Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUBARU Classic
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. SUBARU Classic
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    12
    71
    192
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      1000-pistes last edited by

      Οι πιο πολλοι φιλοι του αυτοκινητου γνωριζουν την SUBARU απ το καταπληκτικο Impreza,αντε και λιγο πιο νωρις απ'το Legacy.που ανεβασε πρωτη φορα στο βαθρο του νικητη,σε αγωνα του ΠΠΡ, ο αξεχαστος Colin Mc Rae.
      Πολυ λιγοι,ομως,γνωριζουν τον προπαππου του Impreza,που ηταν εξ' ισου επαναστατικος μ'αυτο και δεν ηταν αλλος απ'το SUBARU 1000 και ff1.
      Ηταν το ξεκινημα της 'συμμετριας',δηλαδη της συμμετρικης κατασκευης,ως προς τον διαμηκη αξονα του αυτοκινητου.
      Αυτο που πολυδιαφημιζει,σημερα η εταιρια σαν Subaru Symmetrical All-Wheel Drive (AWD).
      Επισης λιγοι γνωριζουν οτι η μητρικη εταιρια λεγεται Fuji Heavy Industries και πριν να καταπιαστει με την κατασκευη scooter και κατοπιν αυτοκινητων,ηταν μια πρωτοποριακη εταιρια κατασκευης αεροπλανων !!!!!
      Ας μη ξεχναμε,επισης,οτι οι 4Τ στο πρωτο τους τευχος(Οκτωβριος 1970) ειχαν ενα τεστ του συγκεκριμενου μοντελου και καλο ειναι οι πιο νεοι να το διαβασουν και να δουν τις συγκρισεις.
      Αληθεια ποσοι ανθρωποι,σημερα,κατεχουν ενα αντιτυπο απ'το πρωτο τευχος(το αυθεντικο,αυτο που μυριζει καπως,και οχι αυτο που ανατυπωσε καποτε ο Καββαθας) ;;;;;;
      http://www.4troxoi.gr/files/File/Videos ... euxos1.pdf
      Αυτα τα λιγα,προς το παρον,και θ' ακολουθησει συνεχεια......

      The secret of excellent hill climbing capacity

      The hill climbing capacity is not only due to the engine performance but it is also the result of clever car body weight distribution. Generally, when comparing FWD, RWD and rear engine rear drive vehicles, FWD vehicles are regarded as having inferior hill climbing ability. This is due to the fact that because the vehicle weight is concentrated towards the rear on slopes, the front wheels tend to float and the driving force decreases. In order to overcome this, in the Subaru 1000, the engine has been boldly brought to the front of the vehicle and placed over the axles in front of gearbox. Also, the spare tire is housed inside the engine compartment, enabling a front to rear vehicle weight ratio of 6 to 4 to be obtained, and an ideal weight ratio of 58% on the front wheels is secured even when the car carries its full capacity of passengers. It is generally recognized that, if a weight ratio of around 60 percent is placed on the front wheels, there is hardly any danger of slipping on wet and slippery uphill slopes.

      (Source: Subaru magazine Vol. 38 (issued January 1, 1967))

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        1000-pistes last edited by

        Οι πιο πολλοι φιλοι του αυτοκινητου γνωριζουν την SUBARU απ το καταπληκτικο Impreza,αντε και λιγο πιο νωρις απ'το Legacy.που ανεβασε πρωτη φορα στο βαθρο του νικητη,σε αγωνα του ΠΠΡ, ο αξεχαστος Colin Mc Rae.
        Πολυ λιγοι,ομως,γνωριζουν τον προπαππου του Impreza,που ηταν εξ' ισου επαναστατικος μ'αυτο και δεν ηταν αλλος απ'το SUBARU 1000 και ff1.
        Ηταν το ξεκινημα της 'συμμετριας',δηλαδη της συμμετρικης κατασκευης,ως προς τον διαμηκη αξονα του αυτοκινητου.
        Αυτο που πολυδιαφημιζει,σημερα η εταιρια σαν Subaru Symmetrical All-Wheel Drive (AWD).
        Επισης λιγοι γνωριζουν οτι η μητρικη εταιρια λεγεται Fuji Heavy Industries και πριν να καταπιαστει με την κατασκευη scooter και κατοπιν αυτοκινητων,ηταν μια πρωτοποριακη εταιρια κατασκευης αεροπλανων !!!!!
        Ας μη ξεχναμε,επισης,οτι οι 4Τ στο πρωτο τους τευχος(Οκτωβριος 1970) ειχαν ενα τεστ του συγκεκριμενου μοντελου και καλο ειναι οι πιο νεοι να το διαβασουν και να δουν τις συγκρισεις.
        Αληθεια ποσοι ανθρωποι,σημερα,κατεχουν ενα αντιτυπο απ'το πρωτο τευχος(το αυθεντικο,αυτο που μυριζει καπως,και οχι αυτο που ανατυπωσε καποτε ο Καββαθας) ;;;;;;
        http://www.4troxoi.gr/files/File/Videos ... euxos1.pdf
        Αυτα τα λιγα,προς το παρον,και θ' ακολουθησει συνεχεια......

        The secret of excellent hill climbing capacity

        The hill climbing capacity is not only due to the engine performance but it is also the result of clever car body weight distribution. Generally, when comparing FWD, RWD and rear engine rear drive vehicles, FWD vehicles are regarded as having inferior hill climbing ability. This is due to the fact that because the vehicle weight is concentrated towards the rear on slopes, the front wheels tend to float and the driving force decreases. In order to overcome this, in the Subaru 1000, the engine has been boldly brought to the front of the vehicle and placed over the axles in front of gearbox. Also, the spare tire is housed inside the engine compartment, enabling a front to rear vehicle weight ratio of 6 to 4 to be obtained, and an ideal weight ratio of 58% on the front wheels is secured even when the car carries its full capacity of passengers. It is generally recognized that, if a weight ratio of around 60 percent is placed on the front wheels, there is hardly any danger of slipping on wet and slippery uphill slopes.

        (Source: Subaru magazine Vol. 38 (issued January 1, 1967))

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          1000-pistes last edited by

          Οι πιο πολλοι φιλοι του αυτοκινητου γνωριζουν την SUBARU απ το καταπληκτικο Impreza,αντε και λιγο πιο νωρις απ'το Legacy.που ανεβασε πρωτη φορα στο βαθρο του νικητη,σε αγωνα του ΠΠΡ, ο αξεχαστος Colin Mc Rae.
          Πολυ λιγοι,ομως,γνωριζουν τον προπαππου του Impreza,που ηταν εξ' ισου επαναστατικος μ'αυτο και δεν ηταν αλλος απ'το SUBARU 1000 και ff1.
          Ηταν το ξεκινημα της 'συμμετριας',δηλαδη της συμμετρικης κατασκευης,ως προς τον διαμηκη αξονα του αυτοκινητου.
          Αυτο που πολυδιαφημιζει,σημερα η εταιρια σαν Subaru Symmetrical All-Wheel Drive (AWD).
          Επισης λιγοι γνωριζουν οτι η μητρικη εταιρια λεγεται Fuji Heavy Industries και πριν να καταπιαστει με την κατασκευη scooter και κατοπιν αυτοκινητων,ηταν μια πρωτοποριακη εταιρια κατασκευης αεροπλανων !!!!!
          Ας μη ξεχναμε,επισης,οτι οι 4Τ στο πρωτο τους τευχος(Οκτωβριος 1970) ειχαν ενα τεστ του συγκεκριμενου μοντελου και καλο ειναι οι πιο νεοι να το διαβασουν και να δουν τις συγκρισεις.
          Αληθεια ποσοι ανθρωποι,σημερα,κατεχουν ενα αντιτυπο απ'το πρωτο τευχος(το αυθεντικο,αυτο που μυριζει καπως,και οχι αυτο που ανατυπωσε καποτε ο Καββαθας) ;;;;;;
          http://www.4troxoi.gr/files/File/Videos ... euxos1.pdf
          Αυτα τα λιγα,προς το παρον,και θ' ακολουθησει συνεχεια......

          The secret of excellent hill climbing capacity

          The hill climbing capacity is not only due to the engine performance but it is also the result of clever car body weight distribution. Generally, when comparing FWD, RWD and rear engine rear drive vehicles, FWD vehicles are regarded as having inferior hill climbing ability. This is due to the fact that because the vehicle weight is concentrated towards the rear on slopes, the front wheels tend to float and the driving force decreases. In order to overcome this, in the Subaru 1000, the engine has been boldly brought to the front of the vehicle and placed over the axles in front of gearbox. Also, the spare tire is housed inside the engine compartment, enabling a front to rear vehicle weight ratio of 6 to 4 to be obtained, and an ideal weight ratio of 58% on the front wheels is secured even when the car carries its full capacity of passengers. It is generally recognized that, if a weight ratio of around 60 percent is placed on the front wheels, there is hardly any danger of slipping on wet and slippery uphill slopes.

          (Source: Subaru magazine Vol. 38 (issued January 1, 1967))

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g-atos last edited by

            Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά διαβάζοντας λίγο την ηλεκτρονική μορφή του 1ου τεύχους των 4τ, διάβασα πάλι το άρθρο για το Fiat 128. Τι υπέροχο αυτοκινήτο. Υπήρχε ένα τέτοιο στην οικογένεια όταν ήμουν μικρός (το είχε ο παππούς μου) και λίγο πιο κάτω σε μια διαφήμιση το Sunbeam avenger που επίσης είχε ο πατέρας μου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1
              1000-pistes last edited by

              Για το SUBARU ff1 δεν το διαβασες;;;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                g-atos last edited by

                Φυσικά και το διάβασα. Εξάλλου αυτό είναι το θέμα της συζήτησης. και σύμφωνα με το άρθρο μάλλον πρέπει να ήταν ένα καλό αυτοκίνητο στην εποχή του με καλές επιδόσεις και καλό επίπεδο εξοπλισμού. Πρέπει να υστερούσε όμως λίγο σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν έχω όμως καμιά προσωπική άποψη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1
                  1000-pistes last edited by

                  ηταν ενα πρωτοποριακο αυτοκινητο.....
                  αρκει να σου πω οτι ειχε 4 ραβδους στρεψης(καθολου ελατηρια)και φυσικα ανεξαρτητη αναρτηση στους 4 τροχους....
                  δεν μπορω να πω οτι υστερουσε σε οδικη συμπεριφορα.....
                  Αν και οταν τα οδηγουσα εγω ημουν μικρος και δεν κατειχα και πολλα πραγματα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    discovolos last edited by

                    Απρίλιος 1978

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      1000-pistes last edited by

                      αυτο(1400) ηταν προς το τελος της δευτερης γενιας(LEONE),το οποιο,αισθητικα,δεν ειχε καμια σχεση με τον προκατοχο του,
                      (το ff1).....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • 1
                        1000-pistes last edited by

                        Subaru 1000 Genealogy (1965~1971)


                        print screen

                        The Subaru 1000 went on sale on May 14, 1966. Three types of four-door sedans were launched. In 1967, a two-door sedan (February 15) and a four-door van (September 14) were additionally launched, while the floor shift model and two-door van (August 1) were added in 1968. In 1969 (March 1), the Subaru ff-1 Series (four-door sedan, two-door sedan, sports sedan and van), entailing renewal of the front grille design and so on based on the Subaru 1000 Series’ mechanism and styling was launched. In 1970 (July 10), the Subaru ff-1 1300G and 1100 Series went on sale. In 1971, the New 1300G Series was launched (April 22), and the line was passed onto the Leone Series that went on sale in October the same year.

                        Subaru ff-1 Standard March 1, 1969


                        how to do a screen shot

                        Size:3900 mm x Width 1480 mm x Height 1390 mm
                        Wheelbase:2420mm
                        Tread: (Front):(Front) 1225mm (Rear) 1210mm
                        Min. ground clearance:180mm
                        Vehicle weight:670 kg
                        Riding capacity:5 persons

                        Engine:EA61
                        Model:Horizontally opposed four-cylinder, water-cooled four-cycle
                        Displacement:1088cc
                        Max. output:62PS/6000r.p.m.
                        Max. torque:8.7kg?m/3200r.p.m.

                        Suspension
                        Front:Wishbone independent suspension
                        Rear:Trailing arm independent suspension

                        ff-1 1300G Sedan Standard July 10, 1970


                        adult image

                        Size:ff-1 1300G Sedan Standard July 10, 1970
                        Wheelbase:2420mm
                        Tread: (Front):(Front) 1225mm (Rear) 1205mm
                        Min. ground clearance:175mm
                        Vehicle weight:685kg
                        Riding capacity:5 persons

                        Engine:EA52
                        Model:Horizontally opposed four-cylinder, water-cooled four-cycle
                        Displacement:1267cc
                        Max. output:80PS/6400r.p.m.
                        Max. torque:10.1kg?m/4000r.p.m.

                        Suspension
                        Front:Wishbone independent suspension
                        Rear: Semi-trailing independent suspension

                        New 1300G Sedan Standard April 2, 1971


                        green shot

                        Size:Length 3900 mm x Width 1480 mm x Height 1390 mm
                        Wheelbase:2420mm
                        Tread: (Front):(Front) 1225mm (Rear) 1205mm
                        Min. ground clearance:175mm
                        Vehicle weight:685kg
                        Riding capacity:5 persons

                        Engine:EA62
                        Model:Horizontally opposed four-cylinder, water-cooled four-cycle
                        Displacement:1267cc
                        Max. output:80PS/6400r.p.m.
                        Max. torque:10.1kg?m/4000r.p.m.

                        Suspension
                        Front:Wishbone independent suspension
                        Rear:Semi-trailing independent suspension

                        80 αλογα για 685 κιλα το 1971 !!!!!!!!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          1000-pistes last edited by


                          open source screen capture

                          **Why select the horizontally opposed engine? **

                          Based on the required conditions for passenger vehicles that were presented by Shinroku Momose, the engine design department proposed three engine types, namely the transversely mounted in-line four-cylinder engine, the longitudinally mounted V-type four-cylinder engine, and the transversely mounted horizontally opposed four-cylinder engine.
                          “It was because the drive shafts could be equal length and also made longer. In FWD development at that time, the greatest problem was the drive shaft joints. Excellent joints were subsequently completed just before launch of the Subaru 1000, however, in order to avoid placing load on the joints, it was necessary to extend the drive shafts and make them equal length. However, this was difficult to achieve with the transversely mounted in-line four-cylinder engine.”
                          Development of the horizontally opposed engine was thus commenced, and the first engine to be designed was an 800 cc 36 HP engine, and based on this a 796 cc, 41 HP prototype was manufactured. This was subsequently upsized to a 923 cc, 46 HP model then a 977 cc, 47 HP model, and finally the EA-52 Engine 977 cc, 55 HP model was developed for mass production.
                          Aluminum was adopted as the material for the crank case and cylinder head in order to reduce weight. At that time, aluminum was 14 times more expensive than iron; moreover, because this wasn’t a typical in-line four-cylinder engine, all machine tools had to be specially ordered. Every time something cropped up, there was a discussion over whether the horizontally opposed four-cylinder engine was really the best choice. Even so, the engine development team built an aluminum horizontally opposed engine based on the steadfast belief that “a good product will always sell.”
                          As a result, the EA52 engine turned out to be 15 percent lighter than conventional in-line four-cylinder engines. At that time, in development of common mass production vehicles, engine and car body performance was pursued, but this was the first time that an effort to improve driving was made through reducing the engine weight. This was very unusual, but this most important weight reduction was thoroughly conducted in the Subaru 1000.
                          (The above contents were edited using extracts from Cartopia Vol. 314 and Vol. 382).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimitris-razis last edited by

                            Τα σύγχρονα Subaru πάντως εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το διαφορικό (του 1970) της Datsunας μου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              1000-pistes last edited by

                              Δεν θα πρεπει να ξεχναμε,ομως,οτι στα τελη της δεκαετιας του 60,γυρω στο 1968,η SUBARU ειχε κανει joint venture με τη NISSAN
                              και σχεδιαζαν απο κοινου εξαρτηματα.
                              Γι αυτο και το 510 εχει οπτικη σχεση με το ff1...
                              Ενα απ'αυτα τα κοινα εξαρτηματα ηταν και το πισω διαφορικο,το οποιο η NISSAN χρησιμοποιουσε στα πισωκινητα αυτοκινητα της, που ειχαν φυλλα σουστας στην πισω αναρτηση τους και αργοτερα,το 1971,η SUBARU το χρησιμοποιησε στο πρωτο τετρακινητο επιβατικο αυτοκινητο παραγωγης και εξακολουθει να το χρησιμοποιει ακομη και σημερα....
                              Σημειωτεον οτι τοτε η SUBARU χρησιμοποιουσε ανεξαρτητες αναρτησεις στους 4 τροχους και μαλιστα με 4 ραβδους στρεψης.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitris-razis last edited by

                                Ο χρήστης 1000 Pistes έγραψε:
                                Δεν θα πρεπει να ξεχναμε,ομως,οτι στα τελη της δεκαετιας του 60,γυρω στο 1968,η SUBARU ειχε κανει joint venture με τη NISSAN
                                και σχεδιαζαν απο κοινου εξαρτηματα.
                                Γι αυτο και το 510 εχει οπτικη σχεση με το ff1...
                                Ενα απ'αυτα τα κοινα εξαρτηματα ηταν και το πισω διαφορικο,το οποιο η NISSAN χρησιμοποιουσε στα πισωκινητα αυτοκινητα της, που ειχαν φυλλα σουστας στην πισω αναρτηση τους και αργοτερα,το 1971,η SUBARU το χρησιμοποιησε στο πρωτο τετρακινητο επιβατικο αυτοκινητο παραγωγης και εξακολουθει να το χρησιμοποιει ακομη και σημερα....
                                Σημειωτεον οτι τοτε η SUBARU χρησιμοποιουσε ανεξαρτητες αναρτησεις στους 4 τροχους και μαλιστα με 4 ραβδους στρεψης.....

                                Το 510 σχεδιάστηκε περι το 1967 και (ευτυχως ) δεν βλέπω να έχει πολλές οπτικές ομοιότητες με το ff1.
                                Το διαφορικό αυτό έμπαινε στο 510 και στους απογόνους του της μεσαίας οικογενειακής σειράς της μάρκας απο το 1968 μέχρι το 1980 περίπου (τελευταία εφαρμογή σε πίσω άξονα στο γνωστό bluebird ταξί!) που **είχαν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και ελατήρια **και όχι σούστες...
                                Επίσης χρησιμοποιήθηκε σε αρκετά 4κινητα μοντέλα της στον εμπρός άξονα!

                                Η συνεργασία πάντως πρέπει να συνεχίστηκε πολλά χρόνια καθώς θυμάμαι οτι ανοίγοντας την πόρτα ενός forester του 2000 για να αλλάξω τον καθρέπτη βρέθηκα εμπρός σε διακόπτες παραθύρων που έγραφαν...Nissan

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  1000-pistes last edited by

                                  ναι γι αυτο ειχαν πολλα κοινα εξαρτηματα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 1
                                    1000-pistes last edited by

                                    Distinct Engineering Mounted into the Subaru 1000 (Engine schema)


                                    free upload

                                    Engine
                                    The Subaru 1000 is equipped with a horizontally opposed four-cylinder water-cooled four-cycle engine possessing total displacement of 977 cc. In terms of performance, the engine has a compression ratio of 9.0 and maximum output of 55 ps/6000 rpm. The maximum torque is 7.8 kg/3200 rpm.
                                    The Subaru 1000 engine has the following characteristics:
                                    It is a horizontally opposed engine and, because it is made from aluminum alloy, it is light and compact and has good cooling performance.
                                    Through designing a combustion chamber with high compression ratio and mechanical octane value, the engine has high output and high performance.
                                    The engine is designed to provide excellent durability.
                                    Fuel economy is good thanks to the high compression ratio and so on.
                                    Since the engine is horizontally opposed, it has good balance. Because it has no cooling fans and so on, it generates little vibration and noise and is quiet.
                                    Since the engine is made of aluminum and has a new type combustion chamber with high mechanical octane value, it can use regular gasoline.
                                    (Source: “Subaru” magazine – Subaru 1000 extra edition (issued May 20, 1966))

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      1000-pistes last edited by

                                      Subaru 1000- ff1

                                      Constant velocity joint


                                      how do i print screen

                                      Being an FWD vehicle, the Subaru 1000 has drive shafts at the front and both ends of these are connected by constant velocity joints.

                                      The constant velocity joint comprises a CVJ (Constant Velocity Joint) on the wheel side and a telescopic DOJ (Double Offset Joint) on the differential side. This use of two constant velocity joints basically resolves the issue of unpleasant vibrations that occur during turning and acceleration when using a cross-shaped joint.

                                      Features of the two constant velocity joints are as follows:

                                      ・The constant velocity joint does not have the bend moment act on the shaft as in the case of a cross-shaped joint; it is compact; moreover, because it has no imbalance, it has little vibration and can run quietly.
                                      ・Because the ball conducts smooth rolling movement, it entails hardly any loss.
                                      ・Because the joint is sealed, there is no need for greasing.
                                      (Note) The Subaru 1000 was the world’s first mass produced car to adopt drive shafts based on combination of this DOJ and CVJ.

                                      (Source: Extracted from the Subaru 1000 Sales Sheet 1966-1)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 7
                                        7pas100 last edited by

                                        Ο χρήστης 1000 Pistes έγραψε:
                                        (Note) The Subaru 1000 was the world’s first mass produced car to adopt drive shafts based on combination of this DOJ and CVJ.[/b]

                                         Εμένα μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό οι Φούλβια-Φλάβια, που ήταν λίγο παλιότερες και είχαν ημιαξόνια με μπιλιοφόρους μέσα-έξω.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          1000-pistes last edited by

                                          μηπως ηταν αλλος τυπος ημιαξονιου....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            1000-pistes last edited by

                                            Distinct Engineering Mounted into the Subaru 1000

                                            Σύστημα ψύξεως διπλού ψυγείου,χωρίς βεντιλατέρ !!!!!


                                            screenshot tools

                                            Dual Radiator

                                            The Subaru 1000 became the first domestic car to adopt a unique dual radiator cooling device in its engine.
                                            Unlike generally adopted cooling systems, the dual radiator has no cooling fan in the main radiator, but its mechanism is composed of the main radiator, sub-radiator, reserve tank and small motor fan for the sub-radiator.


                                            image

                                            Operation of the dual radiator

                                            During startup, only the sub-radiator is activated.
                                            During medium and high speed driving, cooling is conducted by the sub-radiator and main radiator.
                                            At times of high load such a when climbing hills or crawling, the electric fan operates to cool the sub-radiator. (See the figure).
                                            Operation is automatically conducted based on fluctuations in temperature.

                                            The dual radiator has the following characteristics.

                                            The cooling fan causes little power loss in the engine and enables good high-speed performance and fuel economy.
                                            The engine is especially durable when climbing hills and crawling and there is no danger of overheating.
                                            Users are liberated from fan noise.
                                            There is no need to replenish or replace radiator coolant for a long time (every two years). Antifreeze solution that contains anti-rust solution is used as the radiator coolant.
                                            In winter, the sub-radiator is used to provide the heating performance of the 2,000 cc class engine.

                                            (Source: “Subaru” magazine – Subaru 1000 extra edition (issued May 20, 1966))

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr