-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Εδώ φαίνεται ότι έχει βραχίονες για τα φλας
Είναι για τους υαλοκαθαριστήρες.
-
Η σελίδα της Hyundai έχει τιμές μετά την επιδότηση. Η Kia προ. Άντε βγάλε άκρη, μπάχαλο.
-
@ataim said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Εδώ φαίνεται ότι έχει βραχίονες για τα φλας
Είναι για τους υαλοκαθαριστήρες.
Κι όμως, είναι φλας. https://insideevs.com/news/746902/tesla-model-y-turn-signal-stalk/
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Εδώ φαίνεται ότι έχει βραχίονες για τα φλας
Είναι για τους υαλοκαθαριστήρες.
Κι όμως, είναι φλας. https://insideevs.com/news/746902/tesla-model-y-turn-signal-stalk/
εντυπωσιακο οτι δεχτηκαν το feedback και αλλαξαν πορεια (pun intended)!
-
Μπράβο και στους δύο σας
-
@antonmone said in TESLA FORUM:
Μπράβο και στους δύο σας
-
@a-d-p said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
Μπράβο και στους δύο σας
ειστε και πολυ λαλακες
-
Έβαλαν ειδικό μοχλό στο τιμόνι για τα φλας!?!!
Αυτές είναι καυτές ειδήσεις, δικαίως ασχολείται ο ειδικός Τύπος παγκόσμια.
Πλάκα θα χει, να κανει κι αυτόματη επαναφορά ο μοχλός...
Για να κάνουν τέτοια κίνηση ματ, το αφεντικό πρέπει να είναι μεγάλη ΔΙΑΝΟΙΑ!... πιο μεγάλη κι απ τη Πελοπόννησο. -
Πρέπει να παραδεχτούμε ότι η εταιρεία ακούει τους πελάτες και διορθώνει σφάλματα.
-
Ως πρώην BMWδακιας κλαιν τα φλας.
Παρότι μας τα πρήζουν με τα κολοσυστηματα για τις αλλαγές λωρίδας.
Λεβιεδακι για τις ταχύτητες έπρεπε να βάλουν όχι αναγκαστικά τον παπουδε σε λεβιέ.
Κατά τα λοιπά το Υ επιτέλους βλέπεται.
Αν δεν ήταν ακόμα πιο μεγάλο θα ήταν μια επιλογή.
Αλλά χωρίς επιδότηση ποιος θα αγοράσει πια νέο ηλεκτρικό τετοιας τιμής ; -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ως πρώην BMWδακιας κλαιν τα φλας.
Παρότι μας τα πρήζουν με τα κολοσυστηματα για τις αλλαγές λωρίδας.
Λεβιεδακι για τις ταχύτητες έπρεπε να βάλουν όχι αναγκαστικά τον παπουδε σε λεβιέ.
Κατά τα λοιπά το Υ επιτέλους βλέπεται.
Αν δεν ήταν ακόμα πιο μεγάλο θα ήταν μια επιλογή.
Αλλά χωρίς επιδότηση ποιος θα αγοράσει πια νέο ηλεκτρικό τετοιας τιμής ;Δεν νομίζω ότι καίγονται ιδιαίτερα για την αγορά της Ελλάδας και αν ο κουλης δίνει ή όχι επιδοτήσεις.
Έτσι και αλλιώς μέσα στους επόμενους μήνες θα ξεκαθαρίσει αν θα συνεχιστεί η επιδότηση ή όχι. Προφανώς αν κοπεί, θα υπάρξει πτώση των πωλήσεων όλων των ηλεκτρικών για ένα διάστημα. Μετά, θα αρχίσουν πάλι να ανεβαίνουν. -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Πρέπει να παραδεχτούμε ότι η εταιρεία ακούει τους πελάτες και διορθώνει σφάλματα.
Προφανώς και ακούει, γιατί να ζήταγαν ερωτηματολόγιο ;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ως πρώην BMWδακιας κλαιν τα φλας.
Παρότι μας τα πρήζουν με τα κολοσυστηματα για τις αλλαγές λωρίδας.
Λεβιεδακι για τις ταχύτητες έπρεπε να βάλουν όχι αναγκαστικά τον παπουδε σε λεβιέ.
Κατά τα λοιπά το Υ επιτέλους βλέπεται.
Αν δεν ήταν ακόμα πιο μεγάλο θα ήταν μια επιλογή.
Αλλά χωρίς επιδότηση ποιος θα αγοράσει πια νέο ηλεκτρικό τετοιας τιμής ;Δεν νομίζω ότι καίγονται ιδιαίτερα για την αγορά της Ελλάδας και αν ο κουλης δίνει ή όχι επιδοτήσεις.
Έτσι και αλλιώς μέσα στους επόμενους μήνες θα ξεκαθαρίσει αν θα συνεχιστεί η επιδότηση ή όχι. Προφανώς αν κοπεί, θα υπάρξει πτώση των πωλήσεων όλων των ηλεκτρικών για ένα διάστημα. Μετά, θα αρχίσουν πάλι να ανεβαίνουν.Το σχόλιο μου αφορούσε την Ελλάδα. Οχι την τεσλα όπου και πάλι το αμάξι θα πουλήσει γενικά πάρα πολύ.
Στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά πούλησαν καθαρά λόγω κινήτρων. Χωρίς κίνητρα και ειδικά την επιδότηση θα ξεφουσκώσουν εκτός αν βγουν πολλές προσφορές στυλ byd.
Δεν έχει η περιοχή για περιβαλλοντική συνείδηση ούτε αλλάζει χούγια. Και το βασικό δεν έχει λεφτά. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ως πρώην BMWδακιας κλαιν τα φλας.
Παρότι μας τα πρήζουν με τα κολοσυστηματα για τις αλλαγές λωρίδας.
Λεβιεδακι για τις ταχύτητες έπρεπε να βάλουν όχι αναγκαστικά τον παπουδε σε λεβιέ.
Κατά τα λοιπά το Υ επιτέλους βλέπεται.
Αν δεν ήταν ακόμα πιο μεγάλο θα ήταν μια επιλογή.
Αλλά χωρίς επιδότηση ποιος θα αγοράσει πια νέο ηλεκτρικό τετοιας τιμής ;Δεν νομίζω ότι καίγονται ιδιαίτερα για την αγορά της Ελλάδας και αν ο κουλης δίνει ή όχι επιδοτήσεις.
Έτσι και αλλιώς μέσα στους επόμενους μήνες θα ξεκαθαρίσει αν θα συνεχιστεί η επιδότηση ή όχι. Προφανώς αν κοπεί, θα υπάρξει πτώση των πωλήσεων όλων των ηλεκτρικών για ένα διάστημα. Μετά, θα αρχίσουν πάλι να ανεβαίνουν.Το σχόλιο μου αφορούσε την Ελλάδα. Οχι την τεσλα όπου και πάλι το αμάξι θα πουλήσει γενικά πάρα πολύ.
Στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά πούλησαν καθαρά λόγω κινήτρων. Χωρίς κίνητρα και ειδικά την επιδότηση θα ξεφουσκώσουν εκτός αν βγουν πολλές προσφορές στυλ byd.
Δεν έχει η περιοχή για περιβαλλοντική συνείδηση ούτε αλλάζει χούγια. Και το βασικό δεν έχει λεφτά.Νομίζω ότι είναι γενικό το φαινόμενο. Εάν εξαιρέσεις σκανδιναβικές χώρες, στην υπόλοιπη Ευρώπη όπου μειώθηκαν ή σταμάτησαν την επιδότηση των τιμών των ηλεκτρικών, έπεσαν κατακόρυφα οι πωλήσεις τους. Αυτό δείχνει ότι ο καταναλωτής δεν είναι έτοιμος ακόμη να δαπανήσει 40-50Κ για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και ότι το βασικό κίνητρο επιλογής τους είναι η τιμή κατόπιν επιδότησης η οποία υπολείπεται της τιμής των θερμικών αντίστοιχης κλάσης. Το ίδιο ισχύει και στην Ελλάδα, για όσο χρονικό διάστημα επιδοτείται η τιμή τους και μπορούν να ανταγωνιστούν τα θερμικά τιμολογιακά, θα υπάρχει κόσμος που αγοράζει, αντιθέτως εάν σταματήσουν την επιδότηση, πιστεύω ότι θα εκμηδενιστούν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών στην Ελλάδα.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ως πρώην BMWδακιας κλαιν τα φλας.
Παρότι μας τα πρήζουν με τα κολοσυστηματα για τις αλλαγές λωρίδας.
Λεβιεδακι για τις ταχύτητες έπρεπε να βάλουν όχι αναγκαστικά τον παπουδε σε λεβιέ.
Κατά τα λοιπά το Υ επιτέλους βλέπεται.
Αν δεν ήταν ακόμα πιο μεγάλο θα ήταν μια επιλογή.
Αλλά χωρίς επιδότηση ποιος θα αγοράσει πια νέο ηλεκτρικό τετοιας τιμής ;Δεν νομίζω ότι καίγονται ιδιαίτερα για την αγορά της Ελλάδας και αν ο κουλης δίνει ή όχι επιδοτήσεις.
Έτσι και αλλιώς μέσα στους επόμενους μήνες θα ξεκαθαρίσει αν θα συνεχιστεί η επιδότηση ή όχι. Προφανώς αν κοπεί, θα υπάρξει πτώση των πωλήσεων όλων των ηλεκτρικών για ένα διάστημα. Μετά, θα αρχίσουν πάλι να ανεβαίνουν.Το σχόλιο μου αφορούσε την Ελλάδα. Οχι την τεσλα όπου και πάλι το αμάξι θα πουλήσει γενικά πάρα πολύ.
Στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά πούλησαν καθαρά λόγω κινήτρων. Χωρίς κίνητρα και ειδικά την επιδότηση θα ξεφουσκώσουν εκτός αν βγουν πολλές προσφορές στυλ byd.
Δεν έχει η περιοχή για περιβαλλοντική συνείδηση ούτε αλλάζει χούγια. Και το βασικό δεν έχει λεφτά.για την περιβαλλοντικη συνειδηση θα συμφωνησω, αλλα αυτο ισχυει σε παγκοσμιο επιπεδο. Δεν πιστευω δηλαδη οτι υπαρχει σοβαρο ποσοστο αγοραστων των ηλεκτρικων οχηματων που το κανουν καθαρα για περιβαλλοντικους λογους, απλα υπαρχει και αυτο το feel good επιπεδο οταν το χρησιμοποιεις.
Λεφτα μια χαρα υπαρχουν, ειτε σε μορφη αποταμιευσεων ειτε σε μορφη δανειων και αυτο φαινεται απο την αγορα αυτοκινητων, τον οργασμο οικοδομικης δραστηριοτητας και το οργιο καταναλωσης που ειδαμε στις εορτες (τοσο προϊοντα οσο και υπηρεσιες, τουριστικα κτλπ).
Προφανως θα υπαρξει πτωση πωλησεων, οπως ηδη ειπα, οταν κοπουν οι επιδοτησεις, διοτι ο καταναλωτης ειχε μαθει να αφαιρει καποια χιλιαρικα απο την τιμη, επομενως ξαφνικα θα του φανει σαν να αυξηθηκε η τιμη του αυτοκινητου. Επισης, μια μεγαλη μεριδα επιδοξων αγοραστων θα κρατησει σταση αναμονης μηπως ξανα αρχισει καποια μορφη επιδοτησης. Πιστευω αυτο θα "φαει" 9-12 μηνες απο την αγορα ηλεκτρικων οχηματων, που με λιγες εξαιρεσεις ιδιαιτερα καλων τιμων (οπως ηταν το δελφινι) θα βαλτωσει. Οταν το παρουν αποφαση ολοι οτι δεν θα υπαρξει νεος κυκλος επιδοτησεων, θα ξανα ξεκινησουν δειλα δειλα οι αγορες.
Επισης, μην ξεχναμε οτι η επιδοτηση και ο φοβος μην χαθει η ευκαιρια, εσπρωξε καποιους να αγορασουν (οπως εγω) νωριτερα απο οτι ειχαν αρχικα σκοπο να αλλαξουν το οχημα τους, επομενως διαταραξε ακομα περισσοτερο την αγορα.
Τελος, μιας και ειναι το νημα των τεσλα, ακομα και χωρις επιδοτηση, παραμενουν εξαιρετικα vfm προϊοντα για αυτο που προσφερουν. Ακομα και χωρις την επιδοτηση. -
Αμα κοπεί η επιδότηση, μόνο τα μικρά ηλεκτρικά θα έχουν ελπίδες στην Ελλάδα.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Αμα κοπεί η επιδότηση, μόνο τα μικρά ηλεκτρικά θα έχουν ελπίδες στην Ελλάδα.
Πιθανόν ούτε και αυτά... αντε κανά μεταχειρισμένο σαπάκι που θα πουλιέται πανάκριβα
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Αμα κοπεί η επιδότηση, μόνο τα μικρά ηλεκτρικά θα έχουν ελπίδες στην Ελλάδα.
Και τα μεγάλα, δεν αγοράζει κανείς taycan, ix, model x/s, ελπίζοντας στην επιδότηση.
-
@ataim said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Αμα κοπεί η επιδότηση, μόνο τα μικρά ηλεκτρικά θα έχουν ελπίδες στην Ελλάδα.
Και τα μεγάλα, δεν αγοράζει κανείς taycan, ix, model x/s, ελπίζοντας στην επιδότηση.
Ισχύει, πόσα τέτοια ομως κυκλοφορούν?
-
κοιταξτε γυρω σας ποσα θερμικα οχηματα των 40+ χιλιαδων βλεπετε σε καθημερινη βαση. Αν το παρατηρησετε θα δειτε οτι δεν ειναι και λιγα. Εδω μεσα σε συζητησεις που κανουν επιδοξοι αγοραστες βλεπετε οτι ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ενα οικογενειακο ξεκιναει στα 40κ, για να μην μιλησω για πιο μικρα. Στο νημα του lbx βλεπω 40χιλιαρικα για οχημα που ειναι ενα κλικ πανω απο σουπερ μινι.
TESLA FORUM