Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συνεργείο Ford Θεσσαλονίκη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συνεργείο Ford Θεσσαλονίκη
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    7
    321
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      ktsangop last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.
      Θέλω να μου προτείνετε κάποιο συνεργείο που να έχει εμπειρία σε Ford στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.
      Δεν με ενδιαφέρουν οι αντιπροσωπείες - εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες, απλά κάποιος που από την εμπειρία σας είναι καλός γνώστης στα Ford.

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        ktsangop last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.
        Θέλω να μου προτείνετε κάποιο συνεργείο που να έχει εμπειρία σε Ford στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.
        Δεν με ενδιαφέρουν οι αντιπροσωπείες - εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες, απλά κάποιος που από την εμπειρία σας είναι καλός γνώστης στα Ford.

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          ktsangop last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.
          Θέλω να μου προτείνετε κάποιο συνεργείο που να έχει εμπειρία σε Ford στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.
          Δεν με ενδιαφέρουν οι αντιπροσωπείες - εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες, απλά κάποιος που από την εμπειρία σας είναι καλός γνώστης στα Ford.

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            ktsangop last edited by

            Αν απαγορεύεται από τους κανόνες του forum για να μην γίνεται διαφήμιση στείλτε ένα p.m.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              famas last edited by

              Θες μήπως να μας πεις αν αντιμετωπίζεις κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα με το φορντ σου ή απλά ψάχνεις γενικά καλό συνεργείο φορντ για συνηθισμένα σερβις;

              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                ktsangop last edited by

                Τώρα τελευταία νιώθω μία 'βύθιση' όταν αλλάζω ταχύτητα ειδικά στις 1η-2α, αργεί να επιταχύνει. Αν αφήσω λίγο πιο απότομα τον συμπλέκτη τότε γίνεται πιο ομαλή η επιτάχυνση (Πράγμα αφύσικο).

                Κατά πάσα πιθανότητα έχει φαγωθεί ο δίσκος, αλλά επειδή ο συμπλέκτης μου λειτουργεί πολύ ψηλά, σε σημείο που έχω συνηθίσει να έχω σχεδόν πάντα το πόδι επάνω του, θέλω να μάθω από κάποιον που ξέρει αν μπορεί να ρυθμιστεί ο συμπλέκτης, πιο χαμηλά κατά πρώτο στάδιο, για να σιγουρευτώ ότι είναι πρόβλημα δίσκου-πλατό.

                Από παλιότερα που είχα ρωτήσει, γιατί πάντα μου φαινότανε ψηλά ο συμπλέκτης, μου είχαν πει ότι
                'αυτό έχει υδραυλικό συμπλέκτη, ρυθμίζεται μόνο του και αν έχεις πρόβλημα πας για αλλαγή δεν μπορείς να το ρυθμίσεις'

                Αν έχει κάποιος εμπειρία από δίσκο-πλατό σε Ford Focus MK1 (μοντέλο αρχές 2004) ας μας πει, αλλά θα με βοηθούσε να πάω και σε κάποιον ειδικό να μου πει τουλάχιστον αν υπάρχει άμεσος κίνδυνος, ή αν πάει ακόμα λίγο.

                Ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης ktsangop έγραψε:
                  Τώρα τελευταία νιώθω μία 'βύθιση' όταν αλλάζω ταχύτητα ειδικά στις 1η-2α, αργεί να επιταχύνει. Αν αφήσω λίγο πιο απότομα τον συμπλέκτη τότε γίνεται πιο ομαλή η επιτάχυνση (Πράγμα αφύσικο).

                  Κατά πάσα πιθανότητα έχει φαγωθεί ο δίσκος, αλλά επειδή ο συμπλέκτης μου λειτουργεί πολύ ψηλά, σε σημείο που έχω συνηθίσει να έχω σχεδόν πάντα το πόδι επάνω του, θέλω να μάθω από κάποιον που ξέρει αν μπορεί να ρυθμιστεί ο συμπλέκτης, πιο χαμηλά κατά πρώτο στάδιο, για να σιγουρευτώ ότι είναι πρόβλημα δίσκου-πλατό.

                  Από παλιότερα που είχα ρωτήσει, γιατί πάντα μου φαινότανε ψηλά ο συμπλέκτης, μου είχαν πει ότι
                  'αυτό έχει υδραυλικό συμπλέκτη, ρυθμίζεται μόνο του και αν έχεις πρόβλημα πας για αλλαγή δεν μπορείς να το ρυθμίσεις'

                  Αν έχει κάποιος εμπειρία από δίσκο-πλατό σε Ford Focus MK1 (μοντέλο αρχές 2004) ας μας πει, αλλά θα με βοηθούσε να πάω και σε κάποιον ειδικό να μου πει τουλάχιστον αν υπάρχει άμεσος κίνδυνος, ή αν πάει ακόμα λίγο.

                  Ευχαριστώ.

                  αυτο ειναι αληθεια, αν πατηναρει αμεσα αλλαγη, αν δεν εχει καθολου νεκρη διαδρομη το πεταλι τοτε εισαι πολυ κοντα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    ktsangop last edited by

                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                    αυτο ειναι αληθεια, αν πατηναρει αμεσα αλλαγη, αν δεν εχει καθολου νεκρη διαδρομη το πεταλι τοτε εισαι πολυ κοντα.

                    Τι εννοείς 'δεν έχει καθόλου νεκρή διαδρομή'?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr