-
Πωλείται το αυτοκίνητο της επικεφαλίδας. Μέχρι να μπουν το Σάββατο οι φωτογραφίες, ας κάνω μια περιγραφή όσων ξέρω.
Αγοράστηκε δεύτερο χέρι και έχει κάνει περίπου 150 κ χλμ.
Πριν 10 κ χλμ έγινε γενική επισκευή του κινητήρα (αχρείαστη) με ελατήρια, μέταλλα και τρίψιμο βαλβίδων.
Πριν 2 κ χλμ έβαλε καινούργια λάστιχα, ζάντες αλουμινίου είχε ήδη (after market).
Δεν χρειάζεται αμορτισέρ και από το 2008 κάνει 30 χλμ την εβδομάδα.
Δεν έχει τρακάρει ποτά (ούτε φτερό)
Έχει περάσει ΚΤΕΟ και είναι συντηρημένο καλά.
Είναι μολυβί μεταλλικό, κλασικό χρώμα εποχής.
Έχει r/cd της JVC και οβάλ ηχεία στην εταζέρα...
Ηλεκτρικά μπροστινά παράθυρα - κλειδαριές.Προβλήματα:
Η μαμά θέλοντας να βοηθήσει τον γιο της στο πρώτο πλύσιμο του καινούργιου αυτοκινήτου, έπλυνε το καπό με σφουγγαράκι κουζίνας...από την πράσινη μεριά όμως...
Από ότι παρατήρησα σε μια βόλτα που το πήγα χθες, θέλει μία βελτίωση στις γειώσεις (κλασικό προβληματάκι)...Δουλεύουν όλα, αλλά με μία αισθητή πτώση? τάσης.
Το κάθισμα του οδηγού έχει φθαρεί σε ένα σημείο.
Η πίσω πόρτα έχει ένα μικρό σαπάκι ακριβώς κάτω από το λάστιχο του παρμπρίζ.
Η πίσω δεξιά ηλεκτρική κλειδαριά ξεκλειδώνει, αλλά δεν κλειδώνει.
Ίσως για κάποιους να μην είναι πρόβλημα, το ότι το βάζω εδώ είναι υποκειμενικό: Όταν είχε χαλάσει το τελικό καζανάκι, κάποιος εξατμισάς τους έβαλε ένα ωραίο μπουρί από μαούνα, ανοξείδωτο όμως...Το θέμα είναι ότι δεν έχει ησυχία...Η τιμή είναι 700€ συζητήσιμη και θεωρώ ότι είναι ένα τίμιο φθηνό αυτοκινητάκι για 3-4 χρόνια και μετά πέταμα ή χάρισμα...
Φωτογραφίες το Σάββατο...
Πληροφορίες με πμ
Το αυτοκίνητο βρίσκεται στο Ν.Ηράκλειο Αττικής -
Πωλείται το αυτοκίνητο της επικεφαλίδας. Μέχρι να μπουν το Σάββατο οι φωτογραφίες, ας κάνω μια περιγραφή όσων ξέρω.
Αγοράστηκε δεύτερο χέρι και έχει κάνει περίπου 150 κ χλμ.
Πριν 10 κ χλμ έγινε γενική επισκευή του κινητήρα (αχρείαστη) με ελατήρια, μέταλλα και τρίψιμο βαλβίδων.
Πριν 2 κ χλμ έβαλε καινούργια λάστιχα, ζάντες αλουμινίου είχε ήδη (after market).
Δεν χρειάζεται αμορτισέρ και από το 2008 κάνει 30 χλμ την εβδομάδα.
Δεν έχει τρακάρει ποτά (ούτε φτερό)
Έχει περάσει ΚΤΕΟ και είναι συντηρημένο καλά.
Είναι μολυβί μεταλλικό, κλασικό χρώμα εποχής.
Έχει r/cd της JVC και οβάλ ηχεία στην εταζέρα...
Ηλεκτρικά μπροστινά παράθυρα - κλειδαριές.Προβλήματα:
Η μαμά θέλοντας να βοηθήσει τον γιο της στο πρώτο πλύσιμο του καινούργιου αυτοκινήτου, έπλυνε το καπό με σφουγγαράκι κουζίνας...από την πράσινη μεριά όμως...
Από ότι παρατήρησα σε μια βόλτα που το πήγα χθες, θέλει μία βελτίωση στις γειώσεις (κλασικό προβληματάκι)...Δουλεύουν όλα, αλλά με μία αισθητή πτώση? τάσης.
Το κάθισμα του οδηγού έχει φθαρεί σε ένα σημείο.
Η πίσω πόρτα έχει ένα μικρό σαπάκι ακριβώς κάτω από το λάστιχο του παρμπρίζ.
Η πίσω δεξιά ηλεκτρική κλειδαριά ξεκλειδώνει, αλλά δεν κλειδώνει.
Ίσως για κάποιους να μην είναι πρόβλημα, το ότι το βάζω εδώ είναι υποκειμενικό: Όταν είχε χαλάσει το τελικό καζανάκι, κάποιος εξατμισάς τους έβαλε ένα ωραίο μπουρί από μαούνα, ανοξείδωτο όμως...Το θέμα είναι ότι δεν έχει ησυχία...Η τιμή είναι 700€ συζητήσιμη και θεωρώ ότι είναι ένα τίμιο φθηνό αυτοκινητάκι για 3-4 χρόνια και μετά πέταμα ή χάρισμα...
Φωτογραφίες το Σάββατο...
Πληροφορίες με πμ
Το αυτοκίνητο βρίσκεται στο Ν.Ηράκλειο Αττικής -
Πωλείται το αυτοκίνητο της επικεφαλίδας. Μέχρι να μπουν το Σάββατο οι φωτογραφίες, ας κάνω μια περιγραφή όσων ξέρω.
Αγοράστηκε δεύτερο χέρι και έχει κάνει περίπου 150 κ χλμ.
Πριν 10 κ χλμ έγινε γενική επισκευή του κινητήρα (αχρείαστη) με ελατήρια, μέταλλα και τρίψιμο βαλβίδων.
Πριν 2 κ χλμ έβαλε καινούργια λάστιχα, ζάντες αλουμινίου είχε ήδη (after market).
Δεν χρειάζεται αμορτισέρ και από το 2008 κάνει 30 χλμ την εβδομάδα.
Δεν έχει τρακάρει ποτά (ούτε φτερό)
Έχει περάσει ΚΤΕΟ και είναι συντηρημένο καλά.
Είναι μολυβί μεταλλικό, κλασικό χρώμα εποχής.
Έχει r/cd της JVC και οβάλ ηχεία στην εταζέρα...
Ηλεκτρικά μπροστινά παράθυρα - κλειδαριές.Προβλήματα:
Η μαμά θέλοντας να βοηθήσει τον γιο της στο πρώτο πλύσιμο του καινούργιου αυτοκινήτου, έπλυνε το καπό με σφουγγαράκι κουζίνας...από την πράσινη μεριά όμως...
Από ότι παρατήρησα σε μια βόλτα που το πήγα χθες, θέλει μία βελτίωση στις γειώσεις (κλασικό προβληματάκι)...Δουλεύουν όλα, αλλά με μία αισθητή πτώση? τάσης.
Το κάθισμα του οδηγού έχει φθαρεί σε ένα σημείο.
Η πίσω πόρτα έχει ένα μικρό σαπάκι ακριβώς κάτω από το λάστιχο του παρμπρίζ.
Η πίσω δεξιά ηλεκτρική κλειδαριά ξεκλειδώνει, αλλά δεν κλειδώνει.
Ίσως για κάποιους να μην είναι πρόβλημα, το ότι το βάζω εδώ είναι υποκειμενικό: Όταν είχε χαλάσει το τελικό καζανάκι, κάποιος εξατμισάς τους έβαλε ένα ωραίο μπουρί από μαούνα, ανοξείδωτο όμως...Το θέμα είναι ότι δεν έχει ησυχία...Η τιμή είναι 700€ συζητήσιμη και θεωρώ ότι είναι ένα τίμιο φθηνό αυτοκινητάκι για 3-4 χρόνια και μετά πέταμα ή χάρισμα...
Φωτογραφίες το Σάββατο...
Πληροφορίες με πμ
Το αυτοκίνητο βρίσκεται στο Ν.Ηράκλειο Αττικής -
Εδώ είναι η αγγελία στο car:
-
Πουλήθηκε...μπορεί να κλειδωθεί...
Fiat Uno 1,4 5p 1992