-
Καλησπερα σας. Ειμαι σε αναζητηση αυτοκινητου!Ειχα ενα Τεριος Ι οπου ημουν πολυ ευχαριστημενος αλλα το τρακαρα οποτε ψαχνω για αυτοκινητο. Ελεγα να μην παρω παλι Τεριος καθως θελω κατι πιο αγροτικο καθως ασχολουμε με ελιες. Εχω και ενα Toyota corolla για την οικογενεια οποτε θα ηθελα κατι πιο αγροτικο. βασικα μου αρεσει και η ιδεα στο κλουβακι οποτε βαζεις τα πραγματα σου μεσα τα κλειδωνεις και μια χαρα δεν χρειαζετε να ξεφορτωνεις καθε μερα. Και τωρα ποιο ειναι το προβλημα! θελω μικρο μιας και εκει που κυκλοφορω ειναι στενα.Απο κλουβακι εχω δει το nissan carry 1.3 οπου ειναι πισωκινητο οποτε αν φορτωνετε και εχει βαρος πισω θα ανεβαινει στους αγροτικους δρομους χωρις να σπινιαρη. Απο μικρο αγροτικο μου αρεσει το fiat strada 1.3 οπου εχω ακουση ειναι πολυ οικονομικο αλλα ειναι προστοκινητο και αν το φορτωσεις λιγο θα σηκωθει μπροστα και θα σπινιαρη με το παραμικρο μπροστα. Ενα αλλο που εχω δει ειναι το RENAULT KANGOO 1.9 4X4 οπου αυτο ειναι και 4χ4 οποτε παω παντου απο θεμα τετρακινησης και συνδιαζει και την κλουβα. Απλα εχω διαβασει οτι καιει 9 λιτρα στα 100χλμ και το θεμα ειναι τι αξιοπιστια εχει μην το εχω στον χωματοδρομο και αρχισει και σκορπαει γιατι βασικα θελω ενα αξιοπιστο αυτοκινητο. Οταν λεω φορτωμα εννοω λιγα πραγματα 300 με 400 κιλα και οχι καθε φορα καθως στην οικογενεια υπαρχει αγροτικο 4χ4 το nissan NP300 οποτε χρησιμοποιω αυτο οταν ειναι για πολυ βαρος. Εχετε να προτινετε κατι αλλο?
-
Καλησπερα σας. Ειμαι σε αναζητηση αυτοκινητου!Ειχα ενα Τεριος Ι οπου ημουν πολυ ευχαριστημενος αλλα το τρακαρα οποτε ψαχνω για αυτοκινητο. Ελεγα να μην παρω παλι Τεριος καθως θελω κατι πιο αγροτικο καθως ασχολουμε με ελιες. Εχω και ενα Toyota corolla για την οικογενεια οποτε θα ηθελα κατι πιο αγροτικο. βασικα μου αρεσει και η ιδεα στο κλουβακι οποτε βαζεις τα πραγματα σου μεσα τα κλειδωνεις και μια χαρα δεν χρειαζετε να ξεφορτωνεις καθε μερα. Και τωρα ποιο ειναι το προβλημα! θελω μικρο μιας και εκει που κυκλοφορω ειναι στενα.Απο κλουβακι εχω δει το nissan carry 1.3 οπου ειναι πισωκινητο οποτε αν φορτωνετε και εχει βαρος πισω θα ανεβαινει στους αγροτικους δρομους χωρις να σπινιαρη. Απο μικρο αγροτικο μου αρεσει το fiat strada 1.3 οπου εχω ακουση ειναι πολυ οικονομικο αλλα ειναι προστοκινητο και αν το φορτωσεις λιγο θα σηκωθει μπροστα και θα σπινιαρη με το παραμικρο μπροστα. Ενα αλλο που εχω δει ειναι το RENAULT KANGOO 1.9 4X4 οπου αυτο ειναι και 4χ4 οποτε παω παντου απο θεμα τετρακινησης και συνδιαζει και την κλουβα. Απλα εχω διαβασει οτι καιει 9 λιτρα στα 100χλμ και το θεμα ειναι τι αξιοπιστια εχει μην το εχω στον χωματοδρομο και αρχισει και σκορπαει γιατι βασικα θελω ενα αξιοπιστο αυτοκινητο. Οταν λεω φορτωμα εννοω λιγα πραγματα 300 με 400 κιλα και οχι καθε φορα καθως στην οικογενεια υπαρχει αγροτικο 4χ4 το nissan NP300 οποτε χρησιμοποιω αυτο οταν ειναι για πολυ βαρος. Εχετε να προτινετε κατι αλλο?
-
εδω και 6,5 σχεδον χρονια ειμαι κατοχος ενος strada με 114000 χλμ πλεον.
λεω εξ αρχης οτι το πηρα αναγκαστικα καθως σαν επιλογη ειχα αυτο και το caddy.
γενικα ειμαι φιλος των ιαπωνικων αυτοκινητων και με μαυρη καρδια το αγορασα.τα λεω αυτα για να μην θεωρειθουν τα λεγομενα μου προκαταλειμενα.το αυτοκινητο ειναι σκυλι μαυρο.πραγματικος εργατης τηρουμενων των αναλογιων.σε καμια περιπτωση δεν ειναι hi lux αλλα αυτο που μπορει να κανει το κανει πολυ καλα.
το εχω φορτωσει με τα διπλασια απο τα κιλα που διαβασα (400) και αυτο μεσα σε κτημα ελιων περασμενες καλιεργητη και με πολλες πετρες.βεβαια αυτα τα λαθη πληρωνονται(ευτυχως οχι ακομα δοξα τον θεο) αλλα μια φορα που κοιταξα για κατι ασχετο απο κατω ειδα το καρτερ να εχει πολλες λακουβες και τρομαξα.
οταν δεν χρησιμοποιειται ως εργαλειο αλλα ως μεταφορικο μεσο,ειναι εκπληξη η συμπεριφορα του στον δρομο.(μην ξεχναμε για τι αυτοκινητο μιλαμε ομως ετσι?!)
συγκρινομενο με τα πιο συγχρονα diesel δεν το λες και πολυ οικονομικο αλλα ειναι πολυ οικονομικο.
η μικτη καταναλωση που εχω εδω και πολλες χιλιαδες χλμ κυμαινεται απο 5,6 μεχρι 6,5 λιτρα.
απο την μεση του ευρους που αναφερω και πανω,η οδηγηση ειναι ατσαλη με επιταχυνσεις ασκοπες και η ταχυτητα κινησης στην εθνικη οδο που χρησιμοποιω συχνα να ειναι στα 130-140 χλμ.
με συντηρητικη οδηγηση και εντος οριων ταχυτητας στους αυτοκινητοδρομους η καταναλωση πεφτει ευκολα κατω απο το μικρο νουμερο που ανεφερα.
σημερα που γυρνουσα απο την λαχαναγορα της αθηνας σε μια κατηφορα ειδα 195 χλμ στις 4600. για μερικα δευτερολεπτα αλλα με τετοια χρηση τι οικονομια να εχεις?επειδη ομως δεν μπορω να συγχωρησω στον εαυτο μου τοσο καλα λογια για μη ιαπωνικο αυτοκινητο θα πρεπει να το θαψω και λιγο.
σαν ιταλικο αυτοκινητο εχει βγαλει τις ζημιουλες του (μην ξεχνιομαστε δλδ ) αν και για μια απο αυτες -την πιο τσουχτερη- μαλλον εγω ευθυνομαι και οχι η καταγωγη του αυτοκινητου.
- σχετικα νωρις απο την αγορα εκαψε εγκεφαλο(?) ηλεκτρικων παραθυρων (καλυφθηκε απο την εγγυηση)
- καμποσο αργοτερα εκανε ρωγμη το ψυγειο λαδιου και μου περνουσε λαδια στο κυκλωμα ψυξης.αυτη η ζημια με ταλαιπωρησε καμποσο καιρο. δεν με καλυψε η εγγυηση παροτι ημουν εντος 5ετιας επειδη λεει αργησα σχεδον 2 μηνες περαν του ετους να κανω την τυπικη συντηρηση η οποια για τα χλμ εκεινα ηταν απλη αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου στα 10Κ χλμ.
δεν ευθυνομουν εγω για αυτο αλλα θα ξεφυγω του θεμματος οποτε δεν το αναλυω.
3η και φαρμακερη (εδω που μαλλον φταιω εγω )
ραγισμα στο catrige(?) της τουρμπινας και αλλαγη τουρμπινας
με ρωτησε ο μαστορας γενικα πως οδηγω και αν το ζοριζω παραπανω απο οτι πρεπει.
ε του ειπα και εγω οτι εχω κανει καποια ταξιδια αστραπη προς αθηνα (300 χλμ πηγαινε ελα) μεσα στον αυγουστο με ερκουλ ανοιχτο εννοειται και ακατεβατα 160-170 χλμ. μου ειπε να κατανοησω τι το αυτοκινητο αυτο δεν ειναι για τετοια πραματα(γιατι οχι αληθεια?) και μου γυρισε πλατη.αλλαξα τουρμπινα μαζι με καταλυτη μεταχειρισμενη απο lancia Y μου ειπε σχεδον καινουρια απο τροπετο.
επιβεβαιωθηκα οτι το αυτοκινητο εχει κερδισει καποιους ιππους και εχει μεγαλυτερο ευρος η τουρμπινα απο ενα φιλο που εχει το ιδιο αυτοκινητο και ειπε οτι δεν εχει καμια σχεση με το δικο του.ΡΕΖΟΥΜΕ!
αν δεν εισαι καγκουρας σαν εμενα,παρτο με κλειστα τα ματια κανωντας πρωτα μια ευχη στον καλο θεουλη γιατι ειναι ιταλικο,μην ξεχνιωμαστε.
ΥΓ. σεντονι εγραψα ρε γμτ.
-
ενδιαφέρον αυτα που λες καθώς το στραντα ειναι μια επιλογη για εμάς τους ερασιτέχνες ελαιοπαραγωγους..
υ.γ
αν αγόραζα εγω παντός τωρα αγροτικο το σιγουρο ειναι οτι θα επερνα τρανζιτ (ναι αυτο που ειχε θεμα με τον εγκέφαλο αλλα το πισωκινητο,πραγματικα το βαν ειναι αλλου αυτο..το λέω γιατι οδηγησα-φόρτωσα ενα τετοιο με ολοκληρο νοικοκυριο και δεν εβγαλε κιχ αν και βενζινη) -
tranzit=tragik!! αν λες για τα τελευταία μοντέλα,μακριά ειδικά σε diesel.
-
τέτοια τράνζιτ έχει και ο ΕΣ, πιο πολύ αυτά μαστορεύανε οι του τεχνικού παρά τα στάγιερ
ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟ Ή ΚΛΟΥΒΑΚΙ?