-
Παλιό αυτοκίνητο (μοντέλο 1979) καίει λάδια. Συμπληρώνω κάθε τόσο 15W50 και κάθε 5000 χιλιόμετρα αλλάζω λάδια, φίλτρο λαδιού κλπ. Κι όσο πάει. Επισκευή δεν κάνω λόγω υψηλού κόστους. Η μυρωδιά όμως είναι αφόρητη και πρέπει να είναι και καρκινογόνα.
Υπάρχει κάποιο λάδι που να μη καίγεται εύκολα;
Ή οικολογικό που όταν καίγεται δεν είναι πολύ τοξικές οι αναθυμιάσεις;
-
Παλιό αυτοκίνητο (μοντέλο 1979) καίει λάδια. Συμπληρώνω κάθε τόσο 15W50 και κάθε 5000 χιλιόμετρα αλλάζω λάδια, φίλτρο λαδιού κλπ. Κι όσο πάει. Επισκευή δεν κάνω λόγω υψηλού κόστους. Η μυρωδιά όμως είναι αφόρητη και πρέπει να είναι και καρκινογόνα.
Υπάρχει κάποιο λάδι που να μη καίγεται εύκολα;
Ή οικολογικό που όταν καίγεται δεν είναι πολύ τοξικές οι αναθυμιάσεις;
-
Παλιό αυτοκίνητο (μοντέλο 1979) καίει λάδια. Συμπληρώνω κάθε τόσο 15W50 και κάθε 5000 χιλιόμετρα αλλάζω λάδια, φίλτρο λαδιού κλπ. Κι όσο πάει. Επισκευή δεν κάνω λόγω υψηλού κόστους. Η μυρωδιά όμως είναι αφόρητη και πρέπει να είναι και καρκινογόνα.
Υπάρχει κάποιο λάδι που να μη καίγεται εύκολα;
Ή οικολογικό που όταν καίγεται δεν είναι πολύ τοξικές οι αναθυμιάσεις;
-
Ελαιολαδο μονο ισως αλλα δεν χρησιμοποιηται ως λιπαντικο σε μηχανοκινητα. Αφου δεν λειτουργει το κρατος, μαλλον πρεπει να το αποσυρεις μονο σου, εφοσον δεν του κανεις σερβις, και να παρεις καποιο αλλο νεοτερο ή χωρις προβλημα.
-
Δεν δοκιμάζεις 20-50;;
-
Βάλε και βαλβολίνη.
-
κατι Μ5 δεν παιρνουν 10-60? η κανω λαθος?
edit
http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?vehicle=2187&site=1®ion=1&language=5&brand=1 -
Mη βαζεις λαδια , οπότε δε θαχει τιποτα να καιει και θασαι ΟΚ!!!!!!!!!!!
-
Το 1979, το 15-50 ήταν μάλλον πολυτέλεια
Τι προδιαγραφές είχαν εκείνα τα μοτέρ; -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Το 1979, το 15-50 ήταν μάλλον πολυτέλεια
Τι προδιαγραφές είχαν εκείνα τα μοτέρ;το 1979, τα αυτοκινητα ηταν πολυτελεια γενικως
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
κατι Μ5 δεν παιρνουν 10-60? η κανω λαθος?edit
http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?vehicle=2187&site=1®ion=1&language=5&brand=1Nαί,
και εγώ για όσο διάστημα το πήγαινα στους κόφτες, περίπου στα 4 χρόνια στις 7700 κράτησε το μαρτύριο του μοτέρ που δεν έπαθε και τίποτα, απλά άρχισε να γίνεται ακριβός αυτός ο τρόπος οδήγησης και άλλαξα στύλ, του έβαζα τα 10-60 Racing της Selenia.
-
βαλε πιο χοντρο λαδι
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Δεν δοκιμάζεις 20-50;;+1 εαν καιει και αυτο εχασες.
-
Δοκίμασε μήπως της βγάλεις απλά αλλάζοντας τσιμουχάκια βαλβίδων. Γίνεται εύκολα χωρίς να βγει η κεφαλή από τον κινητήρα.
-
ΟΚ, θα το ψάξω για τα τσιμουχάκια βαλβίδων.
Λάδι 'για υψηλές θερμοκρασίες' ποιο είναι; Το 10-60 racing selenia;
-
Επίσης δες και για διαρροές λαδιού. Θα μπορούσε το λάδι να πέφτει πάνω στην καυτή εξάτμιση και να καίγεται.
-
Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:
ΟΚ, θα το ψάξω για τα τσιμουχάκια βαλβίδων.Λάδι 'για υψηλές θερμοκρασίες' ποιο είναι; Το 10-60 racing selenia;
δεν θελεις λαδι για υψηλες θερμοκρασιες,θελεις λαδι λιγο πιο χοντρο μηπως δεν το καιει.Αυτο ειναι το 20-50.
-
για τι αυτοκινητο μιλαμε?
-
Μπορείς να βάλεις αυτό που έχει άρωμα φράουλα
-
Αυτό αν ήταν διαθέσιμο στην Ελλάδα θα το έβαζα έτσι για πείραμα!
Προσέξτε δίπλα στο 40 δεν έχει 'W'...
Λάδι χαμηλής τοξικότητας όταν καίγεται