-
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να μου προτείνετε κάποιο συνεργείο που να έχει εμπειρία σε Ford στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.
Δεν με ενδιαφέρουν οι αντιπροσωπείες - εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες, απλά κάποιος που από την εμπειρία σας είναι καλός γνώστης στα Ford.Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να μου προτείνετε κάποιο συνεργείο που να έχει εμπειρία σε Ford στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.
Δεν με ενδιαφέρουν οι αντιπροσωπείες - εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες, απλά κάποιος που από την εμπειρία σας είναι καλός γνώστης στα Ford.Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να μου προτείνετε κάποιο συνεργείο που να έχει εμπειρία σε Ford στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.
Δεν με ενδιαφέρουν οι αντιπροσωπείες - εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες, απλά κάποιος που από την εμπειρία σας είναι καλός γνώστης στα Ford.Ευχαριστώ
-
Αν απαγορεύεται από τους κανόνες του forum για να μην γίνεται διαφήμιση στείλτε ένα p.m.
-
Θες μήπως να μας πεις αν αντιμετωπίζεις κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα με το φορντ σου ή απλά ψάχνεις γενικά καλό συνεργείο φορντ για συνηθισμένα σερβις;
-
Τώρα τελευταία νιώθω μία 'βύθιση' όταν αλλάζω ταχύτητα ειδικά στις 1η-2α, αργεί να επιταχύνει. Αν αφήσω λίγο πιο απότομα τον συμπλέκτη τότε γίνεται πιο ομαλή η επιτάχυνση (Πράγμα αφύσικο).
Κατά πάσα πιθανότητα έχει φαγωθεί ο δίσκος, αλλά επειδή ο συμπλέκτης μου λειτουργεί πολύ ψηλά, σε σημείο που έχω συνηθίσει να έχω σχεδόν πάντα το πόδι επάνω του, θέλω να μάθω από κάποιον που ξέρει αν μπορεί να ρυθμιστεί ο συμπλέκτης, πιο χαμηλά κατά πρώτο στάδιο, για να σιγουρευτώ ότι είναι πρόβλημα δίσκου-πλατό.
Από παλιότερα που είχα ρωτήσει, γιατί πάντα μου φαινότανε ψηλά ο συμπλέκτης, μου είχαν πει ότι
'αυτό έχει υδραυλικό συμπλέκτη, ρυθμίζεται μόνο του και αν έχεις πρόβλημα πας για αλλαγή δεν μπορείς να το ρυθμίσεις'Αν έχει κάποιος εμπειρία από δίσκο-πλατό σε Ford Focus MK1 (μοντέλο αρχές 2004) ας μας πει, αλλά θα με βοηθούσε να πάω και σε κάποιον ειδικό να μου πει τουλάχιστον αν υπάρχει άμεσος κίνδυνος, ή αν πάει ακόμα λίγο.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης ktsangop έγραψε:
Τώρα τελευταία νιώθω μία 'βύθιση' όταν αλλάζω ταχύτητα ειδικά στις 1η-2α, αργεί να επιταχύνει. Αν αφήσω λίγο πιο απότομα τον συμπλέκτη τότε γίνεται πιο ομαλή η επιτάχυνση (Πράγμα αφύσικο).Κατά πάσα πιθανότητα έχει φαγωθεί ο δίσκος, αλλά επειδή ο συμπλέκτης μου λειτουργεί πολύ ψηλά, σε σημείο που έχω συνηθίσει να έχω σχεδόν πάντα το πόδι επάνω του, θέλω να μάθω από κάποιον που ξέρει αν μπορεί να ρυθμιστεί ο συμπλέκτης, πιο χαμηλά κατά πρώτο στάδιο, για να σιγουρευτώ ότι είναι πρόβλημα δίσκου-πλατό.
Από παλιότερα που είχα ρωτήσει, γιατί πάντα μου φαινότανε ψηλά ο συμπλέκτης, μου είχαν πει ότι
'αυτό έχει υδραυλικό συμπλέκτη, ρυθμίζεται μόνο του και αν έχεις πρόβλημα πας για αλλαγή δεν μπορείς να το ρυθμίσεις'Αν έχει κάποιος εμπειρία από δίσκο-πλατό σε Ford Focus MK1 (μοντέλο αρχές 2004) ας μας πει, αλλά θα με βοηθούσε να πάω και σε κάποιον ειδικό να μου πει τουλάχιστον αν υπάρχει άμεσος κίνδυνος, ή αν πάει ακόμα λίγο.
Ευχαριστώ.
αυτο ειναι αληθεια, αν πατηναρει αμεσα αλλαγη, αν δεν εχει καθολου νεκρη διαδρομη το πεταλι τοτε εισαι πολυ κοντα.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
αυτο ειναι αληθεια, αν πατηναρει αμεσα αλλαγη, αν δεν εχει καθολου νεκρη διαδρομη το πεταλι τοτε εισαι πολυ κοντα.Τι εννοείς 'δεν έχει καθόλου νεκρή διαδρομή'?
Συνεργείο Ford Θεσσαλονίκη