-
Καλησπέρα σας!
Έχω ένα Opel Corsa B, 1000cc, 3κύλινδρο και τις τελευταίες μέρες όταν είναι σε πορεία το αυτοκίνητο κάνει κάποιες διακοπές. Βασικά σαν να μην ανταποκρίνεται ο κινητήρας στο πάτημα του γκαζιού. Σαν να βάζει κάποιος μέσα στο αυτοκίνητο έναν βράχο την ώρα που επιταχύνεις και να γονατίζει ο κινητήρας. Αν πατήσεις τέρμα γκάζι σταματάει αυτό το γονάτισμα και ανεβαίνουν οι στροφές σταθερά αλλά πολύ αργά!
Τέλος πάντων σε μάστορα που πήγα κατέληξε ότι φταίει η βαλβίδα EGR και όντως αν ξεφισώσεις τη βαλβίδα και κάνεις βόλτα το αμάξι, πάει όπως πριν χωρίς διακοπές ή νούμερα.Το ερώτημά μου λοιπόν είναι αν γίνεται να καταργήσω προσωρινά την βαλβίδα EGR, μέχρι να βρεθούν λεφτά για αντικατάσταση (210 καινούργια όχι γνήσια και 50 μεταχειρισμένη) . Έχω δει στο ίντερνετ ότι σε κάποια αυτοκίνητα βάζουν μια φλάτζα και φράζουν τις τρύπες τις βαλβίδας. Γίνεται αυτό και στο δικό μου αυτοκίνητο; γιατί απ ότι είδα περνάει και μια σωλήνα νερού απο το σώμα της βαλβίδας.
Αν απλά το αφήσω χωρίς το φισάκι στη βαλβίδα, εκτός το λαμπάκι της μηχανής που λογικά θα ανάβει, μπορεί να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα; -
Καλησπέρα σας!
Έχω ένα Opel Corsa B, 1000cc, 3κύλινδρο και τις τελευταίες μέρες όταν είναι σε πορεία το αυτοκίνητο κάνει κάποιες διακοπές. Βασικά σαν να μην ανταποκρίνεται ο κινητήρας στο πάτημα του γκαζιού. Σαν να βάζει κάποιος μέσα στο αυτοκίνητο έναν βράχο την ώρα που επιταχύνεις και να γονατίζει ο κινητήρας. Αν πατήσεις τέρμα γκάζι σταματάει αυτό το γονάτισμα και ανεβαίνουν οι στροφές σταθερά αλλά πολύ αργά!
Τέλος πάντων σε μάστορα που πήγα κατέληξε ότι φταίει η βαλβίδα EGR και όντως αν ξεφισώσεις τη βαλβίδα και κάνεις βόλτα το αμάξι, πάει όπως πριν χωρίς διακοπές ή νούμερα.Το ερώτημά μου λοιπόν είναι αν γίνεται να καταργήσω προσωρινά την βαλβίδα EGR, μέχρι να βρεθούν λεφτά για αντικατάσταση (210 καινούργια όχι γνήσια και 50 μεταχειρισμένη) . Έχω δει στο ίντερνετ ότι σε κάποια αυτοκίνητα βάζουν μια φλάτζα και φράζουν τις τρύπες τις βαλβίδας. Γίνεται αυτό και στο δικό μου αυτοκίνητο; γιατί απ ότι είδα περνάει και μια σωλήνα νερού απο το σώμα της βαλβίδας.
Αν απλά το αφήσω χωρίς το φισάκι στη βαλβίδα, εκτός το λαμπάκι της μηχανής που λογικά θα ανάβει, μπορεί να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα; -
Καλησπέρα σας!
Έχω ένα Opel Corsa B, 1000cc, 3κύλινδρο και τις τελευταίες μέρες όταν είναι σε πορεία το αυτοκίνητο κάνει κάποιες διακοπές. Βασικά σαν να μην ανταποκρίνεται ο κινητήρας στο πάτημα του γκαζιού. Σαν να βάζει κάποιος μέσα στο αυτοκίνητο έναν βράχο την ώρα που επιταχύνεις και να γονατίζει ο κινητήρας. Αν πατήσεις τέρμα γκάζι σταματάει αυτό το γονάτισμα και ανεβαίνουν οι στροφές σταθερά αλλά πολύ αργά!
Τέλος πάντων σε μάστορα που πήγα κατέληξε ότι φταίει η βαλβίδα EGR και όντως αν ξεφισώσεις τη βαλβίδα και κάνεις βόλτα το αμάξι, πάει όπως πριν χωρίς διακοπές ή νούμερα.Το ερώτημά μου λοιπόν είναι αν γίνεται να καταργήσω προσωρινά την βαλβίδα EGR, μέχρι να βρεθούν λεφτά για αντικατάσταση (210 καινούργια όχι γνήσια και 50 μεταχειρισμένη) . Έχω δει στο ίντερνετ ότι σε κάποια αυτοκίνητα βάζουν μια φλάτζα και φράζουν τις τρύπες τις βαλβίδας. Γίνεται αυτό και στο δικό μου αυτοκίνητο; γιατί απ ότι είδα περνάει και μια σωλήνα νερού απο το σώμα της βαλβίδας.
Αν απλά το αφήσω χωρίς το φισάκι στη βαλβίδα, εκτός το λαμπάκι της μηχανής που λογικά θα ανάβει, μπορεί να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα; -
Ο χρήστης Argy005 έγραψε:
Καλησπέρα σας!
Έχω ένα Opel Corsa B, 1000cc, 3κύλινδρο και τις τελευταίες μέρες όταν είναι σε πορεία το αυτοκίνητο κάνει κάποιες διακοπές. Βασικά σαν να μην ανταποκρίνεται ο κινητήρας στο πάτημα του γκαζιού. Σαν να βάζει κάποιος μέσα στο αυτοκίνητο έναν βράχο την ώρα που επιταχύνεις και να γονατίζει ο κινητήρας. Αν πατήσεις τέρμα γκάζι σταματάει αυτό το γονάτισμα και ανεβαίνουν οι στροφές σταθερά αλλά πολύ αργά!
Τέλος πάντων σε μάστορα που πήγα κατέληξε ότι φταίει η βαλβίδα EGR και όντως αν ξεφισώσεις τη βαλβίδα και κάνεις βόλτα το αμάξι, πάει όπως πριν χωρίς διακοπές ή νούμερα.Το ερώτημά μου λοιπόν είναι αν γίνεται να καταργήσω προσωρινά την βαλβίδα EGR, μέχρι να βρεθούν λεφτά για αντικατάσταση (210 καινούργια όχι γνήσια και 50 μεταχειρισμένη) . Έχω δει στο ίντερνετ ότι σε κάποια αυτοκίνητα βάζουν μια φλάτζα και φράζουν τις τρύπες τις βαλβίδας. Γίνεται αυτό και στο δικό μου αυτοκίνητο; γιατί απ ότι είδα περνάει και μια σωλήνα νερού απο το σώμα της βαλβίδας.
Αν απλά το αφήσω χωρίς το φισάκι στη βαλβίδα, εκτός το λαμπάκι της μηχανής που λογικά θα ανάβει, μπορεί να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα;Πριν κάνεις οτιδήποτε, βγάλτην και καθάρισε την με ένα σπρεϋ για καρμπυρατέρ, αλλιώς δες εδώ
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-EGR-Valve ... 0863798838
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Πριν κάνεις οτιδήποτε, βγάλτην και καθάρισε την με ένα σπρεϋ για καρμπυρατέρ...
Έχει ήδη καθαριστεί, αλλά τζίφος...
Σ ευχαριστώ πολύ και για το λινκ! Για την ώρα δεν υπάρχουν λεφτά όμως, οπότε γνωρίζει κάποιος να μου πει αν θα δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα με το να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο με βγαλμένο το φισάκι της βαλβίδας; -
Ίσως να 'χτυπάει πιράκια'.
Θα έχει και υπερβολικούς ρύπους (NOx) αλλά αυτούς τους ρύπους δεν τους μετράνε σε ΚΤΕΟ.
-
φτωχο μειγμα, αυξηση θερμοκρασιας στον θαλαμο καυσεως τις στιγμες που πρεπει να τροφοδοτησει με καυσαερια τον κινητηρα η egr και αυτη δεν λειτουργει.
-
Μάλιστα... οποτε υπομονή μέχρι να βρεθεί το μαρούλι.. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!
-
εμένα κάτι με προβληματίζει
Αφού βγάζοντας την φύσα στρώνει, σημαίνει είναι στεγανή, άρα ΟΚ και ότι με την φύσα πάνω ανοίγει χωρίς λόγο..
Μήπως θα πρέπει να αλλάξεις τα σωληνάκια υποπίεσης μήπως κάποιο έχει αρχίζει να χάνει;
είναι λογικό για την ηλικία του και σχετικά ανέξοδο να τα αλλάξεις όλα τα σωληνάκια (κάτω από 10 Ε)
Κάνε το έστω και προληπτικά (και κάνε αντικατάσταση, όχι έλεγχο)
EGR - Corsa B