-
Καλησπερα παιδια,πριν απο 4 μηνες αλλαξα κιβωτιο ταχυτητων,εβαλα μεταχειρισμενο απο γνωστο μαστορα καθως καινουριο μου ειπε δεν αξιζει στο αυτοκινιτο γιατι ειναι παλιο κτλ,
τεσπα ειδα αμεσα διαφορα το ενιωθα καλυτερα στις αλλαγες κτλ εκτος ομως απο ενα σιρσιμο να το πω σαν να μην μπαινει καλα να το πω στη δευτερα,του το αναφερα και μπου ειπε θα στρωσει-
μετα απο ενα διαστημα και καμια 5000 χιλιομετρα οπου την αλλαγη της δευτερας καθε φορα τη προσεχα σαν τα ματια
μου αυτο παραμενει δεν το νιωθω χειροτερα αλλα δεν εXει φυγει κιολας και οταν καμια φορα δεν ειμαι υπερβολικα μαλακος
στην αλλαγη παλι στριγγλιζει,
τι μπορει να συμβαινει,ακουγετε σοβαρο,να το ξαναπαω??? -
Καλησπερα παιδια,πριν απο 4 μηνες αλλαξα κιβωτιο ταχυτητων,εβαλα μεταχειρισμενο απο γνωστο μαστορα καθως καινουριο μου ειπε δεν αξιζει στο αυτοκινιτο γιατι ειναι παλιο κτλ,
τεσπα ειδα αμεσα διαφορα το ενιωθα καλυτερα στις αλλαγες κτλ εκτος ομως απο ενα σιρσιμο να το πω σαν να μην μπαινει καλα να το πω στη δευτερα,του το αναφερα και μπου ειπε θα στρωσει-
μετα απο ενα διαστημα και καμια 5000 χιλιομετρα οπου την αλλαγη της δευτερας καθε φορα τη προσεχα σαν τα ματια
μου αυτο παραμενει δεν το νιωθω χειροτερα αλλα δεν εXει φυγει κιολας και οταν καμια φορα δεν ειμαι υπερβολικα μαλακος
στην αλλαγη παλι στριγγλιζει,
τι μπορει να συμβαινει,ακουγετε σοβαρο,να το ξαναπαω??? -
Καλησπερα παιδια,πριν απο 4 μηνες αλλαξα κιβωτιο ταχυτητων,εβαλα μεταχειρισμενο απο γνωστο μαστορα καθως καινουριο μου ειπε δεν αξιζει στο αυτοκινιτο γιατι ειναι παλιο κτλ,
τεσπα ειδα αμεσα διαφορα το ενιωθα καλυτερα στις αλλαγες κτλ εκτος ομως απο ενα σιρσιμο να το πω σαν να μην μπαινει καλα να το πω στη δευτερα,του το αναφερα και μπου ειπε θα στρωσει-
μετα απο ενα διαστημα και καμια 5000 χιλιομετρα οπου την αλλαγη της δευτερας καθε φορα τη προσεχα σαν τα ματια
μου αυτο παραμενει δεν το νιωθω χειροτερα αλλα δεν εXει φυγει κιολας και οταν καμια φορα δεν ειμαι υπερβολικα μαλακος
στην αλλαγη παλι στριγγλιζει,
τι μπορει να συμβαινει,ακουγετε σοβαρο,να το ξαναπαω??? -
Σιγουρεψου οτι ο συμπλεκτης καταρχας απομονωνει πληρως. Σε τι κατασταση ειναι? Μηπως εχει φαει τα ψωμια του και εχει αλλαξει κατι στη διαδρομη του?
Αλλιως το μτχ κιβωτιο εχει προβλημα στη δευτερα, πιθανοτατα στο συγχρονιζε.
Ολα τα παραπανω με την προυποθεση οτι οι βαλβολινες σου τωρα ειναι καινουριες(τοτε που βαλες το σασμαν δηλαδη).
-
Γι' αυτο ειναι ορθοτερο να επιλεγουμε την επισκευη του δικου μας κιβωτιου απο την τοποθετηση γουρουνιου στο σακι, που δεν ξερουμε τι θα βγαλει.
Μα αληθεια τι επαθε το δικο σου κιβωτιο; Πολλα χιλιομετρα ή αλλαγη βαλβολινων μια στο τοσο κι οταν κατσει; Περιεργο να.βγαλει το εν λογω μοντελο τετοιο θεμα.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Γι' αυτο ειναι ορθοτερο να επιλεγουμε την επισκευη του δικου μας κιβωτιου απο την τοποθετηση γουρουνιου στο σακι, που δεν ξερουμε τι θα βγαλει.Μα αληθεια τι επαθε το δικο σου κιβωτιο; Πολλα χιλιομετρα ή αλλαγη βαλβολινων μια στο τοσο κι οταν κατσει; Περιεργο να.βγαλει το εν λογω μοντελο τετοιο θεμα.
Όπως είπες γουρούνι στο σακί, οπότε δεν είναι παράξενο μιας και δεν ξέρεις ούτε τα χιλιόμετρα ούτε την χρήση του (πχ κανίβαλος, νοικιάρικο, σχολή οδηγών κλπ)
Σχετικά με το πρόβλημα αυτό καθ'αυτό, έχει γραφτεί σε άλλο θέμα ότι το αυθεντικό motorkote μπορεί να βοηθήσει.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Γι' αυτο ειναι ορθοτερο να επιλεγουμε την επισκευη του δικου μας κιβωτιου απο την τοποθετηση γουρουνιου στο σακι, που δεν ξερουμε τι θα βγαλει.Μα αληθεια τι επαθε το δικο σου κιβωτιο; Πολλα χιλιομετρα ή αλλαγη βαλβολινων μια στο τοσο κι οταν κατσει; Περιεργο να.βγαλει το εν λογω μοντελο τετοιο θεμα.
το σαζμαν απο το Ν16 ειναι προβληματικο σε δυο σημεια, τρωει τις φωλιες των ρουλεμαν και εχει θεμα με το κομπλερ 1ης και 2ας, αν γρατζουναει η 2α ειναι θεμα συχρονιζε, αν κουμπωνει δυσκολα ή κολλαει η δευτερα και δεν βγαινει ειναι θεμα κομπλερ και στις δυο περιπτωσεις θα ελεγα στον φιλο να κανει μια βολτα απο τον μηχανικο του μπας και μπορεσει να περασει κατι στην εγγυηση που πρεπει να εχει ακομα και το μεταχειρισμενο σαζμαν για εξη μηνες.
αν εκανε εξ αρχης επισκευη του σαζμαν θα ηταν ασυμφορο οικονομικα σε σχεση με την αξια του αυτοκινητου. -
λοιπον παιδια καταρχην το αυτοκινητο το πηρα με 70000 χιλιομετρα απο συγγενικο πρωσοπο,στα 75000 το σασμαν κυριως απο κακιστη χρηση(κανιβαλος οντως αλλα 3000 ευρω το 2006 αλμερα 3 χρονων ηταν δωρο να λεμε την αληθεια) ολο αυτο το διαστημα μου χε μεινει στο χερι στη κυριολεξια κολλησε το αμαξι παγωσε και γονατισε μεσα εσπασαν ολα γραναζι ρουλεμαν,ευτυχως ημουν με πρωτη και πηγαινα σε δρομο χωρις κινηση,πηγα στο γνωστο μου μαστορα μου χε κανει μια πατεντα επισκευη,δεν το αλλαξε ολο ωστε να βγει πιο φθηνα και να μου παει καποια χρονια.Στη συνεχεια στα 110000 μετα απο περιπου 3-4 χρονια εκανε εναν ηχο σαν να εχει τριβη,μου λεει δεν παει αλλο θελει αλλαγη πεταμα,τον λεω να κανουμε επισκευη,λεει καλως,παλευε 2 βδομαδες(εμπειρος μαστορας)ολο κατι ακουγοτανε και μετα αποφασισαμε να το αλλαξουμε,συμφωνω στα περισσοτερα θεματα-προβληματα αυτοκινητου οπως αναφερετε να αποφευγουμε μεταχειρισμενα ανταλλακτκα ειδικα κατι πολυπλοκο οπως ενα κιβωτιο ταχυτητων αλλα σε μενα αυτη η πολυπλοκοτητα του προβληματος και το γεγονος οτι ειχε βαρυ ιστορικο πηραμε την αποφαση να το αλλαξουμε.(για καινουριο κιβωτιο δεν σχολιαζω καν)...βαλβολινες και δισκο πλατο ειναι καινουρια.Θα το ξαναπαω ελπιζοντας να μην ειναι σοβαρο-εγγυηση υπαρχει μονο στα λογια...γιαυτο ηθελα να ακουσω καμια αλλη αποψη.υ.γ.εχω ακουσει σε φορουμ-πιατσα οτι και αλλοι ειχαν θεμα με το σασμαν του συγκεκριμενου μοντελου
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ NISSAN ALMERA 2003