-
νάτη και η Renault με Clio R3T. Ωραίο πυροβόλο θα είναι αυτό. Άντε να το δούμε και Ελλάδα.
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=4 ... t&cat=News
-
νάτη και η Renault με Clio R3T. Ωραίο πυροβόλο θα είναι αυτό. Άντε να το δούμε και Ελλάδα.
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=4 ... t&cat=News
-
νάτη και η Renault με Clio R3T. Ωραίο πυροβόλο θα είναι αυτό. Άντε να το δούμε και Ελλάδα.
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=4 ... t&cat=News
-
Αν ειναι σαν το ds3 r3T, δε πειραζει δε χανουμε και τιποτα αν δε το δουμε
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Αν ειναι σαν το ds3 r3T, δε πειραζει δε χανουμε και τιποτα αν δε το δουμεΓιατί το λες αυτό? Αν εξαιρέσεις τον σχετικά ξενέρωτο ήχο που βγάζουν μια χαρά θέαμα προσφέρουν για μπροστοκίνητα.
-
Απορια!
Στο αρθρο λεει για επιλογεα joystick στο χωμα και προαιρετικα paddles στην ασφαλτο.για να υπαρχουν paddles δεν θα πρεπει να ειναι το κιβωτιο ηλεκρουδραυλικο οπως στα παλια wrc;(πραγμα πρακτικα αδυνατον λογω κοστους, αρα κατι αλλο παιζει)πως γινεται να εχουν paddles τα μικρα που τεχνολογικα ειναι κατωτερα απο τα wrc;νομιζω ειχα διαβασει παλιοτερα μια παρουσιαση του ds3 r3 και αυτο αν θυμαμαι ειχε paddles. -
Στα WRC δεν επιτρέπεται η αναγνώριση paddles για λόγους περιορισμού κόστους (είχε προταθεί από τη FIA να επιτραπούν paddles αρκεί να είναι κοινό το σύστημα για όλους αλλά κάθε κατασκευαστής ήθελε διαφορετικό πράγμα και δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν, οπότε η FIA είπε 'ΟΚ όλοι μηχανικό') (είχα δει ένα μικρό κολοκυθάκι της C4 WRC που μετέτρεπε το ηλεκτρικό σήμα σε υδραυλικό και έκανε €10000)
Στα R3 επιτρέπεται να αναγνωριστούν paddles πχ. το DS3 R3 έχει.
-
Ο χρήστης Spinos7 έγραψε:
Αν ειναι σαν το ds3 r3T, δε πειραζει δε χανουμε και τιποτα αν δε το δουμε
Γιατί το λες αυτό? Αν εξαιρέσεις τον σχετικά ξενέρωτο ήχο που βγάζουν μια χαρά θέαμα προσφέρουν για μπροστοκίνητα.
εγω δεν εχω δει θεαμα απο R3T και φυσικα ο ηχος ειναι χαλια.
-
@nass δηλαδη αν καταλαβα καλα τα μικρα εχουν πιο σοφιστικε-πολυπλοκο κιβωτιο ταχυτητων απο τα wrc και απο τα αυτοκινητα του wrc2;
Υ.Γ θυμαμαι το 2005 στο σερβις παρκ στη λαμια ειχα δει κιβωτιο απο impreza wrc και μου ειχε κανει εντυπωση οτι ηταν γεματο σωληνακια(νομιζω ηταν στην τεντα βωβου-ελ εμ),κοιταζοντας το και μονο καταλαβαινε καποιος οτι ηταν κατι πολυπλοκο.τετοιο εχουν δηλαδη τα r3 με paddles;επισης στα r3 για μειωση κοστους χρησιμοποιειται κοινο κιβωτιο για ολα;
Ευχαριστω εκ των προτερων!!
-
Το κιβώτιο εσωτερικά είναι το ίδιο, σειριακό με ίσια δόντια ασυγχρόνιστο (όπως το 'παπί' ) όπως αυτό:
Τα σωληνάκια είναι το υδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης της αλλαγής σχέσεων δηλ. κινεί τη ράβδο στο πάνω μέρος της εικόνας. Το οποίο ενεργοποιείται ηλεκτρονικά από το paddle στο τιμόνι. Αντίθετα, τα WRC έχουν μηχανική σύνδεση του λεβιέ που χειρίζεται ο οδηγός με τη ράβδο αλλαγής. Αυτή είναι η διαφορά.
Τα R3 δεν έχουν κοινό κιβώτιο αλλά συνήθως όλοι χρησιμοποιούν κιβώτια είτε της Sadev είτε της X-Trak.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Απορια!
Στο αρθρο λεει για επιλογεα joystick στο χωμα και προαιρετικα paddles στην ασφαλτο.για να υπαρχουν paddles δεν θα πρεπει να ειναι το κιβωτιο ηλεκρουδραυλικο οπως στα παλια wrc;(πραγμα πρακτικα αδυνατον λογω κοστους, αρα κατι αλλο παιζει)πως γινεται να εχουν paddles τα μικρα που τεχνολογικα ειναι κατωτερα απο τα wrc;νομιζω ειχα διαβασει παλιοτερα μια παρουσιαση του ds3 r3 και αυτο αν θυμαμαι ειχε paddles.είναι καθαρά θέμα μείωσης του κόστους για το WRC.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Αν ειναι σαν το ds3 r3T, δε πειραζει δε χανουμε και τιποτα αν δε το δουμε
Γιατί το λες αυτό? Αν εξαιρέσεις τον σχετικά ξενέρωτο ήχο που βγάζουν μια χαρά θέαμα προσφέρουν για μπροστοκίνητα.
εγω δεν εχω δει θεαμα απο R3T και φυσικα ο ηχος ειναι χαλια.
Οκ γούστα είναι αυτά. Πάντως αν δεν έχεις δει βιντεάκια απο cedric roberτ, guentin gilbert, mathieu arzeno να οδηγούν το ds3 r3t ρίξε μια ματιά και ίσως αλλάξεις γνώμη.
-
Εχω δει απο απο γαλλια καθως παρακολουθω το πρωταθλημα τους, αλλα θα ξαναμελετησω ειδικα για τα ds3 r3 να δω μηπως αλλαξω γνωμη και θα παραθεσω και βιντεακια.
Renault Clio R3T