Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW i8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW i8
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    24
    50
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      j-marr last edited by

      Δεν είχαμε θέμα γι αυτό. Τεσπα.

      http://www.carscoops.com/2013/08/bmw-de ... ug-in.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        j-marr last edited by

        Δεν είχαμε θέμα γι αυτό. Τεσπα.

        http://www.carscoops.com/2013/08/bmw-de ... ug-in.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          j-marr last edited by

          Δεν είχαμε θέμα γι αυτό. Τεσπα.

          http://www.carscoops.com/2013/08/bmw-de ... ug-in.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Το πακέτο φαντάζει εξαιρετικό. Αν η τιμή είναι στα επίπεδα μία Porsche δεν βλέπω γιατί να μην πουλήσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              marc-s110l last edited by

              Εχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια απο τότε που το πρωτοείδαμε για να δούμε θα βγεί στην παραγωγή???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                j-marr last edited by

                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                Το πακέτο φαντάζει εξαιρετικό. Αν η τιμή είναι στα επίπεδα μία Porsche δεν βλέπω γιατί να μην πουλήσει.

                Πάνω απο 100Κ ευρώ είπανε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                  Το πακέτο φαντάζει εξαιρετικό. Αν η τιμή είναι στα επίπεδα μία Porsche δεν βλέπω γιατί να μην πουλήσει.

                  Πάνω απο 100Κ ευρώ είπανε.

                  Τσούζει μεν αλλά για carbon fibre και ηλεκτροκίνηση.... θα το κοίταζα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    j-marr last edited by

                    Ανούσια πολύπλοκο μου φαίνεται. Γενικά δεν τα έχω σε τρελή εκτίμηση τα υβριδικά να πω την αλήθεια. (Χωρίς να σημαίνει οτι δεν έχουμε πολυ καλές εφαρμογές/αυτοκίνητα) Θα παραφράσω Martin Eberhard και θα πω οτι 'a hybrid is just a gasoline-powered car with some fancy hardware'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      http://www.autoblog.com/2013/08/07/2015-bmw-i8-prototype-first-drive-review/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                        Ανούσια πολύπλοκο μου φαίνεται. Γενικά δεν τα έχω σε τρελή εκτίμηση τα υβριδικά να πω την αλήθεια. (Χωρίς να σημαίνει οτι δεν έχουμε πολυ καλές εφαρμογές/αυτοκίνητα) Θα παραφράσω Martin Eberhard και θα πω οτι 'a hybrid is just a gasoline-powered car with some fancy hardware'

                        Να σου πω την αλήθεια στοιχίζει πολύ το υβριδικό... Αλλά όταν δουλεύουν σε αποζημιώνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                          Αλλά όταν δουλεύουν σε αποζημιώνει.

                          Με ποιό τρόπο;

                          Πρώτη δοκιμή: http://www.autocar.co.uk/car-review/fir ... ive-review

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            j-marr last edited by

                            Πέρα από το carbon έχει και άλλα ενδιαφέροντα σημεία η κατασκευή του.

                            http://www.autoblog.com/2013/08/07/bmw- ... lla-glass/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              Αλλά όταν δουλεύουν σε αποζημιώνει.

                              Με ποιό τρόπο;

                              όταν μπορώ να κινηθώ χωρίς να σέρνομαι με μία κατανάλωση κουβά ενώ βρίσκομαι σε ένα full size sedan (και γνωρίζω ότι αυτά που έπονται είναι πολύ καλύτερα) θεωρώ ότι έχω αποζημιωθεί.

                              Για την ώρα δεν θα έλεγα ότι ικανοποιείται η αίσθηση του petrolhead (ελαφρύ, δυνατό, που να στέκεται πολύ καλά στο δρόμο) γιατί η τεχνολογία αποθήκευσης ενέργειας είναι πολύ βαριά, πολύ ογκώδης και πολύ ακριβή.

                              Δεν περιμένω ότι η i8 θα έχει την χρηστικότητα μίας 911 στην αρχή τουλάχιστον. Αλλά σε 5 χρόνια από τώρα όταν τα μεγέθη της ηλεκτροκίνησης θα επιτρέπουν την ίδια χωρητικότητα στον μισό όγκο με τα 2/3 του βάρους και οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι πρακτικά μέσα στις πλήμνες των τροχών (οπότε και ο χώρος αποσκευών μπροστά θα είναι άλλα 250 λίτρα) τότε θα μου είναι πολύ δύσκολο να μην επιλέξω ένα υβριδικό.

                              Όπως μάλλον φαίνεται, η υβριδική τεχνολογία είναι το μέλλον για τις sport υλοποιήσεις. 3 εταιρείες (BMW, Ferrari, McLaren) έχουν παρουσιάσει sport μοντέλα βασιζόμενα σε αυτήν. Η Merc από την άλλη μεριά ακολουθεί έναν δρόμο που κατά τη γνώμη μου είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή πετώντας στον κάλαθο των αχρήστων τον ΚΕΚ. Ποιος έχει δίκαιο; Δεν είναι θέμα δίκαιου! Είναι θέμα οικονομικών και τεχνολογικών δυνατοτήτων.

                              Στην Αγγλία διάβασα ότι οι Libs θέλουν να περάσουν νόμο που θα απαγορεύει τους KEK για όλα τα οχήματα πλην αυτών των μεταφορών για το 2040. Θεωρώ ότι ήδη 10 χρόνια πριν (2030) δεν θα υπάρχουν οχήματα με ΚΕΚ τουλάχιστον για το μεγάλο μέρος των μετακινήσεων (δεν μπορώ να φανταστώ μία Ferrari χωρίς έναν V12 αλλά αυτές είναι εξωτικές κατασκευές που δεν αφορούν και τον πολύ κόσμο).

                              Υπάρχουν τεχνολογίες που υπόσχονται ενεργειακή πυκνότητα της τάξης των 2.5kWh ανά kgr (θεωρητικό) με το 1/5 αυτής να είναι τεχνολογικά εφικτό. Και πάλι αυτό είναι πρακτικά 2.5 φορές καλύτερο από αυτό που υπάρχει σήμερα στις Li-ion. Αυτό θα σήμαινε ότι το βάρος πχ των συσσωρευτών του Tesla θα μπορούσε να είναι περί τα 170 kgr για την έκδοση των 85 kWh που με τη σημερινή τεχνολογία δίνει μία αυτονομία αξιοπρεπή. Ή στην περίπτωση του i8 ή ένα βάρος συσσωρευτών περί τα 12 kgr ή μία χωρητικότητα της τάξης των 10 kWh για μόλις 20 επιπλέον κιλά. Ακόμα βέβαια η ενεργειακή πυκνότητα δεν είναι αυτή του diesel (περίπου ένα λίτρο diesel έχει αυτό το ενεργειακό περιεχόμενο) αλλά και η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων δεν έχει καμία σχέση με αυτή των ΚΕΚ. Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν προβλήματα. Υπάρχουν! Ευστάθεια, κύκλοι φόρτισης εκφόρτισης κ.λπ. Αλλά σε 20 χρόνια από τώρα θεωρώ δύσκολο να μην έχουν λυθεί ή να μην έχει υπάρξει κάποια άλλη τεχνολογία (supercapacitors πχ) που να μπορεί να προσφέρει απλή, φθηνή και απροβλημάτιστη καθημερινή μετακίνηση.

                              Ένα είναι σίγουρο. Η νεκροφόρα που θα με πάει για αποτέφρωση μάλλον δεν θα έχει κινητήρα ΚΕΚ. (~40 χρόνια από τώρα)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                Για την ώρα δεν θα έλεγα ότι ικανοποιείται η αίσθηση του petrolhead

                                Αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να λήξει κάθε συζήτηση σε αυτοκινητιστικό φόρουμ.
                                Οι υλοποιήσεις των Ferrari, McLaren και Porsche φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  j-marr last edited by

                                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                  Αλλά σε 5 χρόνια από τώρα όταν τα μεγέθη της ηλεκτροκίνησης θα επιτρέπουν την ίδια χωρητικότητα στον μισό όγκο με τα 2/3 του βάρους και οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι πρακτικά μέσα στις πλήμνες των τροχών

                                  Δεν υπάρχει πιο λάθος μέρος για να βάλεις έναν ηλεκτροκινητήρα απο αυτό που περιγράφεις (στους τροχούς συγκεκριμένα). Εκτός αν ελαφρύνουν τόσο πολύ στο μέλλον (που δεν το βλέπω).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                                    Αλλά σε 5 χρόνια από τώρα όταν τα μεγέθη της ηλεκτροκίνησης θα επιτρέπουν την ίδια χωρητικότητα στον μισό όγκο με τα 2/3 του βάρους και οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι πρακτικά μέσα στις πλήμνες των τροχών

                                    Δεν υπάρχει πιο λάθος μέρος για να βάλεις έναν ηλεκτροκινητήρα απο αυτό που περιγράφεις (στους τροχούς συγκεκριμένα). Εκτός αν ελαφρύνουν τόσο πολύ στο μέλλον (που δεν το βλέπω).

                                    Έχεις δίκαιο. Λάθος όπως το έγραψα. Ήθελα να δώσω έμφαση στον περιορισμό του όγκου και το @@μησα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      j-marr last edited by

                                      Δεν παρακολουθώ το τι γίνεται με την τεχνολογία σε αυτό τον τομέα αλλά δεν νομίζω να ξεφύγουμε σύντομα απο τον κλασικό τρόπο κατασκευής κινητήρων (χαλκό κλπ)

                                      Τεσπα. Ο όγκος του κινητήρα/μετάδοσης δεν έιναι καθόλου πρόβλημα νομίζω. Και δυο κινητήρες να βάλεις (σε κίνηση ενός άξονα) ο όγκος είναι σημαντικά μικρότερος απο οτι μια ΜΕΚ. Το βάρος στις μπαταρίες παραμένει πρόβλημα -για τώρα. Αλλα με χρήση συνθετικών υλικών και έξυπνη τοποθέτηση αυτών το πρόβλημα γίνεται μικρότερο (ως προς το συνολικό βάρος).

                                      Θα ήθελα πχ το i8 να ήταν ενα εύχρηστο κάρμπον όχημα πλήρως ηλεκτρικό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kwsn_men last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                        Αλλά όταν δουλεύουν σε αποζημιώνει.

                                        Με ποιό τρόπο;

                                        όταν μπορώ να κινηθώ χωρίς να σέρνομαι με μία κατανάλωση κουβά ενώ βρίσκομαι σε ένα full size sedan (και γνωρίζω ότι αυτά που έπονται είναι πολύ καλύτερα) θεωρώ ότι έχω αποζημιωθεί.

                                        Για την ώρα δεν θα έλεγα ότι ικανοποιείται η αίσθηση του petrolhead (ελαφρύ, δυνατό, που να στέκεται πολύ καλά στο δρόμο) γιατί η τεχνολογία αποθήκευσης ενέργειας είναι πολύ βαριά, πολύ ογκώδης και πολύ ακριβή.

                                        Δεν περιμένω ότι η i8 θα έχει την χρηστικότητα μίας 911 στην αρχή τουλάχιστον. Αλλά σε 5 χρόνια από τώρα όταν τα μεγέθη της ηλεκτροκίνησης θα επιτρέπουν την ίδια χωρητικότητα στον μισό όγκο με τα 2/3 του βάρους και οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι πρακτικά μέσα στις πλήμνες των τροχών (οπότε και ο χώρος αποσκευών μπροστά θα είναι άλλα 250 λίτρα) τότε θα μου είναι πολύ δύσκολο να μην επιλέξω ένα υβριδικό.

                                        Όπως μάλλον φαίνεται, η υβριδική τεχνολογία είναι το μέλλον για τις sport υλοποιήσεις. 3 εταιρείες (BMW, Ferrari, McLaren) έχουν παρουσιάσει sport μοντέλα βασιζόμενα σε αυτήν. Η Merc από την άλλη μεριά ακολουθεί έναν δρόμο που κατά τη γνώμη μου είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή πετώντας στον κάλαθο των αχρήστων τον ΚΕΚ. Ποιος έχει δίκαιο; Δεν είναι θέμα δίκαιου! Είναι θέμα οικονομικών και τεχνολογικών δυνατοτήτων.

                                        Στην Αγγλία διάβασα ότι οι Libs θέλουν να περάσουν νόμο που θα απαγορεύει τους KEK για όλα τα οχήματα πλην αυτών των μεταφορών για το 2040. Θεωρώ ότι ήδη 10 χρόνια πριν (2030) δεν θα υπάρχουν οχήματα με ΚΕΚ τουλάχιστον για το μεγάλο μέρος των μετακινήσεων (δεν μπορώ να φανταστώ μία Ferrari χωρίς έναν V12 αλλά αυτές είναι εξωτικές κατασκευές που δεν αφορούν και τον πολύ κόσμο).

                                        Υπάρχουν τεχνολογίες που υπόσχονται ενεργειακή πυκνότητα της τάξης των 2.5kWh ανά kgr (θεωρητικό) με το 1/5 αυτής να είναι τεχνολογικά εφικτό. Και πάλι αυτό είναι πρακτικά 2.5 φορές καλύτερο από αυτό που υπάρχει σήμερα στις Li-ion. Αυτό θα σήμαινε ότι το βάρος πχ των συσσωρευτών του Tesla θα μπορούσε να είναι περί τα 170 kgr για την έκδοση των 85 kWh που με τη σημερινή τεχνολογία δίνει μία αυτονομία αξιοπρεπή. Ή στην περίπτωση του i8 ή ένα βάρος συσσωρευτών περί τα 12 kgr ή μία χωρητικότητα της τάξης των 10 kWh για μόλις 20 επιπλέον κιλά. Ακόμα βέβαια η ενεργειακή πυκνότητα δεν είναι αυτή του diesel (περίπου ένα λίτρο diesel έχει αυτό το ενεργειακό περιεχόμενο) αλλά και η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων δεν έχει καμία σχέση με αυτή των ΚΕΚ. Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν προβλήματα. Υπάρχουν! Ευστάθεια, κύκλοι φόρτισης εκφόρτισης κ.λπ. Αλλά σε 20 χρόνια από τώρα θεωρώ δύσκολο να μην έχουν λυθεί ή να μην έχει υπάρξει κάποια άλλη τεχνολογία (supercapacitors πχ) που να μπορεί να προσφέρει απλή, φθηνή και απροβλημάτιστη καθημερινή μετακίνηση.

                                        Ένα είναι σίγουρο. Η νεκροφόρα που θα με πάει για αποτέφρωση μάλλον δεν θα έχει κινητήρα ΚΕΚ. (~40 χρόνια από τώρα)

                                        Τρομερά όλα αυτά, αλλά πώς θα φορτίζουν;

                                        Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kwsn_men last edited by

                                          Double post.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
                                            Double post.

                                            λαθως τραβαει το θεμα αλλου σου στελνω pm.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr