Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόγραμμα συντήρησης picanto / getz
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόγραμμα συντήρησης picanto / getz
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    15
    955
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      korean last edited by

      Καλησπέρα σας , έχω ένα picanto 1.0 του '05 το οποίο το αγόρασα μεταχειρισμένο και δεν έχω κάποιο βιβλίο που γράφει το κάθε πότε γίνονται τα service και τι εργασίες γίνονται . Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε πως σε 10.000 χλμ πρέπει να κάνω το μεγάλο service. Αλλαγή λαδιού έγινε πριν παραλάβω το αυτοκίνητο και του άλλαξα λάδι ξανά μετά από 5000 χλμ ενώ ως τώρα έχω διανύσει 7κ χλμ. Ως τώρα έχω αγοράσει για το μεγάλο service λάδι , φίλτρα λαδιού , βενζίνης , αέρα και μπουζί . Εκτώς από αυτά θα χρειαστεί να αλλάξω ιμάντες και βαλβολίνη ; Αν κάποιος ιδιοκτήτης picanto ή getz ξέρει ποιο είναι το Πρόγραμμα συντήρησης παρακαλώ να το γράψει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        korean last edited by

        Καλησπέρα σας , έχω ένα picanto 1.0 του '05 το οποίο το αγόρασα μεταχειρισμένο και δεν έχω κάποιο βιβλίο που γράφει το κάθε πότε γίνονται τα service και τι εργασίες γίνονται . Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε πως σε 10.000 χλμ πρέπει να κάνω το μεγάλο service. Αλλαγή λαδιού έγινε πριν παραλάβω το αυτοκίνητο και του άλλαξα λάδι ξανά μετά από 5000 χλμ ενώ ως τώρα έχω διανύσει 7κ χλμ. Ως τώρα έχω αγοράσει για το μεγάλο service λάδι , φίλτρα λαδιού , βενζίνης , αέρα και μπουζί . Εκτώς από αυτά θα χρειαστεί να αλλάξω ιμάντες και βαλβολίνη ; Αν κάποιος ιδιοκτήτης picanto ή getz ξέρει ποιο είναι το Πρόγραμμα συντήρησης παρακαλώ να το γράψει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          korean last edited by

          Καλησπέρα σας , έχω ένα picanto 1.0 του '05 το οποίο το αγόρασα μεταχειρισμένο και δεν έχω κάποιο βιβλίο που γράφει το κάθε πότε γίνονται τα service και τι εργασίες γίνονται . Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε πως σε 10.000 χλμ πρέπει να κάνω το μεγάλο service. Αλλαγή λαδιού έγινε πριν παραλάβω το αυτοκίνητο και του άλλαξα λάδι ξανά μετά από 5000 χλμ ενώ ως τώρα έχω διανύσει 7κ χλμ. Ως τώρα έχω αγοράσει για το μεγάλο service λάδι , φίλτρα λαδιού , βενζίνης , αέρα και μπουζί . Εκτώς από αυτά θα χρειαστεί να αλλάξω ιμάντες και βαλβολίνη ; Αν κάποιος ιδιοκτήτης picanto ή getz ξέρει ποιο είναι το Πρόγραμμα συντήρησης παρακαλώ να το γράψει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            cson last edited by

            Πηγαινε σε μια αντιπροσωπεια και παρε το βιβλιο χρησης του αμαξιου. Εκει θα βρεις τα παντα για το τι προδιαγραφων αναλωσιμα θες και για τα σερβις του αυτοκινητου σου. Συνηθως το μεγαλο σερβις εχει τους ιμαντες και τον ιμαντα χρονισμου (δεν εχω αυτο το αμαξι εμπειρικα το λεω) Επισης αν θες μαγαζι με γνησια ανταλλακτικα για το αμαξι σου μπορω να σου προτεινω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lancianos last edited by

              Φιλε μου το προγραμμα είναι για τον 1,1 του αδελφού μου αλλά πρεπει να είναι παρόμοιο θα κοιτάξω το μανιουαλ και αν έχει διαφορα ,που δεν το νομίζω, θα ξαναγράψω. Οι παρενθέσεις είναι δικές μου

