-
το καθε φορτιο εχει διαφορετικη συμπεριφορα και θα το δεις μονο οταν οδηγησεις. για αρχη θα πας συνοδηγος
για να δεις τη συμπεριφορα του οχηματος. πχ: κατεβενεις τις στροφες δομοκου-λαμιας φορτωμενος ντοματες
και σε μια στοφη αρχιζει να διπλωνει το τρειλερ, τι κανεις τοτε? το φορτηγο εχει τα δικα του 'κολπα',
δεν εχει καμια σχεση με το αυτοκινητο. δε μαθενεις σε 1 χρονο να οδηγεις φορτηγο.@postruck ποσα χλμ βγαζει ενα επικαθημενο με 1500 λιτρα? πως μετρανε την καταναλωση στα φορτηγα, λιτρα/100 χλμ?
ρωταω για τα εργοστασιακα 450-550 ιππων. τα βελτιωμενα ξερω οτι ξεφευγουν. -
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
@postruck ποσα χλμ βγαζει ενα επικαθημενο με 1500 λιτρα? πως μετρανε την καταναλωση στα φορτηγα, λιτρα/100 χλμ?
ρωταω για τα εργοστασιακα 450-550 ιππων. τα βελτιωμενα ξερω οτι ξεφευγουν.Λιτρα/χιλιόμετρο
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτο ειναι σιγουρο αλλη ''αντιδραση'' εχει το ψυγειο και αλλη το βυτιο. Εδω και καιρο παιζω το Euro Truck Simulator 2 και μου αρεσει αρκετα. Πιστευεις οτι ,εστω και λιγο, αντιστοιχει στην πραγματικοτητα η οδηγηση στο simulator ???
Ψυγείο με τι;Κρέατα σε τσιγκέλια;Παλέτες;Καφάσια;Παγωτά;
Ακόμα και είδος του φορτίου παίζει ρόλο .Σωστος
-
-
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
το καθε φορτιο εχει διαφορετικη συμπεριφορα και θα το δεις μονο οταν οδηγησεις. για αρχη θα πας συνοδηγος
για να δεις τη συμπεριφορα του οχηματος. πχ: κατεβενεις τις στροφες δομοκου-λαμιας φορτωμενος ντοματες
και σε μια στοφη αρχιζει να διπλωνει το τρειλερ, τι κανεις τοτε? το φορτηγο εχει τα δικα του 'κολπα',
δεν εχει καμια σχεση με το αυτοκινητο. δε μαθενεις σε 1 χρονο να οδηγεις φορτηγο.@postruck ποσα χλμ βγαζει ενα επικαθημενο με 1500 λιτρα? πως μετρανε την καταναλωση στα φορτηγα, λιτρα/100 χλμ?
ρωταω για τα εργοστασιακα 450-550 ιππων. τα βελτιωμενα ξερω οτι ξεφευγουν.Χρησιμα αυτα που εγραψες. Ευχαριστω
Αληθεια σε αυτη την περιπτωση που λες τι κανεις ???
-
στην περιπτωση που γραφω, αν δεν θυμαμαι σωστα πατας γκαζι. υπαρχουν παρα πολλες τετοιες περιπτωσεις,
να ξερεις. η οδηγηση ειναι δυσκολη αλλα βαλε και το οτι κινδυνευεις να σε ληστεψουν-δειρουν-σκοτωσουν
γιατι κοιμασε στο δρομο. ενας φιλος ειχε σταματησει να κοιμηθει το βραδυ σε παρκινγκ στην εθνικη οδο
(αυτα που χωρανε 2-3 φορτηγα το πολυ) και οταν ξυπνησε λοιπανε πολλα τελαρα με φρουτα απο το τρειλερ.
καποιοι αλλοι το 2010 οταν ειχανε μπλοκα οι νταλικεριδες, ξυπνησανε το πρωι με αδειο ντεποζιτο. -
Ολες οι δουλειες εχουν τις δυσκολιες τους και ειναι επικινδυνες. Ο πατερας ενος φιλου μου ειχε παει το πρωι για μεροκαματο (σοβατζης πολλα χρονια) και του ηρθε μια ζαλαδα και επεσε απ΄την σκαλωσια.
Ευχαριστω παντως για τις συμβουλες σου.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
@postruck ποσα χλμ βγαζει ενα επικαθημενο με 1500 λιτρα? πως μετρανε την καταναλωση στα φορτηγα, λιτρα/100 χλμ?
ρωταω για τα εργοστασιακα 450-550 ιππων. τα βελτιωμενα ξερω οτι ξεφευγουν.Λιτρα/χιλιόμετρο
bill vaggos,χοντρικά,γιατί οπως είπαμε παίζουν πολύ παράγοντες ρόλο,ενα ταξιδιάρικο επικαθήμενο παίζει στα 33-36 λίτρα/100.
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
@postruck ποσα χλμ βγαζει ενα επικαθημενο με 1500 λιτρα? πως μετρανε την καταναλωση στα φορτηγα, λιτρα/100 χλμ?
ρωταω για τα εργοστασιακα 450-550 ιππων. τα βελτιωμενα ξερω οτι ξεφευγουν.Λιτρα/χιλιόμετρο
bill vaggos,χοντρικά,γιατί οπως είπαμε παίζουν πολύ παράγοντες ρόλο,ενα ταξιδιάρικο επικαθήμενο παίζει στα 33-36 λίτρα/100.
Τα βυτία έχω ακούσει για 2,7λιτρα στο χιλιομετρο,έως 3Λ/χλμ όταν πάνε σε δύσκολες διαδρομές (Γορτυνία πχ) .
Βεβαια τα βυτια είναι αυστηρά στα 80χλμ/ωρα (άντε λίγο κάτω απο τα 90 ) ενώ τα φορτηγα φτάνουν και τα 100 και βάρος άγνωστο. -
το βυτίο δεν έχει τις ίδιες αεροδυναμικές αντιστάσεις με ένα θάλαμο ή κουρτίνα.Η κυριότερη διαφορά ενος καυσιμάδικου βυτίου είναι,οτι στην επιστροφή είναι πάντα άδειο.Ετσι μπορεί να βγάλει πολύ μικρότερη κατανάλωση απο ένα ταξιδιάρικο.Οσο για το βάρος που λες,προχθεσινό παράδειγμα,κουρτίνα επικαθίμενη φορτωμένη με ξύλα απο τον Αγιο Πέτρο,60+ μικτό Μέχρι να φτάσει στην Στέρνα,το ιντάρτερ κόντεψε να πετάξει τα λάδια! Οσο για τα χλμ των ταξιδιάρικων,Θεσσαλονίκη-Κόρινθος με γνωστό scania 164 της πόλης φορτωμένος 'πλήρες' ο θάλαμος με ροδάκινα,σε λιγότερο απο 5 ώρες Βέβαια το συγκαικριμένο έχει πράγματα απο svempas στον V8 του και 1000+ αλογάκια
-
@postruck, πριν βγει το interder-retarder πως φρεναρανε? μη γελασεις
-
1η,2α αργό, κλαπέτο και κανα πατερ υμών για την βοήθεια του Υψίστου.Για ρώτα κανα παλιότερο οδηγό, πως ήταν τα φρένα με ταμπούρα σε όλους τους τροχούς
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
1η,2α αργό, κλαπέτο και κανα πατερ υμών για την βοήθεια του Υψίστου.Για ρώτα κανα παλιότερο οδηγό, πως ήταν τα φρένα με ταμπούρα σε όλους τους τροχούς- πιο 'δύσκολοι' οι δρόμοι.Πχ Αχλαδόκαμπος,στροφες Μεγαλόπολης και Καλαμάτας.
-
καλαμάτα-Κόρινθος πριν 20 χρόνια,με φορτηγό,ξεκίναγες το πρωί και έφτανες το βράδυ! Ανάπτυξη
-
Postruck βλεπω πως οταν γραφεις αποστασεις βαζεις μεσα την Κορινθο. Κορινθιος εισαι ??
-
Ο χρήστης betinbet έγραψε:
Postruck βλεπω πως οταν γραφεις αποστασεις βαζεις μεσα την Κορινθο. Κορινθιος εισαι ??Eίναι και ένας τρόπος για να έχεις και συγκαικριμένα παραδείγματα.
-
-
php?f=5&t=53063
Να παρω επαγγελματικο διμπλωμα ??