Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ευρωπαϊκή κόντρα τετρακούνας με Ιαπωνική!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ευρωπαϊκή κόντρα τετρακούνας με Ιαπωνική!
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    18
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ice_f1 last edited by

      Ναι ξέρω άμα είχατε 50000€ για αγορά αυτοκινήτου δεν θα παίρνατε ευρωπαϊκά αντίγραφα τετρακουνας και θα επιλέγατε τον ΙΑΠΩΝΑ αλλά θέλω να μου πείτε μπορεί κανένα από αυτά να συγκριθεί εντάξει μην αναφερθείτε άμα στηθούν σε ευθεία θέλω περισσότερο σε στροφοδιαδρομές να μου πείτε τις γνώμες σας..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • I
        ice_f1 last edited by

        Ναι ξέρω άμα είχατε 50000€ για αγορά αυτοκινήτου δεν θα παίρνατε ευρωπαϊκά αντίγραφα τετρακουνας και θα επιλέγατε τον ΙΑΠΩΝΑ αλλά θέλω να μου πείτε μπορεί κανένα από αυτά να συγκριθεί εντάξει μην αναφερθείτε άμα στηθούν σε ευθεία θέλω περισσότερο σε στροφοδιαδρομές να μου πείτε τις γνώμες σας..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ice_f1 last edited by

          Ναι ξέρω άμα είχατε 50000€ για αγορά αυτοκινήτου δεν θα παίρνατε ευρωπαϊκά αντίγραφα τετρακουνας και θα επιλέγατε τον ΙΑΠΩΝΑ αλλά θέλω να μου πείτε μπορεί κανένα από αυτά να συγκριθεί εντάξει μην αναφερθείτε άμα στηθούν σε ευθεία θέλω περισσότερο σε στροφοδιαδρομές να μου πείτε τις γνώμες σας..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            eltassos last edited by

            οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση. Οχι οτι δεν μπορουν να στησουν αμαξι αλλα ειναι θεμα φιλοσοφιας και κοστους εξελιξης. Μιλαμε για γηινα αυτοκινητα.

            οι ευρωπαιοι με τα μικρομεσαια (εως 2500 κυβικα) τουρμπιδια τους, στην ευθεια ειναι απιαστοι. Γνωμη μου.

            Ψηφισα σουμπαρου διοτι δεν γουσταρω σαρακακη για ελλαδα (οχι οτι και η σουμπαρου ειναι λαμπερη α/πεια)

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              ggab last edited by

              βρες μου ενα πιο στημενο απο τον Μητσο........αντε και με τα διπλασια χρηματα!!!
              ρε Τασο που κολαει η Ελληνικη αντιπροσωπεια;;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sv2 last edited by

                Χωρίς καμία σκέψη Α45 AMG πολυτελέστερο, δυνατότερο, ταχύτερο, ομορφότερο …...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                  οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.

                  Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Οχι αλλα καποιος λογος θα υπαρχει που ειναι τοσο φτηνο το gtr.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      heras last edited by

                      Σαφως Mercedes A45 AMG...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                        οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.

                        Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση

                        Αμ οι Lambo ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad-max-13 last edited by

                          πηρε βιζα μεταναστη η Lambo απο ευρωπη σε ιαπωνια?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Το έριξα στον Μήτσο το ψηφαλάκι για τον απλούστατο λόγο ότι το τελευταίο STi έχει μαλακώσει σε σχέση με το προηγούμενο. Τα ευρωπαϊκά είναι κούρσες και όχι όπλα σαν τα σχιστομάτικα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                              πηρε βιζα μεταναστη η Lambo απο ευρωπη σε ιαπωνια?

                              Οχι ειναι ευρωπαική αλλά μαλλον δεν είναι αρκετά ψαγμένη για αυτό επένδυσαν σε 4κινηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad-max-13 last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                πηρε βιζα μεταναστη η Lambo απο ευρωπη σε ιαπωνια?

                                Οχι ειναι ευρωπαική αλλά μαλλον δεν είναι αρκετά ψαγμένη για αυτό επένδυσαν σε 4κινηση.

                                συμφωνω...
                                το ανεφερα ορμωμενος απο αυτο 'οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Όλοι ψαγμένοι είναι παίδες (ντάξει εκτός από τους Κορεάτες και τους Κινέζους). Ο κάθε κατασκευαστής απλά επικεντρώνεται εκεί που θέλει. Η Λάμπο για παράδειγμα έχει τετρακίνηση επειδή θέλει να είναι σχετικά φιλικά τα αυτοκίνητά της. Η Φερράρι από την άλλοη πουλάει πιουρίλα, εκτός από την ΦΦ. Μιλάμε όμως για άλλου είδους αυτοκίνητα σε αυτό το τοπικό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • E
                                    eltassos last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.

                                    Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση

                                    ναι ακριβως...πως να διαχειριστει ολη αυτη τη δυναμη ο Γιαπωνεζος χωρις 4χ4?..σε αντιθεση με ενα sygxrono Focus RS?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dim8 last edited by

                                      Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:

                                      οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.

                                      Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση

                                      ναι ακριβως...πως να διαχειριστει ολη αυτη τη δυναμη ο Γιαπωνεζος χωρις 4χ4?..σε αντιθεση με ενα sygxrono Focus RS?

                                      ELTASSOS στο τοπικ με την Χυσαυγη γραφεις σοβαροτερα παντως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:

                                        οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.

                                        Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση

                                        ναι ακριβως...πως να διαχειριστει ολη αυτη τη δυναμη ο Γιαπωνεζος χωρις 4χ4?..σε αντιθεση με ενα sygxrono Focus RS?

                                        Τι άλλο θα ακούσουμε... 
                                        

                                        (To οποίο Focus RS όπου έχει πάει έχει φάει τρελλό ξύλο όχι μόνο από φτερούγες, που ας πούμε είναι αναμενόμενο (στους πάντες πλην του ELTASSOS) αλλά και από Megane RS με 40 άλογα λιγότερα)

                                        Καλά άσε το Γιαπωνέζο. Το Audi και το AMG που έχουν 4κίνηση με ίδια άλογα με το Focus και αυτά το κάνουν από 'αναρτησιακές αδυναμίες' ?

                                        Εχεις ποτέ οδηγήσει κανα Evo ή έτσι το λες ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Αιρετική προσθήκη εδώ, αλλά το καράβι μεταμορφώνεται τελείως με την ενεργητική τετραδιεύθυνση, υπάρχει μια Laguna Coupe στο Renault club που στα Μέγαρα στρίβει με τόση ευελιξία σαν να είναι στο μέγεθος Renault 5άρι.

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr