-
περισσότερες φωτό στο λινκ που αναγράφεται στο τέλος του ποστ.
BMW 316i , 4πορτη, μοντ. 1991, 1600κυβικά, 100ιππους , Μ40 κινητήρας , καταλυτική.
Η τελευταια εκδοχή της Ε30 πριν την αλλαγή σε Ε36.
Αξιόπιστη , απροβλημάτιστη & οικονομικη στην κτηση, χρηση και συντηρηση.
Πληροφορίες:
-1ο χέρι.
-169.600 χλμ.
-Εργοστασιακό χρώμα.
-Μηχανολογικά συντηρημένη παντα σε επισημο δικτυο Bmw βάσει προγραμματισμένης συντηρησης. Αλλαγές λαδιών καθε 10.000χλμ.
-Επομενο μεγάλο σέρβις σε 40.000χλμ.
-Καμία μετατροπή, ποτέ, ουδεμία παρέμβαση ποτέ.παραμένει οπως ακριβώς αγοράστηκε (εχει ακομα τα εργοστασιακά πατάκια & εργοστασιακό ραδιοκασετοφωνο).
-Κοτσαδόρος.
-περασμένη ΚΤΕΟ χωρις παρατηρήσεις.
-Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές (κεντρικό κλειδωμα), ηλεκτρικοί καθρέφτες.
-Η κατάσταση ειναι οπως ακριβώς φαίνεται στις φωτογραφίες (τραβηγμένες 01/11/13).Εξωτερικά, μικροχτυπηματα, (ευκολα διορθώσιμα αν καποιος θέλει να τα διορθώσει) απο κινηση στην πολη/παρκαρισματα, και εσωτερικά αρκετη φθορά στο κάθισμα του οδηγου ενω κάθισμα συνοδηγου, πισω καθισμα, ολοι οι καπλαμάδες , ουρανός και ταμπλώ ειναι σε πολυ καλη κατάσταση χωρίς ουσιαστικά φθορές ή λεκκέδες.
Γενικά καθαρό σαλονι, με τις μικροφθορές του.
Συνολικά , σε αρκετά καλη κατασταση. Ηταν πάντα (και ειναι ακομα) το ενα απο τα 3-4 αυτοκινητα .Πωλειται λογω μη χρήσης πλέον. (λιγότερο απο 3.000χλμ τον τελευταίο χρόνο).
*Εχει λάστιχα M&S, τα οποια γενικά χρηζουν αλλαγης εφοσον χρησιμοποιηθει για ταξιδια κλπ. (Διαστάσεις 195/60/14).
Τελη 2013 πληρωμένα.
Τιμή 1750 ευρώ.Φωτογραφίες: http/www.car.gr/classifieds/cars/photos/4301207/
-
περισσότερες φωτό στο λινκ που αναγράφεται στο τέλος του ποστ.
BMW 316i , 4πορτη, μοντ. 1991, 1600κυβικά, 100ιππους , Μ40 κινητήρας , καταλυτική.
Η τελευταια εκδοχή της Ε30 πριν την αλλαγή σε Ε36.
Αξιόπιστη , απροβλημάτιστη & οικονομικη στην κτηση, χρηση και συντηρηση.
Πληροφορίες:
-1ο χέρι.
-169.600 χλμ.
-Εργοστασιακό χρώμα.
-Μηχανολογικά συντηρημένη παντα σε επισημο δικτυο Bmw βάσει προγραμματισμένης συντηρησης. Αλλαγές λαδιών καθε 10.000χλμ.
-Επομενο μεγάλο σέρβις σε 40.000χλμ.
-Καμία μετατροπή, ποτέ, ουδεμία παρέμβαση ποτέ.παραμένει οπως ακριβώς αγοράστηκε (εχει ακομα τα εργοστασιακά πατάκια & εργοστασιακό ραδιοκασετοφωνο).
-Κοτσαδόρος.
-περασμένη ΚΤΕΟ χωρις παρατηρήσεις.
-Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές (κεντρικό κλειδωμα), ηλεκτρικοί καθρέφτες.
-Η κατάσταση ειναι οπως ακριβώς φαίνεται στις φωτογραφίες (τραβηγμένες 01/11/13).Εξωτερικά, μικροχτυπηματα, (ευκολα διορθώσιμα αν καποιος θέλει να τα διορθώσει) απο κινηση στην πολη/παρκαρισματα, και εσωτερικά αρκετη φθορά στο κάθισμα του οδηγου ενω κάθισμα συνοδηγου, πισω καθισμα, ολοι οι καπλαμάδες , ουρανός και ταμπλώ ειναι σε πολυ καλη κατάσταση χωρίς ουσιαστικά φθορές ή λεκκέδες.
Γενικά καθαρό σαλονι, με τις μικροφθορές του.
Συνολικά , σε αρκετά καλη κατασταση. Ηταν πάντα (και ειναι ακομα) το ενα απο τα 3-4 αυτοκινητα .Πωλειται λογω μη χρήσης πλέον. (λιγότερο απο 3.000χλμ τον τελευταίο χρόνο).
*Εχει λάστιχα M&S, τα οποια γενικά χρηζουν αλλαγης εφοσον χρησιμοποιηθει για ταξιδια κλπ. (Διαστάσεις 195/60/14).
Τελη 2013 πληρωμένα.
Τιμή 1750 ευρώ.Φωτογραφίες: http/www.car.gr/classifieds/cars/photos/4301207/
-
περισσότερες φωτό στο λινκ που αναγράφεται στο τέλος του ποστ.
BMW 316i , 4πορτη, μοντ. 1991, 1600κυβικά, 100ιππους , Μ40 κινητήρας , καταλυτική.
Η τελευταια εκδοχή της Ε30 πριν την αλλαγή σε Ε36.
Αξιόπιστη , απροβλημάτιστη & οικονομικη στην κτηση, χρηση και συντηρηση.
Πληροφορίες:
-1ο χέρι.
-169.600 χλμ.
-Εργοστασιακό χρώμα.
-Μηχανολογικά συντηρημένη παντα σε επισημο δικτυο Bmw βάσει προγραμματισμένης συντηρησης. Αλλαγές λαδιών καθε 10.000χλμ.
-Επομενο μεγάλο σέρβις σε 40.000χλμ.
-Καμία μετατροπή, ποτέ, ουδεμία παρέμβαση ποτέ.παραμένει οπως ακριβώς αγοράστηκε (εχει ακομα τα εργοστασιακά πατάκια & εργοστασιακό ραδιοκασετοφωνο).
-Κοτσαδόρος.
-περασμένη ΚΤΕΟ χωρις παρατηρήσεις.
-Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές (κεντρικό κλειδωμα), ηλεκτρικοί καθρέφτες.
-Η κατάσταση ειναι οπως ακριβώς φαίνεται στις φωτογραφίες (τραβηγμένες 01/11/13).Εξωτερικά, μικροχτυπηματα, (ευκολα διορθώσιμα αν καποιος θέλει να τα διορθώσει) απο κινηση στην πολη/παρκαρισματα, και εσωτερικά αρκετη φθορά στο κάθισμα του οδηγου ενω κάθισμα συνοδηγου, πισω καθισμα, ολοι οι καπλαμάδες , ουρανός και ταμπλώ ειναι σε πολυ καλη κατάσταση χωρίς ουσιαστικά φθορές ή λεκκέδες.
Γενικά καθαρό σαλονι, με τις μικροφθορές του.
Συνολικά , σε αρκετά καλη κατασταση. Ηταν πάντα (και ειναι ακομα) το ενα απο τα 3-4 αυτοκινητα .Πωλειται λογω μη χρήσης πλέον. (λιγότερο απο 3.000χλμ τον τελευταίο χρόνο).
*Εχει λάστιχα M&S, τα οποια γενικά χρηζουν αλλαγης εφοσον χρησιμοποιηθει για ταξιδια κλπ. (Διαστάσεις 195/60/14).
Τελη 2013 πληρωμένα.
Τιμή 1750 ευρώ.Φωτογραφίες: http/www.car.gr/classifieds/cars/photos/4301207/
-
παρακαλώ να κλειδωθεί.
Η 'μικρή' τελικά δεν θα πουληθεί, αλλά θα κρατηθεί και μπαινει σε διαδικασία refreshing.
Eυχαριστω για τη φιλοξενεία της αγγελιας.
BMW 316i E30 Mod. 1991