-
Καλησπέρα μέλη του forum
Είμαι καινούργιος στο forum και σκέφτομαι για αγορά μεταχειρισμένου 4Χ4 τύπου τζιπ χαμηλού κυβισμού και κατανάλωσης. Συγκεκριμένα τείνω προς τα εξής: Suzuki jimny, Daihatsu terrios (μοντέλα 2000-2003 1300cc). To πρώτο έχει το βασικό μειονέκτημα του τρίπορτου. Για το άλλο αναρωτιέμαι για την κατανάλωση και έτσι σκέφτηκα τη λύση του αερίου αλλά αυτό μου αχρηστεύει το ήδη μικρό πορτ-μπαγκάζ.
Γενικά είμαι άσχετος με τα αυτοκίνητα γι αυτό απευθύνομαι σε σας που είστε masters στο θέμα! -
Καλησπέρα μέλη του forum
Είμαι καινούργιος στο forum και σκέφτομαι για αγορά μεταχειρισμένου 4Χ4 τύπου τζιπ χαμηλού κυβισμού και κατανάλωσης. Συγκεκριμένα τείνω προς τα εξής: Suzuki jimny, Daihatsu terrios (μοντέλα 2000-2003 1300cc). To πρώτο έχει το βασικό μειονέκτημα του τρίπορτου. Για το άλλο αναρωτιέμαι για την κατανάλωση και έτσι σκέφτηκα τη λύση του αερίου αλλά αυτό μου αχρηστεύει το ήδη μικρό πορτ-μπαγκάζ.
Γενικά είμαι άσχετος με τα αυτοκίνητα γι αυτό απευθύνομαι σε σας που είστε masters στο θέμα! -
Ειπα να μην ανοιξω καινουργιο θεμα καθοτι ιδια απορια εχω οικονιμκο τζιπακι(terios ή jimny?)1300...
Προτιμω το terios λογο 4τραπορτου αλλα λενε οτι εχει μονιμη τετρακινηση και θα καιει καργα ενω το suzuki επιλεκτικη αλλα 2 πορτο δεν θελω παλι..Με ενδιαφερει για χρηση μονο για εντος πολης και στα περιξ και σπανια κανα ταξηδακι μικρο-κοντινο(παντα με 80-100 ταξιδευω...)..Απο καταναλωση τι κανουν με ησυχη οδηγηση και με την χρηση που λεω...?Καποιος φιλος μουπε οτι παλιοτερα ειχε terios και πρεπει να βγανει και εκδοση(1300 παντα λεω αυστηρα..)με επιλεκτικη την τετρακινηση με κουμπι και καποια με καδενα αντι ιμαντα και κατι τετοια και να το ψαξω καλα..Γνωριζει κανεις τις εκδοσεις αυτες και πως τις ξεχωριζω ή εχει κανει λαθος ο φιλος μου..? -
Και τα δύο καίνε κάργα Και τα δύο είναι αυτοκίνητα που δεν έχουν φτιαχτεί για χρήση εντός πόλης. Τετρακίνηση για εντός πόλης για ποιο λόγο;
Στάλθηκε από το D2005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-