              φιλτρο λαδιού και ροδελα τάπας 15000 Χλμ και λάδια 10W30 fullysynthetic (Καλό είναι καθε 10000)
              Φιλτρο αερα 15000χλμ
              φιλτρο βενζινης 45000
              ιμαντες 45000 περίπου (3+1 δηλ κλιματισμου ,εναλάκτη,υδρ.τιμονιού + ιμάντας χρονισμού σετ με τεντοτήρα και ραουλο )
              βαλβολίνες και ροδέλα ταπας κάθε 60000 (ΠΡΟΣΟΧΗ ! μονο GL4 οχι GL5)
              αντιψυκτικό καθε 2χρόνια (το ροζ 50/50 ΚΑΙ ΟΧΙ νερο βρύσης)
              υγρα φρένων κάθε 2 χρονια DOT 4 (εγώ βάζω τα ATE TYP 200 για 3 χρόνια και κάθε χρόνο κάνω μιά εξαέρωση )
              μπουζι καθε 15000 καθαρισμα και καθε 30000 αλλαγή
              φίλτρα καμπινας 15000 ή κάθε χρόνο
              φιλτρο αερα τρομπας βενζίνης 30000
              αυτά για κανονική χρήση και ΟΧΙ για «δαγκωτή» οδήγηση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                r200 last edited by

                στην αγγλια προτεινεται καθε 60.000μιλια(96.000χλμ)/72μηνες, εδω ακομη και θερμοτερο κλιμα που εχουμε να αλλαζεται σε 30% λιγοτερα χιλιομετρα τουλαχιστον θα πρεπε να τον κραταμε για 60.000-70.000χλμ τον ιμαντα χρονισμου
                http://www.mytimingbelt.com/Results.aspx?ModelId=373

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gakost last edited by

                  Για τα περισσότερα Hyundai το Ελληνικό βιβλίο σέρβις λέει αλλαγή κάθε 45κ κμ που νομίζω είναι τραγικά λίγα με εξαίρεση κάτι Santa Fe, για το Getz θα κοιτάξω αν βρω να σου πω συγκεκριμμενα. Βέβαια το αμερικάνικο λέει έλεγχο κάθε 60κ αλλαγή κάθε 90κ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    korean last edited by

                    Μου κάνει εντύπωση ότι η hyundai προτείνει full συνθετικό λάδι για τον G4HG (1.1) και όχι ημισυνθετικό και τα 45.000 χλμ του ιμάντα μου φαίνονται κάπως λίγα , περίμενα γύρω στα 60.000. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      cson last edited by

                      Ο χρήστης Korean έγραψε:
                      Μου κάνει εντύπωση ότι η hyundai προτείνει full συνθετικό λάδι για τον G4HG (1.1) και όχι ημισυνθετικό και τα 45.000 χλμ του ιμάντα μου φαίνονται κάπως λίγα , περίμενα γύρω στα 60.000. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

                      Oταν δινει 15.000 χλμ για την αλλαγη λαδιων τι λαδι να προτεινει? Παλι καλα ναλες!
                      Εμενα στο tucson λεει επισης διαστηματα αλλαγης 15.000 και βαζουν ημισυνθετικο 10-40 (ΕΝΕΟΣ) στις αντιπροσωπειες. Αν ειναι δυνατον. Εγω του βαζω μονος μου 5-40 full synthetic παντως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Και παλια ημισυνθετικο προτειναν και εβαζαν.

                        Παρτε τροφη για σκεψη το βιβλιο οδηγιων του δικου μου, αναλυτικοτατο:

                        Ιμαντας χρονισμου ελεγχος στα 60Κ, αντικατασταση στα 90Κ!!!!

                        Το θεμα ειναι οτι σε 'δυσκολες συνθηκες οδηγησης' (σχεδον η καθημερινοτητα της Ελλαδας) το προγραμμα αλλαζει και παμε σε 6μηνο σε λαδια φιλτρα κλπ,60Κ

                        Μαζι με αυτο εδιναν και το 'βιβλιο σερβις' που οι ιμαντες ητν στα 45Κ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          alxnks last edited by

                          Έχεις το παλιό βιβλιαράκι εσύ. Τέτοιο έχει και το accent του 2000 του παππού μου. Ποτε είναι το δικό σου;
                          Τα κουπέ 2001 και 2003 του αδερφού και το δικό μου, το elantra 2004 του πατέρα και το getz 2004 της μάνας έχουν το νέο.

                          Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
                            Έχεις το παλιό βιβλιαράκι εσύ. Τέτοιο έχει και το accent του 2000 του παππού μου. Ποτε είναι το δικό σου;
                            Τα κουπέ 2001 και 2003 του αδερφού και το δικό μου, το elantra 2004 του πατέρα και το getz 2004 της μάνας έχουν το νέο.

                            Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                            ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΣΟΥ

                            του 2001 ειναι το δικο μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              alxnks last edited by

                              Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                              Έχεις το παλιό βιβλιαράκι εσύ. Τέτοιο έχει και το accent του 2000 του παππού μου. Ποτε είναι το δικό σου;
                              Τα κουπέ 2001 και 2003 του αδερφού και το δικό μου, το elantra 2004 του πατέρα και το getz 2004 της μάνας έχουν το νέο.

                              Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                              ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΣΟΥ

                              του 2001 ειναι το δικο μου.

                              Χαχαχα! Δεν ήταν μπιχτη ρε, το ξερεις!
                              Και μην γελάς καθόλου, εκείνος (από πολύ κοντινό μας ατομο) έκανε την αρχή με Hyundai, γιατί μέχρι τότε τα σνομπαραμε. Αλλά το αμαξάκι μια χαρά του βγήκε, παρά την κακοπέραση. Σκέψου ότι ακόμα εγώ το πηγαίνω για πλύσιμο (οπότε το θυμηθω), όταν με βλέπει να πλησιάζω αυτός με το πλυντήριο με κοιτάζει με απογνωση! Χαχαχα!
                              Τουλάχιστον στα service του φροντίζω να ναι οκ, παρά τις γκρίνιες τους για το κόστος.

                              2000-2001, ίδιο σουλουπι πρέπει να έχετε. Απλά εκείνου είναι το 1300αρι.

                              Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Ο χρήστης Alxnks έγραψε:

                                Έχεις το παλιό βιβλιαράκι εσύ. Τέτοιο έχει και το accent του 2000 του παππού μου. Ποτε είναι το δικό σου;
                                Τα κουπέ 2001 και 2003 του αδερφού και το δικό μου, το elantra 2004 του πατέρα και το getz 2004 της μάνας έχουν το νέο.

                                Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΣΟΥ

                                του 2001 ειναι το δικο μου.

                                Χαχαχα! Δεν ήταν μπιχτη ρε, το ξερεις!
                                Και μην γελάς καθόλου, εκείνος (από πολύ κοντινό μας ατομο) έκανε την αρχή με Hyundai, γιατί μέχρι τότε τα σνομπαραμε. Αλλά το αμαξάκι μια χαρά του βγήκε, παρά την κακοπέραση. Σκέψου ότι ακόμα εγώ το πηγαίνω για πλύσιμο (οπότε το θυμηθω), όταν με βλέπει να πλησιάζω αυτός με το πλυντήριο με κοιτάζει με απογνωση! Χαχαχα!
                                Τουλάχιστον στα service του φροντίζω να ναι οκ, παρά τις γκρίνιες τους για το κόστος.

                                2000-2001, ίδιο σουλουπι πρέπει να έχετε. Απλά εκείνου είναι το 1300αρι.

                                Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                Δεν εχει κοστος το ρημαδι στο σερβις και δοξα το Γιαραμπη δε βγαζει ζημιες. Γκρινιαζει για το κοστος ο παππους, εχει καβουρια?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  alxnks last edited by

                                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                  Έχεις το παλιό βιβλιαράκι εσύ. Τέτοιο έχει και το accent του 2000 του παππού μου. Ποτε είναι το δικό σου;
                                  Τα κουπέ 2001 και 2003 του αδερφού και το δικό μου, το elantra 2004 του πατέρα και το getz 2004 της μάνας έχουν το νέο.

                                  Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                  ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΣΟΥ

                                  του 2001 ειναι το δικο μου.

                                  Χαχαχα! Δεν ήταν μπιχτη ρε, το ξερεις!
                                  Και μην γελάς καθόλου, εκείνος (από πολύ κοντινό μας ατομο) έκανε την αρχή με Hyundai, γιατί μέχρι τότε τα σνομπαραμε. Αλλά το αμαξάκι μια χαρά του βγήκε, παρά την κακοπέραση. Σκέψου ότι ακόμα εγώ το πηγαίνω για πλύσιμο (οπότε το θυμηθω), όταν με βλέπει να πλησιάζω αυτός με το πλυντήριο με κοιτάζει με απογνωση! Χαχαχα!
                                  Τουλάχιστον στα service του φροντίζω να ναι οκ, παρά τις γκρίνιες τους για το κόστος.

                                  2000-2001, ίδιο σουλουπι πρέπει να έχετε. Απλά εκείνου είναι το 1300αρι.

                                  Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                  Δεν εχει κοστος το ρημαδι στο σερβις και δοξα το Γιαραμπη δε βγαζει ζημιες. Γκρινιαζει για το κοστος ο παππους, εχει καβουρια?

                                  Όχι, αλλά έχει μια ψευτοσυνταξη! 😛
                                  Το μόνο εκτός προγράμματος που ζήτησε σε αυτά τα 13.5 χρόνια που το έχει, μια 'κεραια' immobilizer που του άλλαξα πριν 3 μηνες, επειδή δεν έπαιρνε πάντα αμέσως μπροστά (με κανένα κλειδι).

                                  Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lancianos last edited by

                                    [quote='LANCIANOS']Φιλε μου το προγραμμα είναι για τον 1,1 του αδελφού μου αλλά πρεπει να είναι παρόμοιο θα κοιτάξω το μανιουαλ και αν έχει διαφορα ,που δεν το νομίζω, θα ξαναγράψω. Οι παρενθέσεις είναι δικές μου

                                    φιλτρο λαδιού και ροδελα τάπας 15000 Χλμ και λάδια 10W30 fullysynthetic (Καλό είναι καθε 10000)
                                    Φιλτρο αερα 15000χλμ
                                    φιλτρο βενζινης 45000
                                    ιμαντες 45000 περίπου (3+1 δηλ κλιματισμου ,εναλάκτη,υδρ.τιμονιού + ιμάντας χρονισμού σετ με τεντοτήρα και ραουλο )
                                    βαλβολίνες και ροδέλα ταπας κάθε 60000 (ΠΡΟΣΟΧΗ ! μονο GL4 οχι GL5)
                                    αντιψυκτικό καθε 2χρόνια (το ροζ 50/50 ΚΑΙ ΟΧΙ νερο βρύσης)
                                    υγρα φρένων κάθε 2 χρονια DOT 4 (εγώ βάζω τα ATE TYP 200 για 3 χρόνια και κάθε χρόνο κάνω μιά εξαέρωση )
                                    μπουζι καθε 15000 καθαρισμα και καθε 30000 αλλαγή
                                    φίλτρα καμπινας 15000 ή κάθε χρόνο
                                    φιλτρο αερα τρομπας βενζίνης 30000
                                    αυτά για κανονική χρήση και ΟΧΙ για «δαγκωτή» οδήγηση...[/quote

                                    UPDATE
                                    Κοίταξα το βιβλίο οδηγιών χρήσης (2005 ) και έχουμε τις εξής διορθώσεις :

                                    -Φίλτρο βενζίνης 60000 χλμ

                                    -Ιμάντες 2 (του εναλλάκτη και του νερού είναι κοινός , καθώς και ο ιμάντας του υδραυλικού τιμονιού και του A/C είναι κοινός ) + 1 του χρονισμού βαλβίδων
                                    , προτεινόμενη αλλαγή σε νορμάλ συνθήκες στα 90000 χλμ ενώ για σκληρές συνθήκες χρήσης 60000

                                    • Για την Βαλβολίνη μέχρι και τα 120.000 χλμ ΔΕΝ αναφέρει αλλαγή παρά μόνο επιθεώρηση !!!!! , ενώ για δύσκολες συνθήκες αναφέρει τα 90.000 χλμ για την πρώτη αλλαγή . ( και πάλι πολλά είναι κατά την προσωπική μου άποψη )

                                    Κατά την γνώμη μου καλό θα ήταν να μην λαμβάνει κανείς το βιβλίο ΕΓΓΥΗΣΗΣ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ που είναι γενικό και ίδιο σε όλα τα ΚIA του ομίλου Δάβαρη, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ το βιβλίο οδηγιών χρήσης του κατασκευαστή που είναι πολύ αναλυτικό ( μέχρι και τις ροπές σύσφιξης για βίδες ,τάπες και μπουλόνια γράφει ! )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr