-
Ναι ξέρω άμα είχατε 50000€ για αγορά αυτοκινήτου δεν θα παίρνατε ευρωπαϊκά αντίγραφα τετρακουνας και θα επιλέγατε τον ΙΑΠΩΝΑ αλλά θέλω να μου πείτε μπορεί κανένα από αυτά να συγκριθεί εντάξει μην αναφερθείτε άμα στηθούν σε ευθεία θέλω περισσότερο σε στροφοδιαδρομές να μου πείτε τις γνώμες σας..
-
Ναι ξέρω άμα είχατε 50000€ για αγορά αυτοκινήτου δεν θα παίρνατε ευρωπαϊκά αντίγραφα τετρακουνας και θα επιλέγατε τον ΙΑΠΩΝΑ αλλά θέλω να μου πείτε μπορεί κανένα από αυτά να συγκριθεί εντάξει μην αναφερθείτε άμα στηθούν σε ευθεία θέλω περισσότερο σε στροφοδιαδρομές να μου πείτε τις γνώμες σας..
-
Ναι ξέρω άμα είχατε 50000€ για αγορά αυτοκινήτου δεν θα παίρνατε ευρωπαϊκά αντίγραφα τετρακουνας και θα επιλέγατε τον ΙΑΠΩΝΑ αλλά θέλω να μου πείτε μπορεί κανένα από αυτά να συγκριθεί εντάξει μην αναφερθείτε άμα στηθούν σε ευθεία θέλω περισσότερο σε στροφοδιαδρομές να μου πείτε τις γνώμες σας..
-
οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση. Οχι οτι δεν μπορουν να στησουν αμαξι αλλα ειναι θεμα φιλοσοφιας και κοστους εξελιξης. Μιλαμε για γηινα αυτοκινητα.
οι ευρωπαιοι με τα μικρομεσαια (εως 2500 κυβικα) τουρμπιδια τους, στην ευθεια ειναι απιαστοι. Γνωμη μου.
Ψηφισα σουμπαρου διοτι δεν γουσταρω σαρακακη για ελλαδα (οχι οτι και η σουμπαρου ειναι λαμπερη α/πεια)
-
βρες μου ενα πιο στημενο απο τον Μητσο........αντε και με τα διπλασια χρηματα!!!
ρε Τασο που κολαει η Ελληνικη αντιπροσωπεια;;;; -
Χωρίς καμία σκέψη Α45 AMG πολυτελέστερο, δυνατότερο, ταχύτερο, ομορφότερο …...
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση
-
Οχι αλλα καποιος λογος θα υπαρχει που ειναι τοσο φτηνο το gtr.
-
Σαφως Mercedes A45 AMG...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.
Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση
Αμ οι Lambo ?
-
πηρε βιζα μεταναστη η Lambo απο ευρωπη σε ιαπωνια?
-
Το έριξα στον Μήτσο το ψηφαλάκι για τον απλούστατο λόγο ότι το τελευταίο STi έχει μαλακώσει σε σχέση με το προηγούμενο. Τα ευρωπαϊκά είναι κούρσες και όχι όπλα σαν τα σχιστομάτικα.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
πηρε βιζα μεταναστη η Lambo απο ευρωπη σε ιαπωνια?Οχι ειναι ευρωπαική αλλά μαλλον δεν είναι αρκετά ψαγμένη για αυτό επένδυσαν σε 4κινηση.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
πηρε βιζα μεταναστη η Lambo απο ευρωπη σε ιαπωνια?
Οχι ειναι ευρωπαική αλλά μαλλον δεν είναι αρκετά ψαγμένη για αυτό επένδυσαν σε 4κινηση.
συμφωνω...
το ανεφερα ορμωμενος απο αυτο 'οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.' -
Όλοι ψαγμένοι είναι παίδες (ντάξει εκτός από τους Κορεάτες και τους Κινέζους). Ο κάθε κατασκευαστής απλά επικεντρώνεται εκεί που θέλει. Η Λάμπο για παράδειγμα έχει τετρακίνηση επειδή θέλει να είναι σχετικά φιλικά τα αυτοκίνητά της. Η Φερράρι από την άλλοη πουλάει πιουρίλα, εκτός από την ΦΦ. Μιλάμε όμως για άλλου είδους αυτοκίνητα σε αυτό το τοπικό.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.
Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση
ναι ακριβως...πως να διαχειριστει ολη αυτη τη δυναμη ο Γιαπωνεζος χωρις 4χ4?..σε αντιθεση με ενα sygxrono Focus RS?
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.
Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση
ναι ακριβως...πως να διαχειριστει ολη αυτη τη δυναμη ο Γιαπωνεζος χωρις 4χ4?..σε αντιθεση με ενα sygxrono Focus RS?
ELTASSOS στο τοπικ με την Χυσαυγη γραφεις σοβαροτερα παντως.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
οι ευρωπαιοι ειναι πιο ψαγμενοι σε θεματα στησιματοσ και αναρτησης και δεν επενδυουν στα 4κινητα, ενω αντιθετως οι ιαπβνες καλυπτουν τις αναρτησιακες τους αδυναμιες με την 4κινηση.
Δηλαδή το Evo ή το GT-R έχουν αναρτησιακές αδυναμίες και τις καλύπτουν με τετρακίνηση
ναι ακριβως...πως να διαχειριστει ολη αυτη τη δυναμη ο Γιαπωνεζος χωρις 4χ4?..σε αντιθεση με ενα sygxrono Focus RS?
Τι άλλο θα ακούσουμε...
(To οποίο Focus RS όπου έχει πάει έχει φάει τρελλό ξύλο όχι μόνο από φτερούγες, που ας πούμε είναι αναμενόμενο (στους πάντες πλην του ELTASSOS) αλλά και από Megane RS με 40 άλογα λιγότερα)
Καλά άσε το Γιαπωνέζο. Το Audi και το AMG που έχουν 4κίνηση με ίδια άλογα με το Focus και αυτά το κάνουν από 'αναρτησιακές αδυναμίες' ?
Εχεις ποτέ οδηγήσει κανα Evo ή έτσι το λες ?
-
Αιρετική προσθήκη εδώ, αλλά το καράβι μεταμορφώνεται τελείως με την ενεργητική τετραδιεύθυνση, υπάρχει μια Laguna Coupe στο Renault club που στα Μέγαρα στρίβει με τόση ευελιξία σαν να είναι στο μέγεθος Renault 5άρι.
Ευρωπαϊκή κόντρα τετρακούνας με Ιαπωνική!