Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αλλαγη λαδιων + φιλτρο λαδιου = πως ???
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αλλαγη λαδιων + φιλτρο λαδιου = πως ???
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    74
    1741
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolis67 last edited by

      κυριοι όταν αλλαζουμε τα λαδια + φιλτρο λαδιου σε ένα αμαξι υπαρχει καποια συγκεκριμενη διαδικασια ? δηλαδή πρωτα βγαζουμε τα λαδια κ μετα το φιλτρο λαδιου η πρωτα το φιλτρο λαδιου κ μετα βγαζουμε τα λαδια ??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manolis67 last edited by

        κυριοι όταν αλλαζουμε τα λαδια + φιλτρο λαδιου σε ένα αμαξι υπαρχει καποια συγκεκριμενη διαδικασια ? δηλαδή πρωτα βγαζουμε τα λαδια κ μετα το φιλτρο λαδιου η πρωτα το φιλτρο λαδιου κ μετα βγαζουμε τα λαδια ??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manolis67 last edited by

          κυριοι όταν αλλαζουμε τα λαδια + φιλτρο λαδιου σε ένα αμαξι υπαρχει καποια συγκεκριμενη διαδικασια ? δηλαδή πρωτα βγαζουμε τα λαδια κ μετα το φιλτρο λαδιου η πρωτα το φιλτρο λαδιου κ μετα βγαζουμε τα λαδια ??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Πρώτα τα λάδια και μετά το φίλτρο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
              κυριοι όταν αλλαζουμε τα λαδια + φιλτρο λαδιου σε ένα αμαξι υπαρχει καποια συγκεκριμενη διαδικασια ? δηλαδή πρωτα βγαζουμε τα λαδια κ μετα το φιλτρο λαδιου η πρωτα το φιλτρο λαδιου κ μετα βγαζουμε τα λαδια ??

              Youtube Video

              με προσοχη ε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Nα είναι ζεστό το μοτέρ, 1ον στραγγίζει καλύτερα το παληό λάδι, και 2ον όταν είναι ζεστό το λάδι οι εναιωρητές του λαδιού κρατούν σε αιώρηση τα όποια μικροσωματίδια μετάλλου τα οποία φεύγουν μαζί με το λάδι, αν είναι κρύο έχουν κατακάτσει και παραμένουν στο μοτέρ.

                Το καινούργιο φίλτρο το σφίγγουμε μόνο με το χέρι αφού αλείψουμε με λίγο λάδι τη λαστιχένια τσιμούχα που πατάει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panos3 last edited by

                  οσοι εχουν αλουμινενιο καρτερ πρεπει να ειναι ζεστο το μοτερ?ζεστο το μοτερ τι θερμοκρασια να εχει το λαδι?70βαθμους?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                    οσοι εχουν αλουμινενιο καρτερ πρεπει να ειναι ζεστο το μοτερ?ζεστο το μοτερ τι θερμοκρασια να εχει το λαδι?70βαθμους?

                    Nαί, και με αλουμινένιο κάρτερ, στο σημείο της τάπας πάντα χρειάζεται προσοχή στο σφίξιμο για να μην χάνει, στα αλουμινένια περισσότερο και πάντοτε αλλάζουμε τη ροδέλλα με καινούργια, το λάδι να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      antonn last edited by

                      Και πως θα ζεστανουμε το λάδι, στο φουρνο μικροκυμμάτων; Υπαρχει περιπτωση ο αλουμινένιος κινητηρας να κάνει κρακ όταν αλλάζει τα λάδια ζεστος; Μήπως τελικά πρεπει να τον αφηνω να κρυώσει; όπως κάνουν στην αντιπροσωπία μέχρι να έλθει η σειρά σου. Βεβαια μενουν λαδια μεσα όταν είναι ζεστος, αλλά μεγαλύτερο κακο είναι να ραγίσει καμια μπιέλα!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vagnar last edited by

                        Μια σκέψη είναι να βάλεις μπρος τον κινητήρα και να τον αφήσεις να ζεσταθεί λίγο ή να κάνεις καμιά βόλτα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Στο μπρίκι.

                          Sent from my Note 3 using smoke signals.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης antonn έγραψε:
                            Και πως θα ζεστανουμε το λάδι, στο φουρνο μικροκυμμάτων; Υπαρχει περιπτωση ο αλουμινένιος κινητηρας να κάνει κρακ όταν αλλάζει τα λάδια ζεστος; Μήπως τελικά πρεπει να τον αφηνω να κρυώσει; όπως κάνουν στην αντιπροσωπία μέχρι να έλθει η σειρά σου. Βεβαια μενουν λαδια μεσα όταν είναι ζεστος, αλλά μεγαλύτερο κακο είναι να ραγίσει καμια μπιέλα!!!

                            Λάδια μένουν ανεξάρτητα απο την θερμοκρασία.Το ξέρουν και οι κατασκευαστές αυτό,άλλωστε άλλη ποσοτητα δίνουν όταν δένεις ένα μοτέρ και άλλη ποσότητα λιπαντικού όταν κάνεις αλλαγή.
                            Γιατί να ραγίσει μπιέλα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonn last edited by

                              μα αυτό δε λένε πιο πανω; ότι πρέπει να μπαίνουν ζεστα λάδια σε ζεστο κινητήρα; σα να λέμε αλλαγη υγρών ψυγειου: κρυα υγρα σε κρυο κινητήρα!
                              Πάντως σε όλα τα περιοδικα του αυτοκινητιστικου ενδιαφέροντος είχα διαβάσει σε ζεστο κινητηρα να αλλάζετε τα λάδια για να βγούνε όσο το δυνατό περισσότερα. Μετα βάζεις νεα λάδια χωρίς μέριμνα για τη θερμοκρασια τους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης antonn έγραψε:
                                μα αυτό δε λένε; ότι πρέπει να μπαίνουν ζεστα λάδια σε ζεστο κινητήρα; σα να λέμε αλλαγη υγρών ψυγειου: κρυα υγρα σε κρυο κινητήρα!
                                Πάντως σε όλα τα περιοδικα του αυτοκινητιστικου ενδιαφέροντος είχα διαβάσει σε ζεστο κινητηρα να αλλάζετε τα λάδια για να βγούνε όσο το δυνατό περισσότερα. Μετα βάζεις νεα λάδια χωρίς μέριμνα για τη θερμοκρασια τους

                                Να βάζεις ζεστά λάδια;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonn last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                  οσοι εχουν αλουμινενιο καρτερ πρεπει να ειναι ζεστο το μοτερ?ζεστο το μοτερ τι θερμοκρασια να εχει το λαδι?70βαθμους?

                                  Nαί, και με αλουμινένιο κάρτερ, στο σημείο της τάπας πάντα χρειάζεται προσοχή στο σφίξιμο για να μην χάνει, στα αλουμινένια περισσότερο και πάντοτε αλλάζουμε τη ροδέλλα με καινούργια, το λάδι να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ.

                                  εδω αυτο δε λενε;;;;;
                                  Τελικά κατάλαβα λάθος;
                                  δεν έχει πρόβλημα ο ζεστος αλουμινενιος κινητηρας να του βάλεις τα λάδια σε θερμοκρασια περιβάλλοντος; και εγω έτσι ήξερα, απλά είδα τα παραπάνω και μπερδευτηκα και σκεφτηκα μετά τα παραφλου του ψυγειου και λέω ρε μπας;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης antonn έγραψε:

                                    οσοι εχουν αλουμινενιο καρτερ πρεπει να ειναι ζεστο το μοτερ?ζεστο το μοτερ τι θερμοκρασια να εχει το λαδι?70βαθμους?

                                    Nαί, και με αλουμινένιο κάρτερ, στο σημείο της τάπας πάντα χρειάζεται προσοχή στο σφίξιμο για να μην χάνει, στα αλουμινένια περισσότερο και πάντοτε αλλάζουμε τη ροδέλλα με καινούργια, το λάδι να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ.

                                    εδω αυτο δε λενε;;;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Το πιο βασικό είναι μην καεί κανένας, ειδικά πρωτάρης οπότε ας το αφήσουμε 15 λεπτά να κρυώσουν λίγο τα λάδια (ας είναι 70C όχι 100+C) Μια χαρά θα ρέουν και πάλι.
                                      Μετά ανακινούμε το δοχείο και ρίχνουμε τα καινούργια λάδια, με προσοχή στην ποσότητα που λέει ο κατασκευαστής. Θα έλεγα βάλτε 200ml λιγότερο από το επίσημο και δείτε με τη βέργα ότι είναι λίγο πριν το max οπότε αν θέλετε συμπληρώνετε.
                                      Θέμα διαστολών/ραγισμάτων κλπ. δεν υπάρχει με τέτοια διαδικασία δεδομένου ότι τα νέα λάδια θα είναι σε θερμοκρασία δωματίου.

                                      Προσωπικά βέβαια δεν είμαι υπέρ του να αλλάζει μόνος του κανείς τα λάδια, μιας και το λιπαντικό σέρβις είναι μια ευκαιρία γενικότερου οπτικού ελέγχου από ένα έμπειρο μάτι. Αν χρειάζεται συχνά αλλαγές, καλύτερα να περάσει σε συνθετικό και να τις περιορίσει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Επίσης αν δεν κάνω λάθος, με το που σβήνουμε το μοτέρ, όλα τα λάδια πάνε και κάθονται στο κάρτερ. Πέρα από αυτά που μένουν παγιδευμένα στο μοτέρ και με κλασσική αλλαγή λαδιών πάντα μένουν μέσα.

                                        Οπότε εμείς αδειάζουμε ό,τι έχει μέσα του το κάρτερ, που θα βγεί ακόμα και με κρύα λάδια, ίσως σε λίγο περισσότερο χρόνο.

                                        Κρύα προφανώς εννοώ θερμοκρασία δωματίου, όχι -5C.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                          Επίσης αν δεν κάνω λάθος, με το που σβήνουμε το μοτέρ, όλα τα λάδια πάνε και κάθονται στο κάρτερ. Πέρα από αυτά που μένουν παγιδευμένα στο μοτέρ και με κλασσική αλλαγή λαδιών πάντα μένουν μέσα.

                                          Οπότε εμείς αδειάζουμε ό,τι έχει μέσα του το κάρτερ, που θα βγεί ακόμα και με κρύα λάδια, ίσως σε λίγο περισσότερο χρόνο.

                                          Κρύα προφανώς εννοώ θερμοκρασία δωματίου, όχι -5C.

                                          Nα είναι ζεστό το μοτέρ, 1ον στραγγίζει καλύτερα το παληό λάδι, και 2ον όταν είναι ζεστό το λάδι οι εναιωρητές του λαδιού κρατούν σε αιώρηση τα όποια μικροσωματίδια μετάλλου τα οποία φεύγουν μαζί με το λάδι, αν είναι κρύο έχουν κατακάτσει και παραμένουν στο μοτέρ.

                                          Το καινούργιο φίλτρο το σφίγγουμε μόνο με το χέρι αφού αλείψουμε με λίγο λάδι τη λαστιχένια τσιμούχα που πατάει.

                                          τα μικροσωματίδια μετάλλου πως θα τα αφαιρεσεις με κρυα λαδια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης antonn έγραψε:
                                            Και πως θα ζεστανουμε το λάδι, στο φουρνο μικροκυμμάτων; Υπαρχει περιπτωση ο αλουμινένιος κινητηρας να κάνει κρακ όταν αλλάζει τα λάδια ζεστος; Μήπως τελικά πρεπει να τον αφηνω να κρυώσει; όπως κάνουν στην αντιπροσωπία μέχρι να έλθει η σειρά σου. Βεβαια μενουν λαδια μεσα όταν είναι ζεστος, αλλά μεγαλύτερο κακο είναι να ραγίσει καμια μπιέλα!!!

                                            Τι διαβάζω θεε μου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr