Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη σε Diesel κινητήρες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βενζίνη σε Diesel κινητήρες
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antis last edited by

      Καλησπέρα.Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα τις πολύτιμες συμβουλές σας πανω σε ενα πρόβλημα που αντιμετωπίζω.Έχω ένα Fiat Grand Pundo 1.3 M-Jet.Απο λάθος του βενζινά αντί να γεμίσω με πετρέλαιο μου έβαλε βενζίνα για 30 E.Το αμάξι έκανε μόλις 500 μέτρα και μετα καταλαβα οτι κατι δεν παει καλά.Τί κάνω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antis last edited by

        Καλησπέρα.Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα τις πολύτιμες συμβουλές σας πανω σε ενα πρόβλημα που αντιμετωπίζω.Έχω ένα Fiat Grand Pundo 1.3 M-Jet.Απο λάθος του βενζινά αντί να γεμίσω με πετρέλαιο μου έβαλε βενζίνα για 30 E.Το αμάξι έκανε μόλις 500 μέτρα και μετα καταλαβα οτι κατι δεν παει καλά.Τί κάνω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antis last edited by

          Καλησπέρα.Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα τις πολύτιμες συμβουλές σας πανω σε ενα πρόβλημα που αντιμετωπίζω.Έχω ένα Fiat Grand Pundo 1.3 M-Jet.Απο λάθος του βενζινά αντί να γεμίσω με πετρέλαιο μου έβαλε βενζίνα για 30 E.Το αμάξι έκανε μόλις 500 μέτρα και μετα καταλαβα οτι κατι δεν παει καλά.Τί κάνω?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            ενημερωνεις τον βενζινα για το λαθος του (αυτος πρεπει να αναλαβει ολα τα εξοδα) κατεβαζεις και καθαριζεις ρεζερβουαρ και σωληνωσεις, βαζεις πετρελαιο και κανεις την προσευχη σου να μην εχεις ζημια στην αντλια πετρελαιου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-chania last edited by

              Επίσης κοίτα μήπως υπάρχει τάπα απορροής στο πάτο του ντεπόζιτου η οποία το αδειάζει. Έτσι γλιτώνεις το κατέβασμά του.
              Το κύκλωμα από το ντεπόζιτο μέχρι το φίλτρο του πετρελαίου αδειάζει σχετικά εύκολα. Το υπόλοιπο καύσιμο που παραμένει είναι της τάξης των 100γραμμαρίων το οποίο βρίσκεται στις σωληνώσεις της υψηλής πίεσης. Αυτό πρέπει να στο αδειάσει ο «τρομπάς»
              Και όπως πολύ σωστά είπε ο Ηλίας τα έξοδα πρέπει να τα υποστεί ο πρατηριούχος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr