-
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Για τις αυτονομια που οντως ενδιαφερει, ανακοινωνονται νουμερα, που πολλες φορες απεχουν απο την πραγματικοτητα, οπως το ιδιο ισχυει και για τα θερμικα.
Γιατί κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις? Για τα θερμικά ουδέποτε η απόκλιση από την ονομαστική κατανάλωση επηρέασε οτιδήποτε άλλο πέραν της τσέπης του οδηγού. Στα ηλεκτρικά η αντίστοιχη απόκλιση σε συνθήκες ενθουσιώδους οδήγησης επηρεάζει ευθέως την χρηστικότητα του οχήματος σε τέτοιο βαθμό που να αποτελεί λόγω μη αγοράς του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της οικονομικής παραμέτρου (λόγω χρόνων φόρτισης και περιορισμένου δικτύου φορτιστών).
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
Ο ίλονας δημιούργησε εκ του μηδενός 2 βιομηχανίες - διαστημική και αυτοκινήτων
Παπάρια δημιούργησε. Και τις δύο τις εξαγόρασε και ο ίδιος δεν έκανε τίποτα δημιουργικό.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Για τις αυτονομια που οντως ενδιαφερει, ανακοινωνονται νουμερα, που πολλες φορες απεχουν απο την πραγματικοτητα, οπως το ιδιο ισχυει και για τα θερμικα.
Γιατί κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις? Για τα θερμικά ουδέποτε η απόκλιση από την ονομαστική κατανάλωση επηρέασε οτιδήποτε άλλο πέραν της τσέπης του οδηγού. Στα ηλεκτρικά η αντίστοιχη απόκλιση σε συνθήκες ενθουσιώδους οδήγησης επηρεάζει ευθέως την χρηστικότητα του οχήματος σε τέτοιο βαθμό που να αποτελεί λόγω μη αγοράς του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της οικονομικής παραμέτρου (λόγω χρόνων φόρτισης και περιορισμένου δικτύου φορτιστών).
Τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν αυξημένη κατανάλωση εντός πόλης, τα αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρες έχουν αυξημένη κατανάλωση εκτός πόλης. Τα παραπάνω είναι γνωστά, που είναι η φάκα? Τι μας κρύβουν ? Γιατί σταμάτησε η εκπομπή του Λιακόπουλου? Που τον έχουν ?
-
-
Toyota Claims Solid State Battery Breakthrough That Will Give EVs 932 Mile Range
The legacy automaker is now claiming it has "found a technological breakthrough that will allow it to bring solid state batteries to market as early as 2027
Από την μια μπορεί η είδηση να είναι ένα μάρκετινγκ τρικ για να ξεπλύνει την ρετσινιά που φοβησε τους μετόχους πως μένει πίσω στην πλήρη ηλεκτροκίνηση , από την άλλη θα μπορούσε να ισχύει καθώς δεν έχει επενδύσει τόσο βαθειά στις μπαταρίες λιθίου όσο οι άλλοι που θα μας τις πασάρουν μέχρι να αποσβεσουν τις επενδύσεις τους .
Μακάρι να ισχύει και μακάρι να τους πάρουν τα σωβρακα όλων οι συμπαθεστατοι Ιάπωνες.
Το πρακτικό συμπέρασμα πάντως είναι , μείνετε ακόμη στα αυγά σας μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Αν από την άλλη πρέπει κάποιος να πάρει αυτοκίνητο τώρα , μονο VFM Toyota hybrid ή κάποιο παλιό ενεργοβορο εργαλείο το πολύ μέχρι 15.000€ να ευχαριστηθεί βρουν βρουμ ( ένα δίλιτρο tsi
ή TDI VAG , κάποιο επίσης δίλιτρο τουρμπατο Opel, ένα παλιό CX7, ένα παλιο Touareg τούμπανο, ένα ML350 , νομίζω είναι ευκαιριάρες τώρα που ο Μητσοτάκης θα μειώσει τα τεκμήρια 30% και θα καταργήσει τον ΦΠ για τα διλιτρα που δεν έχουν ακόμη κλείσει δεκαετία. ) -
Γιατί 932 μίλια και όχι 935...
Να κάτι τέτοια δελτία τύπου με τρελαίνουν. -
@antonakis said in TESLA FORUM:
Γιατί 932 μίλια και όχι 935...
Να κάτι τέτοια δελτία τύπου με τρελαίνουν.Γιατί οι εξομοιώσεις στους υπολογιστές οταν τροφοδοτήθηκαν με υποθετικά και φανταστικά στοιχεία αυτά τα νούμερα έδωσαν .
Όταν οι συν/χοι Νεας Υόρκης και Καλιφόρνιας γκρινιάζουν και διαμαρτύρονται κάτι "φανταστικό" πρέπει να τους ρίξουμε για να τους καθησυχάσουμε
https://asia.nikkei.com/Business/Automobiles/California-New-York-pensions-vote-against-Toyota-chief-reelection -
@antonakis said in TESLA FORUM:
Γιατί 932 μίλια και όχι 935...
Να κάτι τέτοια δελτία τύπου με τρελαίνουν.Επειδή είναι μετατροπή μονάδων από τα 1500 χλμ, που βγάζει 932 μίλια.
-
Έτσι και αποδειχτεί σωστή αυτή η πρόβλεψη, θα τους πάρει και τα σώβρακα.
Αλλά κρατάω μικρή σακούλα. -
-
Όλα καλά. Με το καλημέρα μείον 10 χιλιάρικα στην ονομαστική τιμή πώλησης του καινούργιου, 2 χρόνια μετά ακόμα προσπαθεί να βρεί λύσεις με τα τριξίματα και τον πιτσικαρισμένο μηχανισμό ανοίγματος του πορτμπαγκάζ - δικαίως προβληματίζεται για την ποιότητα κατασκευής. Καλύματα υποχρεωτικά το καλοκαίρι για να μην πηδιέται το δέρμα (και ο ποπός του) από αποχρωματισμούς και ιδρώτες (πανοραμική ηλιοροφή γαρ) παρά το συγκριτικά δροσερότερο λευκό εσωτερικό. Πραγματική αυτονομία για το Long Range 350χλμ (με υπολοιπόμενη μπαταρία 8-10%, άρα χαμηλότερα σε επίπεδο εναπομεινάντων χλμ από το λαμπάκι βενζίνης οποιουδήποτε θερμικού). Τουλάχιστον φορτίζει τσάμπα - ακόμα ... Και όλα αυτά από έναν άνθρωπο που έχει κάθε λόγο να μεροληπτεί υπερ του αυτοκινήτου αφού πρόκειται για επαγγελματία του χώρου που έχει συνδέσει την καριέρα του με τα ηλεκτρικά. Για κάποιο λόγο μου είναι συμπαθής πάντως - φαίνεται καλό παιδί - μακάρι να πετύχει επαγγελματικά.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Όλα καλά. Με το καλημέρα μείον 10 χιλιάρικα στην ονομαστική τιμή πώλησης του καινούργιου, 2 χρόνια μετά ακόμα προσπαθεί να βρεί λύσεις με τα τριξίματα και τον πιτσικαρισμένο μηχανισμό ανοίγματος του πορτμπαγκάζ - δικαίως προβληματίζεται για την ποιότητα κατασκευής. Καλύματα υποχρεωτικά το καλοκαίρι για να μην πηδιέται το δέρμα (και ο ποπός του) από αποχρωματισμούς και ιδρώτες (πανοραμική ηλιοροφή γαρ) παρά το συγκριτικά δροσερότερο λευκό εσωτερικό. Πραγματική αυτονομία για το Long Range 350χλμ (με υπολοιπόμενη μπαταρία 8-10%, άρα χαμηλότερα σε επίπεδο εναπομεινάντων χλμ από το λαμπάκι βενζίνης οποιουδήποτε θερμικού). Τουλάχιστον φορτίζει τσάμπα - ακόμα ... Και όλα αυτά από έναν άνθρωπο που έχει κάθε λόγο να μεροληπτεί υπερ του αυτοκινήτου αφού πρόκειται για επαγγελματία του χώρου που έχει συνδέσει την καριέρα του με τα ηλεκτρικά. Για κάποιο λόγο μου είναι συμπαθής πάντως - φαίνεται καλό παιδί - μακάρι να πετύχει επαγγελματικά.
ειναι η πρωτη φορα στην ιστορια της λιανικης που μια πτωση τιμων παρουσιαζεται ως αρνητικο. Πραγματικα δεν σας πιανει κανεις πουθενα. Αρχιζουν τωρα να κυκλοφορουν και Υ ως ταξι και θα αρχισει η χολη "τι; να δωσω τοσα λεφτα να παρω ενα αυτοκινητο που εχουν οι ταξιτζηδες;"
-
@panormus772 said in TESLA FORUM:
απολυτως λογικα οσα ειπα και για να πω την αληθεια μου, τον περιμενα λιγοτερο αντικειμενικο
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@SPIROS-0 Οι κατασκευαστές θερμικών δεν έχουν λόγο να ανακοινώσουν τέτοια νούμερα διότι ο όρος άγχος φόρτισης δεν προϋπήρξε των ηλεκτρικών. Υπολογίζεις σταθερή μέγιστη ονομαστική ισχύ καθόλη την διάρκεια του 400αριού και θεωρείς απεριόριστη την παροχή ρεύματος της μπαταρίας κατά την εκκίνηση, κάτι που και στις δύο περιπτώσεις δεν ισχύει λόγω μη γραμμικών πραγματικών φορτίων στους άξονες των μοτέρ. Όμως γιατί να καταφεύγει κανείς σε θεωρητικούς υπολογισμούς όταν όλα τα οχήματα μπορούν τα ίδια να μετρήσουν τον εαυτό τους? (και σε κάποιο βαθμό και οι ίδιοι οι δοκιμαστές/δημοσιογράφοι για επιβεβαίωση)?
Γιατί έτσι συμφέρει τους μαρκετίστες και τους χορηγούς προφανώς.
Σχετικά με αυτό, συμφωνώ με όλους τους υπόλοιπους ότι είναι μια τελείως αχρείαστη πληροφορία. 400άρια θα κάνεις μες στην πόλη, αν ανοίξεις με κάποιον στο φανάρι, όπου δε σε απασχολεί η αυτονομία. Στο ταξίδι, πώς να κάνεις 400άρι; Άντε να ξεκινήσεις λίγο πιο σβέλτα από τα διόδια. Και προφανώς, με την αυτονομία να είναι πρόβλημα στον αυτοκινητόδρομο, θα πιάσεις τα 120-130 και θα μείνεις εκεί, δεν πρόκειται να κάνεις κυνηγητά.
Επίσης, να αναφέρω κάτι που κανείς δεν είπε (ίσως γιατί δεν το έχει ζήσει): στα απανωτά ανοίγματα, η κατανάλωση είναι ελάχιστη. Μου έχει τύχει με πολλά δημοσιογραφικά EV να γυρίσω ας πούμε αργά στη Βουλιαγμένης, να έχει μηδενική κίνηση και να πατάω τέρμα ή σχεδόν τέρμα σε κάθε φανάρι. Ξανά και ξανά και ξανά, επειδή με έπιαναν τα επόμενα. Επειδή έκανα ανάκτηση ενέργειας και δεν πατούσα πουθενά φρένο, πολύ μεγάλο τμήμα της ενέργειας δε χανόταν. Ακούγεται οξύμωρο για όποιον έχει συνηθίσει από τα θερμικά, αλλά μπορείς να πηγαίνεις σα χούλιγκαν κι η κατανάλωση να είναι πολύ λογική. Ας πούμε ένα +30-40% σε σχέση με το να πήγαινα χαλαρά, τη στιγμή που με αντίστοιχη οδήγηση, ένα θερμικό θα έκαιγε τα διπλά και βάλε από το να πήγαινε κυρία. -
@dimsabas Μου λές εν ολίγοις ότι ο υποψήφιος αγοραστής υποχρεούται να υφίσταται την πλύση εγκεφάλου ΜΜΕ και Κατασκευαστών περί των υπερ-επιδόσεων των ηλεκτρικών αλλά ΔΕΝ δικαιούται να γνωρίζει το ενεργειακό κόστος για αυτές με αντικειμενικά μετρήσιμο τυποποιημένο τρόπο. Σιριουσλι!? Και ότι το 400άρι ως αντιπροσωπευτική τυποποιημένη μέτρηση επιδόσεων (και ενεργειακής κατανάλωσης) είναι άνευ ουσίας, ενώ τα 0-100χαω και η τελική ταχύτητα που υπερ-προβάλεται τόσο στο πρωτοσέλιδο παραγγελιοληψίας της Τεσλα όσο και στα άρθρα του ειδικού τύπου ως βασικό πλεονέκτημα των αμαξιών της (ακόμα και για τα βασικά μοντέλα) είναι λετζίτ!? Και όλα αυτά σε μια πλατφόρμα που το αίτημα της αυτονομίας αποτελεί βασικό κριτήριο αγοράς τους ή μη ΕΙΔΙΚΑ στην Ελλάδα.
Οκ, Κομπλε. Όποιος κατάλαβε - κατάλαβε, πάμε για άλλα.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
ειναι η πρωτη φορα στην ιστορια της λιανικης που μια πτωση τιμων παρουσιαζεται ως αρνητικο. Πραγματικα δεν σας πιανει κανεις πουθενα.
«σας»!? Δεν είμαστε τυπε κατ ανάγκην όλοι όσοι γράφουμε εδώ ρουβιτσες ή χειτερς του οποιουδήποτε. Πάντως, αν ψώνιζες, εσυ ή οποίος άλλος, λίγο πριν την ανακοίνωση της έκπτωσης θα είχες άλλη γνώμη, υποθέτω - αυτό σχολίασα.
-
Εγώ δεν κατάλαβα. Ποιο είναι το θέμα σου;
-
Το θέμα τους είναι οτι τα Tesla φθηναίνουν και στο μυαλό τους είναι μειονέκτημα!
Αν πάρεις τώρα ενα μετα απο δυο μήνες θα πέσει η τιμή του 5000 €
και θα χάσεις γιατί ... έτσιΗ χασούρα λοιπόν διαπιστώνεται την στιγμή της πώλησης σε συνδυασμό πάντα με το πόσο εχει το καινούργιο .
Θα "χάσεις" 5000 αλλα θα αγοράσεις και το καινούργιο 5000 € φθηνότερα και θα πάρεις ενα καλλίτερο αυτοκίνητο με βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής καλλίτερες μπαταρίες κλπ δεν βλέπω καμμία χασούρα μόνο κέρδος. -
@lap said in TESLA FORUM:
Εγώ δεν κατάλαβα. Ποιο είναι το θέμα σου;
ΕΣΥ θα αποκτήσεις δικαίωμα διευκρίνισης ΜΟΝΟΝ αφού ποστάρεις απόδειξη ενοικίασης ηλεκτρικού επι τριημερο και δημοσιεύσεις φωτογραφία σου σε τρυφερό τετ-α-τετ με Tesla supercharger.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω τι μούρλα σε έχει πιάσει και μάλιστα επιμένεις παρ' ότι σου εξήγησα τι έχω διαπιστώσει: ότι απανωτά γκαζώματα ΔΕΝ πλήττουν ιδιαίτερα την κατανάλωση, εφόσον ακολουθεί φανάρι στο οποίο κάνεις ανάκτηση. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον να ρωτάει απεγνωσμένα τι κατανάλωση έχει το τάδε θερμικό στο 0-100 και να φαντάζεται σκευωρίες και συνωμοσίες.
Αλλά υπόσχομαι ότι όταν ξαναπάρω Tesla, ΑΝ το θυμηθώ εκείνες τις μέρες (γιατί μπορεί να ξαναπάρω σε πέντε μήνες), θα μηδενίσω τον μετρητή, θα κάνω ένα 0-100 και θα δω τι θα γράψει.
TESLA FORUM