Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θέμα με τελική
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θέμα με τελική
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    26
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kuriosx last edited by

      Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θεματάκι που χω με το αμάξι μου. Έχω Hyundai Accent μοντέλο 2004 , έχει γύρω στα 74-75.000km,το προσέχω υπερβολικά πολύ σε όλους τους τομείς!! Το θέμα είναι το εξής , εδώ και αρκετό καιρό η τελική έχει θέμα όταν φτάνω στα 80 κοντεύει να πάει 3000 στροφές μέχρι να πάω 100 τις ξεπερνάει , πράγμα το οποίο δεν έκανε , μετά το μεγάλο service των 70 είχα πιάσει μέχρι και 150 άνετα σχετικά και δε μπορώ να καταλάβω τι φταίει, το χα πάει συνεργείο σε κάποια φάση και μου παν ότι είναι λόγο σασμάν , το άλλαξα και αυτό αλλά ακόμα κάνει τα ίδια απλά έχει πιο γρήγορη εκκίνηση τώρα!! Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kuriosx last edited by

        Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θεματάκι που χω με το αμάξι μου. Έχω Hyundai Accent μοντέλο 2004 , έχει γύρω στα 74-75.000km,το προσέχω υπερβολικά πολύ σε όλους τους τομείς!! Το θέμα είναι το εξής , εδώ και αρκετό καιρό η τελική έχει θέμα όταν φτάνω στα 80 κοντεύει να πάει 3000 στροφές μέχρι να πάω 100 τις ξεπερνάει , πράγμα το οποίο δεν έκανε , μετά το μεγάλο service των 70 είχα πιάσει μέχρι και 150 άνετα σχετικά και δε μπορώ να καταλάβω τι φταίει, το χα πάει συνεργείο σε κάποια φάση και μου παν ότι είναι λόγο σασμάν , το άλλαξα και αυτό αλλά ακόμα κάνει τα ίδια απλά έχει πιο γρήγορη εκκίνηση τώρα!! Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kuriosx last edited by

          Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θεματάκι που χω με το αμάξι μου. Έχω Hyundai Accent μοντέλο 2004 , έχει γύρω στα 74-75.000km,το προσέχω υπερβολικά πολύ σε όλους τους τομείς!! Το θέμα είναι το εξής , εδώ και αρκετό καιρό η τελική έχει θέμα όταν φτάνω στα 80 κοντεύει να πάει 3000 στροφές μέχρι να πάω 100 τις ξεπερνάει , πράγμα το οποίο δεν έκανε , μετά το μεγάλο service των 70 είχα πιάσει μέχρι και 150 άνετα σχετικά και δε μπορώ να καταλάβω τι φταίει, το χα πάει συνεργείο σε κάποια φάση και μου παν ότι είναι λόγο σασμάν , το άλλαξα και αυτό αλλά ακόμα κάνει τα ίδια απλά έχει πιο γρήγορη εκκίνηση τώρα!! Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gakost last edited by

            Δηλαδή ανεβάζει στροφές και δεν ανεβάζει χιλιόμετρα; Αν ναι δίσκος συμπλέκτη, είναι στα πάρα πολύ τελευταία του μισό βήμα πριν σε αφήσει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης KuriosX έγραψε:
              Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θεματάκι που χω με το αμάξι μου. Έχω Hyundai Accent μοντέλο 2004 , έχει γύρω στα 74-75.000km,το προσέχω υπερβολικά πολύ σε όλους τους τομείς!! Το θέμα είναι το εξής , εδώ και αρκετό καιρό η τελική έχει θέμα όταν φτάνω στα 80 κοντεύει να πάει 3000 στροφές μέχρι να πάω 100 τις ξεπερνάει , πράγμα το οποίο δεν έκανε , μετά το μεγάλο service των 70 είχα πιάσει μέχρι και 150 άνετα σχετικά και δε μπορώ να καταλάβω τι φταίει, το χα πάει συνεργείο σε κάποια φάση και μου παν ότι είναι λόγο σασμάν , το άλλαξα και αυτό αλλά ακόμα κάνει τα ίδια απλά έχει πιο γρήγορη εκκίνηση τώρα!! Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει ?

              Δηλαδή με πόσες σαλ έβλεπες την τελική παλιά;
              Πόσες ταχύτητες έχει το σασμάν;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kuriosx last edited by

                @gakost ναι φάση ανεβαίνουν πιο γρήγορα οι στροφές παρά η ταχύτητα , δε το χω δοκιμάσει να το ζορίσω παραπάνω από 100 γιατί φαίνεται ότι δε τραβάει κ φοβάμαι μη κάνω καμιά ζημιά

                @bill33 5 έχει , παλιά στις 2k στροφές ήμουν 100 κ γύρω στα 120 πήγαινε στις 3 κτλ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης KuriosX έγραψε:
                  @gakost ναι φάση ανεβαίνουν πιο γρήγορα οι στροφές παρά η ταχύτητα , δε το χω δοκιμάσει να το ζορίσω παραπάνω από 100 γιατί φαίνεται ότι δε τραβάει κ φοβάμαι μη κάνω καμιά ζημιά

                  @bill33 5 έχει , παλιά στις 2k στροφές ήμουν 100 κ γύρω στα 120 πήγαινε στις 3 κτλ

                  Δίσκο έχεις αλλάξει;Οταν άλλαξες σασμάν ,για ποιο λόγο το άλλαξες δεν κατάλαβα,δεν άλλαξες δισκο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kuriosx last edited by

                    Το πήγα συνεργείο του πα το πρόβλημα μου πε ότι αυτό είναι το θέμα του και θα στρώσει , οπότε αυτό αλλάξαμε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης KuriosX έγραψε:

                      @bill33 5 έχει , παλιά στις 2k στροφές ήμουν 100

                      Αυτό δεν παίζει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitris-razis last edited by

                        Αυτό που θα πρέπει σίγουρα να αλλάξεις είναι...συνεργείο (αν όλα έχουν γίνει όπως μας τα περιγράφεις)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kuriosx last edited by

                          @angel Εφτανα 100 με 2k κ ελαχιστα παραπανω οσο ανεβαινα ανεβαινε προφανως

                          @δημητρη εχω λογο να πω κατι λαθος εφοσον ψαχνω για καποια βοηθεια ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikospappas last edited by

                            Ο χρήστης KuriosX έγραψε:
                            @angel Εφτανα 100 με 2k κ ελαχιστα παραπανω οσο ανεβαινα ανεβαινε προφανως

                            @δημητρη εχω λογο να πω κατι λαθος εφοσον ψαχνω για καποια βοηθεια ?

                            Καποιο λαθος κανεις. Στο δικο μου αυτοκινητο με 5η και 3000σαλ εχω 100+ στο κοντερ.

                            Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kuriosx last edited by

                              Τι να σου πω οκ , το θεμα ομως δεν ηταν αυτο το θεμα ειναι οτι φτανω 3k στα 80

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης KuriosX έγραψε:
                                Τι να σου πω οκ , το θεμα ομως δεν ηταν αυτο το θεμα ειναι οτι φτανω 3k στα 80

                                Με το νέο σασμάν ,σωστά;Μήπως το σασμάν έχει πολύ κοντο γρανάζωμα;Βάλατε ίδιο με αυτό που είχε;
                                Εισαι σίγουρος ότι βλέπεις τα σωστά χλμ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimitris-razis last edited by

                                  Ο χρήστης KuriosX έγραψε:

                                  @δημητρη εχω λογο να πω κατι λαθος εφοσον ψαχνω για καποια βοηθεια ?

                                  Δεν εννοώ οτι έχεις πει κάτι λάθος με σκοπό. Ή δεν μας τα εξηγείς καλά ή δεν έχει καταλάβει σωστά τι σου είπε το συνεργείο.

                                  Και για να σε βοηθήσω, οι σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων (δηλαδή τι ταχύτητα έχει το αυτοκίνητο σε δεδομένες στροφές του κινητήρα σε κάθε σχέση του κιβωτίου) δεν αλλάζουν αν 'χαλάσει' το κιβώτιο ταχυτήτων.

                                  Αυτό μπορεί να το παρατηρήσεις μόνο αν αρχίσει να πατιναρει ο δίσκος του συμπλέκτη, ή αν αλλάξουμε διάσταση ελαστικών ή αν αρχίσει να δείχνει λάθος το κοντέρ ή το στροφόμετρο....

                                  Το συνεργείο που σου είπε (και εδώ ελπίζω να μας λες κατι λάθος) οτι για την διαφορά που λες φταίει το σαζμαν το οποίο μάλιστα το άλλαξαν κιόλας (αλήθεια πόσο κόστισε?) είναι για πολλές κλωτσιές...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kuriosx last edited by

                                    Ναι ιδιο εβαλε , τωρα αν εχει κοντο γραναζωμα δε το γνωριζω , ναι γτ φαντασου εθνικη με το ζορι κανω προσπεραση ! Επισης ξεχασα να αναφερω οτι οταν φτανω τα 100 κανει ενα δυνατο βουητο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kuriosx last edited by

                                      Γυρω στα 300 πηγε η αλλαγη , δε ξερω αν εχει χαλασει κοντερ η στροφομετρο αλλα δε το νομιζω γτ το νοιωθω βαρυ οταν παω να πατησω , οτι δε τραβαει παραπανω δλδ ! Ελαστικα ειχα αλλαξει πριν το service κ πετουσε οποτε δε νομιζω να φταινε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        ο εφευρέτης όλης αυτής της κατάστασης τι λέει για τα άνωθεν συμπτώματα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g-atos last edited by

                                          Πιο πιθανό φαίνεται να πατινάρει ο δίσκος και το σασμάν να μην είχε καμία σχέση. Ίσως να μπήκες σε ένα περιττό έξοδο με αυτή την αλλαγή..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kuriosx last edited by

                                            @red αν εννοείς στο συνεργείο δε το ξαναπήγα , ήθελα πρώτα να δω μήπως παίζει καμιά ιδέα άλλη να πάω για πιο συγκεκριμένα πράγματα , μην αλλάζω κάθε φορά και κάτι και δουλειά να μη γίνεται !!

                                            @g-atos Αυτό πως μπορούμε να το ελέγξουμε ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr