-
...η όπως αλλιώς θα το ονομάσουν στο τέλος. Και για να μην χαλάμε το αλλο θέμα με το S1500.
Το είδαμε ως EV-STER
Και στην τελική του μορφή θα είναι (αν το βγάλουν) ενα μίνι NSX (κεντρομήχανο πισωκίνητο). Αν το βγάλουν και ηλεκτρικό οπως το πρωτότυπο καλώς να ορίσει. Κάποια render.
-
...η όπως αλλιώς θα το ονομάσουν στο τέλος. Και για να μην χαλάμε το αλλο θέμα με το S1500.
Το είδαμε ως EV-STER
Και στην τελική του μορφή θα είναι (αν το βγάλουν) ενα μίνι NSX (κεντρομήχανο πισωκίνητο). Αν το βγάλουν και ηλεκτρικό οπως το πρωτότυπο καλώς να ορίσει. Κάποια render.
-
...η όπως αλλιώς θα το ονομάσουν στο τέλος. Και για να μην χαλάμε το αλλο θέμα με το S1500.
Το είδαμε ως EV-STER
Και στην τελική του μορφή θα είναι (αν το βγάλουν) ενα μίνι NSX (κεντρομήχανο πισωκίνητο). Αν το βγάλουν και ηλεκτρικό οπως το πρωτότυπο καλώς να ορίσει. Κάποια render.
-
Ωραίο!!
-
Ενδιαφερον. Λιγο ομως ξενο προς τα Ευρωπαϊκα γουστα.
-
Το πρώτο Beat ήταν ανεπανάληπτο: K-car με κινητήρα στο κέντρο και 'μοτοσυκλετιστικό' (64 ίπποι στις ...8000+ στροφές ) κινητήρα στα 660 κυβικά της συγκεκριμένης κατηγορίας, μόνο μουρλοί σαν τους (τότε...) χονταίους μπορούσαν να βγάλουν στην παραγωγή... Στην ίδια κατηγορία 'μούρλιας' εντάσσονταν και τα Suzuki Cappuccino και Mazda AZ-1 .
-
+1
Κρίμα που οι Ιάπωνες τα παράτησαν, πέρασαν πολλά χρόνια από τότε και κρίμα που δεν ήρθαν ποτέ στην Ευρώπη ως αριστεροτίμονα. (Εκτός του Copen)
-
Δεν τα παράτησαν, απλά τα συγκεκριμένα σχεδιάστηκαν και παρήχθησαν (και παράγονται) για να καλύψουν συγκεκριμένες διατάξεις του ιάπωνα νομοθέτη ...
Μερικά βέβαια 'ξέφυγαν' προς Ευρώπη (προ του '80 νομίζω πως κυκλοφορούσαν κανονικά ανά τον κόσμο ), κυρίως από την Daihatsu (Copen, Move κλπ.), αλλά όχι με 660άρια μοτέρ. -
Με βάση τις φήμες ουτε αυτό θα έχει 0.6 κινητήρα. 1 λίτρο νΤουρμπο λένε στα webernetzz. Για το αν φύγει απο το νησί θα δείξει.
-
Τα Kei cars είναι μια αγορά 1,5 εκατομμυρίου τεμαχίων το χρόνο, και με τη συνδρομή των νομοθετών ετοιμάζονται να βγουν μαζικά εκτός των τοιχών της πατρίδας τους. Ελπίζω να βγει και το Χοντάκι.
-
Και η Suzuki φαίνεται κάτι να σχεδιάζει. Ανεπιβεβαίωτα.
http://indianautosblog.com/2013/08/next-gen-suzuki-cappuccino-rendering-91099 -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Το πρώτο Beat ήταν ανεπανάληπτο: K-car με κινητήρα στο κέντρο και 'μοτοσυκλετιστικό' (64 ίπποι στις ...8000+ στροφές ) κινητήρα στα 660 κυβικά της συγκεκριμένης κατηγορίας, μόνο μουρλοί σαν τους (τότε...) χονταίους μπορούσαν να βγάλουν στην παραγωγή... Στην ίδια κατηγορία 'μούρλιας' εντάσσονταν και τα Suzuki Cappuccino και Mazda AZ-1 .Πρακτικά όλοι οι Ιάπωνες παρουσίαζαν τρελά μοντέλα (όπως τα αναφέρεις). Οπότε η μούρλα δεν ήταν αποκλειστικά φαινόμενο των Χονταίων.
Τα Κ-cars έχουν προκύψει από πολύ συγκεκριμένη ανάγκη και είναι μοναδικά εξαιτίας αυτής της ανάγκης. (περιορισμός χώρου)
-
Ένα ωραίο άρθρο για το original Beat
http://robotpig.net/automotive-news-e/t ... beat-_1959
-
Ο Νίκος Δήμου το 'γραψε ...;
-
-
-
ναιιιιιιιιιιιιιιιισ
Μην κάνουν μόνο την κατσιβελιά και το κρατήσουν μόνο στο νησί οι γιάπωνες.
-
Ενα κινητηράκι της προκοπής και να το στείλουν και εδώ ...
-
Κάποιος modιστρος να αλλάξει τον τίτλο σε Honda S660 παρακαλώ.
-
http://www.worldcarfans.com/11311206640 ... -model-due
Έτοιμο και το μοτέρ, με τ' οποίο ευχόμαστε να εξαχθεί (http://www.worldcarfans.com/11311196631 ... bo-engines)
Honda S660