουνα-μαυριλα.το αυτοκινητο μου εχει σχεδον 50κ και σκεφτομαι οτι πλεον το συστημα θα εχει αρχισει γενικα να πιανει καρβουνα και δεν νομιζω οτι απο μονο του το ακριβο πετρελαιο της σιελ μπορει να κανει ολη τη δυσκολη δουλεια αρχισα να ψαχνομαι σε διαφορα μαγαζια και σαιτς..το αποτελεσμα ...ειναι τοσα πολλα που μπερδευεσαι!!!.για παραδειγμα στην multipart βρηκα ενα καθαριστικο μπεκ λεει για πετρελαιοκινητηρες που το ριχνεις στο τεποζιτο..ειναι καλο κατι τετοιο???? καθαριζει μονο μπεκ η και γενικα το συστημα τροφοδοσιας??εχετε εσεις να προτεινετε κατι που εχετε χρησιμοποιησει για γενικο καθαρισμο του συστηματος αλλα να μην παθουμε καμια ζημια γιατι μιλαμε για σχετικα καινουργια αυτοκινητα.

      ΑΝ εχει χρησιμοποιησει μονο καποιος κατι και του εκανε δουλεια θα ηθελα να παρω τα φωτα του

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kokonekos last edited by

        Καλησπερα.ανοιγω το θεμα μιας και δεν βλεπω καποιο παρομοιο και με απασχολει το θεμα ιδιαιτερα και νομιζω ολους οσους εχουμε αυτοκινητα με πετρελαιοκινητηρες.
        Η απορια μου δημιουργηθηκε μιας και πριν λιγες μερες αλλαξα εναν αισθητηρα καπου πισω απο την εισαγωγη και παρατηρησα οτι ειχε πανω του πολλη καρβουνα-μαυριλα.το αυτοκινητο μου εχει σχεδον 50κ και σκεφτομαι οτι πλεον το συστημα θα εχει αρχισει γενικα να πιανει καρβουνα και δεν νομιζω οτι απο μονο του το ακριβο πετρελαιο της σιελ μπορει να κανει ολη τη δυσκολη δουλεια αρχισα να ψαχνομαι σε διαφορα μαγαζια και σαιτς..το αποτελεσμα ...ειναι τοσα πολλα που μπερδευεσαι!!!.για παραδειγμα στην multipart βρηκα ενα καθαριστικο μπεκ λεει για πετρελαιοκινητηρες που το ριχνεις στο τεποζιτο..ειναι καλο κατι τετοιο???? καθαριζει μονο μπεκ η και γενικα το συστημα τροφοδοσιας??εχετε εσεις να προτεινετε κατι που εχετε χρησιμοποιησει για γενικο καθαρισμο του συστηματος αλλα να μην παθουμε καμια ζημια γιατι μιλαμε για σχετικα καινουργια αυτοκινητα.

        ΑΝ εχει χρησιμοποιησει μονο καποιος κατι και του εκανε δουλεια θα ηθελα να παρω τα φωτα του

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kokonekos last edited by

          Καλησπερα.ανοιγω το θεμα μιας και δεν βλεπω καποιο παρομοιο και με απασχολει το θεμα ιδιαιτερα και νομιζω ολους οσους εχουμε αυτοκινητα με πετρελαιοκινητηρες.
          Η απορια μου δημιουργηθηκε μιας και πριν λιγες μερες αλλαξα εναν αισθητηρα καπου πισω απο την εισαγωγη και παρατηρησα οτι ειχε πανω του πολλη καρβουνα-μαυριλα.το αυτοκινητο μου εχει σχεδον 50κ και σκεφτομαι οτι πλεον το συστημα θα εχει αρχισει γενικα να πιανει καρβουνα και δεν νομιζω οτι απο μονο του το ακριβο πετρελαιο της σιελ μπορει να κανει ολη τη δυσκολη δουλεια αρχισα να ψαχνομαι σε διαφορα μαγαζια και σαιτς..το αποτελεσμα ...ειναι τοσα πολλα που μπερδευεσαι!!!.για παραδειγμα στην multipart βρηκα ενα καθαριστικο μπεκ λεει για πετρελαιοκινητηρες που το ριχνεις στο τεποζιτο..ειναι καλο κατι τετοιο???? καθαριζει μονο μπεκ η και γενικα το συστημα τροφοδοσιας??εχετε εσεις να προτεινετε κατι που εχετε χρησιμοποιησει για γενικο καθαρισμο του συστηματος αλλα να μην παθουμε καμια ζημια γιατι μιλαμε για σχετικα καινουργια αυτοκινητα.

          ΑΝ εχει χρησιμοποιησει μονο καποιος κατι και του εκανε δουλεια θα ηθελα να παρω τα φωτα του

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Όσο δε σου βγάζει πρόβλημα μην κάνεις τίποτα και ας σου φαίνεται βρώμικο. Ίσως χρειαστεί κάποια στιγμή καθαρισμό αλλά συνήθως θέλει να κάνεις τα 3πλάσια χιλιόμετρα από αυτά που έχεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kokonekos last edited by

              το θεμα ειναι ομως οτι ηδη υπηρξε ενα προβλημα με εναν αισθητηρα που αλλαχτηκε λογω καρβουνας .γι αυτο θελω κατι προληπτικα για να μειωθουνε οι πιθανοτητες να συμβει κατι παρομοιο στο μελλον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gastone13 last edited by

                Η λύση στο πρόβλημα σου είναι η πρόληψη και μόνο!! Βρές ένα - δυο καλά βενζινάδικα που δίνουν καύσιμο σωστό , ακόλουθα κατά γράμμα ότι έλεγχο -αντικατάσταση αναλώσιμου στην ώρα του και όλα καλά θα πάνε. Τα παντός είδους μαντζούνια ποτέ μου δεν τα εμπιστεύτηκα πλήρως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannisae last edited by

                  Η καρβουνιλα εκει που λες ειναι απο λαδια αναθυμιασεις τις μηχανης..!τα μπεκ ψεκαζουν μεσα στον κυλινδρο καμια σχεση με εισαγωγη...η εισαγωγη ειναι συνεχεια ανοιχτη δλδ δεν εχει πεταλουδα καθολου ...μηπως βαζεις μαπα λαδια?σου καιει λαδι?να αλλαξεις μηπως λαδι?στο φιναλε βαλε δοχειο αναθυμιασεων βγαλε την εισαγωγη καθαρισετη και εισαι κομπλε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas-chania last edited by

                    Αυτό που έβαλα και είδα διαφορά ήταν αυτό της Wurth
                    http://www.wurth.gr/gr/products/?MG=2&C ... roid=14704 το συγκεκριμένο (300ml) το έριξα μέσα στο γεμάτο 60 λίτρων ρεζερβουάρ, το χρειάστηκα διότι για κάποιο λόγο έβαλα ακατάλληλο καύσιμο και δημιούργησα πρόβλημα.
                    Δε νομίζω να το χρειάζεσαι όμως. Εμένα δεν έπαιρνε μπροστά παρά μετά από παρατεταμένο μιζάρισμα αλλά μετά από αυτό το πρόβλημα λύθηκε. Ως τώρα το έχω βάλει 3 φορές. Αυτό που χρειάζονται πολλοί πετρελαιοκινητήρες είναι μετά από καμιά 200αριά χιλιάδες να βγει η πολλαπλή εξαγωγής και να αφαιρεθούν τα κάρβουνα που έχει πιάσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Ενδιαφέρον θέμα. Χρειάζεται να βάζουμε τέτοια στο ντεπόζιτο? Έχει να κάνει με το μοτέρ/ κατασκευαστή?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr