-
κυριοι όταν αλλαζουμε τα λαδια + φιλτρο λαδιου σε ένα αμαξι υπαρχει καποια συγκεκριμενη διαδικασια ? δηλαδή πρωτα βγαζουμε τα λαδια κ μετα το φιλτρο λαδιου η πρωτα το φιλτρο λαδιου κ μετα βγαζουμε τα λαδια ??
-
κυριοι όταν αλλαζουμε τα λαδια + φιλτρο λαδιου σε ένα αμαξι υπαρχει καποια συγκεκριμενη διαδικασια ? δηλαδή πρωτα βγαζουμε τα λαδια κ μετα το φιλτρο λαδιου η πρωτα το φιλτρο λαδιου κ μετα βγαζουμε τα λαδια ??
-
κυριοι όταν αλλαζουμε τα λαδια + φιλτρο λαδιου σε ένα αμαξι υπαρχει καποια συγκεκριμενη διαδικασια ? δηλαδή πρωτα βγαζουμε τα λαδια κ μετα το φιλτρο λαδιου η πρωτα το φιλτρο λαδιου κ μετα βγαζουμε τα λαδια ??
-
Πρώτα τα λάδια και μετά το φίλτρο.
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
κυριοι όταν αλλαζουμε τα λαδια + φιλτρο λαδιου σε ένα αμαξι υπαρχει καποια συγκεκριμενη διαδικασια ? δηλαδή πρωτα βγαζουμε τα λαδια κ μετα το φιλτρο λαδιου η πρωτα το φιλτρο λαδιου κ μετα βγαζουμε τα λαδια ??με προσοχη ε?
-
Nα είναι ζεστό το μοτέρ, 1ον στραγγίζει καλύτερα το παληό λάδι, και 2ον όταν είναι ζεστό το λάδι οι εναιωρητές του λαδιού κρατούν σε αιώρηση τα όποια μικροσωματίδια μετάλλου τα οποία φεύγουν μαζί με το λάδι, αν είναι κρύο έχουν κατακάτσει και παραμένουν στο μοτέρ.
Το καινούργιο φίλτρο το σφίγγουμε μόνο με το χέρι αφού αλείψουμε με λίγο λάδι τη λαστιχένια τσιμούχα που πατάει.
-
οσοι εχουν αλουμινενιο καρτερ πρεπει να ειναι ζεστο το μοτερ?ζεστο το μοτερ τι θερμοκρασια να εχει το λαδι?70βαθμους?
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
οσοι εχουν αλουμινενιο καρτερ πρεπει να ειναι ζεστο το μοτερ?ζεστο το μοτερ τι θερμοκρασια να εχει το λαδι?70βαθμους?Nαί, και με αλουμινένιο κάρτερ, στο σημείο της τάπας πάντα χρειάζεται προσοχή στο σφίξιμο για να μην χάνει, στα αλουμινένια περισσότερο και πάντοτε αλλάζουμε τη ροδέλλα με καινούργια, το λάδι να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ.
-
Και πως θα ζεστανουμε το λάδι, στο φουρνο μικροκυμμάτων; Υπαρχει περιπτωση ο αλουμινένιος κινητηρας να κάνει κρακ όταν αλλάζει τα λάδια ζεστος; Μήπως τελικά πρεπει να τον αφηνω να κρυώσει; όπως κάνουν στην αντιπροσωπία μέχρι να έλθει η σειρά σου. Βεβαια μενουν λαδια μεσα όταν είναι ζεστος, αλλά μεγαλύτερο κακο είναι να ραγίσει καμια μπιέλα!!!
-
Μια σκέψη είναι να βάλεις μπρος τον κινητήρα και να τον αφήσεις να ζεσταθεί λίγο ή να κάνεις καμιά βόλτα....
-
Στο μπρίκι.
Sent from my Note 3 using smoke signals.
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Και πως θα ζεστανουμε το λάδι, στο φουρνο μικροκυμμάτων; Υπαρχει περιπτωση ο αλουμινένιος κινητηρας να κάνει κρακ όταν αλλάζει τα λάδια ζεστος; Μήπως τελικά πρεπει να τον αφηνω να κρυώσει; όπως κάνουν στην αντιπροσωπία μέχρι να έλθει η σειρά σου. Βεβαια μενουν λαδια μεσα όταν είναι ζεστος, αλλά μεγαλύτερο κακο είναι να ραγίσει καμια μπιέλα!!!Λάδια μένουν ανεξάρτητα απο την θερμοκρασία.Το ξέρουν και οι κατασκευαστές αυτό,άλλωστε άλλη ποσοτητα δίνουν όταν δένεις ένα μοτέρ και άλλη ποσότητα λιπαντικού όταν κάνεις αλλαγή.
Γιατί να ραγίσει μπιέλα; -
μα αυτό δε λένε πιο πανω; ότι πρέπει να μπαίνουν ζεστα λάδια σε ζεστο κινητήρα; σα να λέμε αλλαγη υγρών ψυγειου: κρυα υγρα σε κρυο κινητήρα!
Πάντως σε όλα τα περιοδικα του αυτοκινητιστικου ενδιαφέροντος είχα διαβάσει σε ζεστο κινητηρα να αλλάζετε τα λάδια για να βγούνε όσο το δυνατό περισσότερα. Μετα βάζεις νεα λάδια χωρίς μέριμνα για τη θερμοκρασια τους -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
μα αυτό δε λένε; ότι πρέπει να μπαίνουν ζεστα λάδια σε ζεστο κινητήρα; σα να λέμε αλλαγη υγρών ψυγειου: κρυα υγρα σε κρυο κινητήρα!
Πάντως σε όλα τα περιοδικα του αυτοκινητιστικου ενδιαφέροντος είχα διαβάσει σε ζεστο κινητηρα να αλλάζετε τα λάδια για να βγούνε όσο το δυνατό περισσότερα. Μετα βάζεις νεα λάδια χωρίς μέριμνα για τη θερμοκρασια τουςΝα βάζεις ζεστά λάδια;
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
οσοι εχουν αλουμινενιο καρτερ πρεπει να ειναι ζεστο το μοτερ?ζεστο το μοτερ τι θερμοκρασια να εχει το λαδι?70βαθμους?
Nαί, και με αλουμινένιο κάρτερ, στο σημείο της τάπας πάντα χρειάζεται προσοχή στο σφίξιμο για να μην χάνει, στα αλουμινένια περισσότερο και πάντοτε αλλάζουμε τη ροδέλλα με καινούργια, το λάδι να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ.
εδω αυτο δε λενε;;;;;
Τελικά κατάλαβα λάθος;
δεν έχει πρόβλημα ο ζεστος αλουμινενιος κινητηρας να του βάλεις τα λάδια σε θερμοκρασια περιβάλλοντος; και εγω έτσι ήξερα, απλά είδα τα παραπάνω και μπερδευτηκα και σκεφτηκα μετά τα παραφλου του ψυγειου και λέω ρε μπας; -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
οσοι εχουν αλουμινενιο καρτερ πρεπει να ειναι ζεστο το μοτερ?ζεστο το μοτερ τι θερμοκρασια να εχει το λαδι?70βαθμους?
Nαί, και με αλουμινένιο κάρτερ, στο σημείο της τάπας πάντα χρειάζεται προσοχή στο σφίξιμο για να μην χάνει, στα αλουμινένια περισσότερο και πάντοτε αλλάζουμε τη ροδέλλα με καινούργια, το λάδι να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ.
εδω αυτο δε λενε;;;;;
-
Το πιο βασικό είναι μην καεί κανένας, ειδικά πρωτάρης οπότε ας το αφήσουμε 15 λεπτά να κρυώσουν λίγο τα λάδια (ας είναι 70C όχι 100+C) Μια χαρά θα ρέουν και πάλι.
Μετά ανακινούμε το δοχείο και ρίχνουμε τα καινούργια λάδια, με προσοχή στην ποσότητα που λέει ο κατασκευαστής. Θα έλεγα βάλτε 200ml λιγότερο από το επίσημο και δείτε με τη βέργα ότι είναι λίγο πριν το max οπότε αν θέλετε συμπληρώνετε.
Θέμα διαστολών/ραγισμάτων κλπ. δεν υπάρχει με τέτοια διαδικασία δεδομένου ότι τα νέα λάδια θα είναι σε θερμοκρασία δωματίου.Προσωπικά βέβαια δεν είμαι υπέρ του να αλλάζει μόνος του κανείς τα λάδια, μιας και το λιπαντικό σέρβις είναι μια ευκαιρία γενικότερου οπτικού ελέγχου από ένα έμπειρο μάτι. Αν χρειάζεται συχνά αλλαγές, καλύτερα να περάσει σε συνθετικό και να τις περιορίσει.
-
Επίσης αν δεν κάνω λάθος, με το που σβήνουμε το μοτέρ, όλα τα λάδια πάνε και κάθονται στο κάρτερ. Πέρα από αυτά που μένουν παγιδευμένα στο μοτέρ και με κλασσική αλλαγή λαδιών πάντα μένουν μέσα.
Οπότε εμείς αδειάζουμε ό,τι έχει μέσα του το κάρτερ, που θα βγεί ακόμα και με κρύα λάδια, ίσως σε λίγο περισσότερο χρόνο.
Κρύα προφανώς εννοώ θερμοκρασία δωματίου, όχι -5C.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Επίσης αν δεν κάνω λάθος, με το που σβήνουμε το μοτέρ, όλα τα λάδια πάνε και κάθονται στο κάρτερ. Πέρα από αυτά που μένουν παγιδευμένα στο μοτέρ και με κλασσική αλλαγή λαδιών πάντα μένουν μέσα.Οπότε εμείς αδειάζουμε ό,τι έχει μέσα του το κάρτερ, που θα βγεί ακόμα και με κρύα λάδια, ίσως σε λίγο περισσότερο χρόνο.
Κρύα προφανώς εννοώ θερμοκρασία δωματίου, όχι -5C.
Nα είναι ζεστό το μοτέρ, 1ον στραγγίζει καλύτερα το παληό λάδι, και 2ον όταν είναι ζεστό το λάδι οι εναιωρητές του λαδιού κρατούν σε αιώρηση τα όποια μικροσωματίδια μετάλλου τα οποία φεύγουν μαζί με το λάδι, αν είναι κρύο έχουν κατακάτσει και παραμένουν στο μοτέρ.
Το καινούργιο φίλτρο το σφίγγουμε μόνο με το χέρι αφού αλείψουμε με λίγο λάδι τη λαστιχένια τσιμούχα που πατάει.
τα μικροσωματίδια μετάλλου πως θα τα αφαιρεσεις με κρυα λαδια.
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Και πως θα ζεστανουμε το λάδι, στο φουρνο μικροκυμμάτων; Υπαρχει περιπτωση ο αλουμινένιος κινητηρας να κάνει κρακ όταν αλλάζει τα λάδια ζεστος; Μήπως τελικά πρεπει να τον αφηνω να κρυώσει; όπως κάνουν στην αντιπροσωπία μέχρι να έλθει η σειρά σου. Βεβαια μενουν λαδια μεσα όταν είναι ζεστος, αλλά μεγαλύτερο κακο είναι να ραγίσει καμια μπιέλα!!!Τι διαβάζω θεε μου
αλλαγη λαδιων + φιλτρο λαδιου = πως ???